Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W końcu mam łuk i sieję spustoszenie kryjąc się w krzaczorach :D Te przeklęty psy padają teraz szybko i po cichu. Ależ to jest dobra broń! To mówicie że trzeba go szybko ulepszyć, okej.

Opublikowano (edytowane)

Wydaje mi się, że w dwójce jest wszystko lepiej zbalansowane, wręcz perfekcyjnie. Że jest troszkę więcej czasu na oddech, między kolejnymi walkami, przez co gameplay nie męczy, ani nie nudzi. Do tego pewne rzeczy są mniej skomplikowane, żeby było prościej, przyjemniej, aka upgrade broni. Eksploracja jest również ciekawsza, bo jest więcej optymalnych pomieszczeń, dla tych co sobie ją cenią. Zabieg z Seattle jest doskonały, bo gra staje się mniej liniowa, ale i też nie robi się z tego sandbox. Chyba nawet znajdziek nie ma już na drzewach, które w jedynce było ciężko samemu znaleźć. Nawet zagadki w tej części są ciekawsze. Słowem podsumowania, przynajmniej jak na razie, ta gra jest idealnie skonstruowana. Wracam wieczorem, bo jednak wolę chłonąć ten klimat w godzinach 18-2 w nocy :).

Edytowane przez zdrowywariat
  • Plusik 1
Opublikowano
Mam wrażenie, że gra , (a raczej algorytmy w niej zawarte),,dozuje ilość naboi w zależności od rodzaju rozgrywki prowadzonej przez gracza.  Im więcej strzelasz, tym więcej znajdujesz. Mowię o poziomie ,,normal" bo na nim gram. 



W dwójkę nie grałem, ale w jedynce właśnie tak było, im więcej grałeś jak rambo tym mniej musiałeś martwić się o surowce, co było trochę głupie.
Opublikowano

Doszedłem do tych religijnych psycholi i nieźle dają popalić. Tu już trzeba się skradać. Łucznicy są jak Predatorzy. Trochę mnie tylko wkurza, że jak mnie zobaczą, to po sekundzie oddają celny strzał z łuku. Udało mi sę też odtworzyć końcówkę sceny z przedpremierowego gameplaya na parkingu - babka mnie wyciągnęła spod ciężarówki i zaczeła się szarpanina. 

Opublikowano
27 minut temu, XM. napisał:

 

 

Hehe sam próbowałem trochę pograć, ale sporo trudniej niż na prawdziwej gitarze na której hobbistycznie grywam kilkanaście lat. Choć pewnie po przećwiczeniu da radę wiele zagrać. Na touchpadzie jednak zbyt minimalne odległości między strunami ;p.

Opublikowano

Obawiałem się tej trawy, a tu proszę - tak naprawdę przeciwny 2-3m i spokojnie Cię w niej widzą wiec nie ma mowy ze sobie na spokojnke w niej czujemy. To samo niby glupota, ale jest gablota - w innej grze obsralbym to, ale tutaj wybijasz szybę cegła i coś zawsze się w niej znajdzie do rozszabrowanka.

Gameplayowo jest fantastycznie, jeszcze jakby tylko nad tym debilnym AI sie pochylili w ND...

Opublikowano

Właśnie to ai xD na początku myślę sobie mm luksja tu mówią żeby mnie zajść z boku, jakieś kombinowanie A na końcu okazuje się że mają dauna i lecą prosto na Ciebie jak zombi albo gubią Cię jak schowasz się za ściane.  Ehh

Opublikowano

Też zauważyłem, że reakcje AI są jakieś opóźnione. Wczoraj ze dwa razy typ mnie zauważył i zdążyłem go dorwać i wbić nóż w gardło a nie zaalarmowano pobliskich wrogów. Tak samo jak wystarczy teraz zaczekać aż Klikaczy po prostu na nas wejdzie i szybko wcisnąć trójkąt. Moim zdaniem gra jest łatwiejsza od jedynki.

Opublikowano

Nie wiem, może pograjcie na przetrwaniu czy coś. Surowce, naboje i inne dodatki są na wagę złota, mało co tutaj strzelam w typów, bo każdy nabój się liczy. Tutaj trawa jest idealnie zrobiona, nie dla debila jak to w przypadku gier ubisoft, podejdzie blisko typ i Cię nie widzi, a tu parę metrów od Ciebie i drze łachę, tu lesby qwa, yebać je. 

