Graczdari 297 Opublikowano 2 września 2016 Autor Opublikowano 2 września 2016 (edytowane) W formie niezorganizowanej pracowaliśmy nad tym od lutego (wcześniej wyrzucaliśmy do kosza inne koncepty). Pracowaliśmy w godzinach nocnych, gdzie jednak stwierdziliśmy że potrzeba nam czegoś bardziej zorganizowanego. W bardziej pro formie, czyli dodatkowo z grafikiem i programistą oraz na szerszym obszarze czasu pracujemy nad tym od lipca. Obecnie do zespołu dołączy kolejne parę osób a całość przeniesie się do większego lokum Niemal w 100% ukończony jest poziom rozgrywający się podczas zimy, którego można fragmenty zobaczyć w trailerze. Prezentowaliśmy go ostatnio szerzej i generalnie odbiór był raczej dość pozytywny. Edytowane 2 września 2016 przez Graczdari Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 2 września 2016 Opublikowano 2 września 2016 bez szalu ten trailer niestety, o ile sam zamysl na fabule co napisales ciekawy to zwiastun cienki Cytuj
Rayos 3 182 Opublikowano 2 września 2016 Opublikowano 2 września 2016 jak na produkt robiony zaledwie jakeis 2 miesiace to nie wyglada to zle Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 2 września 2016 Opublikowano 2 września 2016 Nie czepiam się ale jak bohaterem gierki jest jakiś helmut to słowo motherland z trailera nie pasuje, u nich funkcjonuje określenie fatherland o swojej ojczyźnie. 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 2 września 2016 Opublikowano 2 września 2016 Teaser za duzo nie powiedzial, wiec jeszcze nie oceniam, poczekam z opinia do jakiegos solidniejszego kawalka rozgrywki. Ale pomysl na gre ciekawy, klimat I wojny tez 'fajny' i nie wyeksploatowany jeszcze w branzy. Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 2 września 2016 Opublikowano 2 września 2016 Akcja gry to II wś nie pierwsza. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 2 września 2016 Opublikowano 2 września 2016 :facepalmz:Ehh, gralem dopiero co w bete BFa i sie zmieszalem xD Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 2 września 2016 Opublikowano 2 września 2016 Tylko zeby nie skończyło sie to tylko na uciekaniu cos jak outlast Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 3 września 2016 Autor Opublikowano 3 września 2016 Trailer został przyjęty dość chłodno, aczkolwiek przyjmujemy to na klatę. Chęć zapowiedzi nie wyszła tak jak chcieliśmy, zresztą staliśmy się więźniami własnej deklaracji nt. 1 Września i pośpiech nas zgubił, bo wewnętrznie jeszcze 31 sierpnia planowaliśmy przełożenie tego trailera na połowę września. No ale nic, mleko się rozlało. Co do grafiki, to zaręczam, że obecny build jest zdecydowanie wyższej jakości o czym parę osób będzie mogło się przekonać jeśli zechce, bo na Wrzesień planujemy focus testy. Zainteresowanych proszę na PW Wymagane jest PC na którym relatywnie przyzwoicie chodzą nowe gry, lub XBOX ONE wprowadzony w tryb developerski. Jako, że nasza produkcja skupia się w dużej mierze na przetrwaniu, ostatnio po dużej ilości testów, wprowadziliśmy patent który kompletnie likwiduje HUD i nic nie pojawia się podczas gry. Gra skupia się głównie na skradaniu, aczkolwiek używanie broni białej jak i palnej też jest dozwolone, co jednak niesie za sobą pewne skutki uboczne dla naszego bohatera. Wrzuciliśmy patent gdzie ilość amunicji nie jest nam pokazywana, a sami musimy sprawdzić w magazynku ile tej amunicji jest. Gra nie jest nastawiona na akcje, przeciwnicy nie będą się wylewać z każdego rogu, dlatego po testach uznaliśmy ten system za interesujący. Sterowania też to nie komplikuje. Wciśnięcie wywoła akcje przeładowania (standard), natomiast przytrzymanie spowoduje wyciągnięcie magazynku z broni. Wtedy manipulując analogiem można ocenić ilość amunicji. Jeśli uznamy, że jest ok, puszczamy , natomiast wciśnięcie spowoduje natychmiastowe wyrzucenie magazynku i zastąpienie go nowym (o ile go posiadamy). To i inne patenty będę stopniowo opisywał później Cytuj
