Velius 5 698 Opublikowano 10 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 Bardzo licze na system skilli i rozwoj postaci. W ostatnich latach dostajemy w jrpgach coraz bardziej okrojoną "swobode" rozwoju i wszystko sprowadza sie do zestaw A lub B i jazda. Mam nadzieje ze bede mogl sie pobawic i rozwalic sobie glownego bohatera. Cytuj Odnośnik do komentarza
ireniqs 3 025 Opublikowano 10 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 Coś mi się wydaje (nie oglądałem w sumie nic z gierki, dowiaduję się wszystkiego od was) że ta walka i rozwój postaci będzie czymś na wzór mmo. Taknie? Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 826 Opublikowano 10 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 Wątpię skoro ma być bardziej do Xc podobne aniżeli do xcx. Cytuj Odnośnik do komentarza
Velius 5 698 Opublikowano 10 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 Ja ogladalem directa i bylo wspomnienie o tym ze rozwoj zalezy tylko od nas i mozemy uczynic z glownego bohatera bezuzytecznego wiesniaka, nie wiem ile w tym marketingu a ile prawdy ale ludzie po forach pisza ze beda spedzac przy budowaniu postaci po kilka godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza
ireniqs 3 025 Opublikowano 10 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 Ja ogladalem directa i bylo wspomnienie o tym ze rozwoj zalezy tylko od nas i mozemy uczynic z glownego bohatera bezuzytecznego wiesniaka, nie wiem ile w tym marketingu a ile prawdy ale ludzie po forach pisza ze beda spedzac przy budowaniu postaci po kilka godzin.Jeżeli tak będzie to 100h pęknie na luzaku. :obama: Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinoji 763 Opublikowano 10 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 Kiedy ostatnio byl jakis dobry jrpg od duzego studia, w ktorym mozna bylo konkretnie pokombinowac z budowaniem postaci? ale bym juz pogral Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 10 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 do mnie calosc prezentuje sie FENOMENALNIE, jeszcze sie nie ogarnalem z marianem, a tu za 3tyg kolejna megatona od niny, tylko te nieszczesne walki...za dlugo, mam nadzieje, ze to dalej na potrzeby prezentacji bo nic mnie tak nie irytuje w jrpg jak przydlugie potyczki z randomami Cytuj Odnośnik do komentarza
funditto 657 Opublikowano 10 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 Nie wiem czy widzieliście 3 japońskie reklamy XC2, jeśli nie to warto, bo pokazują dużo nowego, chociaż niektórzy mogą je odebrać jako lekkie spoilery Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 10 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 Kiedy ostatnio byl jakis dobry jrpg od duzego studia, w ktorym mozna bylo konkretnie pokombinowac z budowaniem postaci? ale bym juz pogral Divinity Original Sin 1 (na PC i konsole) i 2 (na PC na razie). Ogladalem directa. Zapowiada sie mega. Martwilem sie glownie systemem rozwoju postaci, ograniczenia dostepu do skilli w trakcie walki itd. Nie bedzie zle. Skilli bedzie nawet do 12 na raz + kombosy pomiedzy skillami + kombosy od innych ziomkow z party jak sie pusci super speciala + polaczenie tych dwoch kombosow i wyglada na to ze walki beda ciekawe. Poza walkami postacie beda mialy wlasne umiejetnosci umozliwiajace eksploracje. Mozna rozwijac bohaterow i rozne blade'y osobno. Mozna grupowac blade'y w zespoly i wysylac na misje. Bedzie co robic. Teraz sobie ogrywam Disgaea 5 na switchu (niesamowicie rozbudowana gra) i Xeno wydaje sie troche podobne. Masa systemow, ktore sie przeplataja i tworza jedna, wielka, za(pipi)ista gre. Cytuj Odnośnik do komentarza
Velius 5 698 Opublikowano 10 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 Ale Diivnity to nie jrpg @estel, to ze crpgi sa rozbudowane to wiadomo :) Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 10 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 A no tak. JRPG jakos w ogole podupadly, nie pamietam niczego mega poza ostatnia persona, ktora przynajmniej wg. mnie sprostala wymaganiom. Ale rozwijania postaci to tam za duzo nie bylo. Chyba, ze doliczymy fuzje person jako element skomplikowania, ale to chyba nie o to chodzilo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Strife 228 Opublikowano 10 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2017 Exist Archive można trochę pokombinować i daje to dużo frajdy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 przeniescie to do dzialu switcha bo temat znika i nikt tu nie zaglada, a nawet na discordzie wiecej o tym dyskutujemy niz tu btw hype mega, ci co juz ogrywaja sa zachwyceni, ostatni kontakt z monolith mialem przy okazji trylogii xenosaga (ktora wielbie tak samo jak i xenogears) wiec tym bardziej jestem spragniony ich nowego dziela Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinoji 763 Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 ktos na reddicie skompilowal aspekty, ktore przewijaja sie w wiekszosci pierwszych wrazen, wyglada to tak: The combat seems to start off being a little slow for the first hour or so, but then gradually becomes exciting to play through, and what many previewers are calling the most fun to customize Xenoblade combat experience yet. The story also seems to have a slow start, but it soon becomes interesting and heartfelt. The world makes this a rule of three, it begins as being pretty linear until the next few chapters of the game open it up as fun to explore and breathtaking to look at. The characters are at their most expressive compared to any other Xenoblade game, and their interactions have charm similar to the first game. That being said, the story isn't quite hitting the levels of the first Xenoblade