Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Za granicą na elementy platformowe Doom Eternal mówią jump puzzle więc z mevkiem nie jest chyba jeszcze tak najgorzej. 1 Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Muszę przyznać że ten motyw z odsłoniętymi spoilerami jak się strona wczytuję jest świetny ....no (pipi)a Cytuj
Shen 9 698 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 (edytowane) to wspaniałe AI, wystarczy jeden nabój a reszta typków leci jak po sznurku, żeby dostać kose Edytowane 24 czerwca 2020 przez Shen 1 1 Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Wygląda jak ubita, mała horda w DG Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 20 minut temu, Shen napisał: to wspaniałe AI, wystarczy jeden nabój a reszta typków leci jak po sznurku, żeby dostać kose Hehe miałem w tej lokacji identyczna sytuacje. Odnosnie zagadek, wystarczylby poziom pierwszego Residenta, ale nawet to to za dużo dla typowego Januasza, bo ten by sie zacial i nie wrocil od gry nigdy. Ta zagadka z haslem w laboratorium byla w sam raz. Cytuj
LiŚciu 1 316 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 56 minut temu, blantman napisał: Może przy 2 czy 3 sejfach trzeba było pokombinować z kodem a reszta to notatki. Wiem bo mam trofik za wszystkie sejfy. Trudno je pominąć i jak już jestem przy sejfie to wiem że mam szukać w pobliżu jakiejś notatki albo z kodem albo ze wskazówką. No ale co się dziwicie jak tu ktoś zachwalał zagadki w spider manie Chyba niektórzy nigdy nie grali w przygodówki z lat 90'tych tam to były ZAGADKI. Czasem tak po(pipi)one że bez poradnika nie dało rady dalej. Pamiętam jak w tamtych latach w dobie przed netem sdi czekało się na pomocną dłoń czy inny kącik z poradami w gazetach. Albo na giełdzie wymieniało się info o gierce. Czasem ziomuś pomógł mi z czymś a czasem ja miałem info dla niego. Ehhh dobre czasy. A teraz ludzie wszystko z poradnikami i youtube przechodzą. Więc tracą zdolność do logicznego myślenia i samemu dochodzenia nawet do najprostszych wniosków. Jest nawet gorzej niektórzy młodzi ludzie jakich poznałem u siebie w pracy (szczególnie praktykanci - studenci i z technikum) nie umieją wyszukiwać właściwych informacji w necie xD Pamietam zagadkę z pianinem w SH. 4 dni rysowałem na kartce klucz ptaków żeby skumać jak ma isc. Satysfakcja max!!! A teraz w każdej grze rozwiązanie jest obok. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 (edytowane) Nie w każdej, po prostu gracie w takie gry w których nie ma co liczyć na prawdziwe zagadki Edytowane 24 czerwca 2020 przez ASX 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Rozumiem, że jak gra nie zatrzyma mnie na 4 dni to znaczy że nie ma zagadek? Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 6 minut temu, ListuniO napisał: Pamietam zagadkę z pianinem w SH. 4 dni rysowałem na kartce klucz ptaków żeby skumać jak ma isc. Satysfakcja max!!! A teraz w każdej grze rozwiązanie jest obok. Czy cicha melodia z RE, człowiek, aż cieszył japę, gdy wpadł na coś, gdy miał naście lat. Cytuj
XM. 11 042 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 12 minut temu, ListuniO napisał: Pamietam zagadkę z pianinem w SH. 4 dni rysowałem na kartce klucz ptaków żeby skumać jak ma isc. Satysfakcja max!!! A teraz w każdej grze rozwiązanie jest obok. Najbardziej przehajpowana zagadka w grach ever. 10 minut i po robocie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Może jak ktoś zna się na ptakach i ich nazwy własne po angielsku. Dla mnie jako 15-sto latka zajęło nieco dłużej aby to rozgryźć. Cytuj
Shen 9 698 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 2 minuty temu, XM. napisał: Najbardziej przehajpowana zagadka w grach ever. 10 minut i po robocie. 2 1 Cytuj
XM. 11 042 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 W której to części było coś z Szekspirem? To było gorsze. Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Godzinę temu, maciucha napisał: jezu przypomnijcie sobie jak mevek wygląda i przestańcie się nad nim znęcać No na finaliste 1 z 10 to nie wygląda 6 Cytuj
Mejm 15 364 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 No bez przesady z tymi nazwami. Dove, pelican, swan, crow chyba znaliscie po angielskim w podstawowce. Trudnosc polegala na przypisaniu klawisza do dzwieku. Ja do dzis nie wiem z kokei jak sie rozwiazuje zagadle z tabliczkami z alicji. Dalem je po kolei jak szla historia. Szekspir? Downpour? Nie jestem pewien. Cytuj
