zdrowywariat 373 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Ale chyba jednak nie ma pewności, czy będzie w grze, tak jak ten: A szkoda by było, gdyby ich nie było. To starsze kawałki, które być może polecą we właściwej grze. Wierzę. Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 19 godzin temu, walek napisał: Ludzie nigdy sie chyba nie nauczą, że jakość materiały na Youtube, nawet w 4k, jest mocno zkompresowana. To co widzimy na ekranach TV, a to co na tubie, to bardzo często dwie różne jakości. Grafike ocenimy kiedy gra wyjdzie, ale jedno jest pewne. Animacje w TLOU 2 to poziom nowej generacji. Masakrycznie to wygląda. Czekam z niecierpliwością na permiere. To niezła nowa generacja 1 1 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 (pipi)a wy tak na serio myślicie, że gra od ND CAŁOŚCIOWO będzie brzydka? xd 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 0.53s Niektórzy nie rozumieją, że na jakość grafiki składa się wiele składowych, i że dużą robotę robi design miejscówek: I że diabeł tkwi w szczegółach. A tak poza tym mimika w tej grze miażdży, wystarczy dobrze się przyjrzeć emocjom Ellie na trailerze. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Ciekawe jak dobrze beda zrobione animacje bicepsów. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 0.53s Niektórzy nie rozumieją, że na jakość grafiki składa się wiele składowych, i że dużą robotę robi design miejscówek: I że diabeł tkwi w szczegółach. A tak poza tym mimika w tej grze miażdży, wystarczy dobrze się przyjrzeć emocjom Ellie na trailerze.Yep zgodzę się, ND rozwala szczegółami i z pewnością będzie tak samo po premierze tlou 2 Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 (edytowane) Graficzny przeciętniak od firmy, która z każdym swoim kolejnym tytułem, wyznacza nowa jakość i jest wzorem dla innych developerów. Z tym większa przyjemności po premierze wrzuci się analizę DF, tak aby naprostowac kilku dzbanow. Edytowane 22 maja 2020 przez YETI 2 3 Cytuj
Paolo de Vesir 9 122 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Hahhaha, piękna banieczka YETI Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Czego nową jakość?W grach ND? Wszystkiego 1 Cytuj
aph 155 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Yeti jak zaoral oby lou2 tak zaoralo. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Przecieki przeciekami, warstwa fabularna swoją drogą ale negowanie tego, że ND z każdą grą wyznacza standardy pod względem technologicznym jest już mocno nie na miejscu. Widzę, że ten hejt na ND niektórym już mocno głowach namieszał. Tak dobrze mi szło ostatnio i przez zayebanego Twittera wpadłem chyba na spoilera z tych kvrewskich przecieków. Mam nadzieję, że jak już dopadną tego który stoi za przeciekami to pokazowo dostanie wysoki wyrok. 1 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Twarz Ellie z 1:39 to wypisz wymaluj twarz zmaltretowanego przez wojnę chłopaka z "Idź i patrz". Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 3 godziny temu, YETI napisał: Graficzny przeciętniak od firmy, która z każdym swoim kolejnym tytułem, wyznacza nowa jakość i jest wzorem dla innych developerów. Z tym większa przyjemności po premierze wrzuci się analizę DF, tak aby naprostowac kilku dzbanow. Chyba po zarzyciu marihuanen, jak ten typ z twojego GIFu. Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Niby co chciałeś powiedzieć? Że żyjesz w innej rzeczywistości? Pierwszy Uncharted to była najładniejsza gra na PS3 w dniu premiery, U2 w ogóle wyznaczył nowa jakość pod względem technicznym jak i gamepleyowym dla innych developerów. Powtórka była przy premierze U4, coś czego do tej pory nie widzieliśmy. Zresztą panowie z DF wszytsko ładnie ci objaśnią, teraz jak i po 19.06. "Uncharted 4 to prawdziwy krok do przodu w sferze grafiki w czasie rzeczywistym, generowanej na konsolach. Silnik Naughty Dog jest wydajny, generujący rezultaty powyżej wielu innych przedstawicieli obecnej generacji. Deweloperzy nie szczędzili wysiłków i widać rezultaty ich pracy - Kres Złodzieja to najładniejsza gra konsolowa, jaką testowaliśmy." Cytuj
