Skocz do zawartości

MH GEN ONLINE (ustawki itp)

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

zjadłem obiad, dajcie jeszcze chwilie, wyfarmie 1-2 rathalosy żeby zrobic pełną zbroje i nie zdychać

  • Odpowiedzi 97
  • Wyświetleń 27,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • obrażenia w MHX to jest   podane obrażenia  X ostrość X % siła danego ciosu X ogólna odporność potwora X odporność danej częsci ciała     przukładowo walisz jeden cios w głowe potwora która ma po

  • Ma tylko 130 dmg ale uderzasz nią chyba częściej i szybciej niż inni.(chodzi o duale?)

Opublikowano

Czekalem pol godziny i z rondmami zaczalem. Teraz ide spac juz

Opublikowano
  • Autor

zrobiliśmy we dwóch urgenta na 3* , tego astalosa czy jak mu tam, było spoko, łatwo poszło

Opublikowano

Dobre bronie z niego są, mam sns. Nastepny urgent fajny klimat, nie spodziewalem sie czegos takiego.

Dzis jakos po 21 moge troche pograc.

Opublikowano

Gdzieś o dwudziestej zacznę grać, jak nikogo jeszcze nie będzie, to off, jak zobaczę aktywność w tym wątku, to wejdę online.

 

Broni nowej wciąż nie mam, więc może być też farma, a nie prucie na high rank.

 

Edit:

W sumie później, obowiązki rodzinne mnie przytrzymały, a chcę jeszcze parę kółek rowerkiem zrobić i prysznic wziąć.

 

No i raczej nie będę grał do pierwszej, jutro muszę o siódmej ludzi wieźć, także ten...

Edytowane przez gkihdghdhj

Opublikowano

Trening mi sie przedluzyl, bede jakos o 22 na 2 godziny

Opublikowano

Ja już jestem, zakładam huba i w oczekiwaniu coś porobię.

 

Sorry Devilbot, sądziłem, że wyrobię się z tym uragaanem. Już jestem.

Edytowane przez gkihdghdhj

Opublikowano

Nie. Jeszcze mnie ani razu nie wywalilo. W mh4 mnie ciagle (pipi)lo ale mialem neostrade.

Opublikowano

Zaraz wbijam, gra ktos? Jak nie to robie hr z randomami

Opublikowano
  • Autor

poczekaj chwile ja jeszcze w robocie jestem, okolo 20:15 moge przyjsc

 

edit

dobra wychdoze z roboty, wiec za 15 min moge grać

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Sorry ze tak ucieklem szybko, ale grypa jelitowa mnie dopadka i ledwo juz widzialem na oczy. Mozna dzis cos pograc.

Opublikowano
  • Autor

Dobilismy do hr4 ale jeszcze sporo zostalo na hr3. Np zinogre jeszcze nie widzialem nawet:p

Opublikowano

Przynajmniej będzie można pokopać na high rankowych mapach carbality i inne rzadsze minerały, trochę łyso, że ma najlepsza broń ma 130 dmg :I

Opublikowano

Ma tylko 130 dmg ale uderzasz nią chyba częściej i szybciej niż inni.(chodzi o duale?)

Edytowane przez devilbot

Opublikowano
  • Autor

to tak nie działa

uderza szybciej ale każdy cios ma mniejsze obrażenia, każdy atak każdą bronią ma konkretne obrażenia

szybkie bronie jak sns i ds mają ok 5-15% obrażeń broni na cios (zależy od ciosy), a powolne bronie jak młot ok 30-70% zależnie od ciosu

 

więc mimo że DSami atakuje sie szybciej to 130 dmg na DS jest równoznaczne z 130dmg na młocie albo czymkolwiek innym

 

 

 

ja już wczoraj farmiłem ghateringki na 4hr, carbalite leci szybko i sprawnie, polecam też robaki zbierać bo dochodzą HRowe

napewno coś lepszego niż 130dmg będziesz mógł zrobić po zebraniu carbalite

Edytowane przez Yano

Opublikowano
  • Autor

obrażenia w MHX to jest

 

podane obrażenia  X ostrość X % siła danego ciosu X ogólna odporność potwora X odporność danej częsci ciała

 

 

przukładowo walisz jeden cios w głowe potwora która ma podatność 35% na high ranku gdzie ogolna podatność to 70%

robisz to

ostatnim atakiem młota czyli golf swingiem który ma 70% obrażeń broń

 

i robisz to jakimś tam ciosem DSa który ma 10% obrażeń na ten cios

 

obie bronie mają powiedzmy 130dmg i niebieską ostrość która daje mnożnik 1.20x

 

młot:

