Plugawy 3 703 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 jak jestes pis da i twoj swiatopoglad polega na strzelaniu kolorowymi pistolecikami do zlych kulek z kosmosu, to nie grasz, wyberasz komiksowe pier. do, londo z kostiumowym podzialem na dobrych I zlych, gdzie milosc zawsze wygrywa, a ludzki instynkt nie istnieje. tak samo jak nie wybierasz ciezkiego kina czy muzyki tylko sluchasz majki jezowskiej albo feel I jarasz sie romansidlami z psim przyjacielem w tle, gdzie laski nie dawaja du.py, a okularnicy bija dilerow. To o posiadaczach Switcha? Chińczyka bijo, w dodatku kobietę. Niewyobrażalnym by było przecież, żeby chińczyca kogoś wieszała. Grafa na filmiku świetna, czy tak będzie wyglądała gra skoro to ulepszony silnik U4? Możliwe. Ale powiedzmy sobie wprost, które z gier jakie liczą się na rynku nie mają ładnej grafiki? Wszystkie mają, dlatego liczy się przede wszystkim gameplay, bo dobra oprawa powinna być w standardzie. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Wybaczcie, ale ja trochę przestałem ufać Druckmannowi, po U4, ale to moje zdanie. Druckmann zapomni o gameplayu, i będzie to takie U4, więcej chodzenia, niż grania. Mozna sie spytac, czemu sie boisz o jakosc TLoU Part 2, skoro rezyser nielubianiego przez Ciebie U4 odszedl ze studia ? Nie wiadomo, co tam się działo, ale z pewnością były jakieś kłopoty przy tworzeniu U4, kto zawinił, czy prawdą było to, że 8 miesięcy prac poszło na marne, „z winy” Henning? Może U4 był jaki był, bo doszło do nieporozumień między niektórymi ważnymi ludźmi, bo każdy chciał inaczej, że tak powiem? Obawiam się, bo TLOU to magnum opus ND, a wiadomo jak to nieraz z drugimi częściami bywa. U1 łatwiej było przebić, bo nie było, aż tak dobre, więc dostaliśmy U2, które według mojej opinii jest najlepszą częścią. Nie przebili U2 częścią czwartą, a co tu dopiero mówić o stworzeniu czegoś na równi z TLOU? Patrzę pod tym kątem, wyrażam swoje zdanie, czas pokaże, i bardzo chciałbym się mylić :). Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Wybaczcie, ale ja trochę przestałem ufać Druckmannowi, po U4, ale to moje zdanie. Druckmann zapomni o gameplayu, i będzie to takie U4, więcej chodzenia, niż grania. Mozna sie spytac, czemu sie boisz o jakosc TLoU Part 2, skoro rezyser nielubianiego przez Ciebie U4 odszedl ze studia ?Nie wiadomo, co tam się działo, ale z pewnością były jakieś kłopoty przy tworzeniu U4, kto zawinił, czy prawdą było to, że 8 miesięcy prac poszło na marne, „z winy” Henning? Może U4 był jaki był, bo doszło do nieporozumień między niektórymi ważnymi ludźmi, bo każdy chciał inaczej, że tak powiem? Obawiam się, bo TLOU to magnum opus ND, a wiadomo jak to nieraz z drugimi częściami bywa. U1 łatwiej było przebić, bo nie było, aż tak dobre, więc dostaliśmy U2, które według mojej opinii jest najlepszą częścią. Nie przebili U2 częścią czwartą, a co tu dopiero mówić o stworzeniu czegoś na równi z TLOU? Patrzę pod tym kątem, wyrażam swoje zdanie, czas pokaże, i bardzo chciałbym się mylić :). Tak podchodząc do tematu to już nic nie powinni tworzyć żeby nie psuć swojej legendy. Jeśli wyjdzie gorzej niż jedynka to i tak lepiej niż żeby robili kolejne uncharted. