Skocz do zawartości

Red Dead Redemption 2


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

No mi się też prawie oberwało, jak nagle burza na polowaniu się załączyła.
Swoją drogą to Rockstar mogłoby ogarnąć te zmiany pogodowe, bo czasem to aż śmiesznie się robi i na myśl przychodzi mi Dead Island Riptide z tymi nagłymi ulewami z doopy.
Np wczoraj miałem coś takiego:
 



Co do responsywności sterowania to ja się do tego tak przyzwyczaiłem i jest to dla mnie tak naturalne, że teraz ciężko mi będzie wrócić do postaci, które nie mają ciężaru własnego. Odpaliłem na chwilę AC Origins i zero czucia postaci, jakbym kartką papieru operował, podobnie jazda na wielbłądzie - no zero oporów, opóźnień, jakiś kartonowy rumak między nogami, a nie żywe stworzenie... Inna sprawa, że UBI nie umie w model jazdy, zarówno samochodów w W_D czy The Crew, jak i najwyraźniej rumaków wszelkiej maści (choć dorożki w AC Syndicate spoko się prowadziło).

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, .:marioo:. napisał:

Chyba logiczne, jakbyś chlał tylko gin i jadł ciastka to ciekawe jak szybko byś się poruszał. Morgan to nie Parker.

Uwielbiam te usprawiedliwienia z dupy chuyowych rozwiązań. :) 

 

jakby w innej grze tak było to gra zostałaby zjechana z góry na dół no ale jak gra Rockstar to D E S I G N :usmiech: 

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, Wredny napisał:

No mi się też prawie oberwało, jak nagle burza na polowaniu się załączyła.
Swoją drogą to Rockstar mogłoby ogarnąć te zmiany pogodowe, bo czasem to aż śmiesznie się robi i na myśl przychodzi mi Dead Island Riptide z tymi nagłymi ulewami z doopy.
Np wczoraj miałem coś takiego:
 



Co do responsywności sterowania to ja się do tego tak przyzwyczaiłem i jest to dla mnie tak naturalne, że teraz ciężko mi będzie wrócić do postaci, które nie mają ciężaru własnego. Odpaliłem na chwilę AC Origins i zero czucia postaci, jakbym kartką papieru operował, podobnie jazda na wielbłądzie - no zero oporów, opóźnień, jakiś kartonowy rumak między nogami, a nie żywe stworzenie... Inna sprawa, że UBI nie umie w model jazdy, zarówno samochodów w W_D czy The Crew, jak i najwyraźniej rumaków wszelkiej maści (choć dorożki w AC Syndicate spoko się prowadziło).

Ale co Ty porównujesz. Konie w RDR 2 to jest kompletnie inny poziom w porównaniu do tego co jest na rynku. Nikt przez lata się do tego nie dojdzie, skoro Ubi zajęło 8 lat żeby się choćby zbliżyć do poziomu z pierwszego RDR. 

Odnośnik do komentarza

@Voytec no ja porównuję ogólnie tę całą responsywność sterowania - zarówno głównym bohaterem, jak i wierzchowcami - dla mnie zrobione jest to idealnie, od razu wsiąkłem w klimat i nie czułem, że coś tu powinno być przyspieszone itp. Za to w drugą stronę będzie mi teraz ciężko wrócić do tych wydmuszek z innych tytułów.
Nie każda gra to CoD, gdzie wszystko musi zapierdzielać w 60fpsach - tutaj sterowanie jest częścią składową całego designu - w tych warunkach jak najbardziej naturalne i nie widzę tu powodów do narzekań (no chyba, że podnoszenie przedmiotów, czy przyklejanie się do osłon, wtedy rozumiem).

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza
31 minut temu, oni napisał:

Oho wyczuwan syndrom Killzona 2 gdzie zyebane sterowanie też było usprawiedliwanie decyzjami D E S I G N E R S K I M I

 

 

A nie jest? Skoro od 10 lat nie zmieniają tego sterowania to chyba tak jet. No chyba że studio które robi jedne z najlepszych gier od 3 generacji konsol nie potrafi zrobić sterowania bez laga. NIE WIEM

Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, Pupcio napisał:

A nie jest? Skoro od 10 lat nie zmieniają tego sterowania to chyba tak jet. No chyba że studio które robi jedne z najlepszych gier od 3 generacji konsol nie potrafi zrobić sterowania bez laga. NIE WIEM

 

A czy twórcy "jednej z najlepszych gier od 3 generacji" nie mogą zrobić zyebanego sterowania? Halo 3 srednia 94 na MC mialo zyebane hitboxy. Co to ma do rzeczy?

 

Sorry, ale jeśli musisz czekać 333 ma na jakąkolwiek reakcje postaci i jakieś 462 ms na to aby kamera zareagowała (co nie ma nic wspólnego z animacją i słynnym "ciężarem postaci") to ewidentnie coś jest tu nie tak. Być może to kwestia zyebanego silnika na którym dzialają gry Rockstar nie wiem, ale faktem jest że lag w sterowaniu jest potężny

Edytowane przez oni
Odnośnik do komentarza
57 minut temu, oni napisał:

Oho wyczuwan syndrom Killzona 2 gdzie zyebane sterowanie też było usprawiedliwanie decyzjami D E S I G N E R S K I M I

 

 

No jak dla mnie taki zabieg właśnie powoduje poczucie ciężaru postaci. Ogrywałem AC odyssey i Red Dead 2 przez pewien moment naprzemiennie i autentycznie po 2 godzinach w RDR2 siadając do Odyssey postać poruszała się jak piórko . W Killzone 2 też super mi się podobała ta ociążałość co dawało klimatu do tego brudnego świata. 