  • Plusik 1
Opublikowano
42 minuty temu, Pupcio napisał:

Właśnie to ai xD na początku myślę sobie mm luksja tu mówią żeby mnie zajść z boku, jakieś kombinowanie A na końcu okazuje się że mają dauna i lecą prosto na Ciebie jak zombi albo gubią Cię jak schowasz się za ściane.  Ehh

Nie no, zdarzają się głupie zachowania jak i mądre gdzie faktycznie zachodzą cię z boku i miałem parę razy sytuację, że strzelałem do przeciwników przed sobą, a z boku nagle dostałem gonga.

 

Ale miałem też sytuację gdzie strzelam się z przeciwnikami w budynku na przeciwko gdzie jeden jest na parterze, drugi na piętrze, a trzeci obok budynku i gdy zniknąłem im z radaru to jeden rzucił typowe hasło 'znajdźcie ją', a następnie cała trójka stała jak słupy soli w jednym miejscu. :pawel: 

Już pomijam fakt, że dosłownie za ścianą w budynku, w którym byłem byli zarażeni, ale zrespili się dopiero jak wszedłem do tej części budynku z drugiej strony. :reggie: 

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze odnośnie grafiki- kto w ND wpadł na pomysł tego ziarna to ja nie wiem. W oczy kole strasznie i psuje odbiór, niby ma być bardziej filmowo, ale nawet nowe filmy już tego ustrojstwa nie posiadają. W pierwszym patchu powinna być opcja wyłączenia tego dziada.

Edytowane przez _daras_
Opublikowano
3 minuty temu, _daras_ napisał:

Jeszcze odnośnie grafiki- kto w ND wpadł na pomysł tego ziarna to ja nie wiem. W oczy kole strasznie i psuje odbiór, niby ma być bardziej filmowo, ale nawet nowe filmy już tego ustrojstwa nie posiadają. W pierwszym patchu powinna być opcja wyłączenia tego dziada.

 

Chyba jako pierwszy na tym forum zwróciłem na to uwagęj i aż dziw bierze, że w żadnych recenzjach nawet o tym nie wspomnieli. Nawet Digital Foundry to przegapiło. Z reguły takie ziarniste filtry daje się, by zakamuflować graficzne niedociągniecia, ale TLOU2  absolutnie tego efektu nie potrzebuje, bo technicznie jest majstersztykiem. Swoją drogą te ziarno sprawia, niektóre miejscówki przypominają mi Silent Hill. :) Oby wyszedł jakiś patch i dał możliwość wyłączenia tej opcji. Naprawdę, combo 30fps oraz "ziarno" sprawia, że dostaje oczopląsu w tej grze. Gre raz przejde, a potem czekam na wersje PS5 z 60fps. Wtedy ta gra pokaże wizualny pazur. 

Opublikowano

Gram na LG oledzie i panowie, nie uswiadczylem  zadnego ziarna. Jedynie co mnie dobija to podpowiedzi podczas eksploracji. Wylaczylem w pizz.du i jest bajka. Gram z kanapy, ok 3m od tv.

  • WTF 1
Opublikowano
Teraz, MEVEK napisał:

Gram na LG oledzie i panowie, nie uswiadczylem  zadnego ziarna. Jedynie co mnie dobija to podpowiedzi podczas eksploracji. Wylaczylem w pizz.du i jest bajka. Gram z kanapy, ok 3m od tv.

 

Ja gram na monitorze 4k Benq. Być może matryce monitorów uwydatniają ten efekt mocnije, niż na zwykłych TV. No ale cóz, gra mimo wszystko wygląda niesamowicie. 

Opublikowano (edytowane)

Artur Morgan i odpowiedź deva z ND. 

 

Naughty Gods. 

 

2 minuty temu, Ryo-San napisał:

Jakie są poziomy trudności do wyboru?

4, gram na najtrudniejszym, liczy się każda kula i cegła, więc jest za(pipi)iscie. 

Edytowane przez YETI
  • Plusik 1
  • Dzięki 1
  • Minusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...