Opublikowano 23 maja 20204 l No dzięki uncharted za zyebanie gierek Zaraz żygnę na myśl o oskryptowanych sekcjach. Ucieczka przed niedźwiedziem w crashu miała więcej gameplayu. DLACZEGO podniecacie się tą marną grą?
Opublikowano 23 maja 20204 l Nie była marna ani nie była ósmym cudem świata, na który była i jest przez wielu kreowana. To samo tyczy się TLoU i nagrody dla gry dekady. Taka gra dekady, że nie dostała nawet gry roku tylko wyprzedził ją samograj od Telltale Games XD
Opublikowano 23 maja 20204 l 5 minut temu, _D23 napisał: Nie była marna ani nie była ósmym cudem świata, na który była i jest przez wielu kreowana. To samo tyczy się TLoU i nagrody dla gry dekady. Taka gra dekady, że nie dostała nawet gry roku tylko wyprzedził ją samograj od Telltale Games XD Zależy od kogo? TLOU otrzymało setki nagród, w tym nagrody roku. Sposób prowadzenia narracji był czymś wyjątkowym w TLOU, z fabułą, która nie tylko rozgrywała się w przerywnikach, ale cały czas na naszych oczach, rozmowy, żarty, pytania Ellie itd..
Opublikowano 23 maja 20204 l W gta 3 też prowadzili dialogi podczas gry, niesamowita sprawa xD ależ niektórzy odpływają. W u2 wprowadzili gry na bardziej filmowy poziom przez co branża cierpi po dziś dzień
Opublikowano 23 maja 20204 l 1 minutę temu, Pupcio napisał: W gta 3 też prowadzili dialogi podczas gry, niesamowita sprawa xD ależ niektórzy odpływają. 36 minut temu, _D23 napisał: Taka gra dekady, że nie dostała nawet gry roku tylko wyprzedził ją samograj od Telltale Games XD Sobota południe, a narkotyki z piątkowego wieczoru jeszcze działają. Piszcie więcej.
Opublikowano 23 maja 20204 l Co tu sie w ogole wyprawia xd Yeti mowiacy komus o zyciu w innej rzeczywistosci, dobry zart. to ta sama istota, ktora wierzy w przelomowe AI w tlou2, bo nd tak powiedzialo xd przypomne tylko, jak bylo w 1 pewnie w 2013 tez im wierzyl xd Edytowane 23 maja 20204 l przez Andżej
Opublikowano 23 maja 20204 l A Ty już wiesz jakie będzie AI w TLoU2? Fajnie. Poza tym mówimy o poprzedniej generacji, gdzie AI w TLoU było bardzo porządne. Nie najlepsze, ale bardzo solidne. Do tego znacznie zmieniało się z poziomem trudności. Polecam ograć, bo wtedy będzie się wiedziało o czym mówię. Edytowane 23 maja 20204 l przez - V -
Opublikowano 23 maja 20204 l Podobno będzie opcja podglądu gender żeby nie urazić czyichś uczuć. A tak btw. Preorder anulowany. Czekamy na tęczowe recenzje. Edytowane 23 maja 20204 l przez GSPdibbler
Opublikowano 23 maja 20204 l 25 minut temu, - V - napisał: A Ty już wiesz jakie będzie AI w TLoU2? Fajnie. Poza tym mówimy o poprzedniej generacji, gdzie AI w TLoU było bardzo porządne. Nie najlepsze, ale bardzo solidne. Do tego znacznie zmieniało się z poziomem trudności. Polecam ograć, bo wtedy będzie się wiedziało o czym mówię. no prosze, kolejny einsten tematu. twoj post sie ma do mojego jak piesc do oka. widziales filmik i wiesz do czego sie tutaj w ogole odnosi ? Wytlumacze ci o co chodzi : pyer.dolenie ND o przelomowym AI to bajka dla dzieci, a wiara w ich marketingowy belkot to przejaw uposledzenia, ktory jest tutaj zreszta przez niektorych uzytkownikow trwale reprezentowany. Patrz, Yeti i jego teksty skierowane do "sceptykow" o zyciu w innej rzeczywistosci. Poza tym nie musisz mi polecac ograc czegos, co skonczylem kilka lat temu po kilka razy na survival i grounded, ktory nota bene kuleje w tej grze. wezcie robice jakies okresowe testy IQ uzytkownikow, bo to forum pada na pysk. niektorzy tutaj naprawde urodzili sie wczoraj i mysla, ze tlou2 to bedzie jakikolwiek przelom technologiczny, w branzy, ktora od kilku lat raczej jest w stanie stagnacji (napewno w kwestii AI), bo materialy promocyjne im tak powiedzialy. Edytowane 23 maja 20204 l przez Andżej
Opublikowano 23 maja 20204 l 17 minut temu, - V - napisał: A Ty już wiesz jakie będzie AI w TLoU2? Fajnie. Poza tym mówimy o poprzedniej generacji, gdzie AI w TLoU było bardzo porządne. Nie najlepsze, ale bardzo solidne. Do tego znacznie zmieniało się z poziomem trudności. Polecam ograć, bo wtedy będzie się wiedziało o czym mówię. Jest głupie jak but. Miałem słynną misję w hotelu na najtrudniejszym poziomie trudności, zabiłem gościa w kiblu i tylko czekałem aż reszta wbiega pod celownik na hedzika. Tragiczne ai, nie wiem jak można to bronić szczególnie po tej prezentacji z e3
Opublikowano 23 maja 20204 l AI w tlou, to jedne z gorszych, z jakimi sie spotkalem w poprzedniej generacji. A sytuacja z hotelu, ktora opisalas, zdarzala mi sie w tej grze na tyle czesto, ze nie trzeba nawet o tym mowic. I to tez byl survival. Grounded to juz wyzsza szkola jazdy kwiatkow i rodzynow AI. Edytowane 23 maja 20204 l przez Andżej
Opublikowano 23 maja 20204 l Ale spoko, to juz koncowka generacji, TERAZ TO DOPIERO BEDZIE przelom. A na ps5 to juz w ogole bedzie AI jak sie ten dysk ssd rozbuja.
