Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Pupcio napisał:

Jakie?

Np. autopodnoszenie śmieci, wydłuża żywotność trójkąta na padzie. Podobnie skaner przedmiotów, pokazujacy czy warto lizać ściany. W Przeminęło z Dniami to był standardowy mechanizm.

 

 

Spoiler

caZG928.png

 

8====D ( . y . )

Edytowane przez _Red_
  • Lubię! 1
Opublikowano
5 godzin temu, Dahaka napisał:

No jednych jara shock value, a inni wolą scenariusz, ktory dobrze plynie. Co kto lubi.

No i sie okazalo, ze gierka planowo miala inna strukture i caly poczatek mial byc grany Abby, co moim zdaniem byloby o wiele lepszym pomysłem. Dać jej tak 3-5 godzin na poczatku, dac graczowi ja bardziej polubic i poznac i kiedy juz zaczynamy sie z nia jakos zżywać, przeprowadzic wiadoma akcje. A tak to gramy Ellie i ogladamy jej nastoletnie rozterki, ktore w sumie pewnie niewiele do gry wniosa fabularnie, a akcja z Abby jest po prostu sztucznie rozegrana i zrushowana do bolu. No slabo, oby dalej bylo lepiej.

No nie powiem -

zaczynamy grę jako abby, gramy sobie 5h nią i polujemy na jakiegoś noname'a, poczym okazuje się nim Joel, zayebujemy dziada i zmieniamy się na ellie

i cisniemy sobie dalej. Na pewno zrobiloby to na mnie nieporównywalnie większe wrazenie niż cokolwiek w dwójce.

Opublikowano

Skończyłem kilka dni temu na hard. Ogólnie ocenianie gier w skali powinno się wy ebać na śmietnik historii. Co odróżnia 4/10 od 6/10? No właśnie...

 

Jeśli chodzi o wady które mnie irytowały:

 

- ziarno widoczne na OLED, ale jak tak się nad tym zastanowić to w sumie dobrze pasowało do klimatu. Ale tak czy siak na minus.

 

- betonowe krzaki jako ogranicznik terenu. Serio? W 2020? 7 lat temu to przeszło, ale teraz trochę to słabe.

 

- psy, grałem na trudnym i ani razu nie zginąłem przez psa. Do tego strasznie ich mało było. Więc w sumie po co było je dodawać.

 

- trochę przydługie, ale w sumie na drugi dzień po ukończeniu brakowało mi gierki...

 

Jeśli chodzi o zalety, wszystko inne.

 

Ogólnie to całe pier dolenie o LGBT, bezsensownej brutalności i tak dalej. Ku rwa, serio? Laska jest lesbą, i to ma być jakiś problem? Jak konia waliliście pod pornole z dwoma laskam to nie było problemu, ale w gierce już be.

 

Świąt jest brutalny, każdy walczy o przetrwanie. Więc jak miało nie być tej brutalności w grze?

 

Ktoś pisał wyżej o ciężarnej która wyjechała na misje. No niby bezsensu, ale z drugiej strony nie ma ludzi, jedzie kto może. Dziwne czasy, dziwne decyzje.

 

Moim zdaniem jak komuś pasowała 1,to i 2 będziemy pasować. To, że ktoś miał inną wizję historii jest tylko i wyłącznie jego problemem. Reżyser miał swoją i ją zrealizował. I gwarantuje, że ma wyje bane w zdanie marud.

 

Ogólnie druga część gry to taki trochę mind fuck, na początku mnie irytowało, ale im dalej tym bardziej się przekonywałem, że to w sumie fajna sprawa.

 

 

 

 

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Opublikowano
17 minut temu, PiPoLiNiO napisał:

Ktoś pisał wyżej o ciężarnej która wyjechała na misje. No niby bezsensu, ale z drugiej strony nie ma ludzi, jedzie kto może. Dziwne czasy, dziwne decyzje.

 

Olać to, że ciężarna,  forme mozna zawsze zalać, ale z lekarzami już jest problem :reggie:

Opublikowano (edytowane)

Na tym stadionie WLF pachołków chodzących bez celu są dziesiątki (widać takie low-poly modele z zapętloną animacją po drugiej stronie stadionu, którzy poza chodzeniem w kółko jakoś zajęci nie są), no ale wysyłamy ciężarnego medyka xD No na tę decyzję fabularną nie mam zbyt dobrej wymówki.

Edytowane przez _Red_
Opublikowano
42 minuty temu, PiPoLiNiO napisał:

Ogólnie to całe pier dolenie o LGBT, bezsensownej brutalności i tak dalej. Ku rwa, serio? Laska jest lesbą, i to ma być jakiś problem? Jak konia waliliście pod pornole z dwoma laskam to nie było problemu, ale w gierce już be.

Do tak paskudnych nie, jeszcze nie waliłem :dog:

A tak serio to nie jest problem tej gry.

Opublikowano
9 minut temu, _Red_ napisał:

Na tym stadionie WLF pachołków chodzących bez celu są dziesiątki (widać takie low-poly modele z zapętloną animacją po drugiej stronie stadionu, którzy poza chodzeniem w kółko jakoś zajęci nie są), no ale wysyłamy ciężarnego medyka xD No na tę decyzję fabularną nie mam zbyt dobrej wymówki.

a to nie było tak, że ona sama na siłe chciała iść na ten patrol? Ale skakanie ala parkour gdzie Abby miała z tym problem i przyjęcie kulki na garb to jednak bardzo głupie decyzje fabularne XD

Opublikowano

W zalewie tych pochwał to powiem wam ze owszem gra wyglada fenomenalnie ale trafiło mi sie sporo glitchy i bugow.
Od znikających/przenikajacych tekstur przez debilne si po bugi z linka i najciekawszy bekowy bug gdzie jedna z rąk Abby byla jakby złamana i latała sobie do około jak śmigło przy kręceniu kamera.
Do tego czasem chamska podmiana textur i notoryczne nie doczytywanie np. przy podnoszeniu listu dopiero po chwili byla textura zamiast rozmazanej breji.
Grane na pro 28h na liczniku jeszcze nie skończone, ale serio mam wrażenie ze w days gone tylu problemów nie miałem a z 80h nabiłem.
Jutro wrzucę filmik z węgorza Abby xD .


