Pupcio 18 330 Opublikowano 26 września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 września 2021 2 minuty temu, LiŚciu napisał: Epilog w RDR2 też nie wiem jak może się komukolwiek dłużyć. Tam było natężenie doznań w zimowej otoczce godne Nienawistnej Ósemki. Mówisz o prologu Liściu, epilog to na końcu jest A co do ostatniego etapu jeszcze Spoiler Fajnie że kompletnie oderwana miejscówka od reszty gry ale ja już w to nie chciałem grać, po prostu. Uważam że ta gra powinna się skończyć na farmie, i dużo straciła przez dodanie tego etapu. No ale jak tak sobie wymyślili że ma być to totalnie pesymistyczne zakończenie dla Elki to spoko, nie podoba mi się ten wybór ale też nie zamierzam się o niego jakoś specjalnie pruć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 26 września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 września 2021 Zawsze to jakaś furtka dla Part III. Otwartość zakończenia. Cytuj Odnośnik do komentarza
triboy 968 Opublikowano 26 września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 września 2021 Ja nie miałem wrażenia, że końcówka była dodana na siłę. Bardziej myślałem "Po chuj? Dziewczyno, siedź i ciesz się życiem. Przeszłaś przez piekło..." A Abby? Na początku byłem na nie, ale w miarę jak poznawałem ją i jej motywacje, zmieniłem zdanie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 26 września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 września 2021 (edytowane) Nie no, plaża pali to też mocny widok generalnie miałem w topce gier zycia tormenta, bloodborna, kolosy ale po zagraniu w tlou 2 wszystko się zmieniło Edytowane 26 września 2021 przez PanKamil Cytuj Odnośnik do komentarza
Jakim 1 791 Opublikowano 26 września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 września 2021 Zgodze sie z dupciem niestety. Ostatnia lokacja imo niepotrzebna. I o ile cała gra pomimo kontrowersyjnej fabuły mi się podobała tak końcówka już męczyła bułę i powonno się to skończyć Spoiler Na farmie Cytuj Odnośnik do komentarza
LiŚciu 1 299 Opublikowano 26 września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 września 2021 20 minut temu, Pupcio napisał: Mówisz o prologu Liściu, epilog to na końcu jest Tak pojebałem, mówiłem o prologu. Nadal wiszę na chapter 2 i czekam na patcha 60 fps 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 330 Opublikowano 26 września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 września 2021 Sądząc że typy z r* musiały przesunąć premiere gta 5 bo nie radzą sobie z dodaniem 60fpsów tam przez rok od wydania nextgenów to myślę że w 2030 spokojnie wyjdzie rdr2 directors cut z 60fps i kapeluszem z aligatora Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 27 września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 września 2021 Jeżeli chodzi o multi Cytat In short, we’re working on it - we see the community comments as many of you clamor for multiplayer and want updates. For now, we’ll say that we love what the team is developing and want to give them time to build out their ambitious project, we’ll reveal more when it’s ready! https://www.naughtydog.com/blog/celebrating_the_last_of_us_day_2021 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 27 września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 września 2021 13 godzin temu, Nemesis napisał: Akurat jest to podane czarno na białym. Bardziej jest skierowane od twórców pytanie w naszą stronę - po czyjej jesteśmy stronie? Sentyment czy rozsądek? Dla mnie nie jest to takie oczywiste. Wydaje mi się, że z automatu bardziej stajemy po stronie Ellie sam to robię bo jest główną bohaterką gry i wiemy jaką drogę przeszła też w pierwszej części. Ale jak by odwrócić sytuację to tak samo Spoiler postępuje Ellie mszcząc się za śmierć Joela jak Abby za śmierć swojego ojca, który mógł uratować świat tworząc szczepionkę Dlatego tak mi się podoba jak ND prowadzi historię i po początkowych wydarzeniach uważamy Abby za negatywnego bohatera, ale z czasem postępów co raz bardziej zmienia się perspektywa i nie można stwierdzić kto jest zły, a kto dobry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 27 września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 września 2021 17 godzin temu, LiŚciu napisał: Tak pojebałem, mówiłem o prologu. Nadal wiszę na chapter 2 i czekam na patcha 60 fps Już chyba był patch 60 fps. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 27 września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 września 2021 2 minuty temu, PanKamil napisał: Już chyba był patch 60 fps. nie w RDR2 Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 27 września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 września 2021 aaa, tam bym się owego nie spodziewał. Myslałem, że o tlou 2 chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 970 Opublikowano 29 września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 września 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza
