YETI 11 045 Opublikowano 27 czerwca 2018 Opublikowano 27 czerwca 2018 DF przygląda się systemowi animacji. Od samego początku zauważamy płynność animacji, która jest tak różna od innych gier, że niektórzy nie wierzą, że pokazywane demo jest rzeczywistą, autentyczną rozgrywką. Oczywiście Naughty Dog już nie raz podnosiło poprzeczkę w tym aspekcie - wszystko dzięki umiejętnemu opracowaniu przejść i łączeń animacji, co widzieliśmy już w serii Uncharted oraz pierwszym The Last of Us. Wyraźnie jednak widać, że najnowsza gra studia jest na zupełnie innym poziomie - wszystko dzięki nowej technologii animacji znanej jako motion matching (dosł. dopasowywanie ruchu). - To rodem z science-fiction. Bierzesz setki animacji, takich jak poruszanie się, skręcanie czy cokolwiek innego, po czym wrzucasz je do ogromnego kubła, a następnie na podstawie tego co gracz próbuje zrobić, lub co NPC próbuje zrobić, system wyciąga z tego kubła jedną, czasem dwie lub trzy animacje i łączy je ze sobą w taki sposób, że wyglądają jak spójna całość - powiedział w rozmowie z IGN współreżyser gry, Anthony Newman. reszta - https://www.eurogamer.pl/articles/2018-06-27-the-last-of-us-2-i-nowy-poziom-realizmu Poza tym jeden z głównych projektantów rozgrywki przyznał, że obecnie są w stanie pokazać gameplay tylko z Ellie, jako postać nad którą przejmujemy kontrolę. Dodał, że to może się zmienić, kończąc że TLoU2 posiada jeszcze wiele szczegółów o których nie mogą obecnie mówić. Więc nie wykluczone, że Joelem też pokierujemy, co by mnie nie zdziwiło. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 27 czerwca 2018 Opublikowano 27 czerwca 2018 (edytowane) Tutaj o tym pisałem, zastosowali technikę która normalnie używana będzie dopiero na kolejnej generacji, tam na ppe blog fajnie ktoś zebrał wszystko Edytowane 27 czerwca 2018 przez Fanek Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 (edytowane) technologia nowej generacji powiadasz tym samym (dokladnie, tym samym systemem, tym samym kublem z animacjami) chwalili sie w 2006 przed premiera uncharted. Edytowane 28 czerwca 2018 przez Andżej 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 (edytowane) potrafisz to znaleźć? chętnie bym poczytał Edytowane 28 czerwca 2018 przez Fanek Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 Też coś takiego kojarzę, a jeszcze i w The Order była podobna gadka, "blendowanie" animacji jedna przechodzi w drugą itd itp. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 Tylko, że w TLoU2 wygląda to jak z nowej generacji. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 Na razie to przede wszystkim wygląda jak oskryptowane i ustawione Pogadamy jak pokażą granie na publice. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 Przeciez to logiczne ze bedzie to wyglądać inaczej. GoW rok temu na e3 a ten sam fragment w finalnej to dwa inne gameplaye. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 4 minuty temu, II KoBik II napisał: GoW rok temu na e3 a ten sam fragment w finalnej to dwa inne gameplaye. Co? xd Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 To raczej logiczne, że gdy pokazali tak długi fragment rzeczywistej rozgrywki (nie żadne CGI), to finalna wersja też tak będzie wyglądać. To nie te studio co musi robić później downgrade bo konsola nie daje rady, jeszcze na tym etapie życia prawie 5 lata od premiery. Gdyby gra miała wyglądać gorzej nie pokazali by tego. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 2 godziny temu, _Be_ napisał: Co? xd Chuyow sto. No slepy nie widzi roznicy miedzy pokazem z E3 a tym co jest w fullu. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 Poprzednim razem Gameplay z E3 był mocno podkręcony w stosunku do tego, co było później, więc równie dobrze może być tak i teraz. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 2 godziny temu, II KoBik II napisał: Przeciez to logiczne ze bedzie to wyglądać inaczej. GoW rok temu na e3 a ten sam fragment w finalnej to dwa inne gameplaye. 6 minut temu, II KoBik II napisał: 2 godziny temu, _Be_ napisał: Co? xd Chuyow sto. No slepy nie widzi roznicy miedzy pokazem z E3 a tym co jest w fullu. Może idź Kobik obejrzeć jeszcze raz te fragmenty, bo jedyna różnica to walka z trollem, która jest kilka minut później i różni się wykończeniem. A czy TLoU2 będzie się różnić od zaprezentowanego fragmentu? Pewnie będzie, ale pod względem mechaniki, animacji, gameplayu będzie pewnie to samo. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 Ja mówię o TLOU1 oczywiście, nie wiem co ma GoW od innego studia do Naughty Dog i ich gry. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 No bardzo się różnił, bo tylko akcją z shotgunem. W tym gameplayu Part II nie było żadnej mechaniki, która może nie trafić do finalnej wersji. 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 (edytowane) 30 minut temu, II KoBik II napisał: Chuyow sto. No slepy nie widzi roznicy miedzy pokazem z E3 a tym co jest w fullu. a czym się różni? konkrety bo ogólnie różnica jest minimalna, trochę detali jak mgła czy kolor poroża, kilka graficznych tweaków i lekkich zmian a ten dwa inne gameplaye xD Edytowane 28 czerwca 2018 przez _Be_ Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 31 minut temu, Square napisał: No bardzo się różnił, bo tylko akcją z shotgunem. W tym gameplayu Part II nie było żadnej mechaniki, która może nie trafić do finalnej wersji. No widzisz, już sam przyznałeś, że jedna rzecz była podkręcona, a to nie koniec. Czy w TLOU przeciwnicy czekali za rogiem z rurką jak w demie z 2012? Czy w finalnej grze przeciwnicy chwytali Cię niezauważenie od boku by obezwładnić Cię od tyłu i później masz możliwość zmiany miejsc, by to Joel był z tyłu? Czy w finalnej grze przeciwnicy uciekali przed Tobą kiedy zostawała jedna ostatnia osoba i atakowali z ukrycia w dogodnym momencie jak w demie? Czy w finalnej wersji uciekali tak samo jak typek za kanapę w przypadku celowania w nich? Czy w sklepowej wersji przeciwnicy rozpoznawali kiedy kończy ci się amunicja? Czy błagają o oszczędzenie po pobiciu i wycelowaniu w nich? To są pojedyncze rzeczy, ale ND mówiło coś o "balance of power system", gdzie im bardziej wygrywałeś z przeciwnikami tym bardziej zmieniało się ich zachowanie. W finalnej grze nie ma czegoś takiego. AI zaliczyło ogromną zmianę, to demo z 2012 jest podkręcone i nie wkręcaj mi, że nie. Wtedy też AI miało być "z następnej generacji" , a wyszło ot, zwykłe AI które niczym się nie wyróżnia od innych gier, typ chowa się za osłoną i strzela, jak jest przeciwnikiem melee to wybiegnie i z rurką na shotguna. Nie mówiąc o usuniętych ruchach jak bieg w kuckach, ładowanie amunicji w real time czy wyglądanie zza rogu. Komunikacja między przeciwnikami też była dużo bardziej realistyczna, ale to już właściwie norma w takich demówkach. 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 3 minuty temu, raven_raven napisał: Czy w finalnej wersji uciekali tak samo jak typek za kanapę w przypadku celowania w nich? Czy w sklepowej wersji przeciwnicy rozpoznawali kiedy kończy ci się amunicja? Czy błagają o oszczędzenie po pobiciu i wycelowaniu w nich? - czasem tak, czasem nie - tak - jeśli patrz punkt III - pociągneliśmy za spust, nie mając ammo, albo zdjęliśmy ich z muszki, rzucali się ma postać - jeszcze jak 1 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 No no, dwa i pół punkta z dziewięciu jakie znalazłem obalone. Faktycnie, nie różni się niczym w takim razie Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 wg zasad dyskusji wg CW, 2.5 trafionych przykładów ma aż nadto moc obalania wszystkich 7 wymienionych argumentów Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 zawsze się trochę CW 1 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 1 godzinę temu, II KoBik II napisał: No jest tak samo. DWA INNE! Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 20 minut temu, nobody napisał: zawsze się trochę CW No wszystkiego nie pamiętałem, stąd znaki zapytania zachęcające do sprawdzenia. Spodziewałem się, że kilka rzeczy mogę nie trafic, interesowałem się tematem lata temu. Co nie zmienia faktu, że wciąż różnice są widoczne jak na dłoni. Zeby twierdzić, że ich nie ma trzeba jednak zaprzeczyć wszystkiemu co napisałem, a tego nie zrobisz, odniosłeś się jedynie do punktów, których nie trafiłem. Dziękuję za podjętą próbę . Nawet święte ND preparuje swoje dema, nie jest to nic dziwnego. Nie przeszkadza im to w dostarczaniu świetnej produkcji na wysokim poziomie, ale pełne zawieszanie materiałom marketingowym przed premierą, kiedy już wcześniej koloryzowali to lekka naiwność. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.