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 godziny temu, PiPoLiNiO napisał:

 

 

 

 

- ziarno widoczne na OLED, ale jak tak się nad tym zastanowić to w sumie dobrze pasowało do klimatu. Ale tak czy siak na minus.

 

 

 

 

 

 

Uff juz myslalem ze mi sie C9 z(pipi)al :D ale jednak to common issue

Opublikowano
Godzinę temu, Schranz1985 napisał:

W zalewie tych pochwał to powiem wam ze owszem gra wyglada fenomenalnie ale trafiło mi sie sporo glitchy i bugow.
Od znikających/przenikajacych tekstur przez debilne si po bugi z linka i najciekawszy bekowy bug gdzie jedna z rąk Abby byla jakby złamana i latała sobie do około jak śmigło przy kręceniu kamera.
Do tego czasem chamska podmiana textur i notoryczne nie doczytywanie np. przy podnoszeniu listu dopiero po chwili byla textura zamiast rozmazanej breji.
Grane na pro 28h na liczniku jeszcze nie skończone, ale serio mam wrażenie ze w days gone tylu problemów nie miałem a z 80h nabiłem.
Jutro wrzucę filmik z węgorza Abby xD .


Widziałem dziś ten glitch (z ręką Abby) w kompilacji błędów z gierek na kanale gamesprout i sobie pomyślałem, że u mnie nie było ani jednego buga -  w tak wielkiej i długiej grze - zupełnie NIC. Szpil wypolerowany do granic możliwości.
No ale tak to już z błędami bywa, że jednych oszczędzają, a innych nawiedzają.

Opublikowano

Mnie te kompilacje z bugami wyglądają na fejkowe, ewentualnie nagrywane na starych buildach. Lepiej sobie obejrzeć serię 25 insane details in TLOU2 :obama: Nabiłem 70 godzin i nie wiedziałem o wszystkich smaczkach. Rozwaliły mnie zwłaszcza: czyszczenie podłogi w Synagodze, pies który skomle za zabitym i ozdabianie ścian mózgami :D Gore jest awesome w tej gierce!

 

Wracając do bugów to miałem dwa - klasyczny dla gier ND ocean nicości, który mi się aktywował jak Abby podpływa do wraku statku, oraz ze dwa razy rozpaćkaną notatkę. Grane jest na bieda Slimce. Days Gone nawet nie ma co porównywac. Tam po stu paczach miałem 15 klatek w czasie jazdy i masę gliczy. 

Opublikowano

Ja miałem glitcha z liną, która zakleszczyła się w łódce i cały czas miotała się jak opętany wąż. Nie dało się wyjąć, ani zrobić egzorcyzmu, tylko restart czekpointu. Na szczęście są bardzo częste i w ogóle to było dla mnie najlepsze, że ewentualne porażki nie wymagały cofania się zbyt daleko.

Opublikowano

Nie no, glitchy kilka było. Lina przenikająca, lina która niby powinna się oprzeć o coś, a spadała, no i raz spadłem w dół i miałem nicość na ekranie

Ale ogólnie sama grafika to top topów. Dla mnie ładniejsza gra niż Spiderman i God of War. Po pół roku na PC ciężko było się przestawić na 30fps, ale to i tak cud, że oni coś takiego na ps4 pro wyczarowali.

Opublikowano

Aż mi się przypominają posty niektórych użytkowników, komentujących oprawę po jakimś twittcie, że chyba downgrade i to raczej przypomina poprzednia generację. 

:rotfl:

 

42 minuty temu, _Red_ napisał:

Ja miałem glitcha z liną, która zakleszczyła się w łódce i cały czas miotała się jak opętany wąż. Nie dało się wyjąć, ani zrobić egzorcyzmu, tylko restart czekpointu. 

Miałem to samo, wiła się jak wąż, z tą różnicą, że można było ją normalnie podnieść. Z bugów jeszcze raz przydarzyło mi się, że całe otoczenie zniknęło, została sama Ellie, ale wystarczyło ruszych kamerą i wszytsko wróciło do normy. Poza tym jak do tej pory wszytsko ok. 

Opublikowano

Ja mialem tylko 3 razy bugi zwiazane ze zniknieciem tekstur. Jeden dosc znaczny, wszedlem do sklepu w srodmiesciu a tam wyje,baly wszystkie tekstury xd 

No ale grzecznie wyszedlem i wszedlem spowrotem do sklepu i bylo ok. 

 

Zdecydowanie wiecej razy robilem ohh i ahh jesli chodzi o jakosc grafiki niz na odwrot.

Niektore tekstury szczegolnie scian budynkow czy jakis zaciekow na podlodze na prosiaku podchodzily pod fotorealizm. Ba wygladaly nawet lepiej niz jak wyleje kole z biedronki u siebie na podloge

Chyba tylko przy death stranding mialem w niektorych momentach jesli chodzi o otoczenie (te bloto przy strumyku w pierwszej lokacji) ze to poziom fotorealizmu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...