Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
19 godzin temu, walek napisał:

 

Ludzie nigdy sie chyba nie nauczą, że jakość materiały na Youtube, nawet w 4k, jest mocno zkompresowana. To co widzimy na ekranach TV, a to co na tubie, to bardzo często dwie różne jakości. Grafike ocenimy kiedy gra wyjdzie, ale jedno jest pewne. Animacje w TLOU 2 to poziom nowej generacji. Masakrycznie to wygląda. Czekam z niecierpliwością na permiere. 

 

 

 

To niezła nowa generacja 

  • Haha 1
  • Minusik 1
Opublikowano

 

0.53s

 

Niektórzy nie rozumieją, że na jakość grafiki składa się wiele składowych, i że dużą robotę robi design miejscówek:

 

4a37493334298af7cf9ba6604944deea.jpg

 

I że diabeł tkwi w szczegółach.

A tak poza tym mimika w tej grze miażdży, wystarczy dobrze się przyjrzeć emocjom Ellie na trailerze.

Opublikowano
 
0.53s
 
Niektórzy nie rozumieją, że na jakość grafiki składa się wiele składowych, i że dużą robotę robi design miejscówek:
 
4a37493334298af7cf9ba6604944deea.jpg
 
I że diabeł tkwi w szczegółach.
A tak poza tym mimika w tej grze miażdży, wystarczy dobrze się przyjrzeć emocjom Ellie na trailerze.



Yep zgodzę się, ND rozwala szczegółami i z pewnością będzie tak samo po premierze tlou 2
Opublikowano (edytowane)

Graficzny przeciętniak od firmy, która z każdym swoim kolejnym tytułem, wyznacza nowa jakość i jest wzorem dla innych developerów.
3d84ce7ce4d95a8fb876d4fb09a8d07c.gif

Z tym większa przyjemności po premierze wrzuci się analizę DF, tak aby naprostowac kilku dzbanow. 

:banderas:
 

Edytowane przez YETI
  • Plusik 2
  • Haha 3
Opublikowano

Przecieki przeciekami, warstwa fabularna swoją drogą ale negowanie tego, że ND z każdą grą wyznacza standardy pod względem technologicznym jest już mocno nie na miejscu.

 

Widzę, że ten hejt na ND niektórym już mocno głowach namieszał.

 

Tak dobrze mi szło ostatnio i przez zayebanego Twittera wpadłem chyba na spoilera z tych kvrewskich przecieków. Mam nadzieję, że jak już dopadną tego który stoi za przeciekami to pokazowo dostanie wysoki wyrok.

  • Haha 1
Opublikowano
3 godziny temu, YETI napisał:

Graficzny przeciętniak od firmy, która z każdym swoim kolejnym tytułem, wyznacza nowa jakość i jest wzorem dla innych developerów.
3d84ce7ce4d95a8fb876d4fb09a8d07c.gif

Z tym większa przyjemności po premierze wrzuci się analizę DF, tak aby naprostowac kilku dzbanow. 

:banderas:
 

Chyba po zarzyciu marihuanen, jak ten typ z twojego GIFu. 

Opublikowano

Niby co chciałeś powiedzieć? Że żyjesz w innej rzeczywistości? Pierwszy Uncharted to była najładniejsza gra na PS3 w dniu premiery, U2 w ogóle wyznaczył nowa jakość pod względem technicznym jak i gamepleyowym dla innych developerów. Powtórka była przy premierze U4, coś czego do tej pory nie widzieliśmy. Zresztą panowie z DF wszytsko ładnie ci objaśnią, teraz jak i po 19.06.

"Uncharted 4 to prawdziwy krok do przodu w sferze grafiki w czasie rzeczywistym, generowanej na konsolach. Silnik Naughty Dog jest wydajny, generujący rezultaty powyżej wielu innych przedstawicieli obecnej generacji. Deweloperzy nie szczędzili wysiłków i widać rezultaty ich pracy - Kres Złodzieja to najładniejsza gra konsolowa, jaką testowaliśmy."

 

 

 

:lapka:

Opublikowano

Można się śmiać z osób, które krytykują oprawę czy mechanikę gry - na tym polu gra nie zawiedzie i będzie orała konkurencję. Nie wiem po co w ogóle dyskusja na ten temat.

