Słupek 2 143 Opublikowano 6 sierpnia 2018 Opublikowano 6 sierpnia 2018 (edytowane) outlaws for life sprytna zmiana hasełka z jedynki jak już widzę te arty to premiera "za chwilę" Edytowane 6 sierpnia 2018 przez Słupek Cytuj
Bzduras 12 520 Opublikowano 6 sierpnia 2018 Opublikowano 6 sierpnia 2018 A żadnego gameplaya jak nie było tak nie ma. Chyba dopiero na launch trailerze się doczekamy, tak jak to było z GTA V. Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 6 sierpnia 2018 Opublikowano 6 sierpnia 2018 tak nie było z gta v myśle że spokojnie możemy liczyć na gp w tym miesiącu Cytuj
Bzduras 12 520 Opublikowano 6 sierpnia 2018 Opublikowano 6 sierpnia 2018 Serio? Coś kojarzę, że dopiero "Welcome to Los Santos" pokazało coś szerzej. No nic, czekam. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 6 sierpnia 2018 Opublikowano 6 sierpnia 2018 Pierwszy raz od dawna włączył mi się hajp. O jak dobrze W ogóle w weekend obejrzę sobie jakiś Western z Clintem. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Szkoda, że zmienili formułę nazewnictwa i nie jest np. Red Dead Rozi tylko RDR2. Tymczasem ja wczoraj dotarłem do Meksyku. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Opublikowano 7 sierpnia 2018 To teraz dopiero się zacznie! Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Czuję, że wrócę do gierek dzięki temu tytułowi. Chyba ostatnią grę, jaką kupiłem na premierę było GTA V xd Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Ja ostatni preorder jaki robiłem to GTA V, tutaj też chyba sobie zamówię, pomimo że hajpu nie czuję na razie. Fajniej się gra w taką megatonę jak wszyscy o niej gadają. A teraz robię sama bana na wszystkie materiały, nawet gameplayu będę starał się nie oglądać żeby być totalnie zaskoczonym. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 sierpnia 2018 Opublikowano 7 sierpnia 2018 A czym można być zaskoczonym w przypadku gierki od Rockstar? Będzie jeżdzenie koniami, strzelanie, filmiki. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Będzie dbałość o szczegóły i jakość z charakterem. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 7 sierpnia 2018 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Zaczyna mi wyjeżdżać hype train. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Czyli premiera niezagrożona, jak dobrze. Cytuj
dr skrzynia 35 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Dużo nowego info (z niemieckiego wywiadu z gościem R* North) https://gtaforums.com/topic/913869-new-information-from-gamestar-interview/ Cytat - Since having an Open World is nothing special today and size doesn't make a game great (No Man's Sky), Rockstar Games set out to make their Open World different from any other. With Red Dead Redemption 2 they want to create the deepest, most detailed, believable and interactive Open World they have ever built. Everybody and everything needs to be believable, from the Barkeeper of the local saloon, to the pebble that descends a slope or tiny frogs hopping around. Small details, big difference. - Rockstar's philosophy is that players in their open worlds are increasingly likely to lose themselves, distracted from their real tasks, but not torn from the gaming experience. Barrier-free games, you could say. - If you set up your own personal camp in a dangerous area (for example near groups of people that don't like guests in their area), you will experience very different situations than before, because you are just in the wrong place, even if you thought you have been everywhere and seen everything - Next to smaller buildings like a barn (that is in the building process on first sight, but will be finished when you come back later), villages and even towns will change over time - If you complete a mission (for example with your gang members), you will see them returning to their daily schedule instead of just disappearing or walking nowhere with no specific destination. Every major character exists in the world, not just in missions. This is inspired by Michaels house and the life of his family, you could see your family in-game, not just in missions. In Red Dead Redemption 2 they are epxanding on this idea. - The transition from free-roam open world gameplay to mission and cutscenes will be even more fluent and seamless than in GTAV. All types of missions, cutscenes and the general open world should feel like organic parts of the same thing, there is no clear distinction between them like in other games. - NPCs are unpredictable and believable in their actions and reactions, they have different temperaments. There will be shy people, who will give you their money without you even drawing a gun but also more aggressive people that will immediately attack you if you just antagonize them also without you drawing a gun. Some confident NPCs may ride just past you and ignore you, if you try to rob them. Some may shoot you, while others will first threaten to harm you. R* wants you to feel like you never know how this certain NPC will interact with you and with that R* wants to encourage you to test out different playstyles. You can be an honorable thief or a violent psycopath and the world will react accordingly, but you just never really know how they will react. - R* doesn't want to call the world