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 (edytowane) Nie wiadomo, co tam się działo, ale z pewnością były jakieś kłopoty przy tworzeniu U4, kto zawinił, czy prawdą było to, że 8 miesięcy prac poszło na marne, „z winy” Henning? Może U4 był jaki był, bo doszło do nieporozumień między niektórymi ważnymi ludźmi, bo każdy chciał inaczej, że tak powiem? Obawiam się, bo TLOU to magnum opus ND, a wiadomo jak to nieraz z drugimi częściami bywa. U1 łatwiej było przebić, bo nie było, aż tak dobre, więc dostaliśmy U2, które według mojej opinii jest najlepszą częścią. Nie przebili U2 częścią czwartą, a co tu dopiero mówić o stworzeniu czegoś na równi z TLOU? Patrzę pod tym kątem, wyrażam swoje zdanie, czas pokaże, i bardzo chciałbym się mylić :). Wybacz, ale mimo najszczerszych checi nie rozumiem Twoich obaw. Druckmann rezyserowal TloU (The Last of Us to mój reżyserski debiut. Byłem odpowiedzialny za ostateczny kształt gry, ), a Straley U4. To juz wiemy ? Jedziemy dalej. Cyrki jakie byly przy tworzeniu U4 kazdy zna, Henning chciala z tego robic quasi open worlda,itp. Druckmann mowil w wywiadzie, ze oni zmienili formule U4 - Pierwsze trzy części miały trajektorię potęgowania akcji i skali - zgadza się Druckmann. - Nie chcieliśmy tego kontynuować, stając się karykaturą samego siebie i ja sie z tym zgadzam, takie momenty oczywiscie moga byc, ale musza miec jakis sens, odpowiednie miejsce, w U4 jest to imo fantastycznie wywazone. Dalej mozesz wskoczyc na linke w stado uzbrojonych po zeby facetow i wyjsc z tego calo, ale jakies walace sie budynki to lekka przesada imo. W zasadzie, jest jeszcze jeden element ktory mi sie strasznie spodobal w U4, i mam nadzieje ze szerzej go zastosuja w Part 2. Kilkoro osob narzekalo juz na dialogi w TloU wiec moze to jest remedium ? Naughty Dog po raz pierwszy pokazało interaktywny przerywnik z Uncharted 4, w którym Nate rozmawia ze swoim bratem, a gracz może w pewnym momencie zadecydować, o jakiej przygodzie z poprzednich części opowiedzieć. (...)nie robimy tu Mass Effect - ostrzega Druckmann (...) A w pytaniu Sama o przygody Nate'a jest coś takiego, że fajnie jest poprosić Drake'a, a tym samym gracza, do wybrania historii do opowiedzenia w pierwszej kolejności. Było też kilka innych przypadków, w których wybór linii dialogowych pozwalał wyciągnąć więcej ze sceny, czyniąc ją bardziej interaktywną. Edytowane 1 listopada 2017 przez aphromo Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 (edytowane) Z tymi momentami to powiem tylko tyle, lepszy walący się budynek, czy wypadnięcie z samolotu, niż ta śmieszna, naciągana akcja z jeepem na linie i kamieniem. U2 miał fajną fabułę i fajne akcje, U3 miał fajne akcje, U4 fabułę. Może niektórzy trzeźwiej na to patrzą, ja nie potrafię, bo uwielbiam TLOU, kończyłem 6 razy, a mało którą grę przechodzę 2, i za każdym razem miałem 20h, nawet za szóstym, bo grą się bawiłem, bawiłem się z przeciwnikami w kotka i myszkę. Zatem liczę na syty gameplay przede wszystkim, dużo skradania, trochę strzelania i trochę walki wręcz, znaczy się przy użyciu jakiejś rury itp. :). Edytowane 1 listopada 2017 przez zdrowywariat Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Nie wyobrażam sobie, że jakiś krawaciarz z Sony sugeruje Druckmannowi, aby coś zmienił lub wyciął ze swojej gry, bo ktoś może czuć się obrażony. ja wyobrażam, ale ufam że Druckmann nie ugnie się ewentualnym naciskom @Andrzej spokojnie mogliby dorzucic gwalty i kanibalizm miałeś kanibalizm w jedynce i to nie głupio uzasadniony. akcja w barze sugerowała próbę gwałtu, choć fakt nic nie pokazywano naocznie a no faktycznie byl jak moglem zapomniec :d Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Zatem liczę na syty gameplay przede wszystkim, dużo skradania, trochę strzelania i trochę walki wręcz, znaczy się przy użyciu jakiejś rury itp. :). Przeciez oni non stop rozwijaja formule, wrzucili do U4 pare nowych elementow o ktorych pisalem wyzej. Druckmann mowil, ze scena akcji to nie musza byc same wybuchy, sceny relacji miedzyludzkich nie musza byc nawalone patosem, ze mozna stworzyc scene