Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No dzięki uncharted za zyebanie gierek :smutas: Zaraz żygnę na myśl o oskryptowanych sekcjach. Ucieczka przed niedźwiedziem w crashu miała więcej gameplayu. DLACZEGO podniecacie się tą marną grą?

 

  • Minusik 3
Opublikowano

Nie była marna ani nie była ósmym cudem świata, na który była i jest przez wielu kreowana. To samo tyczy się TLoU i nagrody dla gry dekady. Taka gra dekady, że nie dostała nawet gry roku tylko wyprzedził ją samograj od Telltale Games XD

  • Plusik 1
Opublikowano
5 minut temu, _D23 napisał:

Nie była marna ani nie była ósmym cudem świata, na który była i jest przez wielu kreowana. To samo tyczy się TLoU i nagrody dla gry dekady. Taka gra dekady, że nie dostała nawet gry roku tylko wyprzedził ją samograj od Telltale Games XD

 

Zależy od kogo? TLOU otrzymało setki nagród, w tym nagrody roku. Sposób prowadzenia narracji był czymś wyjątkowym w TLOU, z fabułą, która nie tylko rozgrywała się w przerywnikach, ale cały czas na naszych oczach, rozmowy, żarty, pytania Ellie itd..

Opublikowano

W gta 3 też prowadzili dialogi podczas gry, niesamowita sprawa

xD ależ niektórzy odpływają. W u2 wprowadzili gry na bardziej filmowy poziom przez co branża cierpi po dziś dzień :)

  • Plusik 1
Opublikowano
1 minutę temu, Pupcio napisał:

W gta 3 też prowadzili dialogi podczas gry, niesamowita sprawa

xD ależ niektórzy odpływają. 

:rotfl:

36 minut temu, _D23 napisał:

Taka gra dekady, że nie dostała nawet gry roku tylko wyprzedził ją samograj od Telltale Games XD

:rotfl:

 

Sobota południe, a narkotyki z piątkowego wieczoru jeszcze działają. Piszcie więcej. 

:popcorn:

Opublikowano (edytowane)

Co tu sie w ogole wyprawia xd Yeti mowiacy komus o zyciu w innej rzeczywistosci, dobry zart. to ta sama istota, ktora wierzy w przelomowe AI w tlou2, bo nd tak powiedzialo xd

 

przypomne tylko, jak bylo w 1

 

pewnie w 2013 tez im wierzyl xd

Edytowane przez Andżej
  • Dzięki 2
Opublikowano (edytowane)

A Ty już wiesz jakie będzie AI w TLoU2? Fajnie.

 

Poza tym mówimy o poprzedniej generacji, gdzie AI w TLoU było bardzo porządne. Nie najlepsze, ale bardzo solidne. Do tego znacznie zmieniało się z poziomem trudności. Polecam ograć, bo wtedy będzie się wiedziało o czym mówię. 

Edytowane przez - V -
Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, - V - napisał:

A Ty już wiesz jakie będzie AI w TLoU2? Fajnie.

 

Poza tym mówimy o poprzedniej generacji, gdzie AI w TLoU było bardzo porządne. Nie najlepsze, ale bardzo solidne. Do tego znacznie zmieniało się z poziomem trudności. Polecam ograć, bo wtedy będzie się wiedziało o czym mówię. 

no prosze, kolejny einsten tematu.  twoj post sie ma do mojego jak piesc do oka. widziales filmik i wiesz do czego sie tutaj w ogole odnosi ?

Wytlumacze ci o co chodzi : pyer.dolenie ND o przelomowym AI to bajka dla dzieci, a wiara w ich marketingowy belkot to przejaw uposledzenia, ktory jest tutaj zreszta przez niektorych uzytkownikow trwale reprezentowany. Patrz, Yeti i jego teksty  skierowane do "sceptykow" o zyciu w innej rzeczywistosci.

Poza tym nie musisz mi polecac ograc czegos, co skonczylem kilka lat temu po kilka razy na survival i grounded, ktory nota bene kuleje w tej grze.

 

wezcie robice jakies okresowe testy IQ uzytkownikow, bo to forum pada na pysk. niektorzy tutaj naprawde urodzili sie wczoraj i mysla, ze tlou2 to bedzie jakikolwiek przelom technologiczny, w branzy, ktora od kilku lat raczej jest w stanie stagnacji (napewno w kwestii AI), bo materialy promocyjne im tak powiedzialy.

Edytowane przez Andżej
  • Plusik 1
Opublikowano
17 minut temu, - V - napisał:

A Ty już wiesz jakie będzie AI w TLoU2? Fajnie.