of Red Dead Redemption 2 a sandbox. Because in a sandbox, you can do whatever you want. Sure, R* wants to give you a lot of freedom, in their Open World you can do whatever you want, but only as long as it makes sense for Arthur, his story and the world itself. Nothing should break the immersion. - There will be no "checklists-type of missions" like in Ubisoft games or Mass Efffect Andromeda. R* doesn't think in categories like 'content' and 'prefabricated content', they want to blur the lines between everything the player does in order to increase immersion. R* doesn't necessarily want you to know when you are doing a main or a side mission or when you are interacting with a main character or just an NPC, but they will inform you in a very subtle way about it. - There will be many optional things to do, but R* wants them to be just as high-quality, engaging and fun as the main missions and you should feel like you never know what to expect. This will cater to all kinds of players: Those who want to rush the main story and those who want to do everything and still have a great experience. - "Random sh*t that doesn't fit the context will not happen [in RDR2]": Random encounters aren't really random, there is a certain system in place that ensures those encounters make sense in terms of how far the players have progressed in the story, what they are currently doing and where they are heading to. The changing surroundings and random encounters provide content for the players that makes them loose themselves in the world in a very organic way and naturally provide gameplay for them (in contrast to the very forced 'checklists-sidequests' in other games). - The areas in the game not only feel different because of the looks but also because of the different gameplay-mechanics only possible in that area (like different animations for traversing different terrain and flora or different objects to interact with). Since animations influence how connected you feel with the world, R* focuses on making them as believable and fluent as possible in every situation. For example there is an animation for Arthur stowing his weapons, which he had previously strapped on his back, in the halter of the saddle. And there are different skinning animations for different animals. - Things you should do in the missions can be done in the open world: For example in Trailer #2 we see Arthur pushing a bank manager through the door. You can do exactly that with every other NPC in free-roam. - The world is as realistic as possible, as long as it is still fun - Even outside of missions and cutscenes you can listen in on conversations in your gangs camp - or approach them more closely so that the other outlaws can include Arthur in their chat. The camp, the atmosphere and the conversations should change noticeably in the course of the story - Instead of slaughtering degraded animals to polygon objects without hesitation in order to be able to craft a larger wallet, the creatures in Rockstar's western game are living beings with - simulated - feelings. This should always be aware of the players when they press the trigger or let the arrow zoom. To kill animals quickly without much suffering you need to take your time to learn the right techniques. - If you commit a crime and the lawmen have a hunch that you are the offender, they will first talk to you instead of shooting you instantly, and you can talk yourself out of the situation - You can modify your weapons to enhance their stats 1 1 Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Trzeba wreszcie skończyć jedynkę :p Tak ja nie interesują mnie gry R*, tak chcę bardzo zobaczyć ten pieczołowicie wykonany świat bo zapowiada się niesamowicie pod tym względem. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 To będzie najlepsza gra jaka kiedykolwiek powstała. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 ciekawe czy przebije god of wara, w koncu 94 na mc Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 God of War to gra za którą niektórzy mogliby umrzeć, jeśli wierzyć ich słowom. Ciężko to będzie przebić Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 (edytowane) Trochę to za piękne żeby było prawdziwe po gta 5 już nie wierze w te teksty Edytowane 8 sierpnia 2018 przez Pupcio 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Cytat There will be no "checklists-type of missions" like in Ubisoft games or Mass Efffect Andromeda To najważniejsze. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 nigdy nie bylo tego typu misji u rockstara wiec zadna rewolucja Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 ALE MOGŁY BYĆ KERMIT MOGŁY BY BYĆ ROCKSTAR BOGI NA KOLANA!!!!!!!!!1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 pewnie jest jeszcze kilka rzeczy ktore sa u ubi a ich nie bedzie w rdr2, czemu o tym nie napisali? Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 motorów przynajmniej nie spier,dolą Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 8 sierpnia 2018 Opublikowano 8 sierpnia 2018 28 minut temu, kermit napisał: pewnie jest jeszcze kilka rzeczy ktore sa u ubi a ich nie bedzie w rdr2, czemu o tym nie napisali? ciekawe czy konie się świeca jak sie je bije Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.