Odnośnik do komentarza

Już nie przesadzajcie z jakimiś teoriami o podboju kosmosu. 

Najgorsze w tej grze jest właśnie sterowanie. Jakby caly czas byly pojedynki z góra trzema gosciami to ok. Ale wystarczy jechac na koniu/wozie i próbować kogos trafić, jesli nikt sie nie wk... zazdroszczę cierpliwosci.

W RDR bylo chyba takie same. Spoko, tylko było to 8 lat temu. 

Generalnie pewnie mogliby to ogarnąć szybkim patchem, no ale to Rockstar. Patch wyjdzie za dwa lata.

 

Edytowane przez da$io
Odnośnik do komentarza

sterowanie? początkowo mnie denerwował ten ciężar ale z drugiej strony jak się przyzwyczaiłem to nie narzekam, w sumie lekka kukiełka jak w bb czy tam nier tu by za huja nie pasowała. 

 

tylko w pomieszczeniach od razu daję na fpp, jedyne co jest ewidentnie z(pipi)ane to przyklejanie do i zmiana osłon

Edytowane przez messer88
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
21 minut temu, SpacierShark123 napisał:

No jak dla mnie taki zabieg właśnie powoduje poczucie ciężaru postaci. Ogrywałem AC odyssey i Red Dead 2 przez pewien moment naprzemiennie i autentycznie po 2 godzinach w RDR2 siadając do Odyssey postać poruszała się jak piórko . W Killzone 2 też super mi się podobała ta ociążałość co dawało klimatu do tego brudnego świata. 


Zgadzam się, choć mnie akurat w Killzone 2 drażniła ta ociężałość, ale to w multi - w singlu było mi z tym idealnie. No i z Assassinem mam podobnie, bo jakoś przedwczoraj sobie pierwszy raz odpaliłem Origins i strasznie ch#jowo mi się steruje taką karteczką papieru podatną na wszelkie muśnięcia analoga - wolę RDRII i jego powolną ociężałość - taka konwencja i mam nadzieję, że nikt nigdy nie wpadnie na pomysł wypuszczenia jakiegoś patcha - nie podoba się, to graj w co innego. Tak to zostało zaprojektowane i należy to uszanować.
 

Teraz, messer88 napisał:

sterowanie? początkowo mnie denerwował ten ciężar ale z drugiej strony jak się przyzwyczaiłem to nie narzekam, w sumie lekka kukiełka jak w bb czy tam nier tu by za huja nie pasowała. 

 

tylko w pomieszczeniach od razu daję na fpp, jedyne co jest ewidentnie z(pipi)ane to przyklejanie i zmiana osłon


Dokładnie tak - chociaż ten tryb FPP przy podnoszeniu przedmiotów leżących blisko siebie i tak zbytnio nie pomaga, ale przynajmniej po ciasnych pokojach człowiek się szybciej przemieszcza i kamera nie wariuje.

Odnośnik do komentarza

Grałem do tej pory pewnie jakieś 80 godzin - sterowanie nie sprawiło mi wielkich problemów, a na koniu wypyerdoliłem się tylko 4 razy. :reggie:

 

Ale też jestem przyzwyczajony do gier R*, stąd wszystko wydawało mi się znajome i łatwe do ogarnięcia od samego początku.

 

I to nie jest też tak, że mogą to sobie spatchować. Czytałem jakiś czas temu na Reseterze posty gościa, który modował gry Rockstara i stwierdził, że musieliby przemodelować też inne systemy połączone ze sterowaniem, animacjami itd. 

Ile w tym prawdy jest nie wiem, ale warto pewne rzeczy brać pod uwagę, a nie z góry zakładać, że wszystko jest zepsute, nie da się grać, a studio powinno to zmienić, bo przecież wystarczy chwila roboty i po sprawie.

 

Można oczywiście nie lubić tego ciężaru rozgrywki, ale niektórzy się zachowują jakby R* miał inny plan na sterowanie, ale zdecydował się na taki, żeby zrobić na przekór i każdego wk.urwić.

Edytowane przez Bigby
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Też mi się wydaję że problem leży gdzieś głęboko w silniku i nie da się tego rozwiązać zwykłym patchem tydzień po premierze.

 

Ale ważne żeby narzekać i dawać do zrozumienia Rockstar że problem istnieje, aby ich następna gra która wyjdzie pewnie za jakieś 5 lat znowu nie powieliła tego błędu. A nie zamykać oczy, powtarzać sobie "ja się przyzwyczaiłem" albo traktować narzekanie jako obraze majestatu Rockstar bo średnia na MC.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, oni napisał:

Też mi się wydaję że problem leży gdzieś głęboko w du.pie i nie da się tego rozwiązać zwykłym patchem tydzień po premierze.

 

Ale ważne żeby narzekać i dawać do zrozumienia Rockstar że problem istnieje, aby ich następna gra która wyjdzie pewnie za jakieś 5 lat znowu nie powieliła tego błędu. A nie zamykać oczy, powtarzać sobie "ja się przyzwyczaiłem" albo traktować narzekanie jako obraze majestatu Rockstar bo średnia na MC.

 

 

 

Poprawilem.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...