Skocz do zawartości

PSV Scena, Underground.


grzybiarz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To chyba jego autorski ekran. Zrobił go z trzech różnych obrazków, wrzucił to na serwer mega, ale link się przedawnił. Chyba musisz go osobiście zapytać o ponowne wstawienie.
No właśnie ktoś tam pytał tydzień temu ale dalej nie ma odpowiedzi Lipton :D


Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

@pawel188 Przyczyną dla której nie ma zbyt dużo boot screenów (coldbootów, jak zwał tak zwał) jest fakt, że trzeba się zmieścić w limitach (rozmiar, paleta, waga, format) i wstawić do MBR (albo SBL, nie pamiętam już). Pomyłka oznacza nienaprawialny brick. Nie wiem czy takie ryzyko jest tego warte, chyba że masz flasher wlutowany i na pewno poprawny dump kości z firmware. Znalazłem taki moduł, który robi prawie to samo (tyle że w locie, więc bez ryzyka ubicia sprzętu, ale trzeba edytować boot_config co też nie jest takie do końca bezpieczene):

https://github.com/Princess-of-Sleeping/PSP2-CustomBootSplash

https://github.com/Princess-of-Sleeping/CustomBootSplash-Image-Changer

 

@grzybiarz Pewnie na H-Encore dla 3.69/3.70. Ale niepowiedziane jest, że zostanie opublikowany po zakończeniu produkcji konsoli tylko wsparcia Sony tej konsoli. Na razie ze wsparcia wypadło chyba tylko P+.

Edytowane przez Berion
Opublikowano

W autoplugin masz opcje która konwertuje i ustawia wszystko na swoim miejscu parę obrazków ustawiałem i konsola nadal działa

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Kilka scenowych poradników, być może komuś się przydadzą:

- Aktualizacja PlayStation TV za pomocą pendrive (2016-09-07)
- Archiwizacja trofeów na PlayStation Vita (2017-03-26)
- Bazyliszek na PlayStation Vita (2018-03-25)
- Instalacja HENkaku (2016-09-07)
- Instalacja modułów (2017-11-03)
- Kuźnia Custom Firmware (2018-03-21)
- Scenowa nomenklatura (2019-03-06)
- VITA2SD, czyli karta SDXC jako karta pamięci PSTV (2019-01-20)
- Zastrzyk adrenaliny (2019-03-18)

https://www.sendspace.com/file/p1qyys


CRC32: CE422C6D
MD5: F67D09CE503FFA1FBD9A559C74EA2F65
SHA3-512: 60B1F9B2F0A6CF02ACFA591D79CAAAD6F0EA0020F2FB252E350BBE02D1683210A4A1B9E2DB12C579E066FFE4D18224881D760001CE29412041D34670360B43BD
Edytowane przez Berion
  • Plusik 4
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Podobno to nie tylko ucieczka z wirtualizatora. Podobno możliwe będzie korzystanie w nim z innych zasobów Vity (to byłby kop dla np. N64, dla którego PSP jest za słaba i co mocno czuć). Ale to podobno.

 

To co mi się najbardziej podoba to etyka gościa. Zapowiada exploit tak by każdy kto chce miał szanse się załapać zamiast publikować sto milionów lat post factum, jak jest nagminnie na PS4, gdy już nikt nie ma antycznego na ten czas fw... I jeszcze pół biedy jakby exploit był zapowiedziany, ale "nikt nic nie wie" i nigdy nie wiadomo czy się zmumifikować czy nie i na jak długo.

Edytowane przez Berion
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Pytanie do tych, którzy używają Retroarch. Odpaliłem sobie ostatnio Doom, zmieniłem ustawienie przycisków i petarda :ohboy:

Tylko już np System Shocka i Settlersów 2 nie udało mi się włączyć. W sensie, uruchomiłem, mogłem ruszać kursorem, ale żaden przycisk nie reagował. To chyba nie chodzi o to, że niektóre tytuły trzeba obsługiwać z klawiatury? 

Opublikowano
W dniu 2.04.2019 o 20:09, Berion napisał:

Podobno to nie tylko ucieczka z wirtualizatora. Podobno możliwe będzie korzystanie w nim z innych zasobów Vity (to byłby kop dla np. N64, dla którego PSP jest za słaba i co mocno czuć). Ale to podobno.

 

To co mi się najbardziej podoba to etyka gościa. Zapowiada exploit tak by każdy kto chce miał szanse się załapać zamiast publikować sto milionów lat post factum, jak jest nagminnie na PS4, gdy już nikt nie ma antycznego na ten czas fw... I jeszcze pół biedy jakby exploit był zapowiedziany, ale "nikt nic nie wie" i nigdy nie wiadomo czy się zmumifikować czy nie i na jak długo.


Trinity czyli Exploit dla 3.69-3.70 właśnie dostępny. To prawdopodobnie ostatnia okazja na modyfikację Vity.
https://github.com/TheOfficialFloW/Trinity#donation

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Wysiadam na punkcie numer siedem. Niezbyt dobry tutorial dla kogoś kto nigdy się nie bawił w coś takiego. 

 

EDIT:
Dobra, poszło dalej. Nie zauważyłem, że chodzi o zwykły wiersz poleceń ... No ale pewnie zaraz wywalę się na czymś innym ;P

EDIT2:
Udało się. No to teraz trzeba zrobić downgrade do 3.60

 

EDIT3

3.60 wgrane :)

Edytowane przez Ins
Opublikowano
15 godzin temu, Ins napisał:

Wysiadam na punkcie numer siedem. Niezbyt dobry tutorial dla kogoś kto nigdy się nie bawił w coś takiego. 

