Gość Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 Ja oddaje do KiG i biore nową. Tylko nigdy nie robiłem zwrotów. Problem faktycznie jest bo wczoraj bylem u kumpla ktory tez ma taka syt. I po podpieciu moich joyow wszystko smigalo elegancko co ciekawe ma te kolorowe ja mam szare ale to chyba nie ma znaczenia. Co do kig tez bedzie im zwracal online pisal do nich sam jestem ciekaw co mu odpisza Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 A jak najprościej zrobić test? Schowałem się za ścianą, jakieś 3m od konsoli, nade mną router który mam pod sufitem i pad wydawał się działać bez zarzutu (2 joye w tym platiczku). Jak zrealizować wasz problem z połączeniem? Mam szarą wersję. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 Jeszcze możesz zakryć ręką całego lewego joycona/schować go za plecami. Na siłę nie ma co szukać, nie każdy ma z tym problemy. Cytuj
Gość Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 No ja dzisiaj sprawdzalem z 4m z zaslonietym i dzialal tak samo. Alebu kumpla z bliska nawet zrywalo. Cytuj
Kukles 8 Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 Jest coś zrypane. Oczywiście nie we wszystkich. Niestety niektórzy mają pecha. Cytuj
second 3 707 Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 Czytam ten temat i coraz bardziej się zniechęcam do tej konsoli, ale jak wejdę w temat o Zeldzie i trochę tam popatrzę, to już sie niemal ubieram i idę do sklepu. Więc wchodzę znowu tutaj poczytać o samym Switchu i jego problemach, żeby trochę ochłonąć i przemyśleć sprawę i znów chęć zakupu wyparowuje... Do czasu aż Ragus jakieś screeny wrzuci, wtedy cały cykl się powtarza. No i tak mi właśnie czas mija... :) Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 Najprościej sprawdzić tak jak pokazywali na filmiku z GameXplain. Czyli po prostu zakryć joycona ręką. Od razu powinny pojawić się zakłócenia. Najgorzej, że nawet jak trzymasz zwyczajnie, w trakcie gry to potrafi się pojawić. Tak w ogóle to ktoś z szarą wersją na forumku ma kłopoty? Albo ktoś z neonem nie ma? Cytuj
Gość Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 No wlasnie czytajac rozne fora wiecej wypadalo na neony ale chyba nie ma to znaczenia. Cytuj
iluck85 2 947 Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 (edytowane) Kto kupuje w MM czy Saturnach konsole, skoro cena na start jest przynajmniej 50 zł wyższa niż w sklepach stricte z grami/konsolami? :D Dodaj przesyłkę kurierem i podaj różnice. Dodatkowo nie czekasz na kuriera tylko idziesz bierzesz z półki i masz. Edytowane 5 marca 2017 przez iluck85 Cytuj
Sebas 1 586 Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 Czytam ten temat i coraz bardziej się zniechęcam do tej konsoli, ale jak wejdę w temat o Zeldzie i trochę tam popatrzę, to już sie niemal ubieram i idę do sklepu. Więc wchodzę znowu tutaj poczytać o samym Switchu i jego problemach, żeby trochę ochłonąć i przemyśleć sprawę i znów chęć zakupu wyparowuje... Do czasu aż Ragus jakieś screeny wrzuci, wtedy cały cykl się powtarza. No i tak mi właśnie czas mija... :) Dokładnie tak samo. Parę razy byłem na KiG i prawie pociągnąłem za spust ale mam traumę jeszcze po tym jak kupiłem PSP w dniu premiery z bad pikselami. Założyłem, że na mnie nie trafi. GameXplain ma szare joycony i problemy występują nawet po updejcie os. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 Przypomniał mi się znajomy, który dostał od ojca z USA X360, pochodził mu 2 godziny i RRoD xd. Cytuj
iluck85 2 947 Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 Ktoś ogarnął instrukcje? Jest tam napisane że ISTNIEJE taka możliwość ŻE MOŻE rozłączać? Jak jest tam wzmianka o tym, to gwarancja nic nie da, wtedy musi być oficjalne stanowisko N że jest coś nie tak i oddawać do sklepów. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 U mnie żadnych problemów, nawet 3 metry od TV joye działają perfekcyjnie. Jak do tej pory nie mogę powiedzieć złego słowa o konsoli. Zelda Goty (pewnie spędzę w niej ze 100h) i dla nieh warto kupić ten sprzęt. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 (edytowane) Jedyne co mi się nie podoba, to umiejscowienie guzików + i -, gdy konsola jest w trybie przenośnym. Strasznie niewygodnie są rozmieszczone. Zdecydowanie za wysoko. Edytowane 5 marca 2017 przez ragus Cytuj
