Słupek 2 146 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 Godzinę temu, SlimShady napisał: Żeby nie było, ze nie na temat : Pokaż ukrytą zawartość HOLENDERSKI VAN DER LINDE DO BOJU WIŚTAAAA WJO PRRRRRRRRR Życzyłbym sobie, żeby nie zabrakło emocji jeśli chodzi o wątki fabularne, wszak losy wielu postaci są znane i tutaj zaskoczenia nie będzie, ale tak to już jest z prequelami. meh, ja właśnie bym powiedział, że przez, że wiemy jak toczy się rdr to prequel ma ogromne pole do wyjaśnień i "niszczenia fabułą". nawet taka rzecz którą gdzieś czytałem w wywiadzie, że np. nie poznamy Marstona bo to całkiem inna postać niż z oryginalnego rdr-.a. też liczę na konkretną dramaturgię odnośnie Arthura, reszty gangu albo spotkania lub usłyszenia o postaciach z rdr-.a kurna, jeszcze na żadną gierkę r* nie czekałem tak bardzo pod względem fabuły. takie ciśnienie miałem ostatni razy przy bio: infinite jeżeli chodzi o historię. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 Wiedzą co robią. Inaczej nie porywaliby się na prequel. No i jednak fajnie będzie poznać Marstona z zupełnie innej strony, uzupełnić jego historię. To samo z Dutchem. Arthur to też może być bardzo ciekawa postać. Duże pole do popisu. Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 dokładnie. Dutcha to w ogóle mega "doceniłem", przy ponownym przejściu a Arthurrro kupił mnie od drugiego trailera. gdzie jeszcze był wyzywany od randomów, ciot itd. ;/ to znaczy na forum 1 Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 (edytowane) Gdy Arthur wypowiedział swoje "Maybe when your mother's finished mourning your father, I'll keep her in black, on your behalf" wiedziałem, że będą z niego ludzie. edit: Edytowane 17 października 2018 przez Bigby Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 to samo, ba nawet jestem pewien, że będzie to jedna z lepszych postaci rockstarkowych. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 Wiadomo jak wygląda sterowanie kuniem? Nadal trzeba klepać w A? Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 Będzie specjalny kontroler do klepania konia. Niestety nie mam linka pod ręką - trzeba sobie poradzić samemu. Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 (edytowane) na tym drugim gameplayu, około 20 sekundy pachniało słabą animacją i masherką podczas biegania ale gdybam Edytowane 17 października 2018 przez Słupek Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 Chyba nadal jest tak samo jak w RDR, czyli mashowanie, czytałem w jakiejś zapowiedzi. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 Xd mam nadzieję kontroler Elite do X1 ma autofire Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 115 gb na xboxie xD wow Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 Godzinę temu, ragus napisał: Wiadomo jak wygląda sterowanie kuniem? Nadal trzeba klepać w A? Ejno, przecie w jedynce styklo go przytrzymać i kuń już galopał sam. Cytuj
Pupcio 18 432 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 Ragus nie wyjechał z białego sadu więc tego nie wie Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 no klepaniem tylko się regulowało prędkość kunia jeśli dobrze pamiętam Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 O wy (pipi) koneserzy gejmingu i fani rdr'a Jak chciałeś dać gazu kuniem to klepanie A aż do odcięcia i koń robił bryk bryk i waliłeś na glebę Trzymając A koń leciał truchtem lub łapał prędkość osoby jadącej obok nas Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 (edytowane) ty a mogło tak być no ale równie dobrze można jechać po GTA że każą mashować przycisk żeby sprintować na nogach nie wiem, w sumie nigdy nie wkur.wiało mnie to za bardzo ani w gta ani w rdr Edytowane 17 października 2018 przez c0ŕ Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 17 października 2018 Opublikowano 17 października 2018 No najlepiej, żeby automatycznie popindalał... Konie w RDR to najlepsze konie w historii gier - nie dość, że wyglądały i ruszały się pięknie, realistycznie wręcz (te pracujące mięśnie), to jeszcze model jazdy był idealny. Płotka z Wieśka na drugim miejscu, a o Argo to mi nawet nie zaczynajcie A dwie płytki na PS4? Bo na drugiej będzie remaster RDR - XBOXowcy mają swoją wsteczną, to dla niebieskiego obozu R* szykuje taki rarytas Tiaaa... pewnie developer's diary, nawet wyciekł już screen: 3 2 1 Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 18 października 2018 Opublikowano 18 października 2018 zapomniales o d-horse. na pewno lepszym od plotki. Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 18 października 2018 Opublikowano 18 października 2018 D-Horse trochę sztywny był... ale za to potrafił walić kupę na zawołanie - w sumie masz rację - zmieniam kolejność Cytuj
Pupcio 18 432 Opublikowano 18 października 2018 Opublikowano 18 października 2018 płotka przed agro xD przecież tym śmieciem nie da się jeździć, całe skelige przechodziłem z buta 1 1 Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 18 października 2018 Opublikowano 18 października 2018 Agro Agro był w porządku dopóki jechało się cały czas prosto przed siebie po wielkich otwartych terenach, manewrowanie tą szkapą w wąskich przejściach to była tragedia 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 18 października 2018 Opublikowano 18 października 2018 Wiecie w jakiej grze jest za(pipi)isty koń? całą grę z nim jak tylko go odblokowałem 2 2 3 2 2 Cytuj
Pupcio 18 432 Opublikowano 18 października 2018 Opublikowano 18 października 2018 Aż ciężko uwierzyć że rdr 2 i asasyn odyssey są z tego samego roku Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 18 października 2018 Opublikowano 18 października 2018 A tęczową kupę umie zrobić? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.