Skocz do zawartości

Super Mario Odyssey


Godot

Rekomendowane odpowiedzi

Gość FunkYoSelf
Opublikowano

Ale bieda.

 

Podobają mi się twoje argumenty, musisz mieć rację.  :bad:

Opublikowano (edytowane)

 

 

Ale bieda.

Podobają mi się twoje argumenty, musisz mieć rację. :bad:

Ja się odnosiłem do co-opa koleżko. Gierka będzie cudna :lapka:
Jakiego co-opa? Ta gra nie ma co-pa, to nie jest co-op. To opcja, która służy do pomagania pociechom, to ułatwienie, podobne do samego przechodzenia się leveli, na przykład w Donkey Kongu, oraz innych grach, czy cofania czasu w wyścigach, tylko że tutaj musi jeszcze być rodzic. Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano

Szkoda ,że brak normalnego kanapowego multiplayera. Pograłbym z dziewczyną a tak pozostaje czekać na nową odsłonę New Super Mario Bros. Chociaż lepszy taki półśrodek niż nic. 

 

Podoba mi się ten nowy gameplay, chociaż nie wiem jak się sprawdzą te półotwarte poziomy. Co do miasta dalej podtrzymuję zdanie, nie pasuje mi do tego uniwersum.  

  • Plusik 1
Opublikowano
Why does Mario want to stop the wedding between Peach and Bowser. Is he interested in Peach romantically, or does he have some other motives?
Koizumi: I've always thought that Mario carries a bit of a torch for Peach. I think that's true even back in the 2D Mario games. If not, he wouldn't be wasting his time rescuing her over and over again.
 
Do you think Princess Peach feels the same way?
Koizumi: The heart of a woman is a mystery.

 

 

Do the levels change as you play through them? Do they evolve? There's that desert level with like a lot of ice, so I thought, "Oh, maybe you melt the ice at some point." How much will Mario's actions effect the shape of a level?
Motokura: I can't say specifically as to whether or not the ice vanishes from the sand area, but the kingdoms do change throughout the progress of the game. When you first enter into a level, you'll get a title for that period of time you're there, and then as you progress through the level, you will see changes in that (level) so the next time you go in you'll get a different title.
 
Koizumi: Any time you enter a stage you see a main title that gives you like the main critical path objective, and when you keep doing those in order you will get the course to change.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Multiplayer to zawsze kompromis, zwłaszcza jako integralna funkcja w tej samej grze, w której gra się w singla. Można by długo wymieniać, jak na 3D World wpłynęło budowanie leveli tak, żeby multi było pełniejsze. Przestrzeń, kamera. Nie każdego najbardziej ekscytuje takie granie, w porównaniu do Galaxy, że tak powiem.

 

 

Patrząc na to, że w obrębie marki Mario Karty, Smashe czy platformówki 2D sprzedają się zawsze lepiej, niż platformówki 3D, nie jestem tym mocno zdziwiony. Aczkolwiek jako radykalny singlowiec oczywiście tym bardziej wyczekuję gier, im bardziej są robione pod singla i 3D. Jeśli takie będzie Odyssey, to na pewno gier typowo co-opowych będzie na Switchu pod dostatkiem, Nintendo na pewno z nich nagle nie zrezygnuje, to jedno akurat jestem pewien, że będzie nawalać.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano

Mam mieszane odczucia co do tej gry. Z jednej strony genialny gameplay, z drugiej trochę odpycha mnie otwarty świat i mapa. To jest w końcu Mario a nie Zelda.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Nie śledziłem tego, to jest jakoś wykazane, że Mario 3D World sprzedaje konsole? Pamiętam, że PRZED premierą się dużo mówiło, że Wii U potrzebuje tylko dużej gry, że jak wyjdzie Mario to sprzedaż ruszy z kopyta, ale nie słyszałem nigdy, że faktycznie ruszyła bardziej niż z okazji Nowych Braci U. Ktoś porobił tego tabelki?

 

Oczywiście sami developerzy mówią, że nowy duży Mario zawsze ma za zadanie pokazać światu możliwości konsoli i być jej wizytówką, ale, no, być może przypadek Wii nieco ich przekonał, że te prezentowane możliwości dla pełnego sukcesu mogą być jednak inne, niż by się wydawało "zawodowym graczom".

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano (edytowane)

Nie śledziłem tego, to jest jakoś wykazane, że Mario 3D World sprzedaje konsole? Pamiętam, że PRZED premierą się dużo mówiło, że Wii U potrzebuje tylko dużej gry, że jak wyjdzie Mario to sprzedaż ruszy z kopyta, ale nie słyszałem nigdy, że faktycznie ruszyła bardziej niż z okazji Nowych Braci U. Ktoś porobił tego tabelki?

 

 

Z pewnością pomaga fakt, że tym razem Mario wychodzi na konsolę, którą ludzie faktycznie chcą. A nie na akcesoria do Wii.

Edytowane przez Figaro
Opublikowano (edytowane)

Chodzi mi po prostu o to, czy ktoś wykazał tę system-sellerowość. To że np. Sunshine i 3D World zeszły gorzej, a Galaxy i zapewne Odyssey lepiej, dla mnie samo w sobie za wiele nie mówi, zwłaszcza w sytuacji, gdy już cały rok do momentu premiery tychże gierek też był dla tych konsol świetny sprzedażowo, mimo braku gier ("dużych").

 

Ostatnia gra tego typu, gdzie wątpliwości co do system-sellerowości nie mam, to oczywiście Mario 64, z zupełnie innej epoki, ale o czym świadczą kolejne części i czy o czymkolwiek, to właśnie za wiele pewności nie mam. Wszystko co widziałem wskazuje po prostu... że to oczywiście zawsze jeden z większych hiciorów konsoli, ale jakiegoś wielkiego zewnętrznego wpływu raczej nie ma.

 

 

Nie wiem czy można to wyraźniej napisać, pytałem o to czy ktoś to konkretnie napisał pokazując konkretne liczby w czasie żebym zobaczył konkretnie, jak to wygląda z Mario 3D, Mario 2D, gierkami z multi, bez multi, nie odpowiedź "tak, tak jest, ja ci mówię".

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano

 

Wreszcie gameplay, gdzie ktoś umie grać, a nie kaleczy jak na tym materiale z dżungli. Polecam zwrócić uwagę na ruchy mariana, jest cudownie.

Opublikowano (edytowane)

Co tu dużo mówić, wygląda super. Jeśli miałbym się do czegokolwiek przyczepić, to obawiam się że niestety soundtrack może odstawać poziomem od ostatnich trzech marianów.

Edytowane przez _Shaman_
Opublikowano (edytowane)

 Jeśli miałbym się do czegokolwiek przyczepić, to obawiam się że niestety soundtrack może odstawać poziomem od ostatnich trzech marianów.

 

 

 

plus genialne kawałki w odwróconej piramidzie czy tej planszy pustynnej pokrytej lodem.

 

A wiec. Soundtrack do Odysei Mariana  w żadnym wypadku nie będzie odstawał od poprzednich części ba, w niektórych przypadkach będzie je nawet przewyższał.

Edytowane przez kazuyoshi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...