smoo 2 256 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 No i koniecznie wszechwiedzacy stroze prawa pojawiajacy sie sekunde po wyplaceniu liscia jakiemus randomowemu npc na srodku pustyni, w koncu to bylo tak wspaniale rozwiazanie gameplayowe w V 1 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Fajnie, że R* który po GTAV osiadł zupełnie na laurach, nie stworzył nic nowego, cokolwiek co zwróciłolby uwagę w obecnej generacji, R* który wydawałoby się liczy już tylko hajsy po online do piątki, wypuszcza trzy trailery do swojej nowej gry i dwa(bo ten pierwszy to w sumie zaliczyłbym jako prezentacja silnika) są nastawione na kampanie fabularną a nie jakieś bzdury, pierdy do grania po sieci czy w coopie. Pewnie kolejne trailery bedą podobne do tych z GTA5 i Max Payne 3, gdzie w kolejnych częściach bedą przedstawiać gameplay. A trailer zwrócił uwagę przede wszystkim świetną animacją i mimiką postaci. Chyba tylko w Naughty Dog maja lepszą. Nigdy nie byłem fanem tego, co zrobili w LA Noire, bo wyglądało to tak jakby ktoś nakleił taśmę z twarzą na komputerowo zrobioną postać i przez co całość postaci wyglądała dziwacznie. Tutaj wyglada to co najmniej o klasę wyżej niż w ostatnim GTA. Klimat widać, ze mroczny i mam nadzieje, że większa cześć gry taka będzie. Cytuj
Masny 343 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Obrazek zerżnięty z GTAForums. Porównanie grafiki między trailerami: Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 9 godzin temu, Pupcio napisał: Nie robi wizualnego wrażenia ale w porównaniu do czego? Nowy gow? Horizon? Sandboxów z grafiką jak życie sobie nie przypominam na tej generacji 48 minut temu, Papaj napisał: Pewnie kolejne trailery bedą podobne do tych z GTA5 i Max Payne 3, gdzie w kolejnych częściach bedą przedstawiać gameplay. A trailer zwrócił uwagę przede wszystkim świetną animacją i mimiką postaci. Chyba tylko w Naughty Dog maja lepszą. No akurat wizualnie to nie ma się tu do czego przyczepić. Po prostu nie robi ani montażem, ani dynamiką scen, ani fajną muzyką w tle... Ot taki story trailer bez polotu i tyle. Ale mnie ogólnie takie trailerki nie robią - dopóki nie ma gameplayu to na żaden tytuł nie mam hype'u - nawet na The Last of Us Part II. OK, żeby być fair, to R* potrafili zrobić świetne story trailery, po których włosy na rękach stawały - do Max Payne 3 - tu brakuje takiego pierd.olnięcia, jest zwyczajnie nijako. Zbędny trailer, skoro wyszły już dwa wcześniejsze, o podobnym poziomie "informacyjnym". 1 Cytuj
Masny 343 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 W dniu 3.05.2018 o 00:47, szejdj napisał: pokaż jakiś fajny trailer od Rockstarsów poza tym trochę bawią mnie opinie, że GTA5 to słaba gra Fajne trailery od R? *Trailer z GTA3 z PS2 (ta z utworem "o mio babbino caro") *Wszystkie z GTA: San Andreas, wliczając w to trailer z Xbox i PC. Najlepszy to ten z "welcome to the jungle" gdzie prawie każda scena pokazuje coś nowego, czego nie było w poprzednich częściach, uzmysławiając OGROM tej gry. Teraz to pamiętam trochę jak przez mgłę, ale wydaje mi się, że swego czasu zrobił totalny ROZPIEЯDOL * Trailer z GTA VCS z utorem "I wanna know what love is" *Trailer #1, #3, #4 z GTA IV i ten: *Trailer #1 z GTA:V oraz Trailer Michaela z "Radio GaGa" Innych gier w zasadzie nie śledziłem, więc nie wiem 2 Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Łatwiej byłoby napisać które trailery R* są słabe. Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Nie mówię, że to są topy Rockstara ale i tak są veryyy far od słabe. Inna sprawa, że w tej generacji mało które trailery wrzucają mi ciarki. W przeciwieństwie do poprzedniej gdzie mam całe foldery na kompie czy ps3 i do dzisiaj katuje. Cytuj
schabek 5 334 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Uzytkownicy psx extreme w pigulce: GTA IV chuyowe, GTA V chuyowe, RDR2 trailery chuyowe, r* chuyowy bo rzadko kiedy cos wydaje, doja ile moga z GTA V. ......5 miesiecy pozniej....... Hejka, nie wiecie moze czy w rdr bedzie dostepne dzien wczesniej w saturnie???? 2 2 Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Nigdy złego słowa nie powiedziałem na GTAIV czy GTAV (chyba że online). A te trailery RDR2 są po prostu nijakie i tyle. Co nie oznacza, że na gierke nie czekam, ale na razie NIC nie narobiło mi na nią hajpu - nie jaram się zupełnie, mimo że RDR jest w moim top 5 ever. W dniu 3.05.2018 o 12:41, Słupek napisał: Nie mówię, że to są topy Rockstara ale i tak są veryyy far od słabe. Inna sprawa, że w tej generacji mało które trailery wrzucają mi ciarki. W przeciwieństwie do poprzedniej gdzie mam całe foldery na kompie czy ps3 i do dzisiaj katuje. OK, ale ten ostatni jest słaby i to nie tylko jak na R* - po prostu ogólnie - nie hajpuje ani trochę. A z tą poprzednią generacją racja - na PS3 to nawet ściągałem trailery z amerykańskiego PS Store i do dziś do nich wracam. Między innymi własnie do Max Payne 3. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 4 godziny temu, Papaj napisał: Nigdy nie byłem fanem tego, co zrobili w LA Noire No można nie być fanem, ale problem jest taki, że LA Noire nie robiło Rockstar 3 godziny temu, łosion napisał: Obrazek zerżnięty z GTAForums. Porównanie grafiki między trailerami: No i cyk downgrejdzik wjechał 2 godziny temu, schabek napisał: GTA IV chuyowe A wypraszam sobie Cytuj
