Skocz do zawartości

Super Mario Odyssey


Godot

Rekomendowane odpowiedzi

Caly czas ciesze morde i DELEKTUJE sie rozgrywka. Ostatnio zauwazylem ze podswiadomie, grajac w obecne gierki licze np ze "Zaraz koniec i nastepna gierka", "oby skonczyc szybciej i zaliczyc nastepna". Jak gram w SMO to jakby ktos zamrozil czas, poprostu gram, odkrywam, gra sama w sobie to 100% frajdy, nie czekam na nastepny PUNKT KONTROLNY, cutscenke czy nie wiem co.

 

Tak, wstyd mi, ale to naprawde podswiadomie dziala, zaliczyc jak najwiecej gier, jak najszybciej, SMO mnie wyleczylo z tego, jest jak odtrutka.

 

A sama gra? Skomentuje to tak

Osz Ty ku.rwa mać :banderas:

 

Edytowane przez Velius
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

 

Ostatnio zauwazylem ze podswiadomie, grajac w obecne gierki licze np ze "Zaraz koniec i nastepna gierka", "oby skonczyc szybciej i zaliczyc nastepna". Jak gram w SMO to jakby ktos zamrozil czas, poprostu gram, odkrywam, gra sama w sobie to 100% frajdy, nie czekam na nastepny PUNKT KONTROLNY, cutscenke czy nie wiem co.

 

 

O to to. Lepiej bym tego nie ujął.

Odnośnik do komentarza

 

Odnośnie światów, jeśli ktoś przeszedł grę:

wooden nie jest taki zły, gdyby nie las, snow został potraktowany bez należytej uwagi, nie to co seaside.

 

 

 

Info o krainach

 

Kraina lodu zmarnowany potenciał, przemęczyć się i zapomnieć chociaż śniegowe wieżyczki pomysłem podeszły, Wooden z atrakcjami - w mojej TOP3 krain - 2 miejsce, mam jeszcze zastrzeżenia do Browser i Moon Kingdom (chociaż widok z półki skalnej zza pleców mariana gdzie widać ziemię - cudo), dało się odczuć że krainy byłu tylko do tego żeby popchnąć fabułe do przodu brakowało im szlifu i jakiegoś pomysłu na siebie, zamkniętej spójności, a tak to przeleciało się przez nie do finału, małe krainy wyróżnienie Lake i Lost Kingdom i prawdziwa perła Ruined Kingdom (wizualnie małe arcydzieło)

 

Edytowane przez bulaxyz82
Odnośnik do komentarza

 

Odnośnie światów, jeśli ktoś przeszedł grę:

wooden nie jest taki zły, gdyby nie las, snow został potraktowany bez należytej uwagi, nie to co seaside.

 

 

 

Info o krainach

 

Kraina lodu zmarnowany potenciał, przemęczyć się i zapomnieć chociaż śniegowe wieżyczki pomysłem podeszły, Wooden z atrakcjami - w mojej TOP3 krain - 2 miejsce, mam jeszcze zastrzeżenia do Browser i Moon Kingdom (chociaż widok z półki skalnej zza pleców mariana gdzie widać ziemię - cudo), dało się odczuć że krainy byłu tylko do tego żeby popchnąć fabułe do przodu brakowało im szlifu i jakiegoś pomysłu na siebie, zamkniętej spójności, a tak to przeleciało się przez nie do finału, małe krainy wyróżnienie Lake i Lost Kingdom i prawdziwa perła Ruined Kingdom (wizualnie małe arcydzieło)

Mam podobne zdanie:

wooden był wspaniały również ze względu na muzykę i cebulę. Z fajnych postaci do sterowania była jeszcze stonoga, ośmiorniczka z wodą i dzięcioł, reszta była ok, albo słaba jak między innymi dino, może przez to sterowanie. Gra nie jest tak dopicowana jak obie części SMG, zapewne przez swój ogrom, sandboxowość, na szczęście te kilka rys na diamencie wynagradzają wspomniane postacie do sterowania, NY wraz z festiwalem, oraz różne wdzianka dla Mariana. 10 się należy, ale ta nierówność nie pozwala mi postawić SMO wyżej od moich ulubionych SMG.

 

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza

 

 

Odnośnie światów, jeśli ktoś przeszedł grę:

wooden nie jest taki zły, gdyby nie las, snow został potraktowany bez należytej uwagi, nie to co seaside.

