Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 2


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przede wszystkim niech sobie zada pytanie jakie systemy walki lubi bo to najwieksza roznica, do tego odkrywanie swiata gry vs jednakowe dungeony, no i miliony dialogow vs jrpg gdzie balans walka/dialogi jest o wiele lepiej zbalansowany

Opublikowano
1 minutę temu, Ficuś napisał:

przede wszystkim niech sobie zada pytanie jakie systemy walki lubi bo to najwieksza roznica, do tego odkrywanie swiata gry vs jednakowe dungeony, no i miliony dialogow vs jrpg gdzie balans walka/dialogi jest o wiele lepiej zbalansowany

Dokładnie tak, zupełnie inne gry, zupełnie inne priorytety i mechaniki.

 

Ale też trzeba brać to pod uwagę, a nie zagrać w P4G i psioczyć że jrpgi są do pupy. Tych gier nie powinno się wrzucać do jednego wora.

Opublikowano

wszedlem sobie na nikogoforum poczytac o wrazeniach z xeno tamtej ekipy, a tam greg co chwile:

 

Cytat

Przeczytałem posta. Ta gra tak bardzo nie jest dla mnie  

Cytat

Czytam temat tu i na PE i gra zawiera wszystko to za co gardzę jRPGami: przesadnie skomplikowaną mechanikę, milion nikomu nie potrzebnych statystyk, sztywnych bohaterów z beznadziejnym voice actingiem, długie walki które niczemu nie służą oprócz wydłużania czasu gry. Oczywiście dla mnie są to wady, dla innych mogą być zalety. W każdym razie gierka dla totalnych die hard fanów. Dobrze, że nie kupiłem 

 

dodajcie do tego to co tutaj pisze - i kuvva po chyu sie zastanawiasz jak sam sobie odpowiadasz i jestes pewny, ze ci nie spasuje? az zaluje, ze posta odpowiedzi napisalem 

Opublikowano (edytowane)

Na nikogoforum to się wchodzi przede wszystkim, żeby przeczytać posty Tawota. Do Xeno też pięknie rozpisał system walki, a Greg/ Godot nie pierwszy raz sam nie wie czego chce. Przypominam, więc Godot, że odbiłeś się od tutoriala w Zeldzie i gdyby nie zachwyty innych to byś odpuścił tak niesamowitą grę - skoro, więc coś takiego Cię odrzuciło to od Xeno odbijesz się tym bardziej

Edytowane przez funditto
  • Plusik 2
Opublikowano

Jak przydzielić więcej Blad'ow do bohaterów?? Max mogę dorzucić jednego marnego (nie trafiłem zadnego unikalnego do tej pory a zmarnowałem ze dwa kryształy rare juz) a slot na dole jest nadal dla mnie nie dostepny. Coś dodatkowego muszę odkryć czy jak??

Opublikowano
1 minutę temu, pawelgr5 napisał:

Jak przydzielić więcej Blad'ow do bohaterów?? Max mogę dorzucić jednego marnego (nie trafiłem zadnego unikalnego do tej pory a zmarnowałem ze dwa kryształy rare juz) a slot na dole jest nadal dla mnie nie dostepny. Coś dodatkowego muszę odkryć czy jak??

 

Graj dalej.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ludzie graja 10h i mysla ze wszysto widzieli a tu tutorial dalej trwa :yao:

 

Ja nadal chapter 3, mialem fajna walke, kurcze, ale ta muzyka w tej grze robi :obama: A system walki to istne cudo :banderas:

Opublikowano

Jak się przenosi blade'a z jednej postaci na drugą? Kurde, widziałem taka opcje na pewno i teraz nie mogę tego zlokalizować.

Opublikowano (edytowane)

Musisz uzyc Overdrive, jak masz key item to jest ta opcja pod customize blade z menu bladów. Są dosc rzadkie chyba, ja swoj zmarnowalem myslac ze to unlimited use.

Edytowane przez Velius
Opublikowano

Ok, juz pare razy powchodzily mi max blades combo, odblokowalem drivers combo, trzaskam cancel attacks wdupszeniem artsa w odpowiednim momencie i jest po prostu cudownie, fenomenalna pozycja, ostatnim jrpg gdzie tak mocno jarala mnie muza i te uczucie niesamowitej przygody byl dragon quest 8

Opublikowano
7 godzin temu, funditto napisał:

Na nikogoforum to się wchodzi przede wszystkim, żeby przeczytać posty Tawota. Do Xeno też pięknie rozpisał system walki, a Greg/ Godot nie pierwszy raz sam nie wie czego chce. Przypominam, więc Godot, że odbiłeś się od tutoriala w Zeldzie i gdyby nie zachwyty innych to byś odpuścił tak niesamowitą grę - skoro, więc coś takiego Cię odrzuciło to od Xeno odbijesz się tym bardziej

Posty Tawota są lepsze niż większość tekstów/felietonów pisanych w polskich pismakach growych.

