Skocz do zawartości

Red Dead Redemption 2


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kasias
Opublikowano

Nie czekam na tą grę, ale taka refleksja -

PS3: GTA IV (2008), Midnight Club LA (2008), Epizody GTA IV (2009), RDR (2010), LA Noire (2011), Max Payne 3 (2012), GTA V (2013)

PS4: -

 

Takie listy można stworzyć dla wielu developerów. Koszta produkcji wywaliły w górę, czy po prostu gry online, f2p i gry jako usługa wypychają na dobre większość singleplayerowych produkcji, a za kilka lat pozostaną tylko te największe marki?

 

Max się niestety nie sprzedał, studio od średniego L.A. Noire gryzie piach, Midnight sami traktowali jak 2. ligę, zamiast DLC do GTA V trzepali sos w GTA Online. Więc remaster V, RDR 2 i pewnie jeszcze nowe GTA to logiczne następstwa.

Gość suteq
Opublikowano
W dniu 23.05.2017 o 01:28, Kasias napisał:

Max się niestety nie sprzedał, studio od średniego L.A. Noire gryzie piach, Midnight sami traktowali jak 2. ligę, zamiast DLC do GTA V trzepali sos w GTA Online. Więc remaster V, RDR 2 i pewnie jeszcze nowe GTA to logiczne następstwa.

 

sam jesteś średni

Gość _Be_
Opublikowano

Gra z średnią na poziomie 88% jest średnia. No cóż czasem się ludzie odklejają od rzeczywistości a kasia to juz dawno. Co do braku wydawania gier singlowych to chyba naturalne. Game as service przynosi bardzo dużo przychodu i wymaga relatywnie mało pracy.

Ubisoft już praktycznie całkowicie się wkręcił w ten model i wolą wydać jedną grę i przez rok ją rozwijać DLCkami niż skupiać się na singlu.

Opublikowano

Maly update, TakeTwo potwierdzilo dzisiaj ze gra na 100% nie pojawi sie w tym roku fiskalnym, czyli wczesniej jak kwiecien 2018 na pewno nie zagramy w RDR2.

Opublikowano (edytowane)

Szkoda że warunki pracy w Rockstar dalej są tragiczne.

 

"Not for the half-hearted devs. Your family and social life will suffer."

 

AAA game development culture in general favors overtime, crunch and stressful environments and R* San Diego is probably the worst. There will be a lot of mandatory overtime and not a lot of time for home or social life. I've seen several divorces, relationships fall apart and socially inclined employees get burned out. Some people just flat out resign due to the missed time at home. There also seems to be some resist…

 

Massive OT, zero work life balance, unreasonable demands on employees, and horrible upper management that will fire you with no warning.

 

Horrible bully management. Sweatshop work conditions. Endless overtime. Unkept promises. Low pay for the stature of the studio

 

I wished that I ran off when I heard that early on.
At the end you will only realized that it is all very true, can be even worse than you can imagine.
People lose their health, lose their hair, get fat and depressed.
Even HR admit that they have bad reputation and difficult time hiring people.
There is no appreciation about hard work and any decent respect or positive encouragement to employees.

 

Worst Place to Work in all of gaming"

 

Widać nic się tam nie zmieniło od czasów jedynki.

Edytowane przez Figaro
Opublikowano

No niestety, przecież nikogo w branży to nie obchodzi a tym bardziej graczy, kiedy cały czas dostają prestyżowe gierki od Gwiazd. Cała firma jest chroniona silnym immunitetem bez względu na to co robi.

 

Ale przecież to nic nowego i to nie tylko w Rockstarze.

Opublikowano (edytowane)

Rockstar North i San Diego to najbardziej tajemniczy developerzy ze wszystkich i to od wielu lat, czy oni kiedykolwiek wypowiadali się odnośnie swoich gier w inny sposób niż poza prasówkami, marketingowcami i PR? Nigdy nie zrobili też jakiegoś development diary, nikt nie pokazał twarzy, za ich grami nie stoi tak naprawdę żadne nazwisko poza Houserami. Pewnie praca tam to nie powód do dumy. Aż dziwne że mimo tego robią megahity.

Edytowane przez MaZZeo
Gość mate5
Opublikowano

Rockstar North i San Diego to najbardziej tajemniczy developerzy ze wszystkich i to od wielu lat, czy oni kiedykolwiek wypowiadali się odnośnie swoich gier w inny sposób niż poza prasówkami, marketingowcami i PR? Nigdy nie zrobili też jakiegoś development diary, nikt nie pokazał twarzy, za ich grami nie stoi tak naprawdę żadne nazwisko poza Houserami. Pewnie praca tam to nie powód do dumy. Aż dziwne że mimo tego robią megahity.

 

Był ten wywiad z aktorem podkładającym głos pod Marstona, no ale to chyba wszystko.

Opublikowano

Jak widać wyzysk to jedyna opcja na robienie mesjaszy xD

 

Fajnie, że premiera przeniesiona na 2k18, nie będę zmuszony do kupowania żadnego szrota w tym roku, a i do momentu kupna biblioteka tytułów się powiększy. R* niech wyzyskuje i torturuje pracowników w imię oddania w nasze ręce kolejnego mesjasza.

Gość _Be_
Opublikowano

Trochę nie spoko post. Fajnie, że wydają dobre gry, ale za polityke i traktowanie pracowników powinnien karny ch,uj w dupę i interwencja PIPu. No ale kapitalizm :dunno:

Gość _Be_
Opublikowano

A nie można racjonalnie podejść i traktować pracowników jak ludzi? Z skrajności w skrajność wpadasz i jak tutaj ciebie traktować powaznie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...