130 X 1.2 X 0.7 X 0.7 X 0.35 = 26 dmg

ten jeden cios zadał 26dmg mimo że broń ma napisane 130, ale po wzięciu pod uwagę wszystkich czynników wychodzi 26

 

DS

130 X 1.2 X 0.1 X 0.7 X 0.35 = 4 dmg

jedn cios DSa  w tym przykładzie zadał niecałe 4 dmg

oczywiście DS zadaje zwykle z 3-5 ciosów za każdym atakiem, a większe combosy 8-10 ciosów, więc jak pomnożmy 4 x 8 to da nam większy atak niż pojedyńczy powolny cios młotem

 

 

ogólnie matematyki jest tu całkiem sporo i wszystko jest tak zbalansowane żeby DPS każdego rodzaju broni był dosyć podobny, chociaż zdarzają sie wyjątki i błędy w systemie, gdzie w 3U  slash axe z blasem miał taki DPS po wszystkich obliczeniach że nic sie z nim nie równało

 

 

to dotyczy dmg RAW czyli tego bez-elementowego

DMG elementarny ma jedną ogromną różnice - zawsze zadadaje tyle samo niezależnie od broni i ciosu, wszystkie inne obliczenia nadal działają (odpowrność elementarna wroga itp) ale nie ma znaczenia siła ciosu

czyli jak mamy młot z 30 fire i DS z 30 fire to młot zada w combosie 3 powolne ciosy i każdy ma 30 fire a DS zada w tym samym czasie z 8-10 ciosów i każdy z nich ma 30fire (oczywiście pomijam odporności w tym momencie)

czyli w tym przykładzie widać że elementarne bronie są super opłacalne przy najszybszych broniach jak DS, SNS, laska, lanca, bo te bronie zadają wiele niby słabych ciosów ale dmg elementarny jest w nich taki sam jak w młocie albo GSie gdzie zadanych ciosów jest o wiele mniej

 

dmg statusowy działa podobnie - im więcej szybkich ciosów tym szybciej sie ładuje trucizna albo paraliż albo blast itp

 

każdy kto lubi DSy i SNSy bardzo polecam mieć kilka różnych broni z różnymi elementami i brać odpowiedni element na odpowiedniego wroga - to o wiele więsza skuteczność (oraz przy wyborze szybkich broni brać te gdzie jest więcej elementu, bo bywa że np mamy 2 bronie z thunder

- 110 dmg 12 thunder

- 90 dmg 25 thunder

ta druga broń sprawdzi sie znacznie lepiej w przypadku szybkiej broni bo zalezy nam żeby każdy z tych wielu szybkich ciosów miał jak najwięcej elementu bo jak widać z obliczeń powyżej pojedyńcze ciosy zadają i tak tylko zwyklego 3-4dmg

(tylko trzeba wtedy brać mocno pod uwagę odporność wroga, nie opyla sie atakować bronią elementarną wroga który dostaje tylko 5% danego elementu na większości partii ciała)

 

tymczasem jak ktoś lubi powolne bronie to bardziej sie opłaca stawiać na jak największy dmg podstawowy a element ma mniejsze znaczenie

 

 

UWAGA w tym opisie pominąłem kilka poważnych wyjątków ale chciałem opisać ogólną zasadę

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Siedzę teraz na komputerze i potem zacznę coś robić, ale jak zobaczę aktywność w temacie, to mogę szybciej.

 

Dziś proponuję zrobić czystki na HR2 lub 3, albo coś pofarmić.

Opublikowano
  • Autor

ja odpalam wlasnie gre, planoiwalem zaczać od porobienia kilku prostackich questow na HR żeby zrobić podstawową ale fajną  HRową zbroje dla HH

bone armor S

pare dromów trzeba zabic

 

ma

- mastro - super przydatne

- blunt - zwieksza dmg im mniej broń ma ostrości, dobre dla broni z zieloną i ew. żółtą. HH po zagraniu muzyki nigdy sie nie odbija wiec nie musze sie martwic

- stun - łatwiej ogłószać potrowry, to nie daje wielkiej róznicy ale nie zaszkodzi

 

dlatego chce na szybko zrobić

 

 

 

wlasnie też sie skapnalem ze zapomnialem (pipi)anej ładowarki z pracy. baterie mam prawie na maxa ale na całą noc nie starczy :((((

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.