bastek66 51 Opublikowano 29 września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 września 2021 Ciekawe jaka jest ostateczna sprzedaż dwójki bo google/vgchartz od ponad roku podaje 4 miliony sprzedanych kopii. Jedynka miała ponad 17 milionów dwa lata temu a tu zero updejtów jeśli chodzi o wyniki. Czemu się nie pochwalą? Cytuj Odnośnik do komentarza
Qbon 311 Opublikowano 30 września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 września 2021 W dniu 29.09.2021 o 13:29, bastek66 napisał: Ciekawe jaka jest ostateczna sprzedaż dwójki bo google/vgchartz od ponad roku podaje 4 miliony sprzedanych kopii. Jedynka miała ponad 17 milionów dwa lata temu a tu zero updejtów jeśli chodzi o wyniki. Czemu się nie pochwalą? No właśnie, w sumie podali tylko na początku, że chyba w pierwszy tydzień sprzedało się właśnie te ponad 4 mln ale można założyć, że do teraz to spokojnie jest liczba dwucyfrowa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 30 września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 września 2021 Wtedy chwalili by się choćby w raportach dla inwestorów Cytuj Odnośnik do komentarza
bastek66 51 Opublikowano 30 września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 września 2021 8 godzin temu, Qbon napisał: No właśnie, w sumie podali tylko na początku, że chyba w pierwszy tydzień sprzedało się właśnie te ponad 4 mln ale można założyć, że do teraz to spokojnie jest liczba dwucyfrowa. Dwucyfrowa? Raczej nadal jest 6-cio cyfrowa bo gdyby przebiła 10 milionów to by się na pewno pochwalili. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pauli87 47 Opublikowano 10 października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 października 2021 Jaki poziom trudności proponujecie? Pamiętam że w pierwszej części hard to taki normal był. Tu jest podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 513 Opublikowano 10 października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 października 2021 Wydaje mi się, że tak. Ja teraz grałem na trudnym bodajże i grało się wyśmienicie. Ja preferuję skradankowy styl gry i w takim stylu miałem dość surowców i amunicji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
kotlet_schabowy 2 674 Opublikowano 10 października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 października 2021 Jak najbardziej hard. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 330 Opublikowano 10 października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 października 2021 Można grać nawet na najtrudniejszym imo bo jest mega łatwo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 178 Opublikowano 11 października 2021 Udostępnij Opublikowano 11 października 2021 Ja gdy zszedłem z survivala na hard to czułem jakbym miał masę surowców. A na normalu walą się one pod nogami. Ale jak na pierwsze przejscie hard jest w sam raz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Observer 10 335 Opublikowano 11 października 2021 Udostępnij Opublikowano 11 października 2021 Przepraszam ale w co wy graliście jak piszecie że mamy zróżnicowane miejscówki, jak w tej grze są trzy miejscówki, a 80% gry siedzisz w Seattle? Ciekawą miejscówką w tym czasie to był Spoiler stadion - i to było coś oryginalnego i ciekawego Bo to że w Seattle raz wejdziesz do jednego rozwalonego budynku albo drugiego takiego samego rozwalonego budynku to jest dla mnie dalekie od definicji zróżnicowanych miejscówek skoro wszystko wygląda tak samo, tylko raz deszcz pada, a raz się zbiera na deszcz, raz idziesz rozjebanym budynkiem, a raz podwórkiem. Zróżnicowane miejscówki to w Uncharted 4 mamy, każdy rozdział w innym miejscu świata. Szczerze mówiąc to żadna gra mnie tak nie wynudziła monotonią jak TLOUII, czułem się jakbym się kręcił w kółko bo wszystko takie podobne. Nawet jestem prawie pewny że twórcy to zrobili celowo, żeby gracz był tym zmęczony tak jak bohaterowie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 178 Opublikowano 11 października 2021 Udostępnij Opublikowano 11 października 2021 (edytowane) Mnie fakt, że 80% czasu gry spędzamy w Seattle nie przeszkadzał - właśnie przez tę dbałość o detale, gdzie każdy budynek rzeczywiście od siebie się różnił i każdy chciało się oglądać. I w samym Seattle jest trochę tych miejscówek. Spoiler Metro, szpital, wyspa z polami uprawnymi i wioskami, wspomniany stadion - trochę tego w całej grze jednak jest. Oczywiście to nie Uncharted, ale też nie mogło być. A sam też nie lubię sztucznej zmiany miejscówek tylko po to by była większa różnorodność. To samo tyczy się open worldów, gdzie na siłe na jednej mapie mamy wciskane razem: pustynię, dżunglę i lokacje zimowe. Edytowane 11 października 2021 przez Lukas_AT 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Wojtq 789 Opublikowano 2 listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2021 Zrobiłem ostatnio dla zabawy obrazek, który wysłałem Neilowi na Twitterze (nie odpowiedział!): Każda trzecia część serii ND miała motyw pustyni, więc obstawiam, że w trójeczce tradycji też stanie się zadość i fabuła poprowadzi nas na Nevadę (może i do Vegas). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.