Mejm 15 316 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 W dniu 1.10.2020 o 12:14, number_nine napisał: czasami jak wchodzę do nowej lokacji widząc po układzie "przeszkód", że będzie tam wymiana ognia/slalom po cichu między wrogami To jest tak widoczne w grach ND, ze az bierze na rzyganie. 1 Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 3 minuty temu, Mejm napisał: To jest tak widoczne w grach, ze az bierze na rzyganie. naprawiłem 1 Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 U ND jest to znacznie widoczniejsze. Nawet w girsach gdzies to sie maskowalo. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 Dokładnie w grach ND to jest strasznie widoczne. Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 Słabo tez wypada ze po skończonej jatce postacie komentują mówiąc ze to już koniec. W tlou to drażniło w 2 tez jest. Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 Przy tych respawnach wrogow z dopy i z 15 kierunkow to nawet nie jest zla funkcjonalosc. Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 No niby tak ale ja po tylu latach grania to już chyba w każdej gierce widzę kiedy będzie bitka. Ale już nie bronię tej gry bo nie jest tego warta Cytuj
beardo0 125 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 Ja pamiętam początek Uncharted 1 - płynę statkiem, patrzę na horyzoncie jakaś mała łódka, z której wrogowie wskakują do wody Przewiń 1 min, nagle zaczynają wchodzić na mój statek z każdej strony i strzelanina Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 7 godzin temu, number_nine napisał: Woooow, no faktycznie dodanie czołgania to rewolucja i urozmaicenie gameplayu XD Przetrzymywanie przeciwnika było już w tylu grach, że cięzko w ogóle coś takiego rozpatrywać jako nowość. A akcję ze szczuciem zombiakami można było zrobić ledwie kilka razy w ciągu całej gry. Ale Ty pisałeś o braku nowości względem jedynki, a nie w świecie gamingu. Więc owszem, dwójka ma sporo wymienionych już tu nowości, które znacząco poprawiły frajdę z z zabawy, czy to po cichaczu, czy rambo style. A że jak na standardy 2020 (a nawet 2015) to żadna rewolucja, to inny temat. ND od dawna nie rewolucjonizuje branży, tylko składa znane elementy w zajebistą (mniej lub bardziej) całość. Efektem są gry, do których w sumie niezbyt się chce wracać (przynajmniej ja tak mam). Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 Zaczynam tego krapika. Jaki poziom trudności polecacie? Na hardzie nie będzie zbyt łatwo? Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 Będzie. Survival jest ok 1 Cytuj
Faka 3 994 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 (edytowane) Weź Survival @Josh, bo ty lubisz wyzwania. Hard jest łatwy, bo masz od zayebania naboi i innego ścierwa. Na survivalu jest wyzwanie, to jest poziom, który daje się odczuć satysfakcję w gameplayu. Edytowane 6 października 2020 przez Faka 1 Cytuj
smallv86 857 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 Survival albo ostatnio w patchu dodany grounded. 1 Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 11 godzin temu, Josh napisał: Zaczynam tego krapika. Jaki poziom trudności polecacie? Na hardzie nie będzie zbyt łatwo? Ciekaw opinii jestem... Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 Początek trochę mnie wkurza przez ilość filmików, ale gameplay jest bardzo fajny. Grafika też mnie rozwala. Ostatnio z gierkami mocno cofnąłem się w czasie (ogrywałem kilka tytułów z ps2), więc po odpaleniu TLoU2 czuję się jakbym nagle przeskoczył na nową generację 1 Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 9 października 2020 Opublikowano 9 października 2020 No gra fabułą stoi, więc jak ostatnio ogrywałeś szybkie, arcade'owe gierki, których korzenie sięgają PS2 (w sumie to Ty ogólnie w takich gustujesz), to możesz się nudzić. Dla mnie obydwie części to idealne połączenie świetnego gameplayu ze zręcznym opowiadaniem historii. Choć ostatnio MGS3 splatynowałeś, więc jeśli tam nie umarłeś od nadmiaru filmików, to tutaj nic Ci nie grozi 1 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Josh 4 535 Opublikowano 17 października 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 17 października 2020 Prawie 30 godzin na liczniku i napisy końcowe. Sporo, nie sądziłem że ta gra jest aż tak długa, ciut mnie pod koniec wymęczyła (wolę krótsze gry z dużym replay-ability niż molochy trwające dziesiątki godzin "na jeden raz"). Te "dychy" od recenzentów to niezły żart, nie wiem kuźwa niby za co, bo poza grafiką nie ma tu kompletnie nic wybitnego, z drugiej strony oceny pokroju 5/10 czy sami gracze z bólem dupy nie kończący gry i łamiący płytki na jutjubie to też ostra przesada. Ok, też mnie momentami wkurzała, głównie fabułą która jest zwyczajnie słaba, rozciągnięta, pełna nudnych retrospekcji i z idiotycznym zakończeniem. Motyw przewodni ma fatalne zwieńczenie i nie umywa się ani trochę w porównaniu do tego co na