 

 

Info o krainach

 

Kraina lodu zmarnowany potenciał, przemęczyć się i zapomnieć chociaż śniegowe wieżyczki pomysłem podeszły, Wooden z atrakcjami - w mojej TOP3 krain - 2 miejsce, mam jeszcze zastrzeżenia do Browser i Moon Kingdom (chociaż widok z półki skalnej zza pleców mariana gdzie widać ziemię - cudo), dało się odczuć że krainy byłu tylko do tego żeby popchnąć fabułe do przodu brakowało im szlifu i jakiegoś pomysłu na siebie, zamkniętej spójności, a tak to przeleciało się przez nie do finału, małe krainy wyróżnienie Lake i Lost Kingdom i prawdziwa perła Ruined Kingdom (wizualnie małe arcydzieło)

Mam podobne zdanie:

wooden był wspaniały ze względu na muzykę i cebulę. Z fajnych postaci do sterowania była jeszcze stonoga, ośmiorniczka z wodą i dzięcioł, reszta była ok, albo słaba jak między innymi dino, może przez to sterowanie. Gra nie jest tak dopicowana jak obie części SMG, zapewne przez swój ogrom, sandboxowość, na szczęście te kilka rys na diamencie wynagradzają wspomniane postacie do sterowania, NY wraz z festiwalem, oraz różne wdzianka dla Mariana. 10 się należy, ale ta nierówność nie pozwala mi postawić SMO wyżej od moich ulubionych SMG.

 

 

C.d. o królestwach

 

wracając do snow, dużo kraina straciła po tym jak śnieżyca ustała (designem była bieda strasznie), mogła w tym królestwie cały czas nam towarzyszyć, mielibyśmy poczucie, że tutaj nie jest łatwo bo trzeba się wszystkiego naszukać, a pogoda nam w tym nie pomaga, nie było także żadnych detali, które wizualnie podniosły by atrakcyjność miejscówy np, jakiś bałwan, iglo, goomba zjeżdżający ze stoku na snowbordzie :) imo same aktywności w porządku gorzej wypadają ostatnie zawody, które zestawiając z innymi zabawami rankingowymi w innych światach wyszły najgorzej, już lepsze by było coś ala Adam Małysz

 

Odnośnik do komentarza

Ciągle jestem zachwycony gierką.

3 dni temu łupałem 6 godzin, przedwczoraj 7 a wczoraj 5 xD

Do tych dalekich skoków z czapką Pajgi mi zrobił mały tutorial i po krótkim treningu wchodzi prawie zawsze (dzięki kolego).

Potem samo miałem co Rejwen, że nieraz się ukombinowałem jak wejść na jakiś budynek albo wysoką półkę, a potem się (przeważnie) okazało, że gdzieś tam od tyłu można się normalnie dostać.

No, ale co moja satysfakcja to moja.

Wczoraj jak kończyłem grać to dotarłem do TEGO:

 

 

 

LUNCHEON KINGDOM

 

uMU2JPD.png

 

 

 

Designersko i artystycznie to małe mistrzostwo świata o_O'

Festiwal w mieście również zrył beret pięknie.

Póki co 160 księżyców moje, ale dzisiaj będę jeszcze wracał do pierwszych leveli zbierać, ile się da.

 

Będzie GOTY jak nic.

Odnośnik do komentarza

 

 

 

Odnośnie światów, jeśli ktoś przeszedł grę:

wooden nie jest taki zły, gdyby nie las, snow został potraktowany bez należytej uwagi, nie to co seaside.

 

 

Info o krainach

 

Kraina lodu zmarnowany potenciał, przemęczyć się i zapomnieć chociaż śniegowe wieżyczki pomysłem podeszły, Wooden z atrakcjami - w mojej TOP3 krain - 2 miejsce, mam jeszcze zastrzeżenia do Browser i Moon Kingdom (chociaż widok z półki skalnej zza pleców mariana gdzie widać ziemię - cudo), dało się odczuć że krainy byłu tylko do tego żeby popchnąć fabułe do przodu brakowało im szlifu i jakiegoś pomysłu na siebie, zamkniętej spójności, a tak to przeleciało się przez nie do finału, małe krainy wyróżnienie Lake i Lost Kingdom i prawdziwa perła Ruined Kingdom (wizualnie małe arcydzieło)

Mam podobne zdanie:

wooden był wspaniały ze względu na muzykę i cebulę. Z fajnych postaci do sterowania była jeszcze stonoga, ośmiorniczka z wodą i dzięcioł, reszta była ok, albo słaba jak między innymi dino, może przez to sterowanie. Gra nie jest tak dopicowana jak obie części SMG, zapewne przez swój ogrom, sandboxowość, na szczęście te kilka rys na diamencie wynagradzają wspomniane postacie do sterowania, NY wraz z festiwalem, oraz różne wdzianka dla Mariana. 10 się należy, ale ta nierówność nie pozwala mi postawić SMO wyżej od moich ulubionych SMG.