 

EDIT:
Dobra, poszło dalej. Nie zauważyłem, że chodzi o zwykły wiersz poleceń ... No ale pewnie zaraz wywalę się na czymś innym ;P

EDIT2:
Udało się. No to teraz trzeba zrobić downgrade do 3.60

 

EDIT3

3.60 wgrane :)


Nie lepiej 3.65? Odpalanie exploita na 3.60 było wkurzające :D a na 3.60 jak i 3.65 możesz dograć Enso

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, blakuś napisał:

Nie lepiej 3.65? Odpalanie exploita na 3.60 było wkurzające :D a na 3.60 jak i 3.65 możesz dograć Enso

 

Jestem w temacie zielony totalnie ;] Chciałem jak najszybciej zrobić downgrade po prostu :)

 

Na 3.60 po restarcie konsoli trzeba tylko odpalić jedną stronę w przeglądarkę i wsio działa. Nie mam pojęcia co to Enso ale się sprawdzi :)

Edytowane przez Ins
Opublikowano
8 godzin temu, Ins napisał:

 

Jestem w temacie zielony totalnie ;] Chciałem jak najszybciej zrobić downgrade po prostu :)

 

Na 3.60 po restarcie konsoli trzeba tylko odpalić jedną stronę w przeglądarkę i wsio działa. Nie mam pojęcia co to Enso ale się sprawdzi :)


Na 3.65 odpalasz podobnie jak robiłeś 3.70 - za pomocą specjalnie zmodyfikowanego dema (ale gry na Vite), dlatego odpada problem sieci Wifi.
Enso to stała przeróbka, nie trzeba za każdym razem odpalać exploita od nowa, ale tylko dla softu 3.60 i 3.65

 

Opublikowano

No to skoro Enso jest dla 3.60 to będę sobie musiał zainstalować :)

 

Teraz chciałby, sobie sprawić sd2vita bo mam nieużywaną kartę 128GB i zastanawiam się jak to jest. Mam OLEDową Vitę czyli nie mam 4GB wbudowanej pamięci, a chciałbym się pozbyć swojej oryginalnej 32GB karty. Jak coś by się zesrało i musiałbym wgrywać wsio od początku to pewnie musiałbym mieć chociaż tą oryginalną 4GB kartę. Czy może jest jakaś inna opcja ?

Opublikowano (edytowane)

3.60 to najlepszy fw, więc nie, nie lepiej. Zaś Enso jest właśnie dla 3.60 do 3.65 włącznie.

 

Masz "ur0:/"? Wydaje mi się, że każda ma. W ogóle określenie "wbudowana pamięć" jest bardzo nieprecyzyjne... Wbudowaną to mają wszystkie bo tam leży m.in firmware... Mowa jest na pewno o partycji imc0/ux0, ale czy ur0 też to nie wiem.

 

Na 14 stronie masz moje poradniki. Przejrzyj, może coś Ci się przyda. Pomijając materię expolitacji, nie dezaktualizowały się.

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

@Wojtas1986 Nie ma takiej. Scena umiera, fora są zalane jak tsunami ignorantami, a deweloperka jest na zamkniętych sekcjach/kanałach/grupach. Obecnie najsensowniejsze (głównie fora) to PSX-Place, Wololo, GBA Temp, RHDN (nie sugeruj się nazwami), ewentualnie Afterdawn i Logic Sunrise. Chińczycy, Brazylijczycy i Ruskie mają też parę dobrych, ale tutaj jest jeszcze bariera językowa.

Edytowane przez Berion
  • Plusik 1
Opublikowano

Witam. Posiadam Playstation TV na sofcie 3.60 + henkaku na pokładzie. Konsola w sumie służy do gry zdalnej, ale zachciało mi się troszkę przypomnieć stare czasy i rozbudować jej zdolności o emulację. Wybór padł na Retroarch przez uniwersalność aplikacji ( wsio in one). Po instalacji od razu brakowało zawartości katalogu assets. Przez jej brak tło w aplikacji jest granatowe, czcionka kanciasta i brak ikon itd. Według solucji, najprościej skorzystać z zakładki aktualizacji z internetu. TAK! Super. Niestety na mojej liście nie widnieje wogóle pozycja o zassaniu zawartości assets :/. Zassałem ze strony http://buildbot.libretro.com/stable/1.7.7/playstation/vita/ plik w postaci 7z i po prostu skopiowałem brakujące pliki przez WinSCP. Niestety, po tym zabiegu podczas uruchamiania wyskakuje błąd C2-12828-1 i mogę jedynie wrócić do głównego menu konsoli. Gdy z kolei skasuję skopiowane pliki - aplikacja się uruchamia. Ma ktoś na to jakąś radę ? Pozostałe aplikacje VPK nie mają problemów z uruchomieniem. Próbowałem też instalować starszą wersję aplikacji - dokładnie ten sam problem.

Opublikowano

@Amoralez To jest dziadostwo. ;) Port na kolanie (nawet nie wiem czy to ktokolwiek testuje, nie licząc zainteresowanych graczy). Różne opcje w menu albo nie działają wcale, albo crashują frontend, z "rdzeniami" jest niewiele lepiej. I nie ma alternatywy bo niemal wszystkie inne emulatory to kod wyciągnięty właśnie z RA. Ale da się z nim żyć, tylko wymaga sporej cierpliwości przy konfiguracji.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A ja mam takie pytanie czy po wgraniu CFW na ps Vite bede mogl z niej i korzystac nadal jako dodatkowego kontrolera do ps4 badz grac w gry z ps4 poprzez gre zdalna? I czy przy CFW mozna korzystac z psstore i aktualizowac trofea bez obawy o ban konta czy konsoli? Dzieki wielkie za odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...