akcji bardziej intesywna bez taniego efekciarstwa, i to jest to czego od zawsze szukalem w grach. Do kazdego z elementow gameplayu jaki wymieniles moglbym dodac poprawki, ale sam tez czekam, takiej gry jak ta to nie ma zadnej nigdzie indziej. Dla mnie, po premierze TloU wszystkie gry oparte na prowadzeniu historii staly sie - dla mnie - dzieciakowate i sztuczne, postaci do bolu przewidywalne, fabula mialka i sztampowa, gameplay to byl "hurr durr teraz JA tu jestem kur...a PANEM!" Zaczalem dostrzegac niescislosci swiata przedstawionego, idiotyczne rozwiazania no bo przeciez gracz jakos musi wejsc na koniec mapy itp. Moglbym pisac godzinami, ale nie bede pisal matury :) Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Dla mnie też po TLOU już nigdy nic nie będzie takie same, sztos nad sztosy :). Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Czyli tyle co pierwsza część. Ja to czekam na multi bardziej, niech wywalą wallhack i będzie gotg no tylko że wtedy serio będzie trzeba szukać się po 10 min w jednym meczu i dealować z teamami kamperów jeszcze gorzej niż w jedynce xd no chyba że równocześnie zmniejszą dwukrotnie mapy, no ale wtedy gra zamieni się w otwarte walki niczym gearsy więc i tak choy jedyne co powinno tu ulec zmianie brak konieczności używania perku tajne szkolenie, aby się przed nim ukryć (każdy kto chodzi w kuckach powinien być automatycznie nie do wykrycia) Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Polygon jak zwykle dostarcza. poprzednie trailery były ok bo to facet zabijał złych facetów ale teraz jest źle i gwałt bo kobiety młotkiem bijo xddddd Jak to dobrze że prawie żaden dev nie ugina się pod naciskiem takich wypłuczyn. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 Jeśli spojrzeć na proporcje w świecie, to tak, kobiety są bardziej empatyczne, i to mężczyźni są częściej tymi złymi, więc trzy babki na trailerze to jakiś zlot amazonek. 3 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 bo nawet na wyrwanym z kontekstu traillerze trzeba zawsze wytłumaczyc łopatę kto kogo dlaczego co i w jakich okolicznościach inaczej nie ma mowy o wiarygodności tylko gender studies hehs Cytuj
Pix 971 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 Jeśli spojrzeć na proporcje w świecie, to tak, kobiety są bardziej empatyczne, i to mężczyźni są częściej tymi złymi, więc trzy babki na trailerze to jakiś zlot amazonek. Ty masz jakieś kompleksy, że te kobiety ci tak przeszkadzają? Rozmawiamy tu o postapokaliptycznym świecie, w którym wszyscy walczą o przetrwanie, a dla ciebie 3 babki używające przemocy to zlot amazonek? 2 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 (edytowane) Jeśli spojrzeć na proporcje w świecie, to tak, kobiety są bardziej empatyczne, i to mężczyźni są częściej tymi złymi, więc trzy babki na trailerze to jakiś zlot amazonek.Ty masz jakieś kompleksy, że te kobiety ci tak przeszkadzają? Rozmawiamy tu o postapokaliptycznym świecie, w którym wszyscy walczą o przetrwanie, a dla ciebie 3 babki używające przemocy to zlot amazonek? Nie podoba mi się trailer i tyle. Na szczęście ta scena nie będzie w grze, bo raczej nie pokazaliby czegoś takiego. To tak jakby pokazać przesłuchanie z jedynki. Więc w zasadzie nie wiem czemu to miało służyć? Trailer pierwszy >>> trailer drugi. Edytowane 2 listopada 2017 przez zdrowywariat Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 (edytowane) Super, że Ci się trailer nie podoba. Ale wystarczy napisać tyle i wystarczy, ok? Po co ten pozbawiony sensu potok myśli. Skąd w ogóle informacja, że tego nie będzie w grze. Pokazali dosadny zwiastun, ludzie pisali tutaj, że przy łamaniu