Velius 5 764 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 No to jak suteq pisze ze warto to tez kupie, bo dla mnie Super Mario Galaxy przyjemne nie bylo, widze ze dla niego tez. W czym nie było przyjemne? Przecież posiadało również multum "płaskich" leveli, do tego super power upy: pszczoła, wiertło, sprężynka, lodowy Mario, czy z chmurkami i wiele innych, do tego różne wersje Yoshiego. A czy panowie skończyli obie części SMG? I z iloma gwiazdkami? Sterowanie dla mnie nie bylo przyjemne i ostatecznie doprowadzilo do porzucenia gierki, mimo ze wiem i widze ze to kawał arcydzieła. Kiedys jeszcze sprobuje znowu. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 mnie tez sterowanie odrzucilo Cytuj
XM. 11 042 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 Od zawsze pisze ze gdyby nie sterowanie to SMG byłoby bardzo spoko, a tak to nie wspominam zbyt dobrze. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 Uwielbiam obie gry, ale narzekanie na sterowanie w Galaxy, gdy w 3DWorld wszystko opiera się tylko na 8 kierunkach to srogi temat. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 (edytowane) No sorry, ale jakie sterowanie? Przecież tam było tylko potrząśnięcie willotem? Reszta to zbieranie pyłu (przy okazji) i kilka leveli, w których akurat sterowanie ruchem ułatwiało sprawę, jak w levelu z bańką mydlaną. Mnie też nie przekonał SMG przez pierwsze dwie godziny może, a po 10 gwiazdkach nie wiem nawet, kiedy zdobyłem 120, tak wsiąkłem, zaraz po tym zacząłem dwójkę, również nie wiem, kiedy zdobyłem 120 gwiazdek (Wii kupiłem w późniejszym terminie). To gry kompletne, czuć że dopracowane w każdym calu, świetne pomysły, bossowie, power upy, zabawa grawitacją, ale i też gry trudne, szczególnie druga część, w której niektóre gwiazdki to był czysty hardcore, przynajmniej dla mnie. SMG1 i 2 to gry, które coś zmieniły w Marianach, tak jak SM64 weszło w 3D, tak Galaxie pobawiły się grawitacją, tak teraz Odyssey dodaje przejmowanie innych postaci za pomocą czapki. Reszta Marianów było bardzo dobrych, ale nic ponadto, w mojej opinii taki 3D Land to nie ta liga, co części, które coś wniosły, i przy których czuć, że mamy do czynienia nie tyle z rzemiosłem, co z czymś unikatowym, oczywiście zakładam, że tak też będzie z Odyseją. Edytowane 15 października 2017 przez zdrowywariat Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 Ja nienawidzę sterowania w SMG bo z natury fizycznej nie mogłem w niego zagrać. Jest to strasznie frustrujące, gdy przez modę omijają cię perełki, zresztą to samo mam z Metroidem trilogy. Ciesze się ,że ruchowe sterowanie nie podbiło rynku. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 Ja nienawidzę sterowania w SMG bo z natury fizycznej nie mogłem w niego zagrać. Jest to strasznie frustrujące, gdy przez modę omijają cię perełki, zresztą to samo mam z Metroidem trilogy. Ciesze się ,że ruchowe sterowanie nie podbiło rynku. Jedyny powod dlaczego odpuscilem Wii i Wii U... a tak to zawsze stacjonarka Big N byla dla mnie priorytetem... nienawidze motion controls. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 Zdrowy wyluzuj. Cały czas masz problem z pogodzeniem się z faktem, że ktoś ma inne zdanie od ciebie. No nie podobało im się sterowanie. Deal with it. