Skocz do zawartości

Red Dead Redemption 2


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, chris85 napisał:

W przyszłym roku chce  jechać w Bieszczady na taki spektakl. Bodajże w marcu i kwietniu widać drogę mleczną. 

Sorry za offtop. 

W tym roku w lipcu było widać :) Offtopując, to przemocno polecam takiego tripa w Bieszczady.

  • Plusik 2
Opublikowano

Rzeczywiście trzeba na spokojnie sobie wiele rzeczy ogarnąć. Wczoraj pograłem tylko 5h, wolę sobie powoli smakować ten tytuł. 

Póki co miałem problem z przyklejeniem do osłony, bo nie zawsze mi to wskakiwało. 

 

A jak drugi raz na swoim koniu wyjechałem wolnym krokiem do miasteczka, to klimacik jak z Django z podobnej sceny. 

Opublikowano

Jakie to jest dobre. :obama: Ledwo liznąłem prolog ale jest dokładnie tak jak forumek mówi: jak ten klimacik robi, jak to ładnie wygląda, te animacje a ta muzyka.............. ojjjj. Kamera filmowa sprawia że jeszcze bardziej wsiąkam i się zachwycam a w poprzednich tytułach rockstara nigdy jej nie używałem.

 

Spoiler

Meta komentarz Arthura o bliznach Dżona. xd Ogólnie już w prologu jest sporo linijek dialogu które w mniejszym czy większym stopniu nawiązują do jedynki, troszkę mi szkoda ludzi którzy nie mieli styczności z tamtym tytułem bo jednak sie traci.

 

Opublikowano

Ja kończę prolog i mam takie oto pierwsze spostrzeżenia. Zwróciłem uwagę, że na początkowej liście płac na pierwszym miejscu wymieniony zostaje nie główny manager projektu, czy szef Rockstar, a...dyrektor artystyczny. Myślę sobie...ki chuy?! No ale już po godzinie wiedziałem dlaczego włodarze Rockstar w ten właśnie sposób postanowili uhonorować tego właśnie człowieka, bo ilość roboty, którą On wykonał, lista spraw których doglądnął i dopilnował jest iście ga-la-kty-czna!:obama: Kapitalne oświetlenie, kolorystyka, ogólne wrażenie spójności świata, plastyczność, to jak wyglądają postacie i stroje z epoki. OMG! Nawet taki zdawało by się w chuy błahy detal jak wykonanie kapelusza Morgana, ale jak to jest zrobione!:banderas:

 

Jak tylko skończę dziś sprzątać chatę i zrobię listę sprawunków to będę napyerdalał do porzygu.

 

I jeszcze jedno. Te niektóre poprzednie wpisy w tym topicu, że prolog nie teges, że tempo nie te, że nuda, że rozczarowanie, że 3/6... Curwa, jak Boga kocham jak takie coś czytam to dosłownie czuję, jak mi niczym grzyby po deszczu rosną guzy w mózgu, a stąd już tylko chwila do przerzutów:whyyy:

  • Lubię! 1
Opublikowano

Przystańmy na moment, żeby porozmawiać o gunplayu. Przed premierą duża część forumka miała nadzieję, że ta część gry będzie wzorowana na Max Payne 3, ale odnoszę wrażenie, że tu jest po prostu lepiej - ten pływający celownik, idealnie dający poczucie tego, jak zmienia się aim postaci w zależności od tego, w jaki sposób i w którą stronę się poruszamy zasługuje na jakiś osobny akapit w recenzjach. Czuć różnicę między rewolwerem a dubeltówką, czuć różnicę między strzelaniem z przykucu, z biodra, w biegu... Masakra. Ktoś kto projektował ten element gry jest zawsze mile widziany w moim domu, zapraszam na kawę

Opublikowano

Skończyłam wczoraj prolog i chapter 1 i...