nievil 29 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Można się śmiać z osób, które krytykują oprawę czy mechanikę gry - na tym polu gra nie zawiedzie i będzie orała konkurencję. Nie wiem po co w ogóle dyskusja na ten temat. Problem tkwi gdzie indziej - kłamczuch drukman powiela schemat sprzed 20 lat kiedy inny sprytny kłamczuch mamił fanów trailerami Przez wyciek cały plan wziął w łeb i niestety król jest nagi Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Co jest w mechanice TLOU, czy TLOU 2 tak innowacyjnego, bo kurwa zaraz mnie rozniesie, pytam się, co jest innowacyjnego? Co, skradanie, duszenie od tyłu, strzelanie, noszenie przedmiotów z miejsca na miejsce? Co jest, pytam się? Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Po prostu jest to świetnie podane Cytuj
aph 155 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Rozi napisał: Co jest w mechanice TLOU, czy TLOU 2 tak innowacyjnego Crafting w real time, nacisk na animacje kontekstowe, duża rola towarzysza w walce/eksploracji itp. Aczkolwiek imo to ostatnie to już duet Kratos - Atreus pobili. Edytowane 22 maja 2020 przez aph Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 9 godzin temu, Rozi napisał: Co jest w mechanice TLOU, czy TLOU 2 tak innowacyjnego, bo kurwa zaraz mnie rozniesie, pytam się, co jest innowacyjnego? Co, skradanie, duszenie od tyłu, strzelanie, noszenie przedmiotów z miejsca na miejsce? Co jest, pytam się? Tak przeglądam ostatnie strony i kto napisał, że innowacyjny jest akurat gameplay? Ten nie jest przełomowy, choć mówiąc szczerze nie pamietam gdzie był wcześniej taki cover system jak w TLoU i współpraca z kompanem AI i to podałbym jako innowacje. Cytuj
Paolo de Vesir 9 122 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 44 minuty temu, - V - napisał: gdzie był wcześniej taki cover system jak w TLoU To znaczy jaki? Zgadzam się w pełni z tym co pisze np. Moldar o fantastycznym podaniu, bo nawet ze zwykłego mielonego można zrobić rewelacyjne danie, ale YETI piszący o wyznaczaniu gameplayowych standardów w branży na przykładzie U2 to zdaje się być tu, ale myślami w CW. Cytuj
MEVEK 3 513 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 (edytowane) Z tymi unikami i kryciem sie, po terenie to swietna sprawa. Bedzie jeszcze wieksza wczowka. Poza tym najlepsza kombinacja Ellie jest cegla, noz jezeli mamy kilka przeciwnikow do ubicia. Nawet klikacze padaly od tego jak muchy. Ale to bylo juz w jedynce. Teraz to nie wiem... terminatora z niej zrobili? Edytowane 23 maja 2020 przez MEVEK Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 9 godzin temu, Rozi napisał: Co jest w mechanice TLOU, czy TLOU 2 tak innowacyjnego, bo kurwa zaraz mnie rozniesie, pytam się, co jest innowacyjnego? Co, skradanie, duszenie od tyłu, strzelanie, noszenie przedmiotów z miejsca na miejsce? Co jest, pytam się? Nie wiem, może całościowo robi robotę? Na co składa się piękny w swej prostocie, intuicyjny crafting, czy prosty upgrade broni, szukanie zasobów nie tylko na ziemi, ale również w szufladach, szafkach itp., dzięki czemu jest lepsza immersja. To tak pokrótce, bo jeszcze kilka rzeczy składa się na znakomity, survivalowy gameplay, jak na przykład oszczędzanie ostrzy, albo na clickiera, albo na drzwi do "magazynu". Do tego dochodzą dwa rodzaje przeciwników, gdzie zwykle w grach strzelamy, albo do ludzi, albo do zombie, co znacznie urozmaica gameplay. Wspomniałem o clickierze? Fajny patent, że nas tylko słyszy, a teraz dojdą psy, przez które nie będziemy mogli za długo przebywać w jednym miejscu, bo nas wytropią. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 (edytowane) 28 minut temu, Paolo de Vesir napisał: To znaczy jaki? Chyba chodzi oto że jest automatyczny przy kucnieciu do osłony, a nie że trzeba wcisnąć przycisk. Co swoją drogą jest bdb rozwiązaniem. Edytowane 23 maja 2020 przez XM. Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 23 maja 2020 Opublikowano 23 maja 2020 35 minut temu, Paolo de Vesir napisał: ale YETI piszący o wyznaczaniu gameplayowych standardów w branży na przykładzie U2 to zdaje się być tu, ale myślami w CW. Po premierze U2 przy każdych możliwych targach pojawiał się bardzo popularny mem, ciekawe dla czego, co nie? 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.