Fanek 669 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 Wdg linkedin na dzień dzisiejszy w ND pracuje ponad 530 osób. Szukają ludzi do ogarnięcia multiplayer, więc musi chodzić o TLOU https://www.linkedin.com/jobs/search?locationId=OTHERS.worldwide&f_C=13609&trk=companyTopCard_top-card-button&redirect=false&position=1&pageNum=0 Część osób ponoć pomaga też nowemu studio San Diego przy nowym IP, więc tak to by się mogło rozłożyć. 350 TLOU2 i reszta Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 (edytowane) Zobaczyłem z czego słynie te całe studio San Diego, no i wielkie meh, jakieś MLB i inne chuystwa pod typowe hamburgerskie targety. No średnio bym na coś ciekawego liczył jak tak się połączyli. Edytowane 28 września 2019 przez Faka Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 (edytowane) To nie to San Diego od MLB, a zupełnie nowe studio. Pracuje tam dużo ludzi mający na koncie Uncharted czy TLoU, min. główny game designer tych gier, Quentin Cobb. Ostatnio odwiedzili ich ludzie z Santa Monica opowiadając o pracach nad GoW. Plotki mówią, że robią nowe Uncharted. Edytowane 28 września 2019 przez YETI Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 (edytowane) To tym bardziej meh z tym nowym Uncharted, sorry, ale ile jeszcze można eksploatować historię Drake'a jeszcze Spoiler Czy raczej już jego córki. Stąd spoilera schowałem, bo może tak być, że nie wszyscy ukończyli 4-tą część. Edytowane 28 września 2019 przez Faka Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 Ja bym przywitał nowe Uncharted, ale zamiast kopii Indiany to w nowej czesci cos na wzor M:I. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 Wiadomo tak znanej marki jak Uncharted się nie skreśla, tym bardziej że film jest w produkcji by Sony. Wiemy że kolejnej części nie zrobi już ND. Więc najpewniej właśnie nowe San Diego je robi i część ludzi z ND pomaga w jakimś stopniu. Ostatni GoW był sporym zaskoczeniem wzg zmiany kamery i samej koncepcji, wiedzieli że muszą zrobić coś nowego, więc i przy Uncharted bym obstawiał, że będzie jakaś świeżość Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 Jezusie, litości Nie po takim epilogu, i oby nie od ND, jeśli już. To nie jest studio, które zasługuje na kojarzenie ich głównie z jednym tasiemcem. Najlepiej gdyby okazało się, że następnym tytułem będzie np. space opera na podstawie komiksów Savage Starlight, które zbieraliśmy dla Ellie w jedynce. Idealny materiał na kolejną serię. 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 (edytowane) Patrząc na sprzedaż U4, kolejna część to raczej pewniak. Lata 70, młody Sully, oj, chętnie bym zagrał i nie, nie zrobi tego ND (po Part II nowe IP). Wracają do tematu, na eurogamerze pojawiły się wrażenia z pokazu TLoU2. Czworonogi mogą nas wytropić po zapachu (który jest symbolizowany smugą, gdy włączymy Tryb Nasłuchiwania), by powoli, metodycznie złapać Ellie. Obecność psa zawsze sprawia, że stajemy się o wiele bardziej ostrożni, co nadaje skradaniu się nowej dynamiki i lepszych wrażeń przy spotykaniu wrogów. Zwierzaki są koszmarne, ale jednocześnie pokazują, jak emocjonalny trzon The Last of Us 2 wpływa na systemy rozgrywki. Chodzi o to, że strzelanie do psów - lekko ujmując - nie jest przyjemne. Nowa gra Naughty Dog bardzo dobitnie o tym przypomina. Każdy psiak ma tu właściciela, który krzyczy z rozpaczy, jeśli skrzywdzisz ich podopiecznego. To pokazuje, że mamy do czynienia z wyrazistymi postaciami, które mają emocje i jakąś głębię (a także własne imiona, które słychać czasem, gdy NPC ze sobą rozmawiają). Skala jest zauważalnie większa w sequelu. Sekwencja w demie rozgrywała się na przedmieściach Seattle, gdzie otrzymaliśmy tak naprawdę wielkie pole do zabawy (czasem też ograniczone, gdy wbiegniemy do opuszczonego domu, by zgubić pościg). Amunicja jest cenna, więc gra zachęca nas do używania łuku i ataków wręcz, co zmusza do planowania. Wrogowie sprawnie nas okrążają i poruszają się rozsądnie, więc musimy idealnie wykorzystywać projekt lokacji, by pozbyć się wszystkich po kolei. Sztuczna inteligencja jest naprawdę wspaniała, a przeciwnicy koordynują działania tak, jakby robili to prawdziwi ludzie. reszta https://www.eurogamer.pl/articles/2019-09-27-gralismy-w-the-last-of-us-2-wrazenia-bez-spoilerow Edytowane 28 września 2019 przez YETI 4 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 (edytowane) Hypetrain u mnie właśnie ruszył. Pany jaki ten trailer jest dobry, oglądam już któryś raz. Macie coś jeszcze co pominąłem? xD Edytowane 28 września 2019 przez zdrowywariat 1 Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 29 września 2019 Opublikowano 29 września 2019 lol... ten tekst czyta sie jak tłumaczenie słów dewelopera z materiału promocyjnego tych pokazywanych demek. Mogli się pokusić o coś więcej a nie tylko transkrypcję... Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 29 września 2019 Opublikowano 29 września 2019 10 godzin temu, zdrowywariat napisał: Hypetrain u mnie właśnie ruszył. Pany jaki ten trailer jest dobry, oglądam już któryś raz. Macie coś jeszcze co pominąłem? xD Jedziemy tym samym pociągiem z tą różnicą że przed zapowiedzią daty premiery jak i po nie widziałem żadnych trailerów i gameplay. Część pierwsza gry z 2013 r w zupełności mi wystarcza aby kupić moją kopię, najchętniej bez znaczka PL 1 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 29 września 2019 Opublikowano 29 września 2019 (edytowane) 2 godziny temu, u55r napisał: Jedziemy tym samym pociągiem z tą różnicą że przed zapowiedzią daty premiery jak i po nie widziałem żadnych trailerów i gameplay. Część pierwsza gry z 2013 r w zupełności mi wystarcza aby kupić moją kopię, najchętniej bez znaczka PL Ja nie mam tej cierpliwości. Osobiście tylko drugi trailer mnie nie zachwycił, bo pierwszy i teraz ten to miazga. W końcówce pierwszej części wjechałem na pełnej w ten szpital, a tu widzę, że będzie tak od samego początku. Poza tym nie mam już obaw co do występu Joela, myślę że będzie nam towarzyszył przez większość gry, bo samo part II w tytule mówi wszystko. Jedynkę przeszedłem 6 razy, a trailer dwójki obejrzałem już kilkanaście xD. W końcówce normalnie ciary mnie przeszły. Edytowane 29 września 2019 przez zdrowywariat Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 1 października 2019 Opublikowano 1 października 2019 (edytowane) Też ma ktoś takiego pjerdloca, że codziennie musi zobaczyć trailer? xD Z tymi psiakami to będzie zabawa, nie pozwolą odetchnąć w jednym miejscu, a że Ellie jest słabsza od Joela to walka wręcz będzie ostatecznością. No i łuk od początku, moja ulubiona broń. Do tego te miejscówki, ta w zimie, gdzie..., czy czerwony filtr w pewnym momencie. Ciekawe jaki jeszcze będzie środek transportu, oprócz konia i... wszystko wskazuje na to, że sequel udźwignie kult jedynki. Zobaczcie sobie emocje na twarzy Ellie i nie tylko jej, w różnych momentach, takiego czegoś jeszcze nie było, to niepojęte. Edytowane 1 października 2019 przez zdrowywariat Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 1 października 2019 Opublikowano 1 października 2019 Last of US to głownie niesamowita historia, motyw drogi i lokacje oraz zmieniające się pory roku. To było niesamowite. 3 Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 1 października 2019 Opublikowano 1 października 2019 Chyba sobie pierwszą część ogram przed premierą. A co. Trzeba się przygotować aby wyłapać wszsystkie nawiązania i smaczki. 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 1 października 2019 Opublikowano 1 października 2019 6 minut temu, u55r napisał: Last of US to głownie niesamowita historia, motyw drogi i lokacje oraz zmieniające się pory roku. To było niesamowite. Tak jak mówisz, ale dla mnie jeszcze gameplay robił robotę, ja w tej grze się po prostu świetnie bawiłem... w kotka i myszkę :). 5 minut temu, mozi napisał: Chyba sobie pierwszą część ogram przed premierą. A co. Trzeba się przygotować aby wyłapać wszsystkie nawiązania i smaczki. Ja też obowiązkowo, tydzień czy dwa przed premierą dwójeczki :). 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 1 października 2019 Opublikowano 1 października 2019 25-30h - tyle godzin (najpewniej mając na uwadze normal i hard, oraz wszystkie cut scenki ) zapowiedział na ukończenie dwójki Druckman. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 1 października 2019 Opublikowano 1 października 2019 W dniu 29.09.2019 o 09:40, zdrowywariat napisał: Ja nie mam tej cierpliwości. Osobiście tylko drugi trailer mnie nie zachwycił, bo pierwszy i teraz ten to miazga. W końcówce pierwszej części wjechałem na pełnej w ten szpital, a tu widzę, że będzie tak od samego początku. Poza tym nie mam już obaw co do występu Joela, myślę że będzie nam towarzyszył przez większość gry, bo samo part II w tytule mówi wszystko. Jedynkę przeszedłem 6 razy, a trailer dwójki obejrzałem już kilkanaście xD. W końcówce normalnie ciary mnie przeszły. Nie wiem z ktorej strony "part 2" mialoby sugerowac wiecej lub mniej joela, czy nawet ellie, to bez sensu. Ale im mniej wiem, tym lepiej dla tej gry. Prosba z mojej strony o trzymanie rezimu antyspoilerowego dot. part 2 w miare mozliwosci. Nawet oficjalne info od deva niech bedzie dyskretnie przekazywane, nie mowiac juz o przeciekach. To znaczy obstawian, ze ND dopilnuje pewnych tajemnic do premiery, ale.... Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 1 października 2019 Opublikowano 1 października 2019 (edytowane) W dniu 28.09.2019 o 19:54, XM. napisał: Ja bym przywitał nowe Uncharted, ale zamiast kopii Indiany to w nowej czesci cos na wzor M:I. Ja tez ale zdecydowanie oderwane od dobrze zamkinietej starej serii i z zupelnie nowymi bohaterami (zadnych corek drakea, wojkow ciotek ani przodkow), ale tylko pod warunkiem, ze nie kolidowaloby to z produkcja tlou, czyli.....no nie, jednak nie chcialbym. pfffff jaki jest czas na auto klejenie postow ? Edytowane 1 października 2019 przez Kazub Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 2 października 2019 Opublikowano 2 października 2019 (edytowane) 11 godzin temu, Kazub napisał: Nie wiem z ktorej strony "part 2" mialoby sugerowac wiecej lub mniej joela, czy nawet ellie, to bez sensu. Ale im mniej wiem, tym lepiej dla tej gry. Prosba z mojej strony o trzymanie rezimu antyspoilerowego dot. part 2 w miare mozliwosci. Nawet oficjalne info od deva niech bedzie dyskretnie przekazywane, nie mowiac juz o przeciekach. To znaczy obstawian, ze ND dopilnuje pewnych tajemnic do premiery, ale.... Bo kiedyś sam Druckmann o tym wspomniał, że to dalej będzie o tej dwójce bohaterów. Zapewne gra zacznie się bez Joela, jak to było na początku w jedynce bez Ellie, a później się pojawi. Mnie bardziej zastanawia jak to będzie działać, bo po pierwsze w jedynce Ellie tylko towarzyszyła, czasem rzuciła butelką, a po drugie będą psy, więc zrobienie AI dla Joela pomocnika w tej części to poziom programowania grounded. Jak dać coś w spoiler, bo chciałem coś dodać o jednej miejscówce z trailera? Edytowane 2 października 2019 przez zdrowywariat Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 października 2019 Opublikowano 2 października 2019 (edytowane) 11 godzin temu, Kazub napisał: Prosba z mojej strony o trzymanie rezimu antyspoilerowego dot. part 2 w miare mozliwosci. No to najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie nie wchodzenie do tematu czyż nie? 11 godzin temu, Kazub napisał: warunkiem, ze nie kolidowaloby to z produkcja tlou, czyli.....no nie, jednak nie chcialbym. Przecież od jakiegoś czasu mówi się o studiu, które jest stworzone od podstaw na potrzeby Uncharted a ND prawdopodobnie tworzy nowe IP. Edytowane 2 października 2019 przez _Be_ Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 2 października 2019 Opublikowano 2 października 2019 W rozmowie z serwisem GameSpot współreżyser projektu - Anthony Newman - ujawnił, że przeciwników wyposażono w nowy poziom świadomości. Do stanów, w którym wiedzą lub nie o obecności postaci gracza, dodano trzeci: podejrzliwość. Nawet po cichym zabiciu wroga, pozostali mogą odnaleźć ciało i na podstawie śladów pozostawionych przez strzały lub naboje domyślić się, z którego kierunku wyprowadzono atak. Wówczas podążą w tamtą stronę i odnajdując kolejne zwłoki spróbują odnaleźć bohaterkę. Ulepszona inteligencja zagwarantuje intensywniejszą rozgrywkę, choć Newman podkreśla, że zachowania przeciwników można wykorzystać, przewidując następne działania nieprzyjaciół. Wiedząc, gdzie się udadzą, staniemy przed szansą uniknięcia oponentów. https://www.eurogamer.pl/articles/2019-10-01-przeciwnicy-w-the-last-of-us-2-sa-znacznie-inteligentniejsi-wykryja-nawet-kierunek-ataku Cytuj
Gość suteq Opublikowano 2 października 2019 Opublikowano 2 października 2019 Tak, tak, w jedynce też miały być super zachowania przeciwników rodem z prezentacji na E3, a wyszli debile nawet na najwyższym poziomie trudności. Nie uwierzę póki nie zobaczę. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 2 października 2019 Opublikowano 2 października 2019 (edytowane) Czekam jeszcze na zapowiedź dysput filozoficznych miedzy postaciami niezależnymi. Tak na serio to również średnio wierzę w takie zapowiedzi. Zasoby konsoli są limitowane, przeciwnicy w grach Naughty Dogs nigdy nie wyróżniali się intelektem (raczej w drugą stronę), a teraz mamy mieć jakaś wybitną AI na podstawowym PS4? Good luck with that. Edytowane 2 października 2019 przez Paolo de Vesir Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.