 

No (pipi)a żałuję bardzo, że nigdy nie miałam okazji zagrać w część pierwszą, bo widzę i czuję, że dużo mnie omija :/ plus ciężko było się wkręcić w historię na początku.

 

Wizualnie (nie chodzi nawet o poziom techniczny, ale o projekty postaci i otoczenia, modele wykonane z dbałością o najmniejsze szczegóły, oświetlenie, rozłożenie wszystkiego, itd.) majstersztyk, udźwiękowienie solidne (brakowało mi muzyki zahaczającej bardziej o klasyczne spaghetti westerny, ale to kwestia gustu), ale to co wywarło na mnie największe wrażenie póki co to dialogi. Postaci gadają niemal cały czas, a wszystko brzmi całkowicie naturalnie, nie tylko przez świetne rozpisanie ale też znakomity voice-acting. Co najważniejsze, nie ma mowy o żadnym "przegadaniu", każdy tekst wnosi coś jeśli nie do samej gry, to do budowania charakteru danej postaci, no po prostu nie ma zbędnych tekstów. Cudo.

 

Co mnie rozczarowało:

- nie zgadzam się, że prolog się ciągnie czy że jest nudny, ale rozczarowało mnie, że aż 3 pierwsze godziny były tak liniowe. Z waszych postów wnioskuję, ze teraz będzie tylko lepiej i szczęka na podłodze :obama:

- sterowanie! Niewygodne i irytujące

- nie wiem jak było w jedynce, ale tu przy pierwszej strzelaninie poleciało wiele przekleństw bo postać nie chciała się nawet chować za winklami, tylko tańcowała sztywno zbierając ołów. Zajęło mi trochę czasu przyzwyczajenie się do ułomności tego elementu gry

- głupie detale przerywające immersję - tyle pracy włożonej w dopracowywanie szczegółów a wszystko jak krew w piach przez babole typu wilk rozszarpał mi rękę ale 10 sekund później już nie ma śladu krwi na bohaterze

 

 

Ogólnie bardzo jest fajnie, cieszyłam się jak dziecko kiedy władowałam jeleniowi strzałę prosto w dupę.

Opublikowano (edytowane)

To zdarzenie losowe przy ekipie drwali w lesie. :obama: :banderas: Jezu jakie to bylo dobre. I wygladalo tak naturalnie. Jedno zdarzenie losowe, a lepsze niz wszystkie fetch questy z ubi-gierek. 

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Słuchajcie jak to do końca jest z tym polowaniem. Jak zedrę skórę to ona mi zostaje w ekwipunku i wtedy mogę coś wyprodukować czy mam to sprzedać do obozu i dopiero wtedy? I czy jak się zostawi np. jelenia na koniu to to mięso się zepsuje?

Opublikowano
1 minutę temu, SetoPL napisał:

Jak zedrę skórę to ona mi zostaje w ekwipunku i wtedy mogę coś wyprodukować czy mam to sprzedać do obozu i dopiero wtedy?

Podłączam się pod pytanie.

1 minutę temu, SetoPL napisał:

I czy jak się zostawi np. jelenia na koniu to to mięso się zepsuje?

Tak, jeśli za długo będziesz trzymać truchło na koniu to zgnije.

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, SetoPL napisał:

Słuchajcie jak to do końca jest z tym polowaniem. Jak zedrę skórę to ona mi zostaje w ekwipunku i wtedy mogę coś wyprodukować czy mam to sprzedać do obozu i dopiero wtedy? I czy jak się zostawi np. jelenia na koniu to to mięso się zepsuje?

Skore sie sprzedaje, albo w obozie mozna z nich robic ciuchy, torby, dywany itp.

Edytowane przez bebbop
Opublikowano

Ok, ale to gdzie mam je przechowywać by później wykonać przedmiot, który wymaga np 3 skór? I w obozie ciągle mam na czerwono amunicję i leki? Jedzenie dostarczam, ale reszty nie wiem jaki(chyba, że misję fabularne)

Opublikowano
8 godzin temu, c0ŕ napisał:

Jak odje.bac taka inbe w obozie, na razie zamulam piz,de przy ognisku i nikt nie chce podejść tylko ta Karen czy jak jej tam śpiewa :(

 

To jest element fabuły. Rób misje to w pewnym monencie będzie imprezka. 

