Skocz do zawartości

Super Mario Odyssey

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Wyświetleń 220,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ukończyłem ostatnio tego sztosa, fajne, takie 8/10, Crash na pewno lepszy, a nawet Sackboy .

  • By uchronić branze od dewastacji, By zjednoczyć wszystkich graczy do Nintendo nacji, Microsoftowi i Sony nie przyznać racji, By gwiazd w Mario dosięgnąć będziemy walczyć, Ragus, Rayos, Zespół R

  • W sumie początek i wyczucie sterowania może być rzeczywiście odrobinę konfundujące, ale w moim przypadku od razu mi siadło i z dziką przyjemnością popylałem Mariem , robiąc nim kółeczka (gdy tak urocz

Opublikowano

Miasto i te żółte lampy, przypomniały mi trochę GTA3 - ciekawe czy można kraść fury, czy tylko po nich skakać :) Szykują się dość zróżnicowane levele. W sumie trochę się waham, co do kupna tej konsoli. Bardziej myślę, żeby ją wziąć do rodziców i po prostu raz na ruską niedzielę, odpalać jakiegoś Mariana, czy jakąś casualową gierkę. W sumie starszy dopiero w tamtym roku sprzedał swojego 3DSa, więc może dalej jest graczem :)

Opublikowano

Co wy z tym miastem, fajne jest. Trailer mną pozamiatał, chciałoby się od razu chwycić pada i grać.

Opublikowano

Co wy z tym miastem, fajne jest. Trailer mną pozamiatał, chciałoby się od razu chwycić pada i grać.

 

po prostu strasznie sie wybija na tle kalsycznych poziomow mario ;P zwlaszcza z samochodami i normalnymi ludzmi

Opublikowano

Za dużo w Mario gracie, w Sonicu takie rzeczy na porządku dziennym :)

Opublikowano

Za dużo w Mario gracie, w Sonicu takie rzeczy na porządku dziennym :)

Czy w którymś to wyszło na dobre? Akurat niedawno konczyłem SA 1 i przez to cholerne miasto miałem ochote odinstalowac z PS3.

Opublikowano

Te miasto to pasuje tutaj jak pięść do nosa. Pozostałe elementy, ogień.

Opublikowano

Miasto mi się za bardzo nie podobało, nie było jakieś słabe, ale kontrast miedzy miastem, a tym co pokazali później był kolosalny. Można to rozdzielić tak, że miasto było OK, a cała reszta :banderas:

Opublikowano

Reszta screenów fajna ale z tym miastem i człowiekiem to jest porażka trochę, dobrze, że inne lokacje będą w stylu klimatu Mario.

Opublikowano

Btw. super logo:

2ai0rhu.jpg

Opublikowano

Ja tak patrzę na te logo Mario i rzuciło mi się konkretnie globus, który kojarzy mi się przeważnie z sieciówką, zastanawiam się czy stwórcy nie dadzą możliwości wybudowania plansz przez graczy i udostępniania na necie jak to było w przypadku LBP? To jest fajny pomysł nawet.

Edytowane przez Faka

Opublikowano

strasznie dużo w tym New Donk City nawiązań do Donkey Konga.

 

Opublikowano

Ja tam stawiam, że to będzie online'owy Mario z coop multi z dużym naciskiem, nie ma bata, czas pokaże (ten globus mnie cały czas intryguje).

Edytowane przez Faka

Opublikowano

Um, globus, bo zwiedzamy różne zakątki świta? bo "odyseja"? no nie wiem, moze to ja czegoś nie widzę. np sekundy trailera wskazującej na multi :facepalmz:

Opublikowano

No ale miałem na myśli tworzenie nowych plansz przez graczy (tak jak to było podobnie przy Super Mario Maker i dzielić się z graczami, ten sam patent ale czy coś nowego dodadzą to trzeba czekać na więcej info), co i wydłuży grę jak najlepiej.

Edytowane przez Faka

Opublikowano

A tam narzekacie. Fajny kontrast powstał, tu szarobure miasto, zabiegani ludzie, a przez ulice biegnie kolorowy wąsaty karzeł krzyczący "łiihii". Fajny motyw na jeden level.

A widać, że celują w totalną różnorodność. Tu realistyczne miasto, tam mroczny las, a dalej jakieś cukierkowe coś. Czuję, że chcą aby każdy level był jak z zupełnie innej bajki, aby oddać ten motyw podróży po świecie (który globus i tytuł własnie sugerują, a nie jakies tam multi). Jak dla mnie świetna sprawa,

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.