Wojtas1986 1 622 Opublikowano 3 września 2016 Opublikowano 3 września 2016 Najgorzej wyglada ten moment w którym widać broń . Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 3 września 2016 Opublikowano 3 września 2016 Czyli tak jak myslalem gra na wzór outlast lub innych skradankowych horrorów tylko w innym klimacie, dla mnie meh Ale życzę sukcesów ! Powodzenia Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 3 września 2016 Autor Opublikowano 3 września 2016 (edytowane) Najgorzej wyglada ten moment w którym widać broń . Tak, nie ukrywamy, że jest to w sumie obecnie najsłabszy element jaki mamy, a który wymaga sporych jeszcze nakładów czasu. Z samą bronią nie jest w sumie źle - zbudowana jest z dużej ilości wielokątów, a tekstury też są wysokie jakości. Gorzej z rękami, aczkolwiek mamy już ciut nowsze buildy, gdzie i ten elementy wygląda nieco lepiej. Obecnie pracujemy intensywnie nad animacją postaci. Niestety nie stać nas na profesjonalny mocap, więc zdecydowaliśmy się na domowe rozwiązania. Zebraliśmy kilka kamer kinect, które rozstawiliśmy na sali gimnastycznej pewnej szkoły Dzięki na szybko napisanej wtyczce, możemy przenosić ruch z kamer do gry. Efekt? Powiedział bym, że zaskakująco dobry. W połączeniu z poprawkami wykonanymi już w komputerze, uzyskaliśmy efekt chyba znacznie lepszy niż by na to budżet wskazywał. Czyli tak jak myslalem gra na wzór outlast lub innych skradankowych horrorów tylko w innym klimacie, dla mnie meh Ale życzę sukcesów ! Powodzenia To nie jest do końca tak Gra nie skupia się na uciekaniu w takim dosłownym znaczeniu. Spieprzamy przed wojną (bynajmniej nie sami, ale nie będę tutaj zdradzał za dużo o fabule). Będziemy próbować się wydostać z bardzo gorącego obszaru wojennego w miejsce gdzie można zaznać więcej spokoju. Analizowaliśmy trochę mapy i historie operacji Barbarossa, by możliwie jak najbardziej wiarygodnie przedstawić sprawę. Oczywiście, by opowiedzieć tą historie dobrze, wymagane są pewne uproszczenia. Zadaniem jest przetrwanie w ciężkich warunkach, głównie z dala od zabudowań. Przyjdzie nam zdobywać pożywienie, np. poprzez polowanie. Będziemy musieli zbudować sobie schronienie, lub je po prostu znaleźć. Dużo rzeczy narzuci nam oczywiście narracja, ale np. kwestie gdzie zbudujemy schronienie (np. przed burzą śnieżną) wybierzemy sobie sami. Nie chcemy graczowi ułatwiać zadania, stwierdziliśmy że nie będziemy robili z ludzi idiotów i zrezygnowaliśmy niemal w 100% z podpowiedzi. Czy to działa? Z wewnętrznych testów wynika, że tak, ale wymagana jest cierpliwość i trochę pomyślenia. Kwestia broni wygląda tak, że będzie ona dostępna. Nikt nam nie zakazuje walki, możemy ją toczyć, aczkolwiek zmieni to dość istotnie grę Mimo wszystko na pewno nie będzie tak, że będzie MP40 z 500set nabojami Generalnie gra łączy w sobie kilka gatunków, a stworzenie finalnego konceptu zajęło nam trochę czasu. Wcześniej wykreowaliśmy kilka mega prostych prototypów tego, jakby to mogło wyglądać i dodawaliśmy opcje, które w ogóle nie działały, lub ich poprawne zrealizowanie zajęłoby wieki przy naszych zasobach kadrowych i finansowych. Wykroiliśmy więc rzeczy, które nie sprawdzają się jak i te, które na chwile obecną mogą nas przerosnąć. Tak czy owak myślę, że to co zostawiliśmy warte jest uwagi. Edytowane 3 września 2016 przez Graczdari 1 Cytuj
adasiulko 201 Opublikowano 3 września 2016 Opublikowano 3 września 2016 Kiedy zapodasz bloga z opisem wrażeń z gamescomu? Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 3 września 2016 Autor Opublikowano 3 września 2016 Kiedy zapodasz bloga z opisem wrażeń z gamescomu? W sumie to jest napisany i czeka w kategorii "robocze" Muszę go przeczytać i poprawić błędy, obiecuje że zajme się tym tak szybko jak to tylko możliwe. 1 Cytuj