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 Ja nienawidzę sterowania w SMG bo z natury fizycznej nie mogłem w niego zagrać. Jest to strasznie frustrujące, gdy przez modę omijają cię perełki, zresztą to samo mam z Metroidem trilogy. Ciesze się ,że ruchowe sterowanie nie podbiło rynku. W takim razie życzę Ci SMG na VC ze zmienionym sterowaniem (sobie też życzę SMG na VC :)), rozumiem że komuś nie przypadło do gustu "sterowanie ruchem", trzeba jednak zaznaczyć, że nie było trzonem gry, a tylko dodatkiem, bo nie było takiego sterowania wiele. Myślę, że Galaxie większości nie przypadły do gustu nie ze względu na sterowanie, a ze względu na okrągłe levele (mimo że kamera dawała radę), szczególnie jeśli ktoś skończył DKCR, w którym też było tyle tego sterowania ruchem, co wcale, czyli atak za pomocą potrząśnięcia willotem, tak jak w Galaxiach. Zdrowy wyluzuj. Cały czas masz problem z pogodzeniem się z faktem, że ktoś ma inne zdanie od ciebie. No nie podobało im się sterowanie. Deal with it. Ja to rozumiem, tylko dla mnie to jest lekka przesada, co niektórzy piszą, bo sam nie cierpię gier, w których steruje się ruchem, ale w Galaxiach to nie był trzon gry, a jedynie dodatek. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 Spokojnie można było przejść obie Galaxie, potrzebnych było około 70 gwiazdek w obu częściach, a nawet można było zdobyć ponad 100 gwiazdek i olać te levele, w których sterowanie ruchem było czymś więcej, niż tylko potrząśnieciem willlotem, czyli atakiem. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że atak za pomocą energicznego ruchu nadgarstkiem, zamiast wciskania A był powodem nieskończenia tych wybitnych gier. Sorry. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 Galaxy. (pipi) mać. GALAXY. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 (edytowane) Spokojnie można było przejść obie Galaxie, potrzebnych było około 70 gwiazdek w obu częściach, a nawet można było zdobyć ponad 100 gwiazdek i olać te levele, w których sterowanie ruchem było czymś więcej, niż tylko potrząśnieciem willlotem, czyli atakiem. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że atak za pomocą energicznego ruchu nadgarstkiem, zamiast wciskania A był powodem nieskończenia tych wybitnych gier. Sorry. Wyobraź sobie ,że ktoś może mieć niedowład reki i dzieki profilowi pada łatwiej mu grać w gry a wilot nie jest wygodny aby nim operować. Na WGW czulem sie jak baran bo nie mogłęm zagrać w superhota na Oculusie/lub HTC Vive przez tego dziwnego pada. Nie mierz wszystkich ludzi jednakową miarą. Ok w takim wypadku zwracam honor Zdrowywariacie. Edytowane 15 października 2017 przez Heviro (Fanboy BDG) Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 (edytowane) Spokojnie można było przejść obie Galaxie, potrzebnych było około 70 gwiazdek w obu częściach, a nawet można było zdobyć ponad 100 gwiazdek i olać te levele, w których sterowanie ruchem było czymś więcej, niż tylko potrząśnieciem willlotem, czyli atakiem. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że atak za pomocą energicznego ruchu nadgarstkiem, zamiast wciskania A był powodem nieskończenia tych wybitnych gier. Sorry.Wyobraź sobie ,że ktoś może mieć niedowład reki i dzieki profilowi pada łatwiej mu grać w gry a wilot nie jest wygodny aby nim operować. Na WGW czulem sie jak baran bo nie mogłęm zagrać w superhota na Oculusie/lub HTC Vive przez tego dziwnego pada. Nie mierz wszystkich ludzi jednakową miarą.Ja to rozumiem i przykro mi z tego powodu, dlatego napisałem, że życzę Ci SMG ze zmienionym sterowaniem na VC, czyż nie? Moje komentarze są skierowane do tych, co nie mają tego problemu. Mam znajomego, któremu Galaxie nie podeszły ze względu na okrągłe levele, woli tradycyjne płaskie, więc może u niektórych nie samym problem było sterowanie, tylko po prostu inny, niż zwykle Mario. Update: spoko, ja wiem, że czasem przemawiają przeze mnie emocje, oczywiście każdy ma prawo do swojego zdania, ja je szanuję. Po prostu źle się wyraziłem, chodziło mi tylko o to, że SMG to nie Armsy, nie ma tego sterowania ruchem wiele. Dobrej nocki wszystkim ;). Edytowane 15 października 2017 przez zdrowywariat Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 (edytowane) recenzja EDGE. https://imgur.com/a/O6L7j Edytowane 15 października 2017 przez chris85 1 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 15 października 2017 Opublikowano 15 października 2017 Boże te screeny <3 Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 16 października 2017 Opublikowano 16 października 2017 strój marynarza <3 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 16 października 2017 Opublikowano 16 października 2017 Nie mogę się doczekać aż zobaczę i usłyszę tą gierkę. Ciekawe czy tym razem dopier,dolą znowu świetnym OST-em czy SMG zostanie w tej kwestii niepokonany ze swoim orkiestrowym scorem. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 16 października 2017 Opublikowano 16 października 2017 Ja nienawidzę sterowania w SMG bo z natury fizycznej nie mogłem w niego zagrać. Jest to strasznie frustrujące, gdy przez modę omijają cię perełki, zresztą to samo mam z Metroidem trilogy. Ciesze się ,że ruchowe sterowanie nie podbiło rynku.Jedyny powod dlaczego odpuscilem Wii i Wii U... a tak to zawsze stacjonarka Big N byla dla mnie priorytetem... nienawidze motion controls. A co ma Wii U do motion controls? Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 16 października 2017 Opublikowano 16 października 2017 Grałem wczoraj na WGW. Od razu przyszły mi skojarzenia z Sunshine. Też otwarta konstrukcja poziomów i tyle tam fajnych rzeczy można było robić. Chyba biorę Switcha w bundlu z tym sztosikiem. Mega. Cytuj
Ukukuki 7 111 Opublikowano 16 października 2017 Opublikowano 16 października 2017 Kurde a mi się Mario 64, Sunshine i Galaxy tak średnio podobają;/ Land mi się bardzo podobał za powrót do korzeni i trochę tego klimatu arcade. Do tego miał świetną kooperację! Tak samo nawet lubię ogrywać z kimś odsłony NEW chociaż one trochę zjadają swój ogon dlatego tak mocno lubię Super Mario 3D World, mam nadzieje ,że go wydadzą w przyszłym roku na Switcha albo następną część w tym stylu. Te wszystkie platformówki z półotwartymi poziomami średnio są w moim guście do tego zawsze brakuje w nich trybu kooperacji. Jednak i tak kupię Odyssey. Cytuj
Rayos 3 190 Opublikowano 16 października 2017 Opublikowano 16 października 2017 Ciekawi mnie co takiego się dzieje w tym Oddysey, że jedna scena ma rozgałęzić L O R E świata mario. I co to będzie z tą Peach w post game. Stawiam, że Peach od początku chciała ślubu z Bowserem i zawsze manipulowała Mario. Hajtając sie z King Koopą zrzuci swoją przykrywkę dobrotliwej księżniczki, ujawniając się w swojej prawdziwej postaci, stając się arcywrogiem muchomorowego królestwa. Mario z drugiej strony, widząc to, hajtnie się ze swoją pierwszą miłością - Pauline i wspólnymi siłami spróbują obalić tyrański rząd Peach i Bowsera. 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 16 października 2017 Opublikowano 16 października 2017 Grubo pojechałeś, moim zdaniem Peach ma siostrę bliźniaczkę, a Mario przez pomyłkę zawsze ratował nie tą co trzeba, gdy ta pierwsza długo nie wracała z zakupów :). 1 Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 16 października 2017 Opublikowano 16 października 2017 (edytowane) Zła i niegrzeczna Peach haha to byłby dobry Twist Mam nadzieje, że Marian szykuje coś więcej niż tylko Egzorcyste dla dzieci Edytowane 16 października 2017 przez Heviro (Fanboy BDG) Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 16 października 2017 Opublikowano 16 października 2017 (edytowane) Czy to ta siostra bliźniaczka? Edytowane 16 października 2017 przez NemoKOF 1 Cytuj
Faka 4 044 Opublikowano 16 października 2017 Opublikowano 16 października 2017 (edytowane) Ten bundle Switch + Mario będzie miało w środku pudełko z grą czy będzie w formie kodu do ściągnięcia? Muszę kupić prezent dla chrześniaka i wpadłem na pomysłu kupna tejże konsolki. Edytowane 16 października 2017 przez Faka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.