Skocz do zawartości

Red Dead Redemption 2


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do tego pewnie pierdyliard mikropłatności. Online w GTAV to zupełnie nie moja bajka tutaj pewnie będzie podobnie. Fajnie jakby dali jakiegoś coopa a misje wrzucili na taki poziom trudności że dałoby się je przejść tylko w drużynie.

Opublikowano

Multi może być dużo lepsze niż w GTA, jeżeli nie będzie można jeżdzić powozem z zamontowanymi armatami, bo to największy rak gta:online był. Swoją drogą ciekawe jak to ugryzą, w gta:o dorzucali co chwila głównie dziesiątki coraz droższych samochodów, samolotów helikopterów i różnego sprzętu bojowego.

Opublikowano (edytowane)

Niech będzie i 100 ras koni, ale żadna nie będzie strzelać rakietami z autonaprowadzaniem na 2 kilometry.. W online grałem dość sporo w GTA:O i nie wydałem ani grosza na mikropłatności, to była tylko kwestia "WOW wyszło nowe auto/helikopter za 5 mln musze je mieć" vs "no fajne, kupie sobie niedługo jak moje biznesy przyniosą hajs albo zrobię pare napadów". Bo wbrew pozorom było kilka świetnych patentów w online na własne biznesy, ale niestety 10 samolotów na mapie i dzieci z latającymi samochodami strzelającymi rakietami zabijały jakikolwiek fun z gry. Najlepsze co można było zrobić to zlagować router, żeby wywaliło innych graczy z sesji i grać samemu i w spokoju robić hajs

Edytowane przez Bartg
Opublikowano

Dokładnie, dziś z ciekawości włączyłem GTA O i tam panuje jeden wielki burdel. Czułem się jak przynęta. Z każdej strony jakiś gracz strzelał. Odradzam się i szukam auta co by pojeździć to ktoś mnie musiał rozjechać. Kiedy udało mi się wsiąść w fure to jakieś pociski z nieba...

Opublikowano

Nie graliście w multi w poprzedniej części i opieracie swoje zdanie na multiplayerze w GTA V, oki :rotfl:

 

Tryb wieloosobowy w RDR był za(pipi)isty - tryb TDM, albo Gold Rush ze stand-offem na początku? Pojedynki w pokera i w kości? Misje w coopie? Odpieranie fal zombie w Undead Nightmare? Miodzik na kilkaset godzin. Sam dobiłem do najwyższego poziomu legendy (zebra <3), bo kurde to było chyba najlepsze multi w gierce z trzeciej osoby w jakie grałem (Uncharted i TLOU są meh). No ale tak, będą mechaniczne konie i strzelanie rakietami, bo tak było w GTA, to tutaj przecież też!!!! 

 

Gra usługa XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Opublikowano

W zasadzie komponent sieciowy mógłby dla mnie nie istnieć. Od RDR oczekuję wspaniałej historii na minimum 30-40 godzin, w sumie tak samo jak od każdej gry R*. Jeśli online będzie fajny to i tak na tym nie skorzystam :nosacz2:

  • Plusik 2
Opublikowano
7 minut temu, Rozi napisał:

Nie graliście w multi w poprzedniej części i opieracie swoje zdanie na multiplayerze w GTA V, oki :rotfl:

 

Tryb wieloosobowy w RDR był za(pipi)isty - tryb TDM, albo Gold Rush ze stand-offem na początku? Pojedynki w pokera i w kości? Misje w coopie? Odpieranie fal zombie w Undead Nightmare? Miodzik na kilkaset godzin. Sam dobiłem do najwyższego poziomu legendy (zebra <3), bo kurde to było chyba najlepsze multi w gierce z trzeciej osoby w jakie grałem (Uncharted i TLOU są meh). No ale tak, będą mechaniczne konie i strzelanie rakietami, bo tak było w GTA, to tutaj przecież też!!!! 

 

Gra usługa XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

Oczywiście, że grałem i zgadzam się z Tobą w 100%, ale serio liczysz, że po tych wagonach dolarów zarabianych na gta:o zrobią znowu taki multi w dwójce? :yao: Bardzo wątpie. Wszystko co piszesz będzie w grze jako aktywności, ale podstawą będzie freeroam na kilkadziesiąt osób i pryszczaci nastolatkowie polujący na innych graczy.

  • Plusik 1
Opublikowano
12 minut temu, Rozi napisał:

Nie graliście w multi w poprzedniej części i opieracie swoje zdanie na multiplayerze w GTA V, oki :rotfl:

 

Tryb wieloosobowy w RDR był za(pipi)isty - tryb TDM, albo Gold Rush ze stand-offem na początku? Pojedynki w pokera i w kości? Misje w coopie? Odpieranie fal zombie w Undead Nightmare? Miodzik na kilkaset godzin. Sam dobiłem do najwyższego poziomu legendy (zebra <3), bo kurde to było chyba najlepsze multi w gierce z trzeciej osoby w jakie grałem (Uncharted i TLOU są meh). No ale tak, będą mechaniczne konie i strzelanie rakietami, bo tak było w GTA, to tutaj przecież też!!!! 

 

Gra usługa XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

Zacytuję to dla kronikarskiego obowiązku i zobaczymy za jakiś czas :usmiech:

  • Plusik 4
  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 12.10.2018 o 14:10, Rozi napisał:

Gra usługa XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


A niby czym będzie?