 

C.d. o królestwach

 

wracając do snow, dużo kraina straciła po tym jak śnieżyca ustała (designem była bieda strasznie), mogła w tym królestwie cały czas nam towarzyszyć, mielibyśmy poczucie, że tutaj nie jest łatwo bo trzeba się wszystkiego naszukać, a pogoda nam w tym nie pomaga, nie było także żadnych detali, które wizualnie podniosły by atrakcyjność miejscówy np, jakiś bałwan, iglo, goomba zjeżdżający ze stoku na snowbordzie :) imo same aktywności w porządku gorzej wypadają ostatnie zawody, które zestawiając z innymi zabawami rankingowymi w innych światach wyszły najgorzej, już lepsze by było coś ala Adam Małysz

Masz całkowitą rację:

każdy dobry platformer posiada zimowy etap, pamiętam takie, choćby w SM64, czy BK, czy z innych gier, a tutaj został dodany chyba w ostatniej chwili, co widać nawet po tych czterech drzwiach, choć design eskimosów jest uroczy to cała miejscówka mi się nie podoba. Ten obiadowy też nie przypadł mi do gustu, może przez brak charakterystycznej postaci jak stonoga i inne.

 

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza

Kermit- no nie ma jak na razie dać wyższego tytułu, bo obecna generacja się nie skończyła jeszcze, a GOTG u mnie zajmuje Bloodborne.

Velius- no w smsie mi wytłumaczył, to nie ma jak pokazać.

Mogę napisać.

 

Backflip, kapelusz, od razu ten dive, kapelusz, dive.

Kombinacja wygląda tak:

 

[Zl] b, Y, Zl~Y, Y, Zl~Y

 

Ten dive to trzeba płynnie z Zl przejechać do Y, a nie wciskać oba naraz.

Zamiast Zl można robić Zr a zamiast Y używać X.

 

Mam nadzieję, że pomogłem :usmiech:

Odnośnik do komentarza

 

Jak zrobić tem skok z odbiciem o czapkę co gość w filmiku ragusa uskutecznia? Chyba pajgi też coś takiego dawał. Y długo i potem ZL i coś dalej? Raz mi się to udało.

Tak w ogóle to jest wymagana kombinacja żeby zrobić 100 czy sà jakiś alternatywy w dotarciu np do tego dachu z filmiku pajgiego.

Czy chodzi Ci o coś takiego?

 

https://twitter.com/JakubDi/status/924361670192852993

 

- skok,

- Y (żeby rzucić czapkę),

- ZL (żeby rozpocząć animację Ground Pounda),

- Y, najlepiej trzymane (żeby zrobić dive'a, a potem odbić się od czapki).

 

Ja swoją drogą zamiast ZL używam ZR - lepiej mi zgrać palce w jednej ręce.

No nie idzie. Wali mi grounda poziomio w dół. Ehhh

Odnośnik do komentarza

Kermit- no nie ma jak na razie dać wyższego tytułu, bo obecna generacja się nie skończyła jeszcze, a GOTG u mnie zajmuje Bloodborne.

Velius- no w smsie mi wytłumaczył, to nie ma jak pokazać.

Mogę napisać.

 

Backflip, skok, od razu ten dive, skok, dive.

Kombinacja wygląda tak:

 

[Zl] b, Y, Zl~Y, Y, Zl~Y

 

Ten dive to trzeba płynnie z Zl przejechać do Y, a nie wciskać oba naraz.

Zamiast Zl można robić Zr a zamiast Y używać X.

 

Mam nadzieję, że pomogłem :usmiech:

 

Tutoriale na SMS, takie rzeczy tylko w Mario :banderas:

 

Robie bardzo podobnie, ale wciaz nie udaje mi sie wspinac na wysokie budynki, widzialem ze niektorzy robia cuda z odbijaniem sie od scian i resetowaniem animacji, ale ja jestem za slaby na takie rzeczy.

 

 

 

 

 

 

Jezu co za giera :obama:

Edytowane przez Velius
Odnośnik do komentarza

Wczoraj pekla moja dziewczyna, ktora do tej pory twardo obstawala przy opinii, ze Mario jest slaby i nigdy nie bedzie jej sie podobal (wczesniej miala posrednia stycznosc z innymi czesciami).

 

Dotarlem wieczorem do

 

 

Seaside Kingdom i zaczelismy sie razem zastanawiac jak wejsc do tych malych jaskin, ktore byly za wysokie na skoki. Przejalem w koncu jedna z tych latajacych rybek, udalo sie zebrac ksiezyc i cos tam jeszcze, a potem dalem jej pada, zeby znalazla mi w jednym z pomieszczen ksiezyc po wibracjach (tam gdzie jest jeden fakeowy i wyskakuje kilka stworkow).

 

 

Znalazla i po chwili rzucila 'ale fajne to, moze tez jednak zaczne grac'.

 

Yebane nintendo :banderas:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...