Pupcio 18 652 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Ciesz się yakubu może dasz radę przejść dzięki temu Cytuj
Josh 4 834 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 (edytowane) 18 minut temu, XM. napisał: Najbardziej przehajpowana zagadka w grach ever. 10 minut i po robocie. Akurat SH 1 i 2 miały świetnie zrobione zagadki. Trudne, ale logiczne i satysfakcjonujące. A jak komuś mało to polecam zagadkę w bibliotece z SH3 na hardzie (Szekspir) Edytowane 24 czerwca 2020 przez Josh 1 Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Ogólnie nie lubię w grach utykać na "zagadkach" bo spada wtedy tempo. Niestety to juz nie ta cierpliwość i dyspozycyjność czasu co kiedyś. Ale takie tomb raiderowe proste puzzle to zawsze z chęcią (ustaw snop światła za pomocą luster, wskocz gdzies by pociągnąć wajchę itp). Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 (edytowane) Da się zrobić w miarę prostą, acz satysfakcjonującą zagadkę, nie chodzi tylko o poziom trudności, a o pomysł. Przypomniało mi się, gdy trzeba było użyć w Splinter Cell termowizjera na panelu z przyciskami, zaraz po tym jak żołnierz otworzył drzwi. I po kolorach od ciepła wcisnąć odpowiednią kombinację :). Edytowane 24 czerwca 2020 przez zdrowywariat 1 Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 (edytowane) 5 minut temu, _Red_ napisał: Ogólnie nie lubię w grach utykać na "zagadkach" bo spada wtedy tempo. Niestety to juz nie ta cierpliwość i dyspozycyjność czasu co kiedyś. Ale takie tomb raiderowe proste puzzle to zawsze z chęcią (ustaw snop światła za pomocą luster, wskocz gdzies by pociągnąć wajchę itp). No wlasnie o tym mowa przeciez nie mozna byc deklem zeby wymagac zeby w liniowej grze przygodowej byly puzzle jak z silent hilla. No ale wydaje mi sie ze w tlou1 troche lepiej to wygladalo. Byly proste no ale cos tam trzeba bylo pomyslec tak w dwojce to wyglada jak dla retarda. No kurła wchodzisz do lokacji i widzisz drzwi zastawione smietnikiem na ktorym z 10m pojawia sie ikonka ze co z nim trzeba zrobic Nie zeby to byla jakas wielka wada bo nie o to w tlou2 chodzi no ale jednak widac uklon w strone januszowego konsumenta z gładkimi zwojami Edytowane 24 czerwca 2020 przez kanabis 1 Cytuj
LiŚciu 1 316 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 2 minuty temu, kanabis napisał: No wlasnie o tym mowa przeciez nie mozna byc deklem zeby wymagac zeby w liniowej grze przygodowej byly puzzle jak z silent hilla. No ale wydaje mi sie ze w tlou1 troche lepiej to wygladalo. Byly proste no ale cos tam trzeba bylo pomyslec tak w dwojce to wyglada jak dla retarda. No kurła wchodzisz do lokacji i widzisz drzwi zastawione smietnikiem na ktorym z 10m pojawia sie ikonka ze co z nim trzeba zrobic Nie zeby to byla jakas wielka wada bo nie o to w tlou2 chodzi no ale jednak widac uklon w strone januszowego konsumenta z gładkimi zwojami Nie no sh i tlou maja wiele wspólnego. SH tez miał sporo akcji w sobie wiec sorry ale bardziej hardcorowe zagadki w tlou spokojnie mogły by być. 28 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Rozumiem, że jak gra nie zatrzyma mnie na 4 dni to znaczy że nie ma zagadek? Zle rozumiesz Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Teraz, ListuniO napisał: Nie no sh i tlou maja wiele wspólnego. SH tez miał sporo akcji w sobie wiec sorry ale bardziej hardcorowe zagadki w tlou spokojnie mogły by być. Szczególnie, że teraz są inne czasy, i kto się zatnie może se wejść na youtube, dawniej nie było takiej możliwości, a zagadki dawały radę. 2 Cytuj
Boomcio 4 160 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 W latach 90' bez dostępu do neta. To było męczenie materiału. Godziny szukania rozwązania, lub niekończące się powtarzania levelu. A teraz - w chwili słabości ręka sama sięga po telefon z błękitną wróżką znającą każdą odpowiedź na każde pytanie o każdej porze dnia i nocy niczym... Spoiler Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Co do sejfów to jak nie chce sie komuś szukać kodu to każdy można otworzyć na słuch. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.