Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, Shen napisał:

to wspaniałe AI, wystarczy jeden nabój a reszta typków leci jak po sznurku, żeby dostać kose :banderas:

 

EbL_kOwXsAMiVdT?format=jpg&name=4096x409

 

Hehe miałem w tej lokacji identyczna sytuacje.

 

Odnosnie zagadek, wystarczylby poziom pierwszego Residenta, ale nawet to to za dużo dla typowego Januasza, bo ten by sie zacial i nie wrocil od gry nigdy. Ta zagadka z haslem w laboratorium byla w sam raz.

Odnośnik do komentarza
56 minut temu, blantman napisał:

Może przy 2 czy 3 sejfach trzeba było pokombinować z kodem a reszta to notatki. Wiem bo mam trofik za wszystkie sejfy. Trudno je pominąć i jak już jestem przy sejfie to wiem że mam szukać w pobliżu jakiejś notatki albo z kodem albo ze wskazówką. No ale co się dziwicie jak tu ktoś zachwalał zagadki w spider manie :D 

 

Chyba niektórzy nigdy nie grali w przygodówki z lat 90'tych tam to były ZAGADKI. Czasem tak po(pipi)one że bez poradnika nie dało rady dalej. Pamiętam jak w tamtych latach w dobie przed netem sdi czekało się na pomocną dłoń czy inny kącik z poradami w gazetach. Albo na giełdzie wymieniało się info o gierce. Czasem ziomuś pomógł mi z czymś a czasem ja miałem info dla niego. Ehhh dobre czasy. A teraz ludzie wszystko z poradnikami i youtube przechodzą. Więc tracą zdolność do logicznego myślenia i samemu dochodzenia nawet do najprostszych wniosków. Jest nawet gorzej niektórzy młodzi ludzie jakich poznałem u siebie w pracy (szczególnie praktykanci - studenci i z technikum) nie umieją wyszukiwać właściwych informacji w necie xD 

Pamietam zagadkę z pianinem w SH. 4 dni rysowałem na kartce klucz ptaków żeby skumać jak ma isc. Satysfakcja max!!! 
 

A teraz w każdej grze rozwiązanie jest obok. 

Odnośnik do komentarza

No bez przesady z tymi nazwami. Dove, pelican, swan, crow chyba znaliscie po angielskim w podstawowce. Trudnosc polegala na przypisaniu klawisza do dzwieku.

 

Ja do dzis nie wiem z kokei jak sie rozwiazuje zagadle z tabliczkami z alicji. Dalem je po kolei jak szla historia.

 

Szekspir? Downpour? Nie jestem pewien.

Odnośnik do komentarza
18 minut temu, XM. napisał:

Najbardziej przehajpowana zagadka w grach ever. 10 minut i po robocie.

 

Akurat SH 1 i 2 miały świetnie zrobione zagadki. Trudne, ale logiczne i satysfakcjonujące. A jak komuś mało to polecam zagadkę w bibliotece z SH3 na hardzie (Szekspir) :Coolface:

Edytowane przez Josh
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Da się zrobić w miarę prostą, acz satysfakcjonującą zagadkę, nie chodzi tylko o poziom trudności, a o pomysł.

 

Przypomniało mi się, gdy trzeba było użyć w Splinter Cell termowizjera na panelu z przyciskami, zaraz po tym jak żołnierz otworzył drzwi. I po kolorach od ciepła wcisnąć odpowiednią kombinację :).

 

Edytowane przez zdrowywariat
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, _Red_ napisał:

Ogólnie nie lubię w grach utykać na "zagadkach" bo spada wtedy tempo.  Niestety to juz nie ta cierpliwość i dyspozycyjność czasu co kiedyś. Ale takie tomb raiderowe proste puzzle to zawsze z chęcią (ustaw snop światła za pomocą luster, wskocz gdzies by pociągnąć wajchę itp).

No wlasnie o tym mowa przeciez nie mozna byc deklem zeby wymagac zeby w liniowej grze przygodowej  byly puzzle jak z silent hilla. No ale wydaje mi sie ze w tlou1 troche lepiej to wygladalo. Byly proste no ale  cos tam trzeba bylo pomyslec tak w dwojce to wyglada jak dla retarda. No kurła wchodzisz do lokacji i widzisz drzwi zastawione smietnikiem na ktorym z 10m pojawia sie ikonka ze co z nim trzeba zrobic :dafuq:

Nie zeby to byla jakas wielka wada bo nie o to w tlou2 chodzi no ale jednak widac uklon w strone januszowego konsumenta z gładkimi zwojami

Edytowane przez kanabis
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, kanabis napisał:

No wlasnie o tym mowa przeciez nie mozna byc deklem zeby wymagac zeby w liniowej grze przygodowej  byly puzzle jak z silent hilla. No ale wydaje mi sie ze w tlou1 troche lepiej to wygladalo. Byly proste no ale  cos tam trzeba bylo pomyslec tak w dwojce to wyglada jak dla retarda. No kurła wchodzisz do lokacji i widzisz drzwi zastawione smietnikiem na ktorym z 10m pojawia sie ikonka ze co z nim trzeba zrobic :dafuq:

Nie zeby to byla jakas wielka wada bo nie o to w tlou2 chodzi no ale jednak widac uklon w strone januszowego konsumenta z gładkimi zwojami

Nie no sh i tlou maja wiele wspólnego. SH tez miał sporo akcji w sobie wiec sorry ale bardziej hardcorowe zagadki w tlou spokojnie mogły by być.

28 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Rozumiem, że jak gra nie zatrzyma mnie na 4 dni to znaczy że nie ma zagadek? :teehee:

Zle rozumiesz

Odnośnik do komentarza

W latach 90' bez dostępu do neta.

To było męczenie materiału. Godziny szukania rozwązania, lub niekończące się powtarzania levelu.

A teraz - w chwili słabości ręka sama sięga po telefon z błękitną wróżką znającą każdą odpowiedź na każde pytanie o każdej porze dnia i nocy niczym...

Spoiler

410440.jpg

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...