Lukas_AT 1 211 Opublikowano 11 sierpnia 2020 Opublikowano 11 sierpnia 2020 Ciekawie zapowiada sie ta opcja z nieskonczona iloscia amunicji. Czyli bedzie mozna Spoiler cala horde na poczatku kolo Jakcson i w metrze zabic? Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 12 sierpnia 2020 Opublikowano 12 sierpnia 2020 7 godzin temu, Lukas_AT napisał: Ciekawie zapowiada sie ta opcja z nieskonczona iloscia amunicji. Czyli bedzie mozna Ukryj zawartość cala horde na poczatku kolo Jakcson i w metrze zabic? Horda jest nieskonczona przeciwnicy nadbiegają po to aby trzeba bylo uciec. Cytuj
Yap 2 796 Opublikowano 12 sierpnia 2020 Opublikowano 12 sierpnia 2020 Wlasnie wyobrazilem sobie jak by to bylo przejsc historie Abby uzywajac tylko miotacza ognia . No i czy niekonczaca sie amunicja bedzie powiazana z wiecznym tlumikiem badz niezniszczalnym mlotkiem. Cytuj
LiŚciu 1 316 Opublikowano 13 sierpnia 2020 Opublikowano 13 sierpnia 2020 W dniu 10.08.2020 o 23:49, Ludwes napisał: Gość się zayebiscie bawi z grą i cieszy się, że spędzi przy niej 100h, ale już zaraz musi się pojawić jakiś zgryzliwy komentarz. Niekiedy nie potrafię zrozumieć, jakim cudem takie rzeczy dzieją się na forum o gierkach. Paolo to jest bot. On tak musi bo tak jest zaprogramowany. Też się szybko mnoży więc raczej szkoda czasu na mówienie do niego że coś zrobił lub nie zrobił. To bot. 1 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 14 sierpnia 2020 Opublikowano 14 sierpnia 2020 Mętlik w głowie - to czuję po wczorajszym ukończeniu nowego tworu ND. Z jednej strony przez część gry (szczególnie pod koniec) czułem lekkie rozczarowanie, a nawet czasami znużenie, by ostatecznie, po pełnym emocji finale ((pipi)a, dreszcze, łapy, nawet wzruszenie, złość, wszystko) wahać się - czy to przebiło jedynkę czy nie? I w sumie nie znam odpowiedzi. O wiadomych elementach jak oprawa a/v (ilość porobionych screenów jest chora), przywiązanie do detali, prezentacja tego świata (chociaż imo cała zaraza, zarażeni zeszło "na drugi plan", a szkoda; wiem, że to tło dla relacji i działań ludzie postawionych w takiej sytuacji), "gra aktorska" (O Panie!) nie ma co dyskutować - to top tej generacji i całego gamingu ever. Co innego z gameplayem, poprowadzeniem fabuły, designem gry. Bawiłem się przednio, walki były mega miodne i brutalne, jednak jedynka wydawała mi się bardziej, nie wiem, "zbita" (nie tylko ze względu na wiadomo co), różnorodna w pewnych kwestiach, bardziej wymagająca (grałem na najwyższym poziomie). Zabrakło miejsc, które można pominąć (gdzie do cholery podziały się drzwi, które możemy otwierać tylko ostrzem? - to było super rozwiązanie), jakichś "sekretów". Pacing na pewno bardziej trzymał przy ekranie w TLoU1. Fabularnie na pewno odważnie, a w skali gierek wręcz ODWAŻNIE i mimo kontrowersji, pewnych dziwnych rozwiązań i decyzji bohaterów (pamiętajmy proszę, że to ludzie w zupełnie innym świecie) wciągnąłem się i dałem ponieść. Uważam również, że gra powinna być krótsza o te 3-5h, ale w zamian zaoferować więcej różnorodności w gameplayu, bo dziesiąty "kill room" (mimo świetnych map i miodnych walk) włączał już czasami meh. Piszę chaotycznie, ale też tak odbieram sequel, jako ogromny fan jedynki, która finalnie zrobiła na mnie chyba większe wrażenie i było ogólnie lepszą produkcją. Tak czy inaczej ND zaplanowało update pod mój pierwszy ending i w sam raz wjedzie drugie przejście na grounded Nie zrozumcie mnie też źle - ta gra jest przewspaniała i pod wieloma względami wybitna, jednak IMO ND powinni trochę zmienić tor działania i nie chodzi mi tu nawet o klimat "tęczowe", które jakoś bardzo nie doskwierały. Spoiler Jak zobaczyłem pod koniec dwie lesby z dzieckiem to od razu przypomniałem sobie Roziego jak mi pisał o "pluciu w twarz" xddddd 3 Cytuj
