Fanek 669 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Cedric nic praktycznie nie widzieliśmy jeszcze, NIC ! a Ty stwierdzasz takie rzeczy po cinematicach, nie widziałem tam ani jednej drabiny :D To co mówił Neil Druckmann:- całe studio skupione jest na grze- full production- silnik gry to kolejna ewolucja silnika autorstwa Naughty Dog znanego z U4- poprawiono w nim oświetlenie, budowe mięśni, efekty deszczu, animacje twarzy- trailer leciał prosto z PS4 Pro, ale nie potwierdzono że użyto silnika gry, więc należy założyć że to CGI Polygon zarzuca, że chcą sprzedać gre za pomocą przesadnej przemocyhttps://www.polygon.com/2017/10/30/16571230/last-of-us-part-2-trailer-violence-women Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Z tego co pamiętam to ten silnik pamięta jeszcze u1 wiec ładnie go przemodelowano. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 (edytowane) Zbyt brutalny trailer. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ND robi grę po swojemu, grę dla dorosłych, a tutaj głosy, że przesadzają. Ja je.bie. Edytowane 31 października 2017 przez MYSZa7 Cytuj
Farmer 3 276 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Dokładnie. Ja pierdzielę. Przecież to świat po upadku. No pewnie, że jest brutalnie. Z dnia na dzień życie ludzi legło w gruzach. Miliony zginęło, drugie tyle to teraz grzyby, a ci co przetrwali walczą o dalsze życie. Każdy na swój sposób. Cywilizacja upadła, kultura, prawo, władza... wszystko to przestało istnieć lub uległo przekierowaniu na małe, zamknięte społeczności. Nagle nie ważne było już co ubrać jutro do pracy, jaki tv kupić, co na fejsie napisać. Woda, żywność, schronienie, przetrwanie. To są priorytety w świecie The Last of Us. A skoro nie ma prawa ani nikogo kto by je egzekwował... wszystkie chwyty dozwolone. Zabij albo giń. Pierwsza cześć pięknie przecież ukazywała upadek człowieka, powolną śmierć człowieczeństwa. Po podróży wszyscy zadawali sobie pytanie kto jest gorszy? Grzyby kierowane tylko bólem i podstawowymi instynktami czy ludzie zdolni do wszystkiego by przetrwać. "Po tym wszystkim co przeszliśmy..." 6 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Ogólnie chciałbym aby na tej części przestali tworzyć historię Joela i Ellie i zabrali za inne społeczności w innych częściach świata. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 o nie nie, realizm TLoU to jedna z glownych zalet, mnie odrzuca jak w grach postac z obciazeniem na oko ponad 30kg, sobie skacze po skalach 2- 2.5 m jakby gdyby nigdy nic. Cedric nic praktycznie nie widzieliśmy jeszcze, NIC ! a Ty stwierdzasz takie rzeczy po cinematicach, nie widziałem tam ani jednej drabiny No nie do końca mi o to chodziło pisząc o mniej "normalnym" podejściu. Raczej chciałbym zobaczyć NG w grze, która pozwoliłaby im poszaleć - coś jak w JAK 2 gdzie mieszały się gatunki i style, czasem kompletnie bez sensu. Obecnie mam wrażenie, że stali się trochę zakładnikami realistycznej konwencji i przez to pewne powtarzające motywy zaczynają się już ocierać o absurd. NG w swoich ostatnich grach wychodzi z założenia, że gracz powinien mieć towarzystwo, aby "przebrnąć" przez spokojniejsze sekwencje, które z kolei służą do budowania ich fabuł. Chyba traktują je użytkowo, zaś ja z kolei jako niepotrzebny, dość prostacki element gameplayu. Stąd też te nawracające w ich grach "hej, podrzucę Cię wyżej", "poszukam czegoś po czym możesz się wspiąć", "może wykorzystam tę szafkę do wejścia wyżej", "pomóż mi to podnieść". No w Uncharted4 nieraz przewracałem oczami, gdy znowu pojawiało się takie zagranie. I w tym znaczeniu uważam, że ND trochę się zapętliło w swoim realistycznym podejściu i przydałoby im się coś bardziej szalonego. Jestem prawie pewien, że pojawią się i one w Last of Us 2 - oby w jak najmniejszej ilości. ;) Zresztą po Uncharted 4 można niemal w ciemno zgadywać w jakich aspektach Naught Dogs dołoży do pieca. W U4 Druckmann chwalił użycie retrospekcji - no to już wiemy, że w większej ilości pojawią się i w PART 2. Sekwencja z pojazdami, którymi można sterować - bardzo zdziwię się jak ich nie będzie. I tak dalej. Na grę czekam jak jasna cholera, ale wydaje mi się, że ND dobrze zrobiłoby pewne odświeżenie swojego podejścia gameplayu. Tylko tyle. 