 

Problem tkwi gdzie indziej - kłamczuch drukman powiela schemat sprzed 20 lat kiedy inny sprytny kłamczuch mamił fanów trailerami

Przez wyciek cały plan wziął w łeb i niestety król jest nagi

Gość Rozi
Opublikowano

Co jest w mechanice TLOU, czy TLOU 2 tak innowacyjnego, bo kurwa zaraz mnie rozniesie, pytam się, co jest innowacyjnego? Co, skradanie, duszenie od tyłu, strzelanie, noszenie przedmiotów z miejsca na miejsce? Co jest, pytam się?

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Rozi napisał:

Co jest w mechanice TLOU, czy TLOU 2 tak innowacyjnego

Crafting w real time, nacisk na animacje kontekstowe, duża rola towarzysza w walce/eksploracji itp. Aczkolwiek imo to ostatnie to już duet Kratos - Atreus pobili.

Edytowane przez aph
Opublikowano
9 godzin temu, Rozi napisał:

Co jest w mechanice TLOU, czy TLOU 2 tak innowacyjnego, bo kurwa zaraz mnie rozniesie, pytam się, co jest innowacyjnego? Co, skradanie, duszenie od tyłu, strzelanie, noszenie przedmiotów z miejsca na miejsce? Co jest, pytam się?

Tak przeglądam ostatnie strony i kto napisał, że innowacyjny jest akurat gameplay? Ten nie jest przełomowy, choć mówiąc szczerze nie pamietam gdzie był wcześniej taki cover system jak w TLoU i współpraca z kompanem AI i to podałbym jako innowacje.

Opublikowano
44 minuty temu, - V - napisał:

gdzie był wcześniej taki cover system jak w TLoU

 

To znaczy jaki?

 

Zgadzam się w pełni z tym co pisze np. Moldar o fantastycznym podaniu, bo nawet ze zwykłego mielonego można zrobić rewelacyjne danie, ale YETI piszący o wyznaczaniu gameplayowych standardów w branży na przykładzie U2 to zdaje się być tu, ale myślami w CW. 

Opublikowano (edytowane)

Z tymi unikami i kryciem sie, po terenie to swietna sprawa. Bedzie jeszcze wieksza wczowka. Poza tym najlepsza kombinacja Ellie jest cegla, noz jezeli mamy kilka przeciwnikow do ubicia. Nawet klikacze padaly od tego jak muchy. Ale to bylo juz w jedynce. Teraz to nie wiem...   terminatora z niej zrobili? 

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano
9 godzin temu, Rozi napisał:

Co jest w mechanice TLOU, czy TLOU 2 tak innowacyjnego, bo kurwa zaraz mnie rozniesie, pytam się, co jest innowacyjnego? Co, skradanie, duszenie od tyłu, strzelanie, noszenie przedmiotów z miejsca na miejsce? Co jest, pytam się?

 

Nie wiem, może całościowo robi robotę? Na co składa się piękny w swej prostocie, intuicyjny crafting, czy prosty upgrade broni, szukanie zasobów nie tylko na ziemi, ale również w szufladach, szafkach itp., dzięki czemu jest lepsza immersja. To tak pokrótce, bo jeszcze kilka rzeczy składa się na znakomity, survivalowy gameplay, jak na przykład oszczędzanie ostrzy, albo na clickiera, albo na drzwi do "magazynu". Do tego dochodzą dwa rodzaje przeciwników, gdzie zwykle w grach strzelamy, albo do ludzi, albo do zombie, co znacznie urozmaica gameplay. Wspomniałem o clickierze? Fajny patent, że nas tylko słyszy, a teraz dojdą psy, przez które nie będziemy mogli za długo przebywać w jednym miejscu, bo nas wytropią.

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

To znaczy jaki?

 

 

Chyba chodzi oto że jest automatyczny przy kucnieciu do osłony, a nie że trzeba wcisnąć przycisk. Co swoją drogą jest bdb rozwiązaniem.

Edytowane przez XM.
Opublikowano
35 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

 ale YETI piszący o wyznaczaniu gameplayowych standardów w branży na przykładzie U2 to zdaje się być tu, ale myślami w CW. 

Po premierze U2 przy każdych możliwych targach pojawiał się bardzo popularny mem, ciekawe dla czego, co nie?

 

b7b.png

  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...