Rayos 3 188 Opublikowano 14 grudnia 2016 Opublikowano 14 grudnia 2016 (edytowane) Seasons of Heaven Oficjalnie mamy zapowiedź pierwszego exa nie od Nintendo na Switcha. Póki co teaser, 19 grudnia trailer Gra leci na Unreal Engine 4 i będzie oparta na powieści o tym samym tytule autorstwa Nico Augusto. Opowieść skupi się na chłopcu Yann z zespołem Aspergera i jego psie Ani w pewnego rodzaju postapo świecie, będzie można kierować zarówno dzieciakiem jak i buldogiem. Screeny/grafiki: Edytowane 14 grudnia 2016 przez Rayos Cytuj
Gość Opublikowano 14 grudnia 2016 Opublikowano 14 grudnia 2016 Na małym ekranie to pewnie będzie wypalało gałki oczne. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 14 grudnia 2016 Opublikowano 14 grudnia 2016 Ta grafa i na dużym ekranie nie będzie miała czego się wstydzić Cytuj
Gość Opublikowano 14 grudnia 2016 Opublikowano 14 grudnia 2016 Trzeba sobie tylko zadać pytanie: po co komu taka grafa na przenośniaku? To jest tekst na dłuższą rozkminę, ale dla mnie zawsze grafika w przenośniej gierce powinna być przede wszystkim maksymalnie czytelna i funkcjonalna, natomiast pojedynczymi listkami lubię cieszyć się na ekranie na którym serio je dobrze widać, mam czas i przede wszystkim odpowiednią skalę, żeby je docenić. Oczywiście nie oznacza to, że neguje ładną grafę w wersji przenośniej, chodzi mi tylko o środki wyrazu jakimi się ten efekt osiąga. To jest właśnie pewien problem jaki mam ze Switchem, że zdaje się ( w dosyć oczywisty sposób) zbaczać ze ścieżki Niny w podejściu do przenośnych gier, na rzecz kierunku propagowanego przez SONY. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 14 grudnia 2016 Opublikowano 14 grudnia 2016 zgadza sie tylko ze Nintendo traktuje Switcha jako stacjonarke. Wyglada spoko, zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 14 grudnia 2016 Opublikowano 14 grudnia 2016 @pajgi Wiesz Japończycy i tak nie będą zbyt ekspresywni jeśli chodzi o grafę a samo Nintendo na zachodzie reklamuje konsolę jako stacjonarkę z możliwościami handhelda, zaś w Japonii często porusza się kwestie przenośne aby przyciągnąć jak najwięcej klientów. Dla Japończyków konsolka jak znalazł, ma odpowiednią moc aby portować gry z PS4 i XOne a do tego może być wersją handheldową dla Japończyków stroniących od stacjonarek. Na Zachodzie mogą zaś pochwalić się możliwościami iż wcale taka słaba ta konsola nie będzie a na dodatek potężniejszego handhelda na rynku nie znajdą z dedykowanymi dla niego grami. Ma to sens, oczywiście przekonamy się w Styczniu ile będzie pustych obietnic a ile prawdy ale to że konsola ma moc nie znaczy że każdy developer pójdzie tylko i wyłącznie w wizualia bo moc można przeznaczyć na kompletnie inne rzeczy jak fizyka, płynność, lokalny multiplayer, animacje, interakcja z otoczeniem czy AI. Połowa z tego w obecnych czasach leży (zwłaszcza AI) bo przecież wszystko idzie w typową wydmuszkę. Został miesiąc i przekonamy się co mają w zanadrzu. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 14 grudnia 2016 Opublikowano 14 grudnia 2016 > martwic sie czy Switch bedzie wytarczajaco mocny >mowic ze grafika jest zbyt ladna XD 1 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 14 grudnia 2016 Opublikowano 14 grudnia 2016 Jak sobie pomyślę, że w torbie będę miał gemboja, który zawstydzi Xboxa360, PS3, a i powalczy z Xboxem One, to mam wzwód. Starczy już męczenia oczu na 3dsie. Cytuj