Opublikowano 23 maja 20204 l Wrocisz po paru godzinach do tej miejscowki i pies umarty bo nie mial go kto karmic. Spoiler Ta, ch.uja wrocisz xD Kortyarzyk, chapter clear i lecimy dalej. Edytowane 23 maja 20204 l przez Mejm
Opublikowano 23 maja 20204 l Ależ tempo, od poziomu technicznego gier ND, czy U2 zmienił branże, (pipi) od telltale dostalo goty, kończąc na dialogach z GTA i AI z pierwszej części. Jeszcze niech ktoś wspomni o trybie kariery w Fifa. Nie ma innego wyjścia, jak się wykłada fakty (analiza DF), czy zmiana postrzegania gier akcji przez branże po premierze U2, to trzeba przeskoczyć na coś innego. A co do GOTY, TLoU dostalo ich w tamtej generacji najwięcej, więcej od Gtav, które to wyszło nie tylko na PS3.
Opublikowano 23 maja 20204 l Myślę, że tytuł gry dekady wiele wyjaśnia, a że gra nie jest idealna, a która jest?
Opublikowano 23 maja 20204 l 13 minut temu, zdrowywariat napisał: Myślę, że tytuł gry dekady wiele wyjaśnia Zależy jak dla kogo, u mnie jest w pierwszej 10 ale nie na pierwszym miejscu
Opublikowano 23 maja 20204 l W ilu to grach zapowiadali że będzie niesamowite ai i co gdzieś takie było? Jak tutaj zrobią bez głupot to będzie dobrze.
Opublikowano 23 maja 20204 l Twórcy nie robią porządnego AI, bo gracze tego nie chcą. Takiemu YETIemu wystarczy opinia DF o tym że U4 wyglada świetnie w 1440p/30 i jest kontent, opus magnum giereczek. A że casuali jest więcej niż HC to komu opłaca się robić wymagające AI? Gry maja być łatwe, lekkie i przyjemne.
Opublikowano 23 maja 20204 l Jaka sztuczna inteligencja? Babka kitra sie w trawie, czołgając się jak przecinak. Typy nie widzą uginających się źdźbeł. Szanujmy się. Gry tego typu zawsze będą umowne. Szukanie w nich realizmu do kwadratu to nie porozumienie. Gierki mają dostarczać mi fun a nie wqurw na każdym kroku. Wystarczy, że w realu muszę mierzyć się z prawdziwą inteligencją ludzkich spyerdolin.
Opublikowano 23 maja 20204 l Godzinę temu, Pupcio napisał: Jest głupie jak but. Miałem słynną misję w hotelu na najtrudniejszym poziomie trudności, zabiłem gościa w kiblu i tylko czekałem aż reszta wbiega pod celownik na hedzika. Tragiczne ai, nie wiem jak można to bronić szczególnie po tej prezentacji z e3 Taki exploit jest do zastosowania w praktycznie każdej grze. Szkoda czasu na dyskusję, naprawdę. W 2013 roku TLoU prezentowało poziom nieosiągalny dla większości branży pod względem technicznym, a po 7 latach to można powiedzieć i zanegować wszystko.
Opublikowano 23 maja 20204 l Co nie zmienia faktu, że nic z prezentacji z E3 w kwestii AI nie ma odzwierciedlenia w grze. W grze przeciwnicy są zwyczajnie tępi.
Opublikowano 23 maja 20204 l Przeciwnicy tak samo reagują min na to jak usłyszą brak amunicji u gracza, to jak zachowuje się Ellie podczas potyczek, sporo flankują i obiegają gracza, jak usłyszą molotowa czy go zobaczą to zaczynaja uciekać. Sporo rzeczy, które widziałem na prezentacji potem miałem w trakcie grania. Ale spoko, nic nie zostało.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.