Trixter 3 Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 Nic nie rozłącza, można wyjść z pokoju, zamknąć drzwi i dalej działa. Kolor gray. Cytuj
Mantis 1 161 Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 U mnie też przerywa lewy joy. Ale to ewidentnie musi być totalnie zasłonięty z każdej strony. Normalnie chowając za plecami nic się nie dzieje. Działa też bez problemu na 5 m. Reklamować nie będę, bo nie czuję by u mnie istniał problem. A i mam pro pada, oraz na tygodniu drugi zestaw joyów dojdzie. Cytuj
Kukles 8 Opublikowano 5 marca 2017 Opublikowano 5 marca 2017 Ktoś ogarnął instrukcje? Jest tam napisane że ISTNIEJE taka możliwość ŻE MOŻE rozłączać? Jak jest tam wzmianka o tym, to gwarancja nic nie da, wtedy musi być oficjalne stanowisko N że jest coś nie tak i oddawać do sklepów. Tak ale przy zakupie przez neta masz 14 dni. Konsola jest mega i musze ją miec. Cytuj
Gość Opublikowano 6 marca 2017 Opublikowano 6 marca 2017 Panowie chyba beda niezle jaja z tymi uszkodzonymi switchami. Mojemu kumplowi konsoleigry odpisaly ze maja 14 dni na ustosunkowanie sie i ze towar bedzie prawdopodobnie odsylany do dystrybutora do czech czyli pewnie zanim odesla naprawione to potrwa. (Kase maja oddawac jesli nie bedzie mozliwosci naprawy) Cytuj
Sebas 1 586 Opublikowano 6 marca 2017 Opublikowano 6 marca 2017 (edytowane) Bo reklamuje a nie podaje się na prawo do odstąpienia od umowy. W drugim przypadku jeżeli oddaje się towar nienaruszony sklep nie ma nic do dyskutowania. No ale to trzeba pomyśleć i brać samą konsole bez gry w jednym zakupie bo oddać trzeba wszystko a software nie podlega temu prawu. Dla dobra ogółu może i tak reklamujcie bo wtedy wadliwe sztuki nie wrócą do obiegu :D Edytowane 6 marca 2017 przez Sebas Cytuj
Gość Opublikowano 6 marca 2017 Opublikowano 6 marca 2017 No ale skoro otworzył tą konsolę i ją wypróbował to towar jest 'naruszony' według KiG także raczej każdy kto ma od nich wadliwy będzie musiał reklamować a nie zwracać? Cytuj
Sebas 1 586 Opublikowano 6 marca 2017 Opublikowano 6 marca 2017 Według KiG może. Zgodnie z prawem konsument ma prawo do zapoznania się z produktem a przecież towar nie jest w blistrze więc nie można mówić o naruszeniu produktu. Zresztą nawet w takim przypadku sprzedawca może się jedynie domagać rekompensaty w postaci potrącenia części kwoty. Cytuj
Gość Opublikowano 6 marca 2017 Opublikowano 6 marca 2017 No sam jestem ciekaw jak mu tą syt. rozwiążą bo to dość szanowany sklep, sam u nich brałem swoj sprzęt a to ze nie mam obecnie z nim problemu nie znaczy ze nie wystapi pozniej. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 6 marca 2017 Opublikowano 6 marca 2017 No ale to trzeba pomyśleć i brać samą konsole bez gry w jednym zakupie bo oddać trzeba wszystko a software nie podlega temu prawu. Jeżeli gra jest nierozfoliowana to tez można oddać. Joycony można przetestować bez odpalania gry, więc jeżeli komuś zależy, to może zamówić Switcha z Zeldą, przetestować samego Switcha i odesłać z Zeldą. Wojtas, wobec twojego kolegi zastosowali przepisy dotyczące rękojmi i stety/niestety mają faktycznie 14 dni na rozpatrzenie roszczenia twojego kolegi. Cytuj
Gość Opublikowano 6 marca 2017 Opublikowano 6 marca 2017 Na razie nic mu nie zastosowali tylko mu tak odpisali ze przy reklamacji tak sprawa wyglada. Nie wiem co mu odpisza jak sie powola na zwrot. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 6 marca 2017 Opublikowano 6 marca 2017 to szukanie na sile wad, nerwica, histeria. Ciekaw jestem jak bedziecie samochod kupowac, o ja yebie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.