Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No pewnie jeszcze zależy ile znajdziek się odkryje na pierwszym przejściu.

Mi platynka wpadła po ulepszeniu wszystkich broniek gdzieś w okolicach 

Spoiler

odprowadzenia chinoli do kontenerów przez Abby

 

Opublikowano

Ze stealth’em jest ciezko na Grounded, a niektore otwarte starcia powoduja wsadzenie sobie lufy do pyska. 
Osobiscie uwazalem, ze miec calaka w takiej grze (badz w Bloodborne) to kwestia docenienia softu, ale Grounded zdecydowanie nie jest dla kazdego. Czasem dzieja sie straszne bzdury i padamy na strzala vide poczatkowa obrona Tommy’ego targajacego wagonik linowy czy walka wrecz z grzybami po oswobodzeniu Yary. 

Opublikowano
7 minut temu, Yap napisał:

Czasem dzieja sie straszne bzdury

To jest domena najwyższych poziomów trudności w grach ND, nie potrafią w nie. W remasterze jedynki jak sobie przypomnę bibliotekę na Grounded to mi się zbiera na wymioty, kurwa jakieś telepirty, czy kilometrowe kije przeciwników XD. W Unchartedach na miażdżącym też się odpierdalały cyrki plus spongeboby lepsze niż bossowie w The Division

Opublikowano
8 minutes ago, Figuś said:

To jest domena najwyższych poziomów trudności w grach ND, nie potrafią w nie. W remasterze jedynki jak sobie przypomnę bibliotekę na Grounded to mi się zbiera na wymioty, kurwa jakieś telepirty, czy kilometrowe kije przeciwników XD. W Unchartedach na miażdżącym też się odpierdalały cyrki plus spongeboby lepsze niż bossowie w The Division

Kurde, przede mna Brutal’e w trylogii. Mam nadzieje, ze nie uslyszycie o bialym ekstremiscie, ktory w akcie furii growej rozwalil pol miasta. 
Widzialem jedno playthrough Seraphim17 (dobry kolo nawiasem mowiac) gdzie Crushing przy tym to wyrozumialy i sprawiedliwy kod. 

Opublikowano
Teraz, Yap napisał:

Kurde, przede mna Brutal’e w trylogii.

@michu86- chyba się brał za nie, i nie polecał

 

i to są poziomy dodane przez Bluepoint specjalnie pod remastery, ja bym olał :pawel:

 

 

Crushingi jak się zna mechanikę gry to do przejścia w standardowym czasie.

Opublikowano (edytowane)

w U1 na brutalnym chyba zaszedłem gdzieś do połowy. Potem olałem. Da się przejść ale 0 przyjemności. Zapamiętywanie spawnow, liczenie amunicji i przeciwnikow + same heady trzeba walić, miażdżący przy tym to nic.

Edytowane przez michu86-
Opublikowano (edytowane)

Z tym poziomem to pochwali po bandzie, w jedynce doszedłem do wraku samolotu w 4-5 chapterze? I tyle, taki Killzone 2 na najwyższym nie stanowił problemu czy CoDy i te słynne granaty pod nogami w World at War. Ale tu to jest srogie oderwanie od rzeczywistości, gdybym nie widział gostka z kompletem w trylogi to bym sądził, że ten stopnień jest nie do skończenia.

 

Ale to temat TLoU 2, mam pytanie, nie śledzę branży. Coś wiadomo o multi, czy to już temat martwy? Pewnie samo Sony i ND już nie wie czy będzie czy nie :/

Edytowane przez Arkady
Opublikowano
26 minut temu, Arkady napisał:

Coś wiadomo o multi, czy to już temat martwy? Pewnie samo Sony i ND już nie wie czy będzie czy nie :/

Tyle że niby dalej sie robi, może po dwóch latach od premiery singla w końcu w tym roku u Geofa na konfie dostaniemy jakieś szczegóły.

:kaz:

 

Opublikowano

Mnie się wydaje, że mogą wydać pełen pakiet, czyli remake tlou na silniku i z gameplayem dwójki, do tego tlou 2 z multi i być może singlowy dodatek z transformersami. Ewentualnie oddzielą remake od wersji GOTY.

Opublikowano

W sumie jakby dzięki temu że dołączą to do rimejku jedynki dostanę mapki z pierwszej części to bym kupił :nosacz3: kruci uwielbiam to multi, niech tego nie popsują gnojki

Opublikowano
23 godziny temu, Yap napisał:

Kurde, przede mna Brutal’e w trylogii. Mam nadzieje, ze nie uslyszycie o bialym ekstremiscie, ktory w akcie furii growej rozwalil pol miasta. 
Widzialem jedno playthrough Seraphim17 (dobry kolo nawiasem mowiac) gdzie Crushing przy tym to wyrozumialy i sprawiedliwy kod. 

Witam "Cycu":laugh:
Że sie tak wyrażę. Póki co to u mnie czasóweczki jeszcze leżą i czekają i Crush i Brutal w Uncharted.
Reszta Trofków w 2 i 3 już jest na 100%

LoU 1 to sobie inne odpuszczę, może drzwiczki pootwieram, Niesmiertelniki, rozmówki poodsłucham brakujące, ale to kiedyś, ale by na Hardzie lub wyższym pograć, to póki co podziękuję.
A LoU 2 to gdy zakupię, to nie wiem czy od razu pyknąć Normal czy Hard:unknown:

Jedynie co widzę od tego studia, że mają jakieś problemy w aspektach skradankowych. Bo i Unczuś i LoU mają jakieś problemy z podkradaniem się do przeciwnika i zauważaniem nas. Raz wszystko ok, a raz to jakby z 10 metrów za grubym murem dojrzeli. Mnie wpienia to właśnie w tych tytułach. Już samo strzelanie jest średnie ale skradanie to skopane.

Czasami się zastanwiałem jak komuś udało się do klikacza dojść od frontu i Stealth Kills wykonać:unknown:

Opublikowano
5 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

Ludzie, bądźmy poważni, jakie płatne multi w 2k22? xd Niech wydadzą to w modelu F2P i jest szansa na dużą bazę graczy, a z racji bycia grą jedynie na konsole przynajmniej nie będziemy mieli plagi cheaterów.

Nie bądź taki pewny. Te chłopy w 2014 sprzedawały op bronie za pieniążki do swojego płatnego remastera xDD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...