BrandonLee_z_TheCrow 96 Opublikowano 14 sierpnia 2020 Opublikowano 14 sierpnia 2020 17 minut temu, Wiolku napisał: Co innego z gameplayem, poprowadzeniem fabuły, designem gry. Bawiłem się przednio, walki były mega miodne i brutalne, jednak jedynka wydawała mi się bardziej, nie wiem, "zbita" (nie tylko ze względu na wiadomo co), różnorodna w pewnych kwestiach, bardziej wymagająca (grałem na najwyższym poziomie). Zabrakło miejsc, które można pominąć (gdzie do cholery podziały się drzwi, które możemy otwierać tylko ostrzem? - to było super rozwiązanie), jakichś "sekretów". Pacing na pewno bardziej trzymał przy ekranie w TLoU1. Fabularnie na pewno odważnie, a w skali gierek wręcz ODWAŻNIE i mimo kontrowersji, pewnych dziwnych rozwiązań i decyzji bohaterów (pamiętajmy proszę, że to ludzie w zupełnie innym świecie) wciągnąłem się i dałem ponieść. Uważam również, że gra powinna być krótsza o te 3-5h, ale w zamian zaoferować więcej różnorodności w gameplayu, bo dziesiąty "kill room" (mimo świetnych map i miodnych walk) włączał już czasami meh. P Ukryj zawartość Jak zobaczyłem pod koniec dwie lesby z dzieckiem to od razu przypomniałem sobie Roziego jak mi pisał o "pluciu w twarz" xddddd Dla mnie najbardziej ciekawe w kwestii dwójki jest to, co robi z graczem. Owszem - kill roomy są nużące, ale to, jak rozwija się sadystyczna wyobraźnia podczas likwidacji wrogów, chęć eksperymentowania - po ukończeniu gry czułem się tak chory na duszy jak Ellie. Nigdy nie spotkałem gry, która wzbudziłaby we mnie tak dziwne odczucia podczas obserwowania własnych emocji w trakcie sesji. W dwójce, aby poskromić monotonię, musimy się mocno wczuć w całe zło. I to jest niesamowite. Pod tym względem jedynka jej zupełnie nie dorasta do pięt, choć, oczywiście, jako zawiązanie fabuły jest idealna. Niemniej jednak ostateczny przekaz dwójki pt. "i co, głupi graczu, dałeś się ponieść żądzy zemsty, mordu, nadal jesteś dumny z bycia człowiekiem?" - to jest młot. Jedynka jest świetna jako zwykła gra. Ale dwójka to po prostu przeżycie. 2 Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 14 sierpnia 2020 Opublikowano 14 sierpnia 2020 Nie do końca - osobiście jeszcze przed wydarzeniami z farmy miałem dosyć krucjaty Ellie w finale nie miałem zamiaru dobijać Abby tym kwadratem i tak zapętlała mi się scenka, bo niestety pozbawiono mnie wyboru Przekaz w moim wypadku chybiony, bo niestety ktoś nie wziął pod uwagę, że nie każdy gracz wpadnie w amok zemsty. Cytuj
izon 1 006 Opublikowano 14 sierpnia 2020 Opublikowano 14 sierpnia 2020 1 minutę temu, stoodio napisał: Nie do końca - osobiście jeszcze przed wydarzeniami z farmy miałem dosyć krucjaty Ellie Ukryj zawartość w finale nie miałem zamiaru dobijać Abby tym kwadratem i tak zapętlała mi się scenka, bo niestety pozbawiono mnie wyboru Przekaz w moim wypadku chybiony, bo niestety ktoś nie wziął pod uwagę, że nie każdy gracz wpadnie w amok zemsty. Ja tak miałem wcześniej jak nie mogłem się zmusić Spoiler by atakować Ellie grając Abbie. Paskudne uczucie.. Cytuj
Wredny 9 728 Opublikowano 15 sierpnia 2020 Opublikowano 15 sierpnia 2020 A ja miałem tak w obydwu wymienionych przez Was przypadkach i to jest piękne - całe szczęście wyszło idealnie i mimo moich (wymuszonych przez grę) działań, skonczyło sie tak, jak tego chciałem Cytuj
YETI 11 047 Opublikowano 15 sierpnia 2020 Opublikowano 15 sierpnia 2020 Chyba pierwsze, oficjalne potwierdzenie, że nad tym pracują. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 16 sierpnia 2020 Opublikowano 16 sierpnia 2020 TLoU 2 Remastered wraz z trybem multi latem 2021 na PS5 - wspomnicie moje słowa. Cytuj