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Ogólnie chciałbym aby na tej części przestali tworzyć historię Joela i Ellie i zabrali za inne społeczności w innych częściach świata. The Last of Us to historia Joela i Elie. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 No nie do końca mi o to chodziło pisząc o mniej "normalnym" podejściu. Raczej chciałbym zobaczyć NG w grze, która pozwoliłaby im poszaleć - coś jak w JAK 2 gdzie mieszały się gatunki i style, czasem kompletnie bez sensu. Obecnie mam wrażenie, że stali się trochę zakładnikami realistycznej konwencji i przez to pewne powtarzające motywy zaczynają się już ocierać o absurd. NG w swoich ostatnich grach wychodzi z założenia, że gracz powinien mieć towarzystwo, aby "przebrnąć" przez spokojniejsze sekwencje, które z kolei służą do budowania ich fabuł. Chyba traktują je użytkowo, zaś ja z kolei jako niepotrzebny, dość prostacki element gameplayu. Stąd też te nawracające w ich grach "hej, podrzucę Cię wyżej", "poszukam czegoś po czym możesz się wspiąć", "może wykorzystam tę szafkę do wejścia wyżej", "pomóż mi to podnieść". Ale co masz na mysli mowiac poszalec ? Przeciez to wlasnie ten realizm - w mojej opinii - umozliwia taka gleboka immersje w swiat przedstawiony, a przez to wiez z bohaterami. To jest wlasnie mega fajne ze Joel to nie jest Geralt z Rivii co rozpierdala potwory jak bloki z wielkiej plyty i kazda babka przed nim kleka jak zobaczy. Oczywiste, ze musza sie trzymac pewnej konwencji, to zelazna zasada sequela. Wiecej, lepiej, itp. No nie wiem czy te kwestie dialogowe to az taki powod do narzekania, ja pracuje z ludzmi i taka gadka szmatka praktycznie niezauwazalnie sama sie nawija. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Ogólnie chciałbym aby na tej części przestali tworzyć historię Joela i Ellie i zabrali za inne społeczności w innych częściach świata. The Last of Us to historia Joela i Elie. A co tylko oni przeżyli? Cytuj
Farmer 3 276 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Od czasów Jak & Daxter ND lubi "ewoluować" postacie. Z każdą częścią Jak, Drake czy nawet Daxter... no właśnie. Nie chcę pisać, że się zmieniają bo wychodzę z założenia, że ludzie się nie zmieniają, zmieniają się priorytety. Lepiej napisać, ze zdobywają doświadczenie, dorastają. The Last of Us to opowieść o Joelu i Ellie tak jak Uncharted o Drake'u. Pozostawmy główny trzon dla dedykowanych postaci. Ale nie martwiłbym się inne historie w świecie TLoU. ND pokazało na przykładzie Lost Legacy, ze radzi sobie ze spin offami i wierzę, że w swoim czasie taki dostaniemy w świecie grzyba. 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 o nie nie, realizm TLoU to jedna z glownych zalet, mnie odrzuca jak w grach postac z obciazeniem na oko ponad 30kg, sobie skacze po skalach 2- 2.5 m jakby gdyby nigdy nic. no ale on nie pisał o tlou2, mnie też powoli męczy ten super realizm i fajnie jakby po part 2 poszli z nowym ip z zupełnie innym kierunkiem i gatunkiem Cytuj