Polityka Rockstar/Take-Two idzie w tym kierunku więc nie rozumiem dlaczego Cię tak dziwi, że ktoś rzuca myśl że z RDO może być podobnie? O problemach GTAO można pisać eseje ale fakt faktem jest, że znajdą się takie które z łatwością mogą się przenieść do RDO - pierwsze co mi przychodzi do łba to multum hackerów i chooyowe podejście Rockstara do klienta. Dostałeś bana bo jakiś rusek zrzucił ci miliony na łeb i gra myśli że odpalasz jakieś cheaty? A chooy, nas to lotto, kupuj drugi egzemplarz albo spyerdalaj. To o czym mówi @Bartg też jest prawdą, Rockstar sam dodawał do tej gry mnóstwo pierdół które ją niszczyły, ale przecież hajs z mikro się zgadza.

Chce żeby to multi było funkcjonalne bo w pierwszym RDR (czy nawet GTA 4) bawiłem się świetnie ale nie pozwalajmy sobie mydlić oczu, polityka tej firmy jest teraz taka a nie inna i wiele znaków na niebie wskazuje że RDO będzie po prostu krową do dojenia a gracz znowu będzie rukany na każdym możliwym kroku. Może przez te pierwsza pare miesięcy będzie ok, ale skoro singiel ma być taki wciągający i długi to kto będzie odpalał to online?

Przypominam że z założenia GTAO też miało być bardzo fajne i zayebiste - wystarczy sobie przypomnieć ten trailer:
 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Nikt nie napisał że będą mechaniczne konie i strzelanie rakietami. Ochłoń trochę. Po prostu koncept multiplayera będzie podobny do tego z GTA Online, jasne znajdzie się wiele unikalnych typowych dla RDR rzeczy i elementów ale to dalej będzie podobny do GTA czyli sandboxowy freeroam. 

 

i tak RDR2  będzie grą usługą, to jest oczywiste w dodatku tak bezczelną że beta odbędzie się dopiero po premierze gry. Trzeba mieć tupet, Rockstar pluje na graczy, a ty się cieszysz. 

 

 

Opublikowano

A tak naprawdę wygląda gta:o i tego w RDR nie chcemy ;)

 

 

Mam nadzieję, że będą fajne złożone i wieloetapowe napady na dyliżanse, banki i pociągi, które będzie można rozegrać w sesji tylko dla znajomych, a wtedy niech się gimbusy ganiają po całej mapie na koniach mnie to rybka.

Opublikowano
10 minut temu, raven_raven napisał:

 

Zacytuję to dla kronikarskiego obowiązku i zobaczymy za jakiś czas :usmiech:

A cytuj sobie, najwyżej się pomylę, olaboga.

 

W pierwszym RDR też był otwarty tryb free roam i też zabijało się innych graczy, ale można też było ustawić nieśmiertelność i samemu oczyszczać kryjówki bandytów, albo robić inne aktywności. Ja tak robiłem, a zabijanie zostawiałem na deathmatche i inne tryby PvP.

 

Gra na kilkadziesiąt godzin, z doskonałym singlem i toną zawartości - gra usługa. Jak się dostaje gry usługi na Xboksie i gra w niedokończone Sea of Thieves, to się styki zaczynają topić i na wszystko się mówi gra usługa. Każda gra z dodatkowym DLC to gra usługa?

Opublikowano (edytowane)

A co jest obraźliwego w terminie gra usługa? Oznacza to po prostu że gra będzie długo wspierana i rozwijana po premierze(jak np. GTA Online), tyle. To chyba dobrze, prawda? a zachowujesz się jakbym ci matkę obraził 

Edytowane przez oni
  • Dzięki 1
Opublikowano

EDGE na temat wielkości mapy:

 

Cytat

We bring up the map. Zoom out as far as we can and move the cursor east. It scrolls for two full screens. Go south (Rockstar employees says). It scrolls twice as far.

 

Opublikowano (edytowane)

Aktualizacja na stronie Rockstar:

 

https://www.rockstargames.com/reddeadredemption2/features/weaponry


 

Cytat

 

Detail, depth and choice define every aspect of Red Dead Redemption 2, and weapons are no exception.

 

There are over 50 unique usable weapons, a massive range of options for customization, and a wide selection of different ammunition types to improve accuracy, range or damage. The more a gun is used, the better it will perform, but it will also start to degrade over time if not looked after, so a trusty sidearm needs to be kept oiled and clean.

 

 

61bc508dc368c053780d76d8e7a86d50.jpg

63fb5aa8c7c2467415ea01152a20733a.jpg

73a6792fe31e5fb7b8d99ead01b39e1f.jpg

8acb5fb5966325057b209d091413a70b.jpg

 

Dużo świetnego info + kilka krótkich filmików. Można na nich zobaczyć niektóre rodzaje broni, animacje przeładowania, usłyszeć jak brzmią.

 

edit: 

6PaYKHx.gif

Edytowane przez Bigby
  • Plusik 4
Opublikowano

(pipi)a te sniezne miejscowki tak robia, sa przezayebiste. Ktos wie czy snieg bedzie w niektorych miejscach na mapie caly czas np. w wyszych partiach gor czy to jakas zmian por roku/misje sadzac po ubraniach i snieg tylko czasami?

Opublikowano
3 godziny temu, Kolos28 napisał:

Dokładnie, dziś z ciekawości włączyłem GTA O i tam panuje jeden wielki burdel.

 

GTA Online bylo swietne, ale wlasnie na poczatku, gdy nie bylo takiego syfu, gdy gra caly czas przypominala klasyczne GTA, a nie Star Wars. Koncept GTA Online narodzil sie juz w pierwszym RDR tak naprawde. Tamto multi bylo genialne, jak juz wczesniej ktos napisal. Gdyby poszli taka droga to bym gral, ale jak zaczna pojawiac sie konie z minigunami to odpuszcze.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...