Opublikowano 30 maja 20204 l Diabeł tkwi w szczegółach. Nie bez powodu do dzisiaj skończyłem jedynke jakieś 8 razy. Z tego co zapowiadaja ND, nawet zarażeni są agresywniejsi. Ależ bedzie się dziao na takim Grounded.
Opublikowano 30 maja 20204 l A czy ci preorderowcy dostali ostrzeżenie, że w grze znajduje się Spoiler umięśniona kobieta?
Opublikowano 30 maja 20204 l Yeti, to fajnie ale mnie ciekawi czy bedzie update pod PS5? Sama gra, ze bedzie chodzic to raczej nic nadzwyczajnego.
Opublikowano 30 maja 20204 l 2 godziny temu, Moldar napisał: Update będzie na 100% Bardzie mysle o updejcie, bo te sa darmowe Nie ma co swirowac z kasa, kiedy nowa generacja wchodzi. Wyda sie na cos innego, next genowego Edytowane 30 maja 20204 l przez MEVEK
Opublikowano 31 maja 20204 l Tyci spoilerek z twitterka - czas przejścia gry. Podobno pierwsze przejście może wystarczyć... nawet na 40 godzin grania Trzeba będzie wziąć urlop żeby zdążyć przed Ghost of Tsushima
Opublikowano 1 czerwca 20204 l Cudnie. Mi jedynka zajęła 20h, z tym że ja lizałem ściany, bo nie chciałem niczego przegapić. 40h to wchooy.
Opublikowano 1 czerwca 20204 l Podejrzewam, że te 40h to właśnie z lizaniem każdej ściany i zaglądaniem pod każdy kamień.
Opublikowano 1 czerwca 20204 l Jeśli będzie cały czas trzymać w napięciu jak jedynka to czemu by nie.
Opublikowano 1 czerwca 20204 l Na najwyższym poziomie ten czas może się jeszcze wydłużyć. Sam jedynkę na hardzie kończyłem w 15 h natomiast już na najwyższym to było 24 h. Myślę że 20 h na singiel można założyć a raszta to eksploracja i odkrywanie ukrytych lokacji o których ND wspominało
Opublikowano 1 czerwca 20204 l @MBeniek Cytat PlayStation CEO Jim Ryan further added in an interview with CNET (via VGC) that in Europe, preorder demand of the sequel is outstripping that of Marvel's Spider-Man at the same point before its launch. Widely considered one of the greatest PS4 exclusives, Sony purports Marvel's Spider-Man remains the best-selling superhero game' in US history. https://www.eurogamer.net/articles/2020-05-31-story-leaks-havent-affected-the-last-of-us-part-2-preorders-says-sony?fbclid=IwAR10do9iQSxrqxE3I-GNYAMDsn8TYOcxflvfgwU8qhhHnm5ntv6GlqoDrNY
Opublikowano 1 czerwca 20204 l Jeśli kolejna gra skupiona na single-player pobije rekord sprzedaży to imo nic tylko się cieszyć Chociaż to, że nic nie wspomnieli o rynku US może sugerować, że walka będzie zacięta. Dla jaj dalej obstaję przy spodermanie xD
Opublikowano 1 czerwca 20204 l Lekka zmiana wyglądu jednej z postaci na przestrzeni lat Lekki/delikatny spoiler obecny - widoczne imię tej postaci. Edytowane 1 czerwca 20204 l przez Moldar
Opublikowano 1 czerwca 20204 l No co? Wyglada na sensowny progres w 3 lata, widac ze sie przykladala do diety i treningow
Opublikowano 1 czerwca 20204 l właśnie ostatnio się nad tym trochę zastanawiałem, Abby została przecież zaprezentowana już na drugim trailerze i wówczas nie wzbudziła takich kontrowersji wśród graczy
Opublikowano 1 czerwca 20204 l Tam chyba sporo jeleni było z tego co kojarze, mięsko prawilne żródło białka więc nie rozumiem problemu.
Opublikowano 1 czerwca 20204 l mieso jeleni jest beztluszczowe, a na samym bialku bez energii nie urosniesz Edytowane 1 czerwca 20204 l przez Andżej
Opublikowano 1 czerwca 20204 l https://www.ppe.pl/publicystyka/8960/gralismy-w-the-last-of-us-part-ii-najambitniejszy-projekt-naughty-dog.html
Opublikowano 1 czerwca 20204 l "The story will eventually speak for itself in the full context of the game, but as for the extended gameplay section we've played, it shows that in terms of gorgeous, terrifying spectacle and scrappy, panicked survival, The Last of Us is still unrivalled." Eurogamer. Zarówno otwarta, jak i bardziej cicha eksterminacja przeciwników jest brutalna i przerażająco realistyczna. Na średnim poziomie trudności możemy umrzeć już po dwóch trafieniach pistoletem bądź też jednym strzale ze strzelby, wymierzonym z bliska. Szybko uczymy się, że heroiczne zrywy kończą się śmiercią Ellie i koniecznością powtarzania etapu. Oczywiście czasami eksperymentowanie kończy się wykryciem i improwizowaniem, co w The Last of Us 2 owocuje iście filmowymi scenami desperackiej walki o przetrwanie, gdzie ratujemy się rzuconą cegłą, używaniem ludzi jako żywych tarcz i strzelaniem w panice na oślep. Po przetrwaniu takiej „sieczki”, czasami lepiej kontynuować przygodę, mimo chaotycznej utraty cennej amunicji, ale lepsze to, niż ponowny stres związany z przejściem danego fragmentu. Pierwsza cześć nie należała do mało realistycznych tytułów - w „dwójce” cały czas towarzyszy nam uczucie, że gra jeszcze bardziej stawia realizm w centrum. Śmierć nie jest tu widowiskiem. To smutne zakończenie walki o przeżycie. Czujemy o wiele silniej niż w wielu innych grach, że bohaterka jest zmuszana do zabijania. Nie ma wyboru i musi pozbawiać innych życia, żeby zachować swoje. To produkcja zdecydowanie tylko dla dojrzałego odbiorcy. Eurogamer pl
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.