Opublikowano 19 maja 20213 l Jeśli ktoś nie grał to niech nie ogląda tego filmiku z DF bo jest masa spoilerów z późniejszych miejscówek. W skrócie jest 60fps przez 99.9% czasu.
Opublikowano 19 maja 20213 l Zgadza się, nie wolno oglądać, w zasadzie przekrój przez całą grę z dużymi spoilerami.
Opublikowano 19 maja 20213 l 3 godziny temu, Figuś napisał: A gdzie Frakcje ja się pytam? Rok czasu patch pod 60FPS im zajął? Nie liczyłbym, że Frakcje zadebiutują jako tryb dodany do pełnej gry poprzez patch. Stawiam, że to będzie oddzielna gra.
Opublikowano 19 maja 20213 l 5 minut temu, YETI napisał: Nie liczyłbym, że Frakcje zadebiutują jako tryb dodany do pełnej gry poprzez patch. Stawiam, że to będzie oddzielna gra. A czy ja gdzieś napisałem że chodzi o dodanie frakcji w patchu? Po zeszłorocznym wycieku można wywnioskować, że frakcje nie były w pre-produkcji tylko były już grywalne. Chodzi mi o jakieś oficjalne info i żeby się w końcu określili. Bo kolejne Cytat We’ll let you know when we’ve got more news to share! jest słabe. 1 minutę temu, KOŁD napisał: Ciekawe czy za 359 Tylko z rimejkiem pierwszej części
Opublikowano 19 maja 20213 l Pewnie zrobia wersje ps5 z tym co teraz mamy w pachu + jakies ulepszone cienie/oswietlenie i frakcje za pelna cene na ktora chetnie wyloze pieniazki.
Opublikowano 20 maja 20213 l 9 godzin temu, mozi napisał: Że jest 60fps to już jest cud. Nie wiem co tam można poprawić. Fabułę
Opublikowano 20 maja 20213 l 1 minutę temu, teddy napisał: Fabułę W internecie można znaleźć wytłumaczenia fabuły.
Opublikowano 20 maja 20213 l Właśnie zasysam, pora na drugie przejście. Myślałem, że od razu dadzą wszystkie ulepszenia. Chociaż w tej grze 60fps już wystarczy, bo graficznie miażdży.
Opublikowano 20 maja 20213 l Faktycznie, graficznie gra miażdzy na ps5 w 60fps. Czekałem na tego patch'a ponad rok, i w końcu się doczekałem. 60 ramek na skunde sprawia, ze gra wygląda "obłędnie". Poza tym, mamy też możliwość zredukowania "filtru ziarnistości" do zera, co sprawia, iż mamy klarowną jakość obrazu. Grę kupiłem na premiere na ps4, ale sprzedałem ją, bo te marne 30fps oraz zairnisty filtr dawały mocny downgrade audio/wizualny. Jesli masz Ps5, nie grałes w TLOU2, to polecam goraco ten tytuł. Wygląda i porusza się, niemalżeidentycznie jak pierwszy gameplay/trailer. Jeszcze raz napisze, niewiarygodni to wygląda. (a gram tylko w 1080p bez hdr).
Opublikowano 20 maja 20213 l Po pierwszych 6 godzinach kocham ta gre calym sercem ale kto kur.wa wzial sie za te savey? Dlaczego to mi sie nie zapisuje tam gdzie skonczylem z moim progresem??? I tak... Znajduje kabure na drugi pistolet- jestem szczesliwy, bardzo sie przyda. Gram sobie jeszzcze jakis czas ale ok, czas zapisac i wylaczyc konsole. Gram nastepnego dnia i chwile pozniej mam walke, chce wyciagnac pistolet ale chwila, nie mam kabury? Lapie co sie stalo i chce sie wrocic ale juz jest za pozno, brama otwiera sie tylko od drugiej strony. Na nastepny dzien znajduje dodatkowa kabure do strzelby i robie zapis by potwierdzic moje przypuszczenia. A to wszystko w grze w ktorej fundamentem rozgrywki jest eksploracja i zbieactwo wiec jak w to grac bezpiecznie? Edytowane 20 maja 20213 l przez okens
Opublikowano 20 maja 20213 l Jak to 60 fps myślałem że 24 klatki to decyzja artystyczna w tytułach sony. Gra pewnie sporo straciła na filmowości
Opublikowano 20 maja 20213 l 1 minute ago, Chewie said: Jak to 60 fps myślałem że 24 klatki to decyzja artystyczna w tytułach sony. Gra pewnie sporo straciła na filmowości Nie 24 klatki lecz 30 fps. I to nie jest decyzja artystyczna, ale wynikająca z ograniczeń sprzętowych PS4. Gra jest tak piekielnie zaawasnowana technicznie, ze niemozliwym było by jej wyświetlnie w 60ps na ps4. Bzdury na temat filmowości 24fps pownny być już dawno wyjaśnione. TLOU 2 w 60fps wygląda przecudownie, i absolutnie wysokie "frame rate" nie pozbawia tej gry filmowości. Jeszcze raz usłysze tekst w stylu "24fps, to filmowe doświdaczenie", to autentycznie będe bił po ryju!
Opublikowano 20 maja 20213 l 28 minut temu, okens napisał: Po pierwszych 6 godzinach kocham ta gre calym sercem ale kto kur.wa wzial sie za te savey? Dlaczego to mi sie nie zapisuje tam gdzie skonczylem z moim progresem??? I tak... Znajduje kabure na drugi pistolet- jestem szczesliwy, bardzo sie przyda. Gram sobie jeszzcze jakis czas ale ok, czas zapisac i wylaczyc konsole. Gram nastepnego dnia i chwile pozniej mam walke, chce wyciagnac pistolet ale chwila, nie mam kabury? Lapie co sie stalo i chce sie wrocic ale juz jest za pozno, brama otwiera sie tylko od drugiej strony. Na nastepny dzien znajduje dodatkowa kabure do strzelby i robie zapis by potwierdzic moje przypuszczenia. A to wszystko w grze w ktorej fundamentem rozgrywki jest eksploracja i zbieactwo wiec jak w to grac bezpiecznie? Tam są save'y praktycznie co minutę. Jak zapauzujesz grę to na dole powinna być informacja kiedy był ostatni zapis. To działa identycznie jak w TLOU1 czy Uncharted więc jeśli będziesz kręcił się w jakiejś lokacji dłużej zrób pauze i zobacz kiedy był ostatni autosave, jeśli jakoś dawno to rusz trochę z akcją do przodu albo zmień lokację/pomieszczenie. Ja nigdy z tym nie miałem problemu
Opublikowano 21 maja 20213 l 7 godzin temu, łom napisał: Ja nigdy z tym nie miałem problemu Potwierdzam. Pierwszy raz slysze o takim problemie.
Opublikowano 22 maja 20213 l Walki z ludźmi to taki sztos, są bolączki, jak niewidoczny kompan latający pod nosem, ale same reakcje wroga na obecną sytuację, wzywanie się, imiona, to wszystko powoduje ekstra klimat podczas potyczek, jest sztos, czego nie widziałem w żadnej innej grze. Spoko, że doczekałem się 60fps, jeszcze w uncharted 4 poproszę.
Opublikowano 22 maja 20213 l Wczoraj ściągnąłem ponownie i luknąłem te 60fps. No teraz to bajka. Będzie przechodzone drugi raz.
Opublikowano 23 maja 20213 l Ja z drugiej razem chyba jeszcze chwilę poczekam. Może planują dodać jakieś usprawnienia graficzne.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.