LiŚciu 1 316 Opublikowano 17 sierpnia 2020 Opublikowano 17 sierpnia 2020 WIecie czym się różni tryb zwolnionego tempa który jest w opcjach - ułatwienia rozgrywki od trybu bullet time który się pojawił wraz z ostatnim DLC? Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 20 sierpnia 2020 Opublikowano 20 sierpnia 2020 W dniu 16.08.2020 o 16:02, Nemesis napisał: TLoU 2 Remastered wraz z trybem multi latem 2021 na PS5 - wspomnicie moje słowa. Może dodadzą jeszcze jakieś DLC jeżeli się pojawi w między czasie W pierwszej części DLC skupiało się na historii dziecka, a jak teraz widzę to w II części też mogli by pójść tą drogą. Przynajmniej jest taka furtka. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 20 sierpnia 2020 Opublikowano 20 sierpnia 2020 Powiedz to Druckmannowi. Już po premierze twierdził, że to co jest w podstawce wystarczy. Też przywitałbym fabularne rozszerzenie. Skupią się jednak na multi. Uncharted 4 miał tryb sieciowy premierowo czy też po czasie? Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 21 sierpnia 2020 Opublikowano 21 sierpnia 2020 10 godzin temu, Nemesis napisał: Uncharted 4 miał tryb sieciowy premierowo czy też po czasie? na premiere Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Opublikowano 22 sierpnia 2020 W dniu 21.08.2020 o 00:11, Nemesis napisał: Powiedz to Druckmannowi. Już po premierze twierdził, że to co jest w podstawce wystarczy. Też przywitałbym fabularne rozszerzenie. Skupią się jednak na multi. Uncharted 4 miał tryb sieciowy premierowo czy też po czasie? Jeszcze nie ukończyłem TLoU 2 jednak tak myślę, że nie potrzebuję w tym tytule trybu multi. Singiel tej gry ma moc, multi nie wiem co musiałoby mieć do zaoferowania aby przyciągnąć większą rzeszę ludzi do niego. Nie wiem czy zainwestowanie w tryb multi zwróciłoby się firmie skoro na rynku jest od groma pozycji nastawionych tylko na zabawę po sieci. Bardzo duża konkurencja, a do tego koszty utrzymania serwerów. Gra się dobrze sprzedała za sprawą trybu single. Chyba, że wprowadzili by jakąś formę co-op to wtedy inna rozmowa. Jeżeli nie będzie fabularnych rozszerzeń o może się skończyć tylko albo aż na upiększeniu grafiki... 1 Cytuj
elvis004 312 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Chyba w multi w 1 nie grałeś Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Na pewno nie grał. Multi w TLoU Remastered do tej pory rulez. Aż się prosi do Part II. Wybór frakcji, WLF albo Serafici czy Grzechotniki. Cytuj
Pupcio 18 690 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Fajnie jakby dało się stworzyć swoją postać bo randomów dawanie ludzków w jedynce mi się nie podobało. Jeszcze gorzej było w uncharted gdzie można było latać bohaterami singla Cytuj
YETI 11 047 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Gierka będzie f2p więc pewnie ciuszków będzie multum, oczywiście Battle Royal też będzie. Tak to widzę. Cytuj
LiŚciu 1 316 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Multi jedynki to dla mnie od czasów grania w CS jedno z najelpszych doświadczeń w kat. - strzelanie. Part II jest bardziej niż potrzebne bo to co singiel pokazał w kwestii walki to coś niedoopisania! Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Opublikowano 22 sierpnia 2020 W dniu 11.08.2020 o 20:54, u55r napisał: A to trofeum za przejście gry bez zginięcia jest banalne i nic dziwnego że brązowe. Wystarczy co jakiś czas kopiować save game na pen drive i wgrywać gdy zginiemy. Nasrałeś na grę w swojej "recenzji" a teraz się srasz o jakieś trofea? Nie kumam. Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Opublikowano 23 sierpnia 2020 W dniu 22.08.2020 o 10:19, elvis004 napisał: Chyba w multi w 1 nie grałeś Fakt, nie grałem. Nie sądziłem, że aż tak wiele straciłem W planach mam powrót do pierwszej części po skończeniu fabuły więc tym razem obowiązkowo sprawdzę multi. Cytuj
aph 155 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Multik złoto, taktyczne i skillowe. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.