Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 20.12.2021 o 11:21, PanKamil napisał:

Jeśli jakimś cudem chorobliwie chciwe sony wyda tlou f2p to pewnie pierwsze mikropłatność to będzie matchmakeing.

Ja tam obstawiam, że te słynne "Frakcje" z tlou wyjdą jako f2p z mapą do battle royale i większą liczbą kosmetyki niż w warzone. Sony będzie miało swój Gaas.

Opublikowano

A co było z Uncharted 4 multi?

 

Było na premierę i tylko kosmetyka była w mikropłatnościach, jak bardzo dużo grałeś to 90% tych kosmetycznych rzeczy mogłeś odblokować nie płacąc ani grosza.  A jeżeli ci chodzi o to że na premierę był seasson pass to bardzo spoko sie z nim zachowali dając tym co go kupili U:LL które miało być małym rozszerzeniem do podstawki, ale się tak rozrosło że wyszło jako stand alone za chyba 40$, a ja to miałem w seasson passie za 100zł wykupując go przy premierze gry bo później nie było możliwości go kupić no i mnóstwo gratów do multi.

 

Mapy były za free ;)

Opublikowano
1 minutę temu, Nemesis napisał:

A nie było czasem opcji oddzielnego zakupu? 

Nie, bo kupowałem na premierę i od razu po skończeniu grałem w multi. Tylko kosmetyka była płatna wtedy.

Opublikowano (edytowane)

Taka ciekawostka... 

W grze jest bug, który nawet na zwykłym PS4 odblokowuje framerate. Gra chodzi wtedy najczęściej w przedziale 40-50fps.

Jest jednak 1 efekt uboczny... Gra rzeźbi wtedy konsolę non stop na 100% i po chwili mamy w pokoju odrzutowiec (nie wiem czy PS4 przeżyłoby kilkugodzinną sesję w takich warunkach ;) ).

Jeśli ktoś chce wypróbować wystarczy podczas gry wejść w ustawienia obrazu / ekranu w opcjach gry i kliknąć reset ustawień.

 

e: Okazuje się, że 40-50fps w mniej wymagajacych miejscach. Zazwyczaj jednak między 35 a 40.

Edytowane przez Emet
Opublikowano

No mirosławy, chyba mam ścianę. Jednak mnie ta dwójka nie angażuje jakbym chciał - tak, wiem, że gunplay zajebisty, ale brakuje mi tutaj eksploracji, bo na razie proporcje walki do eksploracji są jakieś 80/20. Jedynka miała coś z survival horroru, a dwójka to taka strzelanka z elementami sh. :/ 

Opublikowano
6 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

No mirosławy, chyba mam ścianę. Jednak mnie ta dwójka nie angażuje jakbym chciał - tak, wiem, że gunplay zajebisty, ale brakuje mi tutaj eksploracji, bo na razie proporcje walki do eksploracji są jakieś 80/20. Jedynka miała coś z survival horroru, a dwójka to taka strzelanka z elementami sh. :/ 

Gdzie jesteś? 

Opublikowano
1 minutę temu, Square napisał:

Przechodzę właśnie drugi raz i na samą myśl o 

  Pokaż ukrytą zawartość

powtarzaniu gry od Day 1 jako Abby mi się odechciewa.

 

No własnie ostatnio miałem sie pytać czy nie masz w co grać że odpaliłeś tą grę 7/10 :kaz:

  • Smutny 1
Opublikowano
Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

No mirosławy, chyba mam ścianę. Jednak mnie ta dwójka nie angażuje jakbym chciał - tak, wiem, że gunplay zajebisty, ale brakuje mi tutaj eksploracji, bo na razie proporcje walki do eksploracji są jakieś 80/20. Jedynka miała coś z survival horroru, a dwójka to taka strzelanka z elementami sh. :/ 


Serio? Ja tam pamiętam od chooya eksploracji i ogółem to chyba nawet więcej niż w jedynce, głównie z racji większych przestrzeni i kilku otwartych hubów.
Na easy grasz? :kaz:

  • Haha 1
Opublikowano
7 godzin temu, Wredny napisał:


Serio? Ja tam pamiętam od chooya eksploracji i ogółem to chyba nawet więcej niż w jedynce, głównie z racji większych przestrzeni i kilku otwartych hubów.
Na easy grasz? :kaz:

 

Survivor, ale myślę nad zmianą na hard. W pierwszej lokacji gdzie mamy względnie otwarty świat naprawdę super się eksplorowało, było trochę zagadek środowiskowych, ale w pewnym momencie po prostu walka za walką, w dodatku z ludźmi i zawsze w potężnej ilości. ;//

 

@Pupcio

 

Spoiler

pierwsze spotkanie z kultystami, te gwizdy robią robotę :banderas:

 

To nie, że gra jest zła, broń boże, ale jakoś nie dam rady się w to dalej wkręcić. Może potrzebuje chwilowego odpoczynku, pamiętam, że do jedynki też zabierałem się kilka razy nim zdołałem się potężnie zaangażować i zakończyć tytuł ze łzami w oczach. 

Opublikowano

Może po prostu grając na Survivor potyczki trwają dłużej i z tego wynika dysproporcja (nie mówiąc już o tym że gra jest o wiele dłuższa)? Proporcje walka/eksploracja były podobne do TLOU1 ale trochę brakowało mi większej ilości drabin :kaz:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...