Opublikowano
Jak biegam i zwiedzam przy tej muzyczce to tez mi sie bardzo kojarzy z DQ8, zwlaszcza w nocy jak leci spokojna nuta.
To samo u mnie. 3 chapter do tego jest bardzo urokliwy + ta muzyczka i dla mnie jest pełen relaks. Tylko czasami zbyt dużo mobków na drogach stoi i mi przeszkadza.
Opublikowano
13 godzin temu, funditto napisał:

Na nikogoforum to się wchodzi przede wszystkim, żeby przeczytać posty Tawota. Do Xeno też pięknie rozpisał system walki, a Greg/ Godot nie pierwszy raz sam nie wie czego chce. Przypominam, więc Godot, że odbiłeś się od tutoriala w Zeldzie i gdyby nie zachwyty innych to byś odpuścił tak niesamowitą grę - skoro, więc coś takiego Cię odrzuciło to od Xeno odbijesz się tym bardziej

 

Biorąc pod uwagę, że skończyłem wszystkie trójwymiarowe Zeldy i kilka handheldowych to raczej wątpie żebym odpuścił. No i tak, nie wiem czy chcę wydać 250 zeta na Xeno. Kusi mnie świat i ciekawa fabuła. Ale jak czytam o systemie walki to odrzuca mnie po całości

Opublikowano (edytowane)

Ale bym sobie porobil takie

 

merc missions

na telefonie w pracy jako jakas aplikacja polaczona z gra. Szkoda, ze Nintendo.

Edytowane przez Kinoji
Opublikowano
15 godzin temu, Godot napisał:

No i tak, nie wiem czy chcę wydać 250 zeta na Xeno. Kusi mnie świat i ciekawa fabuła. Ale jak czytam o systemie walki to odrzuca mnie po całości

 

Ale system walki to kwintesencja tej gry. To rdzeń rozgrywki, wokół którego pozostałe elementy gry są obudowane (podporządkowane?). Oczywiście najbardziej niezależnym elementem jest fabuła. Ale już taka eksploracja nie jest tak nieskrępowana jak w XenobladeX, mimo iż konstrukcja świata jest równie (jak nie bardziej?) olśniewająca.

 

Po prostu nie wyobrażam sobie grania w grę, gdzie walki i przygotowania do walk zajmują lwią część gry, i to właśnie ten element nas najbardziej odrzuca. Nie wiem, czy sztampowa fabuła z anime i ładne widoczki zasilane świetną muzyką wystarczą w takim przypadku.

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Damk napisał:

Ale system walki to kwintesencja tej gry. To rdzeń rozgrywki, wokół którego pozostałe elementy gry są obudowane (podporządkowane?)

 

No nie wiem. Twoim zdaniem wszystko jest skupione wokol walki, a ja po 35h jestem przekonany, ze jest tu kilka systemow, ktore w rowny sposob wzajemnie na siebie dzialaja - walka, eksploracja, rozwoj swiata (dev level), rozwoj postaci/blade'ow.

 

8 godzin temu, Damk napisał:

sztampowa fabuła z anime

 

A to stwierdzenie to akurat bzdura.

Edytowane przez Kinoji
Opublikowano (edytowane)

Skończyłem wczoraj 3 chapter i to co się tam dzieje :fsg:

 

Spoiler

tu był spoiler ale forum (pipi)owe i nie ma nic

Fabularnie 100 razy lepsze od xeno x a i od xeno 1 lepsze na starcie. Pamiętam że jedynka mnie nie porwała od startu i dopiero później było ciekawie tutaj od razu super a potem tylko lepiej. Dobrze też wyważone na razie levelowanie. Nie lubię bezmyślnego grindu i rzadko robie side questy a tutaj spokojnie do walki z bossem w 3 chapterze miałem odpowiedni level (było trudno bo byłem 2 levele niżej ale dałem radę)

Edytowane przez blantman
Opublikowano

JA TA GRA JEST DOYEBANA KUVVA JEGO MAC, kolejna perelka switcha, ktora to juz w tym roku? 9 miesieczny system, a tu sztosy TAKIEGO kalibru co czasem czeka sie na takie cala generacje

 

od czasow ps2 nie bawilem sie tak dobrze w jrpg

  • Plusik 2
  • Haha 1
Opublikowano

Jak dla mnie w ogole to moze byc gra, ktora przebije w tym roku Zelde i Niera, bo mimo tego ze ma minusy (botw i nier tez mialy), to jest najpelniejszym doswiadczeniem, najmniej mi tu brakuje i jest najbardziej satysfakcjonujaca. CUDOWNA muzyka, genialny system walki, mitologia swiata i fabula rozpyerdalajace system, sam swiat wyglada niesamowicie jak to w grach od Monolith, systemy sa przemyslane i solidne, a budujac idealny dla siebie team mozna siedziec i kombinowac godzinami.

 

Z sagi Chronicles juz teraz zdeycodwanie jest najlepsza, a jestem dopiero po trzecim chapterze. A Rayos cos tam mowil, ze pozniej sa jeszcze lepsze akcje :obama: Nie moge sie doczekac kolejnych chapterow i end game, ktory mam nadzieje bedzie duzo trudniejszy niz czesc fabularna.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Kur.wa dzieki za spojlery yebany tapatalk, serio pisanie spojlerów jest obecnie zbyt niebezpieczne :(

 

@blantman wez to usun pls zanim jeszcze komus popsujesz przyjemnosc z gry dopóki spojlery nie zaczna dzialac poprawnie na forum.

Edytowane przez Velius
  • WTF 1
  • Smutny 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...