Boomcio 4 089 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Po prostu nie łykaj tlou3 i po problemie. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 no ale on nie pisał o tlou2, mnie też powoli męczy ten super realizm i fajnie jakby po part 2 poszli z nowym ip z zupełnie innym kierunkiem i gatunkiem za wczesnie aby przewidywac co bedzie po Part 2, no niby nowe IP to najwieksza bomba, ale szkoda by mi bylo lastow, to moja ulubiona gra/seria gier. Zarzutow odnosnie superrealizmu nie rozumiem, bo to przeciez nieczeste zjawisko obecnie w branzy, a na pewno nie w takiej jakosci. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Po prostu nie łykaj tlou3 i po problemie. do tlou mi to pasuje, natomiast fajnie jakby pomiędzy part 2 i 3 zachciałoby się im zrobić coś zupełnie odmiennego niż kolejna realistyczna gra akcji w ujęciu cinematic exp. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Andżej 2 268 Opublikowano 1 listopada 2017 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 1 listopada 2017 (edytowane) dawac na grubasa brutalnosc, surowosc i realizm. to ma byc kontynuacja genialnego tlou ktory rozpie rdo lil branze, jak cwelowi dupe, a nie kolejny gejgaming od bioware dla zelkowych misiow. spokojnie mogliby dorzucic gwalty i kanibalizm, w mocnym kinie takie kwiatki sa od bardzo dawna i jakos nikt sie o to nie s.ra. powazna, ciezka narracja tlou to w pewnym sensie kamien milowy w dojrzewaniu i ewolucji gamingu samego w sobie, ktore lamie stereotypy o grach dla dzieci o zbieraniu jablek. gry obecnie to tak samo powazne medium rozrywkowe pod kontem komercyjnym jak filmy czy muzyka, dlatego mocium panowie z nd, jesli zalozenie serii jest takie, a nie inne, to na kur wiac w opor. to ma wygladac tak, ze po skonczeniu produkcji seidzisz I myslisz " o kur va, gdyby faktycznie kiedys grzyby przejely wladze nad swiatem, to pewnie tak wlasnie by to wygladalo I by bylo mocno przeje bane" zreszta, jesli ulomy z polygonu chca sie (pipi) o ciezkosc tytulu, to od czego sa znaczki wiekowe? dla doroslych i h ooy. a jak jestes pis da i twoj swiatopoglad polega na strzelaniu kolorowymi pistolecikami do zlych kulek z kosmosu, to nie grasz, wyberasz komiksowe pier. do, londo z kostiumowym podzialem na dobrych I zlych, gdzie milosc zawsze wygrywa, a ludzki instynkt nie istnieje. tak samo jak nie wybierasz ciezkiego kina czy muzyki tylko sluchasz majki jezowskiej albo feel I jarasz sie romansidlami z psim przyjacielem w tle, gdzie laski nie dawaja du.py, a okularnicy bija dilerow. ten poligon to jest rak i niech sie od pier dola od nd, bo tam wjade i dopiero im zrobie zbieranie jablek tlou 2 to dla mnie najbardziej oczekiwana gra, aczkolwiek tez zaczynam czuc po kosciach ze to bedzie tutyl startowy dla nowego chlebaka od sony. bo gdyby tak sie nad tym zastanowic, mocium panowie, to ten zabieg ma mase sensu. po pierwsze opier.doliliby miliony nowych chlebakow ze startu, a po drugie mozliwosci. taka perelka first party jak nd napewno juz zna zblizona specyfikacje nowej maszynki sony, nie wykluczajac posiadania odpowiednich narzedzi do tworzenia na niej. w koncu generacje obecnie zmieniaja sie co dwa lata. a wiadomo, z lepszym sprzetem w rekach geniuszy z nd, nowe tlou zniszczyloby jeszcze mocniej. Edytowane 1 listopada 2017 przez Andżej 21 Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Bez przesady, grę zapowiedzieli na PS4 i wyjdzie na PS4. Możliwe że zrobią tak jak z nową Zelda, czyli wersja na PS4 i PS5 w tym samym momencie, chociaż wątpię że nowe plejstejszon wyjdzie w 2019 roku (obstawiam że gra wyjdzie za 2 lata). W tym czasie to już będzie pewnie ponad 100mln sprzedanych czwórek. Co do brutalności, nie ma co się obawiać o teksty postepowcow z polygonu. Sony ufa ND w 100%, to ich najważniejsze studio, mają wolną wolę w tworzeniu. Nie wyobrażam sobie, że jakiś krawaciarz z Sony sugeruje Druckmannowi, aby coś zmienił lub wyciął ze swojej gry, bo ktoś może czuć się obrażony. Niech idą na całość, bo gracze w dużym procencie, to takie stare konie jak my, oczekujący, że gry pod względem prezentowanej historii, jej dosadnosci i ciężaru, staną na równi z książkami i filmami. Pierwsza część pod tym względem już pokazała, że ND nie boi się przekraczać pewnych granic, teraz poprzeczką zostanie podniesiona. 