19 minut temu, SetoPL napisał:

Ok, ale to gdzie mam je przechowywać by później wykonać przedmiot, który wymaga np 3 skór? I w obozie ciągle mam na czerwono amunicję i leki? Jedzenie dostarczam, ale reszty nie wiem jaki(chyba, że misję fabularne)

 

To jest trochę dziwne, ale te ikony miałem czerwone aż upgrade’ów nie pokupowałem. Tak jak z ekwipunkiem, nie podoba mi się ta część UI. Nigdzie nie ma wymienionych żadnych ilości czy limitów i nie bardzo wiadomo czy mamy mało, dużo, ile możemy w ogóle mieć przesmiotów w bazie/w torbie. 

Opublikowano
17 minut temu, mlody23 napisał:

"Lenny, Lenny!" :D No tak zrealizowanego spotkania przy "drinku" jeszcze nie było :obama: i ta muza w tle :fsg: P E T A R D A!!! 

 

Mi sie kojarzyl "Odriiiiiiiiiiin!" przy tej sekwencji.

Opublikowano

Spoko klimat, nawet sie zaczyna jak nienawistna osemka. No i ta muzyczka jak z filmow tarantino. Narazie graficznie nie robi ale w sumie jak ma robic jak zawierucha na dworzu :(

Opublikowano

No mnie już od początku graficzka robiła. 

Ten śnieg, te warunki pogodowe, efekt śnieżycy, do tego sporadyczne piękne źródła światła podpite HDRem. Mmmmmmm

Po 5h wiem jedno, po RDR2 ciężko będzie grać w inne samdboxy :/

 

@selene

ominęło, ominęło choćby liczne smaczki typu jak to było kiedyś oraz obserwacja ewolucji Johna. 

Z drugiej storny po dwójce, jedynka (fabuła/relacje) będzie całkiem inaczej smakowała (może nawet lepiej?).

Opublikowano
10 minut temu, Kolos28 napisał:

@selene

Nic Ciebie mi ominęło bo z tego co wiem to dwójka dzieje się przed wydarzeniami z jedynki emoji4.png


Ominęło i to sporo. Chociażby ten przykład poniżej pokazuje, jak wiele tracą osoby, które nie znają przygód Johna Marstona:
 

15 godzin temu, ornit napisał:

To moje pierwsze zetknięcie z serią. Jestem na początku, znalazłem jakiegoś gościa w górach


Co to jest za gierka to ja nie mam pytań. Jak można temu wystawić 7/10???
Przecież to już zahacza o autyzm na poziomie blubera, który wali minusami z doopy na zasadzie "bo tak". 

  • Plusik 1
Opublikowano
Teraz, Xantu napisał:

Czy to bug czy mój znajomy coś źle robi. Używa bandany, żeby nie było wiadomo, że on robi napad na pociąg. A i tak dostaje ogromne bounty na głowę ?

 

Mozliwe ze zalozyl bandane jak juz go widzieli. Mialem juz taka sytuacje ze sie krecilem w miejscu, zalozylem bandane zaczalem robic napad a i tak wszyscy wiedzieli na kogo bounty ma wpasc, jak jechalem do miejsca ktore chce obrabowac od razu z bandana to bylo spoko.

 

Ogolnie ten system jest do dupy wg mnie, goni mnie banda szeryfow, zabijam ich na totalnym zadupiu bez swiadkow a i tak bounty sie na mnie nalicza, bez sensu.

 

btw. @Xboty, da sie jakos z bąka bezposrednio na jutubka klip wrzucac? Wczoraj sie posmarkalem przy jednej akcji z nieznajomym i chce to wrzucic xd

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...