 

Poza tym mówimy o poprzedniej generacji, gdzie AI w TLoU było bardzo porządne. Nie najlepsze, ale bardzo solidne. Do tego znacznie zmieniało się z poziomem trudności. Polecam ograć, bo wtedy będzie się wiedziało o czym mówię. 

Jest głupie jak but. Miałem słynną misję w hotelu na najtrudniejszym poziomie trudności, zabiłem gościa w kiblu i tylko czekałem aż reszta wbiega pod celownik na hedzika. Tragiczne ai, nie wiem jak można to bronić szczególnie po tej prezentacji z e3

  • Plusik 4
Opublikowano (edytowane)

AI w tlou, to jedne z gorszych, z jakimi sie spotkalem w poprzedniej generacji. A sytuacja z hotelu, ktora opisalas, zdarzala mi sie w tej grze na tyle czesto, ze nie trzeba nawet o tym mowic. I to tez byl survival. Grounded to juz wyzsza szkola jazdy kwiatkow i rodzynow AI. 

Edytowane przez Andżej
Opublikowano

Ale spoko, to juz koncowka generacji, TERAZ TO DOPIERO BEDZIE przelom. A na ps5 to juz w ogole bedzie AI jak sie ten dysk ssd rozbuja.

Opublikowano (edytowane)

Wrocisz po paru godzinach do tej miejscowki i pies umarty bo nie mial go kto karmic.

 

Spoiler

Ta, ch.uja wrocisz xD Kortyarzyk, chapter clear i lecimy dalej.

 

Edytowane przez Mejm
Opublikowano

Ależ tempo, od poziomu technicznego gier ND, czy U2 zmienił branże, (pipi) od telltale dostalo goty, kończąc na dialogach z GTA i AI z pierwszej części. Jeszcze niech ktoś wspomni o trybie kariery w Fifa. 

Nie ma innego wyjścia, jak się wykłada fakty (analiza DF), czy zmiana postrzegania gier akcji przez branże po premierze U2, to trzeba przeskoczyć na coś innego. 

 

A co do GOTY, TLoU dostalo ich w tamtej generacji najwięcej, więcej od Gtav, które to wyszło nie tylko na PS3. 

Opublikowano

Twórcy nie robią porządnego AI, bo gracze tego nie chcą. Takiemu YETIemu wystarczy opinia DF o tym że U4 wyglada świetnie w 1440p/30 i jest kontent, opus magnum giereczek. A że casuali jest więcej niż HC to komu opłaca się robić wymagające AI? Gry maja być łatwe, lekkie i przyjemne.

  • Plusik 2
Opublikowano

Jaka sztuczna inteligencja? Babka kitra sie w trawie, czołgając się jak przecinak. Typy nie widzą uginających się źdźbeł. 

 

Szanujmy się. Gry tego typu zawsze będą umowne. Szukanie w nich realizmu do kwadratu to nie porozumienie. 

 

Gierki mają dostarczać mi fun a nie wqurw na każdym kroku. Wystarczy, że w realu muszę mierzyć się z prawdziwą inteligencją ludzkich spyerdolin. 

  • Plusik 3
  • Lubię! 2
  • Haha 2
Opublikowano
Godzinę temu, Pupcio napisał:

Jest głupie jak but. Miałem słynną misję w hotelu na najtrudniejszym poziomie trudności, zabiłem gościa w kiblu i tylko czekałem aż reszta wbiega pod celownik na hedzika. Tragiczne ai, nie wiem jak można to bronić szczególnie po tej prezentacji z e3

Taki exploit jest do zastosowania w praktycznie każdej grze. 

 

Szkoda czasu na dyskusję, naprawdę. W 2013 roku TLoU prezentowało poziom nieosiągalny dla większości branży pod względem technicznym, a po 7 latach to można powiedzieć i zanegować wszystko.

  • Plusik 2
Gość suteq
Opublikowano

Co nie zmienia faktu, że nic z prezentacji z E3 w kwestii AI nie ma odzwierciedlenia w grze. W grze przeciwnicy są zwyczajnie tępi. :reggie: 

Opublikowano

Przeciwnicy tak samo reagują min na to jak usłyszą brak amunicji u gracza, to jak zachowuje się Ellie podczas potyczek, sporo flankują i obiegają gracza, jak usłyszą molotowa czy go zobaczą to zaczynaja uciekać. Sporo rzeczy, które widziałem na prezentacji potem miałem w trakcie grania. 

 

Ale spoko, nic nie zostało. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...