so far for some previewers, but it has still been a good ride so far. Some see potential for a great RPG story once the game fully realizes itself in its later stages. A lot of previewers are eager to continue watching the story unfold, they are very invested. The sidequest management is much better than X, you won't be confused as to what you're supposed to do. One previewer says there are a few cringey moments with designs and animations, but they're not by any means prevalent or distracting. The enemies feel like a natural part of the ecosystem, there is still the classic sprinkling of higher-level foes into even early parts of the overworld, it's easy to get defeated (even one-shotted), but death is easily recoverable as usual. The music is beautiful, and very robust. Game feels fresh and different from the first due to the quirkiness of the Blades and environments. Two previewers comment on the English voice acting, one says it's actually pretty good, the other pretty much says the same thing, but also seems to like the diversity of accents. No loading screens outside of fast travel. Game looks good graphically, but there are some hits to portable mode. 2 tygodnie jeszcze i bedzie grane :obama: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 Pierwsze 30 sekund to czysty seks. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinoji 763 Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 Odpalilem i po 5s wylaczylem. Wiem, ze niektorym to obojetne, ale efekt WOW, kiedy pierwszy raz widzialem niektore krajobrazy w xc i xcx byl dla mnie wart nie ogladania wczesniej zadnych trailerow. Teraz tez tak zrobie i bede bil smietane przed tv z padem w reku. Cytuj Odnośnik do komentarza
blantman 5 780 Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 hype train u mnie już mocno rozkręcony. Nic nie oglądam wiem że w grudniu tylko w jedną grę będę grał :) Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 826 Opublikowano 16 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 Ależ czekam ja pier.dole. Nic nie paczam! Cytuj Odnośnik do komentarza
Pacquiao 889 Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 Bierem na premierę, a Xenoblade Chronicles i Xenoblade Chronicles X kupione i nie ruszone :p Cytuj Odnośnik do komentarza
Velius 5 698 Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 Zapomnialem o istnieniu tego tematu bo ukryty gdzies w czelusciach forumka :obama: Zamowiona limitka, czekam jak nie wiem co. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 (edytowane) There’s a satisfying depth to it all. It’s on the brink of overwhelming, but laid out intuitively. Chcę milion statystyk i systemów, tak jak w XenoX. Muzyka w tej grze zniszczy. Edytowane 16 listopada 2017 przez ragus Cytuj Odnośnik do komentarza
zdrowywariat 373 Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 (edytowane) ktos na reddicie skompilowal aspekty, ktore przewijaja sie w wiekszosci pierwszych wrazen, wyglada to tak: The combat seems to start off being a little slow for the first hour or so, but then gradually becomes exciting to play through, and what many previewers are calling the most fun to customize Xenoblade combat experience yet. The story also seems to have a slow start, but it soon becomes interesting and heartfelt. The world makes this a rule of three, it begins as being pretty linear until the next few chapters of the game open it up as fun to explore and breathtaking to look at. The characters are at their most expressive compared to any other Xenoblade game, and their interactions have charm similar to the first game. That being said, the story isn't quite hitting the levels of the first Xenoblade so far for some previewers, but it has still been a good ride so far. Some see potential for a great RPG story once the game fully realizes itself in its later stages. A lot of previewers are eager to continue watching the story unfold, they are very invested. The sidequest management is much better than X, you won't be confused as to what you're supposed to do. One previewer says there are a few cringey moments with designs and animations, but they're not by any means prevalent or distracting. The enemies feel like a natural part of the ecosystem, there is still the classic sprinkling of higher-level foes into even early parts of the overworld, it's easy to get defeated (even one-shotted), but death is easily recoverable as usual. The music is beautiful, and very robust. Game feels fresh and different from the first due to the quirkiness of the Blades and environments. Two previewers comment on the English voice acting, one says it's actually pretty good, the other pretty much says the same thing, but also seems to like the diversity of accents. No loading screens outside of fast travel. Game looks good graphically, but there are some hits to portable mode. 2 tygodnie jeszcze i bedzie grane :obama: Trochę się po tej lekturze napaliłem :). Edytowane 16 listopada 2017 przez zdrowywariat Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 Ten rok dla mnie na switchu jak kilka lat na innych konsolach jakie mialem w ostatnim czasie Hype wielki choc ostatnio czytalem, ze ktos pi 50h nawet nie byl w polowie liczac liczbe chapterow wiec skoncze gdzies pewnie w lutym xdd Ehhh z farbki2,mk8 czy nawet arms leza i tesknia, tyle dobra, ze czasu brak Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 Spoko, myślę do marca się trochę uspokoi sytuacja z premierami, także zdążysz się nacieszyć wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 16 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2017 Zamowiona limitka :lapka: Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.