Skocz do zawartości

Red Dead Redemption 2


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i koniecznie wszechwiedzacy stroze prawa pojawiajacy sie sekunde po wyplaceniu liscia jakiemus randomowemu npc na srodku pustyni, w koncu to bylo tak wspaniale rozwiazanie gameplayowe w V :reggie:

  • Plusik 1
Opublikowano

Fajnie, że R* który po GTAV osiadł zupełnie na laurach, nie stworzył nic nowego, cokolwiek co zwróciłolby uwagę w obecnej generacji, R* który wydawałoby się liczy już tylko hajsy po online do piątki, wypuszcza trzy trailery do swojej nowej gry i dwa(bo ten pierwszy to w sumie zaliczyłbym jako prezentacja silnika) są nastawione na kampanie fabularną a nie jakieś bzdury, pierdy do grania po sieci czy w coopie. Pewnie kolejne trailery bedą podobne do tych z GTA5 i Max Payne 3, gdzie w kolejnych częściach bedą przedstawiać gameplay. A trailer zwrócił uwagę przede wszystkim świetną animacją i mimiką postaci. Chyba tylko w Naughty Dog maja lepszą. Nigdy nie byłem fanem tego, co zrobili w LA Noire, bo wyglądało to tak jakby ktoś nakleił taśmę z twarzą na komputerowo zrobioną postać i przez co całość postaci wyglądała dziwacznie. Tutaj wyglada to co najmniej o klasę wyżej niż w ostatnim GTA. Klimat widać, ze mroczny i mam nadzieje, że większa cześć gry taka będzie.

Opublikowano
9 godzin temu, Pupcio napisał:

Nie robi wizualnego wrażenia ale w porównaniu do czego? Nowy gow? Horizon? Sandboxów z grafiką jak życie sobie nie przypominam na tej generacji

 

48 minut temu, Papaj napisał:

Pewnie kolejne trailery bedą podobne do tych z GTA5 i Max Payne 3, gdzie w kolejnych częściach bedą przedstawiać gameplay. A trailer zwrócił uwagę przede wszystkim świetną animacją i mimiką postaci. Chyba tylko w Naughty Dog maja lepszą.


No akurat wizualnie to nie ma się tu do czego przyczepić. Po prostu nie robi ani montażem, ani dynamiką scen, ani fajną muzyką w tle... Ot taki story trailer bez polotu i tyle. Ale mnie ogólnie takie trailerki nie robią - dopóki nie ma gameplayu to na żaden tytuł nie mam hype'u - nawet na The Last of Us Part II.
OK, żeby być fair, to R* potrafili zrobić świetne story trailery, po których włosy na rękach stawały - do Max Payne 3 - tu brakuje takiego pierd.olnięcia, jest zwyczajnie nijako.
Zbędny trailer, skoro wyszły już dwa wcześniejsze, o podobnym poziomie "informacyjnym".

  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu 3.05.2018 o 00:47, szejdj napisał:

pokaż jakiś fajny trailer od Rockstarsów

 

poza tym trochę bawią mnie opinie, że GTA5 to słaba gra

 

Fajne trailery od R?

*Trailer z GTA3 z PS2 (ta z utworem "o mio babbino caro")

*Wszystkie z GTA: San Andreas, wliczając w to trailer z Xbox i PC. Najlepszy to ten z "welcome to the jungle" gdzie prawie każda scena pokazuje coś nowego, czego nie było w poprzednich częściach, uzmysławiając OGROM tej gry. Teraz to pamiętam trochę jak przez mgłę, ale wydaje mi się, że swego czasu zrobił totalny ROZPIEЯDOL

* Trailer z GTA VCS z utorem "I wanna know what love is" 

*Trailer #1, #3, #4 z GTA IV i ten:

*Trailer #1 z GTA:V  oraz Trailer Michaela z "Radio GaGa" 

 

Innych gier w zasadzie nie śledziłem, więc nie wiem :D

  • Plusik 2
Opublikowano

Nie mówię, że to są topy Rockstara ale i tak są veryyy far od słabe. Inna sprawa, że w tej generacji mało które trailery wrzucają mi ciarki. W przeciwieństwie do poprzedniej gdzie mam całe foldery na kompie czy ps3 i do dzisiaj katuje.

Opublikowano

Uzytkownicy psx extreme w pigulce: GTA IV chuyowe, GTA V chuyowe, RDR2 trailery chuyowe, r* chuyowy bo rzadko kiedy cos wydaje, doja ile moga z GTA V.

 

......5 miesiecy pozniej.......

 

Hejka, nie wiecie moze czy w rdr bedzie dostepne dzien wczesniej w saturnie????

 

 

  • Plusik 2
  • Haha 2
Opublikowano

Nigdy złego słowa nie powiedziałem na GTAIV czy GTAV (chyba że online). A te trailery RDR2 są po prostu nijakie i tyle. Co nie oznacza, że na gierke nie czekam, ale na razie NIC nie narobiło mi na nią hajpu - nie jaram się zupełnie, mimo że RDR jest w moim top 5 ever.

 

W dniu 3.05.2018 o 12:41, Słupek napisał:

Nie mówię, że to są topy Rockstara ale i tak są veryyy far od słabe. Inna sprawa, że w tej generacji mało które trailery wrzucają mi ciarki. W przeciwieństwie do poprzedniej gdzie mam całe foldery na kompie czy ps3 i do dzisiaj katuje.