ręki odwracali wzrok i o to twórcom chodziło. ND pokazuje, że ma wolną rękę i przyzwolenie od Sony na dużo i to powinno wszystkich cieszyć. Czym to się różni od brutalnych scen The Walking Dead gdzie kobiety mają niejednokrotnie dużo większe jaja niż mężczyźni? Po co w ogóle nad tym debatować. Edytowane 2 listopada 2017 przez Voytec 2 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 (edytowane) Tak przypuszczam, że nie będzie tej sceny w grze, bo skoro takie momenty gra ma zawierać to przecież nie zdradzaliby jednego z nich? Tak jak wcześniej pisałem, wie o tym niejeden artysta, najlepiej powiedzieć jak najwięcej mówiąc jak najmniej. Mam nadzieję, że takich scen nie będzie wiele, i że będą miały dobre uzasadnienie, tak jak to było z przesłuchaniem, czy z akcją w barze, w jedynce. To co mi się podobało w jedynce to właśnie to, że niektórych rzeczy trzabyło się domyślić, nie były powiedziane wprost, czy to odnoście Billa, czy Davida. Edytowane 2 listopada 2017 przez zdrowywariat 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 Zdrowywariat odpocznij od tego tematu, widze że mega podjarka u ciebie, ale już bokiem ci wychodzi. Jim Ryan w wywiadzie na temat brutalności gry: The Last of Us obviously is a game made by adults to be played by adults. I should never prejudge this but it will probably be rated 18, I think it’s fair to say. And there’s that market for those people who like that sort of game. Adults who like that sort of game. And I think we cater for that, and at the other end of the spectrum there was Concrete Genie, which my eight-year-old decided was the game she would like to play very much. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 Luźne, ale ciekawe rozważania o najnowszym zwiastunie. Kto nie ukończył jedynki, lepiej niech nie ogląda. Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 Niech gra będzie brutalna i dosadna, tak jak była pierwsza część. Oby tylko nie ocenzurowali multi w wydaniu europejskim jak to zrobili przy jedynce 1 Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 (edytowane) Niech gra będzie brutalna i dosadna, tak jak była pierwsza część. Oby tylko nie ocenzurowali multi w wydaniu europejskim jak to zrobili przy jedynce a czym roznila sie ?? mniej krwi czy inne egzekucje ?? Edytowane 2 listopada 2017 przez Szymek_PL_ Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 Większa brutalność czyli dekapitacja, wnętrzności, krew itd. Cytuj
mersi 804 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 (edytowane) poprawność polityczna niszczy gry, to jest przeogromny rak który nie ma żadnych pozytywów, poleciłbym się odyebać wszelkiej maści ludziom skażonym tą ideologią od gier którzy chcieliby tylko strzelać różowymi bańkami do kucyków pony, jeżeli gry są oznaczone 18+ to wszystko powinno być wyjaśnione do jakich ludzi takie gry mają trafiać, mam nadzieje że QD i Naughty Dog nie przejęli się jakimkolwiek płaczem polygonów czy innych telegraphów po zwiastunach Detroit i tlou2, i gry wyjdą z takim zamysłem jaki na początku mieli twórcy, a nie zmieniony pod jakimkolwiek naciskiem #NieOdwracałemWzrokuGdyŁamaliJejRękę niestety nastały śmieszne czasy i tylko należy czekać póki zaczną się w podobny sposób przyczepiać do filmów, i za kilka lat gatunek "horror" będzie należał do wymarłych Edytowane 2 listopada 2017 przez mersi 2 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 2 listopada 2017 Opublikowano 2 listopada 2017 o jak mnie zapiekła dupa xd oby tym razem nie było konieczności ściągania wersji usa przez store, aby dostać to co powinien mieć cały glob Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.