końcu zaserwowało pierwsze TLoU. Szkoda tym bardziej, bo początkowo planowano inny, bardziej mroczny (i przede wszystkim mający sens) ending, ale widocznie komuś tam zabrakło jaj, żeby to wprowadzić. LGBT? Są lesbijki, jest mała dziewczynka która identyfikuje się jako chłopiec, a jedna z głównych postaci wygląda jakby twarz 14 - letniej smarkuli przyklejono do ciała Pudzianowskiego. Każdy sobie sam musi odpowiedzieć czy będzie go to razić w trakcie gry czy nie. Mnie zdecydowanie bardziej denerwował brak konsekwencji scenarzystów, dziwne zwroty akcji i często aż nazbyt przedłużana historia. Jeżeli już wydarzyło się coś zaskakującego, to na ogół zaskakiwało negatywnie. Fabuła to dla mnie najgorszy element TLoU 2. Z drugiej strony jest świetny, bardzo dopracowany i wciągający gameplay. Na pewno gościowi odpowiedzialnemu za level-design należy się jakiś medal. Lokacje są wielkie, często wielopoziomowe, pełne sekretnych skrytek i dają dużo swobody jeżeli chodzi o pozbywanie się przeciwników. Przede wszystkim chce się je eksplorować. Raz, że wyglądają obłędnie (ja naprawdę nie wiem jak oni odyebali taką grafikę na tak starym sprzęcie ), a dwa że premiują wysiłek gracza włożony w lizanie ścian. Jak się dobrze poszuka to można znaleźć apteczki, naboje, tonę surowców do craftingu, a nawet sejfy zawierające nowe bronie albo dopałki do nich. Trochę szkoda, że kody do nich na ogół leżą zaraz obok, ale od święta trafią się też takie których otwarcie wymaga lekkiego ruszenia makówką. Zdecydowanie nie warto lecieć "na pałę", bo można ominąć sporo przydatnych rzeczy, no chyba że gra się na easy to wtedy można lecieć przed siebie w stylu Rambo (czego nie polecam, bo dopiero na wyższych poziomach trudności gameplay pokazuje pazurki i oferuje konkretny survival). Samo skradanie też daje radę. Powolne przemykanie za plecami mutantów napina mocno nerwy, podobnie jak czajenie się w gęstej trawie i wyczekiwanie aż przeciwnik obróci się do nas plecami, żebyśmy mogli zatopić w nim nóż albo kitranie się pod samochodem i modlenie, aby tylko patrolujący lokację strażnik nie zajrzał czy czegoś pod nim nie ma. Największe "ale" mam do sztucznej inteligencji wrogów (głównie tych "ludzkich"). Potrafią zachowywać się jak skończone cymbały, np. po zauważeniu zdarza im się zgubić nasz trop kiedy tylko odbiegniemy od nich na kilka metrów albo w ogóle nie widzą naszego kompana (przez większość gry z kimś podróżujemy), nawet kiedy ten dosłownie przewraca im się pod nogami Dochodzi przez to do absurdalnych sytuacji i niestety wybija to z immersji. O denerwujących retrospekcjach podczas których gra zamienia się dosłownie w symulator spaceru już chyba coś wspominałem? Na szczęście przez większość czasu TLoU 2 oferuje naprawdę świetną, rozbudowaną, stresującą (w pozytywnym sensie) i satysfakcjonującą rozgrywkę. Jest sporo skradania, jak komuś się znudzi i ma na tyle pocisków do zmarnowania to może sobie postrzelać (kolejna bardzo dobrze zrobiona rzecz, zdecydowanie CZUĆ impet pocisków), czasem trafią się proste łamigłówki z wykorzystaniem fizyki, no i jest co zwiedzać, co odkrywać, co craftingować i co ulepszać (sam proces ulepszania broni na specjalnych stołach do majsterkowania jest ucztą dla oczu). Trochę się bałem, że gra będzie bardziej "samograjowa" jak Uncharted, ale na szczęście tak nie jest. Klimat, muza, grafa czy nawet takie rzeczy jak błyskawiczne loadingi po zgonie (w tak wielkiej i tak ładnej grze? What magic is this? ) to wszystko zasługuje na słowa uznania. Pozostaje żałować, że przedstawiona historia jest taka lipna, ale jeżeli ktoś nastawia się po prostu na sytą rozgrywkę to nie powinien czuć sie zawiedziony. Koniec końców bawiłem się świetnie i na pewno jeszcze kiedyś wrócę do tego tytułu, żeby zmierzyć się z najwyższym poziomem trudności albo żeby sprawdzić swoje umiejętności w trybie permadeath. No i cały czas czekam na multiplayerowego mesjasza, w którym zapewne spędzę 10x tyle czasu co w kampanii fabularnej, dawać mnie to już! 8/10 11 Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 25 listopada 2020 Opublikowano 25 listopada 2020 Jak widać gra wygrała rok i pewnie generacje. Mówiłem że się obroni sama Kobieta w ciąży nie zaszkodziła Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 25 listopada 2020 Opublikowano 25 listopada 2020 Ciekaw jestem jaki zbierze wynik tutaj na forum w głosowaniu Spoiler ta kupa:) Cytuj
Faka 3 994 Opublikowano 25 listopada 2020 Opublikowano 25 listopada 2020 Nagrody dla tej gry to jakiś nieśmieszny żart 1 1 2 Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 25 listopada 2020 Opublikowano 25 listopada 2020 (edytowane) A Duch coś dostał ? widze ze nie Edytowane 25 listopada 2020 przez Szymek Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 3 grudnia 2020 Opublikowano 3 grudnia 2020 Gracze chcemy informacji multi do TloU II Sony Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.