SlimShady 3 438 Opublikowano 7 stycznia 2023 Opublikowano 7 stycznia 2023 Ground Zeroes w marcu będzie miało 9 lat, a do tej pory nic lepszego w temacie nie wyszło. Druga kwestia, że to jednak zawsze był niszowy gatunek, tak samo jak survival horrory. Ma pewną grupę fanów, ale to nie jest nic, co będzie bić się z największymi hitami dlatego nawet mnie nie dziwi, że nikt nie pompuje w to kasy od momentu wyjścia MGS-a V, który był sukcesem, ale też nie mało kosztował ze względu na budowanie latami zajebistego Fox Engine. Tak samo widzicie jak ten powrót SH wygląda, no coś się niby dzieje, ale ostrożnie, zachowawco, żeby czasem nie rozwalić sobie ryja o zbyt wysoki budżet, bo seria niby legendarna, ale w tym gatunku, tylko RE zarabia naprawdę dobrą kasę. 1 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 stycznia 2023 Opublikowano 7 stycznia 2023 Ciekawe co wyjdzie z remakeu Splinter Cella, po tym cyrku z POP wiele nie oczekuję, a szkoda, bo lubię bardzo SC, szczególnie trylogię. I dla mnie ta seria jest prawie jak RE, nie zniszczyli jej, do końca wychodziły te lepsze i te mniej lepsze części, choć wiadomo, że SC3: Chaos Theory to był kozak mr1. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 7 stycznia 2023 Opublikowano 7 stycznia 2023 Godzinę temu, Ukukuki napisał: Jak większość skradanek, dlatego ten gatunek umiera. Brak rozwoju od lat. No nie wydaje mnie sie. Ze biegasz typowi za plecami a on cie nie slyszy? Takie rzeczy tylko w mgs1 i 2. Cytuj
Ukukuki 7 103 Opublikowano 7 stycznia 2023 Opublikowano 7 stycznia 2023 No ogólnie to od prawie 10 lat nie ma skradanek AAA więc ciężko porównywać do czegokolwiek. Hitman jedynie ale zupełnie inny gameplay. Skradanki jak MGS czy Splinter Cell to bardzo umowne gierki i tak trzeba je traktować. To nie Arma gdzie godzinę podkradasz się pod pozycje wroga żeby zostać dostrzeżonym i dostać w dupę w 30 sekund. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 7 stycznia 2023 Opublikowano 7 stycznia 2023 Nikt nie pisal o mgs czy sc w kontekscie bycia uber symulatorami szpiega. Ale zestawiajac te serie ze soba np. MGS2 z SC1 to tylko te druga mozna nazwac skradanka. Pierwsza to wciaz pacman. Dopiero od mgs3 cos drgnelo zeby osiagnac szczyt w MGS5. SC to z kolei regres bo o ile 1-3 to swietne skradanki to potem juz action wjechalo za motzno. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 stycznia 2023 Opublikowano 7 stycznia 2023 Już przyjaciel odkurzył PSXa, zamówił kabel AV z allegro, bo mu się gdzieś zapodział, tak że teraz tylko kwestia, czy konsola jeszcze działa, ale raczej tak, tak więc będzie grane na holidayu, zostało tylko ogarnąć jakiś TV 21” kineskopowy i będzie jak za dawnych lat xD. Wszystko jest ba dobrej drodze, że zobaczę o co te całe halo Cytuj
Badus 282 Opublikowano 7 stycznia 2023 Opublikowano 7 stycznia 2023 Nadchodzący rok chcę poświęcić na wyczyszczenie kilku większych tytułów z backlogu (głównie na Pstryka), a w przerwach ogrywać indyki/gierki spoza AAA. Ponadto przygoda z CP2077 wymęczyła mnie na tyle, że raczej będę unikał open worldów w najbliższym czasie, a pierwszeństwo dostaną gierki na 10 h max. No i jeszcze jedno postanowienie, ale niezwiązane wprost z gierkowaniem - mocny detoks wszelkich materiałów promocyjnych. Obecny marketing osiągnął wg mnie apogeum obdzierania wszelkiej radochy z nowych tytułów, bo człowiek jest już przepakowany informacjami na premierę. Zacząłem stosować w minionym roku i zdecydowanie skoczyło mi zadowolenie z doświadczania popkultury wszelakiej, polecam przetestować. Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 8 stycznia 2023 Opublikowano 8 stycznia 2023 20 godzin temu, SlimShady napisał: Druga kwestia, że to jednak zawsze był niszowy gatunek, tak samo jak survival horrory. Ma pewną grupę fanów, ale to nie jest nic, co będzie bić się z największymi hitami dlatego nawet mnie nie dziwi, że nikt nie pompuje w to kasy od momentu wyjścia MGS-a V Z tym drugim to się nie zgodzę, bo survival horrory to od zawsze były kamienie węgielne gamingu i do dziś (w sumie to szczególnie dziś) mają się nadzwyczaj dobrze. Cytuj
kotlet_schabowy 2 733 Opublikowano 8 stycznia 2023 Opublikowano 8 stycznia 2023 (edytowane) W dniu 7.01.2023 o 13:10, SlimShady napisał: Tak jak w przypadku Mafii, lepiej, żeby to był oryginał, ale bez sentymentu nie będzie tego czuł, czego przykładem nawet był ostatnio sam kotlet(remake mafii). Jasne, co nie zmienia faktu, że oryginalną Mafię swego czasu skończyłem. I akurat moje podejście jest takie, że gdybym nie zagrał te ~10 lat temu, to pewnie wersji definitywnej bym nie ruszył. Tak samo choćby z FF VII. Dla kogoś to może być oczywiście dziwactwem, no ale tak czy siak analogią by było, gdyby ktoś skończył MGSa, a później TTS. Zresztą czytałem sobie później trochę o różnicach w odświeżonej Mafii i całkowicie rozumiem zarzuty, używając Twojego słownictwa, psychofanów. To są w dużej mierze dwie różne gry i zawsze w takich przypadkach będzie się pojawiać dyskusja "co lepsze dla świeżaka" (w przeciwieństwie do remake'ów w stylu wspomnianych Kolosów, notabene wyobraźmy sobie, że w SoTC na PS4 mielibyśmy całkowicie zmieniony OST). Inna sprawa, że między Mafiami minęły dwie pełne generacje. Twin Snakes wyszedł ledwo 5 lat po jedynce i między innymi dlatego był on w kontekście postępu w branży, mało potrzebny. Choć faktem jest, że na tamte czasy graficznie przeskok między generacjami był potężny. W rozmowach o gierkach, filmach i innych hobby nie jestem typem, który się upiera przy swoim, bo z reguły kieruję się zasadą "co kto lubi". Ale w tym przypadku nie będę KONCYLIACYJNY, bo w mojej ocenie, biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności, TTS oferuje albo zmiany na minus, albo "neutralne", a chyba jedyną w miarę obiektywnie mierzalną (choć wcale nie obiektywną w kontekście osobistej "wrażliwości estetycznej") zmianą na plus jest grafika. Więc, pytając retorycznie, dlaczego ktoś miałby w ogóle grać w TTS zamiast oryginału? Tylko przez liczbę polygonów i jakość tekstur? C'mon. Paradoksalnie, ta gra jest właśnie idealnym produktem dla fanów oryginału, bo cały fun z obcowania z nią wynika z porównań do poprzednika. Jak wyjdzie kiedyś w końcu nowy, mityczny remake, to zmieni postać rzeczy. Mimo wszystko polecę fajną analizę, oczywiście pełną spoilerów: Edytowane 8 stycznia 2023 przez kotlet_schabowy Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 9 stycznia 2023 Opublikowano 9 stycznia 2023 W dniu 8.01.2023 o 14:45, Wredny napisał: Z tym drugim to się nie zgodzę, bo survival horrory to od zawsze były kamienie węgielne gamingu i do dziś (w sumie to szczególnie dziś) mają się nadzwyczaj dobrze. Horrory może tak, gierko filmów i chodzonek uciekanek jest od zajebania ale takich czystych rasowo survivalów? Oprócz residentów to tak średnio było w ostatnich latach Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.