Rayos 3 188 Opublikowano 19 grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 grudnia 2016 Trailer: BEKA bo... trailer jest z wersji PC, a twórcy nawet nie mają jeszcze devkitów Switcha XD Laura Kate Dale poinformowała na Twitterze, że materiał pochodzi z wersji na komputery osobiste. Twórcy z Francji znajdują się podobno w kolejce po deweloperskie wersje Nintendo Switch, ale aktualnie nie posiadają nawet jednego zestawu. http://www.ppe.pl/news/48245/seasons-of-heaven-pierwszy-zwiastun-ekskluzywnej-produkcji-na-nintendo-switch-prezentuje-wersje-na-pc.html Cytuj
pawelgr5 1 509 Opublikowano 19 grudnia 2016 Opublikowano 19 grudnia 2016 Jest więc szansa na najwiekszy downgorad od czasu watch dogs. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 grudnia 2016 Opublikowano 19 grudnia 2016 (edytowane) Rayos weź się opanuj z tymi newsami z ppe bo to się robi niesmaczne. A na co mieli grę najpierw stworzyć? Co myślisz że developerzy od MSa i Sony od razu wszystko robią na nową generacje od razu z devkitem w łapach? Wszystko jest najpierw robione na mocarnych PieCach a dopiero potem dostosowywane pod podzespoły konsol. Aż tak trudno zrozumieć? Beka to z was, którzy tego nie ogarniają bo nawet 95%gier na targach nie jest pokazywana prosto z konsol tylko z PieCów a teraz jest gó.wnoburza bo gra jest tworzona na razie bez devkita Edytka: A po pełnym trailerze widać iż grze daleko brakuje do czegoś co mozna nazwać kolejnym Uncharted 4. Poczyniając od grafy poprzez animacje, nic tutaj nie prezentuje się tak dobrze aby Switch tego nie udźwignął. Co najwyżej jakość światłocieni będzie gorsza. Edytowane 19 grudnia 2016 przez chrno-x Cytuj
Rayos 3 188 Opublikowano 19 grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 grudnia 2016 no już już, uspokoj się :* bardziej beke krece z tego, ze oni devkita w ogole jeszcze nie maja i stoja cierpliwie w kolejce po niego wiec nawet nie wiadomo czy dostana, a juz szumnie oglaszaja, ze beda robic gere na switcha Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 19 grudnia 2016 Opublikowano 19 grudnia 2016 Słabe to jakieś. Widać, że twórcy chcą ambitnie, artystycznie, ale gameplay wygląda B-I-E-D-N-I-E Obstawiam dwie opcje: średniak na 5/6-10 anulują gdzieś w połowie developingu Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 19 grudnia 2016 Opublikowano 19 grudnia 2016 Wyczuwam pazdziez i drewno. Do zaorania. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 grudnia 2016 Opublikowano 19 grudnia 2016 No i? Konsola nie wyszła jeszcze oficjalnie ale dev chce już wspierać konsolkę. Dziwie się iż w drugą stronę nie widać tego iż developer mógł już dawno dostać ostateczną specyfikację konsoli i tak naprawdę nie potrzebują do tego samego dev-kita aby przygotować już w jakimś stopniu grę. Switch nie ma gimmicka rodem Wii remote aby koniecznie potrzebny był devkit a sama gra śmiga na UE4, który jest w pełni wspierany przez Switcha. Jak dla mnie dobre i normalne posunięcie. Po prostu robiona jest z tego gó.wnoburza i to kompletnie niepotrzebna. Developerzy ukazujący swoje gry na konferencjach MSa i Sony gdy przedstawiali XOne i PS4 stali dokładnie w tym samym miejscu i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. Bo nie wiem kto wierzy w to iż jakiś indie developer zapowiada grę na platformę, której producent nie wie o planach tego developera. Trochę więcej powagi ludziska. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 19 grudnia 2016 Opublikowano 19 grudnia 2016 A po pełnym trailerze widać iż grze daleko brakuje do czegoś co mozna nazwać kolejnym Uncharted 4. Poczyniając od grafy poprzez animacje, nic tutaj nie prezentuje się tak dobrze aby Switch tego nie udźwignął. Co najwyżej jakość światłocieni będzie gorsza. No z pewnością intencją twórcy gry o dzieciaku biegającym z psem i latającym jakimś latawcem było robienie "kolejnego Uncharted 4". Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 20 grudnia 2016 Opublikowano 20 grudnia 2016 EX na switcha? Twórcy nie mają nawet devkitów jeszcze Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 21 grudnia 2016 Opublikowano 21 grudnia 2016 A po pełnym trailerze widać iż grze daleko brakuje do czegoś co mozna nazwać kolejnym Uncharted 4. Poczyniając od grafy poprzez animacje, nic tutaj nie prezentuje się tak dobrze aby Switch tego nie udźwignął. Co najwyżej jakość światłocieni będzie gorsza. No z pewnością intencją twórcy gry o dzieciaku biegającym z psem i latającym jakimś latawcem było robienie "kolejnego Uncharted 4". Chodziło mi tylko i wyłącznie o poziom graficzny, nie gameplay'owy. Co jasno i wyraźnie napisałem skupiając się wyłącznie na animacjach i sferze wizualnej. Więc gdzie temu do Uncharted 4 żeby tego Switch nie udźwignął. A skoro nawet Dark Souls 3 śmiga na Switchu i FS jest zadowolone z jakości to dlaczego powyższy tytuł ma tak nie wyglądać jak na pierwszych prezentacjach? Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 21 grudnia 2016 Opublikowano 21 grudnia 2016 Wygląda to nadzwyczaj dobrze i ciekawie. Produkcja pozuje na takie Hearth of Darknes w 3D. Widać jednak, że gra wciąż jest niedopracowana. Głównie chodzi tu o animacje głównych bohaterów. Drewniane ruchy, pies chwytający się w powietrzu chłopaka, wygląda jak jakiś desperados plus liść za pomocą którego fruwamy wygląda jak jakaś zielona sklejka z żel betonową animacją powiewania. Tak więc roboty kupa, a Oni nawet nie posiadają dev kita Switcha. Tak wiec wątpię, że gra będzie na premierę. Raczej jakieś pół roku po. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 21 grudnia 2016 Opublikowano 21 grudnia 2016 wygląda mega biednie i padacznie, jedyny powod dla którego gada się o tej gierce jest trik marketingowy ze switchem na steam jest miliard ciekawszych i ładniejszych gierek, tworcy wiedzieli ze bez gadki o exie na switcha nikt by na to nawet nie splunal 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 21 grudnia 2016 Opublikowano 21 grudnia 2016 (edytowane) Podobno jest jeszcze lepiej, jeden z francuskich serwisów o grach twierdzi, że: - The game had already been pitched to Nintendo once and was rejected.- Any Arts, the Studio, doesn't even have any development space, as admitted by the founder.- They do not have a Switch devkit Dodatkowo, wszędzie wciskają wiadomości o książce na której jest oparta, napisanej przez szefa studia (xDDDD), cena książki jest nienaturalnie wysoka (20 funtów w UK xDDDDD), a sama jakość noweli jest podobno "nieprzekonująca".P.SNie wiem dlaczego oprawa zbiera jakiekolwiek pozytywne opinie, w tym "trailerze" są assety wyrwane prosto z dema UE4 ( dostępne dla każdego) i wszystko wygląda na amatorkę. Edytowane 21 grudnia 2016 przez Hendrix 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 21 grudnia 2016 Opublikowano 21 grudnia 2016 Zapowiada nam sie duchowy spadkobierca Rime Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.