Bielik 746 Opublikowano 3 września 2016 Opublikowano 3 września 2016 Wszystko fajnie ekstra ale bohater biegnąc - cytuje klasyka - giba sie jak (pipi)ony rezus Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 6 września 2016 Autor Opublikowano 6 września 2016 Powoli domykamy kolejny build...oczywiście po nocach. Wersja testowa będzie dostępna za kilka dni, ciągle szukamy osób, które przetestują obecną wersje gry, Potrzebujemy opinii, ponieważ obecna wersja będzie wyjściową dla tej, którą pokażemy na PGA Wymagania: XBOX ONE z trybem developerskim lub PC: minimum 4GB RAM, GPU: GTX660 i jakiś współczesny procesor dwurdzeniowy. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 19 września 2016 Opublikowano 19 września 2016 Dopiero tu trafiłem, coś nowego w temacie? Rozumiem, że robicie tą gre wieczorami po pracy tak? Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 27 października 2016 Autor Opublikowano 27 października 2016 Trochę mnie tu nie było, grę pokazaliśmy tu i tam, pracę idą opornie ale w dobrym kierunku :-) Niedługo wreszcie skompilujemy wersję do zewnętrznych testów (Dahaka - tak o Tobie myśle ), a ostatnio przed pokazami polegaliśmy na ludziach, których mogliśmy mieć na miejscu :-) Zbliża się wielkimi krokami nowy trailer - obiecuje, że będzie znacznie lepszy. Z ostatnich rzeczy, które zrobiliśmy: - Wymieniliśmy wszystkie modele postaci na nowe - Wymieniliśmy tekstury - Dopracowaliśmy efekty specjalne, efekty cząsteczko, oświetlenie, cieniowanie i wiele wiele innych - Dźwięk zaczyna wreszcie przypominać...dźwięk - Dopracowaliśmy działanie w VR (Oculus) - Dodaliśmy obsługę HDR (ciągle to jednak testujemy). Wersja na XBOX ONE działa w 1920x1080, natomiast średnia ilość klatek na chwile obecną waha się w okolicach 27 (z dropami do 20). Z rzeczy, które są na ukończeniu to muzyka, która gwarantuje - będzie świetna :-) Motyw przewodni do przesłuchania również na dniach. Tak czy owak pracy jeszcze od groma, ale ostatnio usłyszeliśmy miłe słowa, że tytuł wygląda trochę jak zachodnia, wojenna wersja gry ICO :-) Do usłyszenia przy nowym zwiastunie i mam nadzieje, że po kiepsko ocenianym trailerze ale za to przyzwoicie ocenianym koncepcie, teraz i zwiastun dołączy do tego grona a Wy będziecie bardziej zaintrygowani :-) Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 28 października 2016 Opublikowano 28 października 2016 na ps4 jak dziala? Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 29 października 2016 Autor Opublikowano 29 października 2016 na ps4 jak dziala? W tej chwili to trudno powiedzieć, przy najbliższej okazji do testów dam znać. Póki co ciągle formalizujemy różne kwestie a to trochę zajmuje. Generalnie jako, że już wcześniej trochę game devu liznąłem to zawsze na wszystko patrzyłem trochę inaczej, ale dopiero jak się realizuje swój projekt zyskuje się świadomość ile to wszystko kosztuje pracy i czasu i często po prostu brakuje czasu (a właściwie pieniędzy) na dopracowanie wszystkiego co by się chciało. Inaczej też myśli się o np. wypasionej grafice. Łatwo jest nawalić efektów z kosmosu, gdzie nawet komputer z NASA nie wstaje. Znacznie większą sztuką jest redukować to co mało istotne, to czego większość i tak nie zauważy, a wpływa na wydajność całości. To ogrom pracy, ale jak się ma pasje to można znaleźć w tym radość Fajnie było napisać scenariusz, przelać swoją wizje na papier, analizować błędy 20-50-100 gier a potem projektować swoją grę tak by uniknąć tego co ludzi irytuje. Zabawa w reżysera, w projektanta rozgrywki, gdzie manipulujesz kamerami tak by efekt był odpowiedni, by dramatyzm i emocje były oddane tak jak należy i tak jak chciałem. Polecam zainteresowanie się produkcją gier, bo w dzisiejszych czasach jest to łatwiejsze niż kiedykolwiek ! 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 października 2016 Opublikowano 29 października 2016 Ehhh gdyby nie wymóg trybu developerskiego to chętnie bym wam potestował tę gierkę jednocześnie robiąc normalne sprawozdania co źle, co nie działa itp. No ale ni mom takich wynalazków. Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 10 listopada 2016 Opublikowano 10 listopada 2016 Ciekawe ile sztuk gry będzie na premierę? Dari można już zaklepać swoją kopię??? Cytuj
Rayos 3 182 Opublikowano 10 listopada 2016 Opublikowano 10 listopada 2016 Dari, a ja dalej czekam na tego maila sprzed 2 miesięcy Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 11 listopada 2016 Opublikowano 11 listopada 2016 Dari jak tam gierka działa na PS4 Pro? xD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.