Pupcio 18 424 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Podrasowane trailery? O c0rwa to coś nowego w tej branży! Ale tego błotka trochę szkoda może chociaż na scorupio będzie Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Jeszcze 20 minut do previews, ciekawe, czy w końcu RDR będzie jRPG z elementami walki turowej. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 mapowanie displacement to jeden z najbardziej zasobnożernych ficzerów. Więc wcale się nie dziwię że to ucięli, powiem więcej byłbym zaskoczony gdyby znalazłby się w wersji finalnej Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 http://uk.ign.com/articles/2018/05/03/worlds-first-look-at-red-dead-redemption-2 Cytuj
Pupcio 18 424 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Te artykuły i nowe screeny zrobiły o wiele lepszą robote niż trailer Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Więcej screenów w tym artykule od IGN. Czego się dowiedzieliśmy?: - będziemy mieć obozy dla naszego gangu, gdzie będzie można się rozerwać po całym dniu, będziemy musieli dbać o wyżywienie i zaopatrzenie obozu; - Arthur jest jedyną grywalną postacią; - obszar w demo nazywał się New Hanover; - Rockstar wywindowało sztuczną inteligencję na nowe poziomy, ludzie będą reagować na naszą obecność, farmerzy będą pytać dlaczego wjeżdżamy na ich teren, będzie można wchodzić w interakcję z każdym NPC i rozwiązywać te interakcje na różne sposoby; - ta blondynka to Sadie Adler, Uncle i Javier Escuella też są w grze; - wraca polowanie, a mięso z upolowanych zwierząt może się popsuć, będziemy mogli albo je sprzedać u rzeźnika, albo zawieźć do obozu; - jest to największa i najbardziej dopracowana mapa z wszystkich gier Rockstar; - koń to nie tylko środek transportu, ale będziemy z nim czuć więź, dbać o niego, a on będzie zachowywał się coraz lepiej; - w napadzie na bank będziemy mogli wybrać sposoby podejścia, czy obrabowania go; - powraca Dead Eye; - strzelanie będzie zrobione w nietypowy sposób: naciśnięcie triggera nie oznacza oddania strzału, dopiero puszczenie wypuści pocisk. Wyszło dużo tych pierwszych wrażeń, więc nowe info cały czas będzie napływać. Jestem niesamowicie podniecony. Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 (edytowane) Ign się popisał, kurde te obozowiska i dbanie o własny gang (zdobywanie pokarmu) brzmi mega. To real gameplay Edytowane 3 maja 2018 przez Słupek Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Będą elementy rozwoju postaci, jak lepsze posługiwanie się bronią, czy lepsza jazda konno. Zestrzelony kapelusz trzeba będzie podnieść, bo nie pojawi się automatycznie na naszej głowie i możemy go zgubić W trakcie gry będą powstawać budynki, a także linie kolejowe, masakra Cytat "The depth of the relationship with other members of the gang and the persistence of our actions are such a big step for video games, that we will talk about it for a long time. With just a few minutes of gameplay, we were left with the feeling of witnessing a new generation of video games. It's not so much about the visual evolution but the complexity of this world and the beings that inhabit it." Panie i Panowie, Rockstar Games. Demo działało na zwykłym PS4, a wersje na Pro i X będą miały dodatkowe ficzery graficzne. Miasteczko z kościółkiem z trailerów nazywa się Valentine. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 (edytowane) 9 minut temu, Rozi napisał: Na tym screenie John trzyma broń długą w ręku, czyli możliwe że będzie podobny system jak w MP3, czyli możesz trzymać tylko jedną broń jednocześnie, a jak weźmiesz dwa rewolwery to automatycznie opuścisz broń długą. Ogólnie widać, że Rockstar chce zrobić więcej takich survivalowych elementów, dobrym motywem jest też motyw z polowania, że zwierzęta mogą gnić, jeśli będziemy je trzymać zbyt długo. Mam nadzieję, że takich akcji będzie więcej, taki survival idealnie pasuje do tematyki gry. Edytowane 3 maja 2018 przez Kre3k Cytuj
Masny 343 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 No no no. o ile trailer mi dupki nie urwał tak te nowe screeny i zapowiedzi brzmią całkiem zachęcająco! Cytuj
Pupcio 18 424 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Akurat system wybierania broni z pierwszego rdr był dla mnie perfekcyjny i mogliby zostawić go bez zmian. Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Cytat Zestrzelony kapelusz trzeba będzie podnieść, bo nie pojawi się automatycznie na naszej głowie i możemy go zgubić Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Obstawiam pucharek za przejście gry w jednym kapeluszu mam nadzieje że z czasem każdy kapelusz będzie nabierał oznak znoszenia, rockstar stać na takie smaczki 1 1 Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 No ciekawe co doje.bią z trofeami, w jedynce był puchar za przejście 20 misji fabularnych na jednym koniu, musiałem zaczynać grę od nowa żeby go wbić, bo albo się postrzeliło konia "przypadkowo", albo spadło z klifu i jakoś tak te konie się zmieniały Debilne to było. Tutaj taki pucharek pewnie miałby więcej sensu biorąc pod uwagę że koń i przywiązanie do niego będzie pełnić tu większą rolę. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.