OK, ale ten ostatni jest słaby i to nie tylko jak na R* - po prostu ogólnie - nie hajpuje ani trochę.
A z tą poprzednią generacją racja - na PS3 to nawet ściągałem trailery z amerykańskiego PS Store i do dziś do nich wracam. Między innymi własnie do Max Payne 3.

Gość _Be_
Opublikowano
4 godziny temu, Papaj napisał:

Nigdy nie byłem fanem tego, co zrobili w LA Noire

No można nie być fanem, ale problem jest taki, że LA Noire nie robiło Rockstar :potter:

3 godziny temu, łosion napisał:

Obrazek zerżnięty z GTAForums. Porównanie grafiki między trailerami: 

 

7xsrwuqvfjv01.jpg

No i cyk downgrejdzik wjechał 

2 godziny temu, schabek napisał:

GTA IV chuyowe

A wypraszam sobie

Gość Rozi
Opublikowano

Jeszcze 20 minut do previews, ciekawe, czy w końcu RDR będzie jRPG z elementami walki turowej.

Opublikowano

mapowanie displacement to jeden z najbardziej zasobnożernych ficzerów. Więc wcale się nie dziwię że to ucięli, powiem więcej byłbym zaskoczony gdyby znalazłby się w wersji finalnej 

Gość Rozi
Opublikowano

red-dead-redemption-2-v1-549995.jpg

red-dead-redemption-2-v1-549996.jpg

 

Więcej screenów w tym artykule od IGN. Czego się dowiedzieliśmy?:

- będziemy mieć obozy dla naszego gangu, gdzie będzie można się rozerwać po całym dniu, będziemy musieli dbać o wyżywienie i zaopatrzenie obozu;

- Arthur jest jedyną grywalną postacią;

- obszar w demo nazywał się New Hanover;

- Rockstar wywindowało sztuczną inteligencję na nowe poziomy, ludzie będą reagować na naszą obecność, farmerzy będą pytać dlaczego wjeżdżamy na ich teren, będzie można wchodzić w interakcję z każdym NPC i rozwiązywać te interakcje na różne sposoby;

- ta blondynka to Sadie Adler, Uncle i Javier Escuella też są w grze;

- wraca polowanie, a mięso z upolowanych zwierząt może się popsuć, będziemy mogli albo je sprzedać u rzeźnika, albo zawieźć do obozu;

- jest to największa i najbardziej dopracowana mapa z wszystkich gier Rockstar;

- koń to nie tylko środek transportu, ale będziemy z nim czuć więź, dbać o niego, a on będzie zachowywał się coraz lepiej;

- w napadzie na bank będziemy mogli wybrać sposoby podejścia, czy obrabowania go;

- powraca Dead Eye;

- strzelanie będzie zrobione w nietypowy sposób: naciśnięcie triggera nie oznacza oddania strzału, dopiero puszczenie wypuści pocisk.

 

Wyszło dużo tych pierwszych wrażeń, więc nowe info cały czas będzie napływać. Jestem niesamowicie podniecony.

Gość Rozi
Opublikowano

exclusiva-red-dead-redemption-2-13.jpg?i

red-dead-redemption-2-v1-549984.jpg

red-dead-redemption-2-v1-549985.jpg
red-dead-redemption-2-v1-549993.jpg

red-dead-redemption-2-v1-549998.jpg

 

 Będą elementy rozwoju postaci, jak lepsze posługiwanie się bronią, czy lepsza jazda konno. Zestrzelony kapelusz trzeba będzie podnieść, bo nie pojawi się automatycznie na naszej głowie i możemy go zgubić :obama: 

W trakcie gry będą powstawać budynki, a także linie kolejowe, masakra :banderas:

 

Cytat

 

"The depth of the relationship with other members of the gang and the persistence of our actions are such a big step for video games, that we will talk about it for a long time. With just a few minutes of gameplay, we were left with the feeling of witnessing a new generation of video games. It's not so much about the visual evolution but the complexity of this world and the beings that inhabit it."

 

 

Panie i Panowie, Rockstar Games.

red-dead-redemption-2_6030595.jpg

 

Demo działało na zwykłym PS4, a wersje na Pro i X będą miały dodatkowe ficzery graficzne. Miasteczko z kościółkiem z trailerów nazywa się Valentine. 

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Rozi napisał:

exclusiva-red-dead-redemption-2-13.jpg?i

 


 

 

 

Na tym screenie John trzyma broń długą w ręku, czyli możliwe że będzie podobny system jak w MP3, czyli możesz trzymać tylko jedną broń jednocześnie, a jak weźmiesz dwa rewolwery to automatycznie opuścisz broń długą.

Ogólnie widać, że Rockstar chce zrobić więcej takich survivalowych elementów, dobrym motywem jest też motyw z polowania, że zwierzęta mogą gnić, jeśli będziemy je trzymać zbyt długo. Mam nadzieję, że takich akcji będzie więcej, taki survival idealnie pasuje do tematyki gry.

Edytowane przez Kre3k
Opublikowano
Cytat

Zestrzelony kapelusz trzeba będzie podnieść, bo nie pojawi się automatycznie na naszej głowie i możemy go zgubić :obama: 

 

qWw49oa.gif

Opublikowano

No ciekawe co doje.bią z trofeami, w jedynce był puchar za przejście 20 misji fabularnych na jednym koniu, musiałem zaczynać grę od nowa żeby go wbić, bo albo się postrzeliło konia "przypadkowo", albo spadło z klifu i jakoś tak te konie się zmieniały :problem: Debilne to było.

 

Tutaj taki pucharek pewnie miałby więcej sensu biorąc pod uwagę że koń i przywiązanie do niego będzie pełnić tu większą rolę.

  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...