2 Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 (edytowane) mnie bardziej niż brutalność to przeszkadza w trailerze zachwiane parytety. Jak polygonu nie lubię tak muszę im trochę przyznać racji, bo ten trailer to był tylko pokaz tortur bez żadnego kontekstu. Edytowane 1 listopada 2017 przez MaZZeo Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 (edytowane) Nie wyobrażam sobie, że jakiś krawaciarz z Sony sugeruje Druckmannowi, aby coś zmienił lub wyciął ze swojej gry, bo ktoś może czuć się obrażony. ja wyobrażam, ale ufam że Druckmann nie ugnie się ewentualnym naciskom @Andrzej spokojnie mogliby dorzucic gwalty i kanibalizm miałeś kanibalizm w jedynce i to nie głupio uzasadniony. akcja w barze sugerowała próbę gwałtu, choć fakt nic nie pokazywano naocznie Edytowane 1 listopada 2017 przez nobody Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Jaranie się nowym Marianem to pedalstwo ale jak przychodzi brutalny zwiastun nowego tlou to twardziele już patrzeć nie mogą bo zbyt dosadnie xDDD To ma tak wyglądać. To sequel najlepszej gry ND i koniec pytań. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 (edytowane) Brutalność brutalnością, w jedynce były takie momenty, trzy dość konkretne, z czego pamiętam, to wystarczyło. Wybaczcie, ale ja trochę przestałem ufać Druckmannowi, po U4, ale to moje zdanie. Poza tym ciekaw jestem dlaczego Straley nie podjął się dwójki? Dlaczego odszedł? Z przepracowania, a może nie chciał tworzyć drugiej części, bo nie chciał ruszać legendy? Przecież pierwsze TLOU to też jego dziecko? Mam złe przeczucie, że wyjdzie z tego gra na 8.5, być może z dobrą historią, ale Druckmann zapomni o gameplayu, i będzie to takie U4, więcej chodzenia, niż grania. Poprzeczka jest bardzo, bardzo wysoko. Najlepiej powiedzieć wszystko nie mówiąc nic, są inne sposoby na ukazanie brutalności, niż nazbyt dosadne. Edytowane 1 listopada 2017 przez zdrowywariat Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 No jak wyjdzie gra na 8,5 to będzie bardzo dobrze. Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Czyli tyle co pierwsza część. Ja to czekam na multi bardziej, niech wywalą wallhack i będzie gotg Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 No jak wyjdzie gra na 8,5 to będzie bardzo dobrze. Zależy dla kogo, według mojej skali ocen, czyli przy ocenie 10/10 dla TLOU, nr1 mojego top, to będzie porażka, i prawdopodobnie nie kupię dwójki, żeby nie psuć sobie dobrego smaku po jedynce. 1 Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Tak na szybko z mojej listy zyczen odnosnie TloU Part II : - poprawa AI zarowno wrogow jak i towarzyszow, - wiecej elementow survivalu w grze - bardziej otwarte, wieksze lokacje - jakas forma zorganizowanej ludzkiej spolecznosci bylaby super - rozbudowanie animacji kontekstowych w grze - idealem byloby dla mnie gdyby wrzucili tryb na podzielonym ekranie na dwie osoby, ale jestem realista i wiem ze to niemozliwe :( Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Wybaczcie, ale ja trochę przestałem ufać Druckmannowi, po U4, ale to moje zdanie. Druckmann zapomni o gameplayu, i będzie to takie U4, więcej chodzenia, niż grania. Mozna sie spytac, czemu sie boisz o jakosc TLoU Part 2, skoro rezyser nielubianiego przez Ciebie U4 odszedl ze studia ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.