blantman 5 780 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 ja nie mam ani jednego rare tylko common muszę potestować dzisiaj. Wolałem kamieni nie wykorzystywać dopóki luck nie podwyższe. Jest jakiś sposób aby luck poza levelowanie podwyższyć? Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 (edytowane) Akcesoria, chipy dla Bladów maja czasem dodatkowe efekty (zalezne jakiemu bladowi dasz) u mnie +50 luk + luk z affinity + luk z akcesorri i w 200 sie mieszcze. Odblokowalo mi sie Spoiler Mercs . TA MUZYKA W MENU O MAMO Edytowane 8 grudnia 2017 przez Velius 1 Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 13 minut temu, Velius napisał: chipy dla Bladów maja czasem dodatkowe efekty To. Niektore chipy w zaleznosci od tego, pod jaka bron sa podpiete, daja rozne staty. Pytanie tylko, czy wolisz miec +50luck czy +50agi albo dex, bo z poczatku wcale duzo takich chipow nie ma. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 (edytowane) Nie ma duzo? Myslalem ze to raczej dosc czesty drop. U mnie prawie caly team z tym biegał w chapterze 3. No ale ja klepie wszystko co sie da na drodze i zagladam gdzie sie da wiec moze dlatego Edytowane 8 grudnia 2017 przez Velius Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 8 grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 grudnia 2017 -Prawie cały team -3 rare blade'y w zespole Ja mam 9 w teamie i połowa ma jakieś hoiostwem bez dodatkowych efektów a też wszystkie rozwalam i na początku 5 chaptera mam po 40 lvl. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Chipy lecą jak głupie, można używac na bieżąco Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 4 minuty temu, XM. napisał: -Prawie cały team -3 rare blade'y w zespole Majac na uwadze ze w chapterze 3 mozesz miec w sumie 5 aktywnych bladów w walce wiec tak, wszyscy mieli te chipy. Ale nice try Cytuj
Gość ragus Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Tak się czułem jak wszedłem pierwszy raz w opcje kustomizacji blejda Tory xD Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 modyfikacje Poppy super sprawa, ale kwa to ogarnianie itemków do tego jest tak słabe, że aż się odechciewa Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 no ja w ogóle się w to nie bawiłem do końca chaptera 3 i dopiero jak napotkałem ciężką walkę pierwszy raz chipy i akcesoria pododawałem:D Nie jest to intuicyjny system Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 czuje ze bez poradnika nie ogarnę tego systemu, zrob ktos xd Cytuj
Gość ragus Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Wystarczy mgr inż. z gejmingu. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Tyle lat udzielania sie w Console Wars powinno wystarczyc jako niezbedne doświadczenie aby bić potwory w Xenoblade 2. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 cw to raczej byl poziom systemu walki z ff xv Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Akurat ten chip z +50 to byl z walki fabularnej i tylko 1 sie dostawalo jesli dobrze pamietam 8) Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 (edytowane) 1 z walki fabularnej, reszta z mobów i unique po drodze do tej walki. O ile mowimy o tym samym, Amethyst Chip czy jakos tak o ile pamietam. Edit: Jako ze KOLEGA WYZEJ ma watpliwosci, sprawdzilem i leca z pewnego unique moba w Uraya i mozna je sobie farmic. Dodatkowo maja low chance z normalnych mobów. Ja sam sobie zdalem sprawe ze mam kilka sztuk w inventory jak dotarlem do miasta w chapterze 3, tak wiec mozna spokojnie miec ich i 99 8) Edytowane 8 grudnia 2017 przez Velius 1 Cytuj
hennepin 31 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Czy ktoś używa pro controllera i zauważył, że jak bawimy się w salvage to QTE z opóźnieniem wchodzi, szczególnie pierwszy "strzał"? Na osobnych joyconach nie ma tego problemu. Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Było o tym pisane stronę czy dwie temu. U wielu osób jest ten problem, może to jakimś patchem naprawią. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Wpadlo mi dzis 6 nowych rare blade, teraz rozkmina czego uzywac Cytuj
Damk 98 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 21 godzin temu, Kinoji napisał: Początkowo napisałeś "sztampowa fabuła z anime" odnosząc się do fabuły jako całości, a nie "fabuła wykorzystująca sztampowe motywy". Teraz wymieniłeś kilka zabiegów powszechnych dla najróżniejszych środków przekazu, nie tylko dla anime. Mógłbyś w takim razie wymienić mi chociaż 2 serie anime, które również korzystają ze wszystkich tych wymienionych? Ao no Exorcist, Noragami, Owari no Seraph, Guilty Crown, Kyoukai no Kanata, Nanatsu no Taizai? Nie jestem pewien, czy ze wszystkich, ale z większości na pewno. Ale absolutnie nie chodziło mi o takie przypadki! Tylko o konkretne motywy często ze sobą wykorzystywane, w tym sensie sztampowe. Na przykład Spoiler przebudzenie się ukrytej odmiennej "osobowości" postaci (nierzadko dysponującej ogromną mocą) jak w Chobits, Elfen Lied, czy Shingeki no Kyojin. Albo Spoiler "zostałem zabity, i tak zaczęła się moja niezwykła przygoda" jak w Shakugan no Shana, KonoSuba, czy Kore wa Zombie desu ka. 21 godzin temu, Kinoji napisał: Co innego powiedzieć 'fabuła wykorzystująca sztampowe elementy' a co innego 'sztampowa fabuła'. Wg. mnie fabule w xc2 daleko do takiej, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę kontekst (mitologia, worldbuilding) i dopracowanie poszczególnych jej elementów. Grając nie mam flashbacków do festiwali frazesów w stylu Dragon Balla czy Sword Art Online. Rzeczywiście źle się wyraziłem. Nie miałem na myśli kalkę jakiejś konkretnej pozycji. Fabuła gry serwuje nam motywy, które widzieliśmy wielokrotnie w podobnych zestawieniach, więc nie ma tutaj (przynajmniej w punkcie gdzie jestem) miejsca na jakieś zaskoczenia, i można zazwyczaj przewidzieć jak rozwinie się aktualna sytuacja. Nie miałem najmniejszego zamiaru umniejszać elementowi fabularnemu gry - motywy są ciekawie przedstawiane , i - tak jak wspomniałeś - sam setting jest bardzo dobrze przemyślany. Chodziło mi o to, że sama historia może nie wystarczyć by przytrzymać gracza bardzo zniechęconego do mechaniki walk, w sytuacji gdzie: ilość fabuły < ilość toczonych batalii, tym bardziej jeżeli nie obce mu japońskie animacje. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Jak ktos gra w rpgi, czyta ksiazki, oglada anime, filmy seriale i robi to od 20 lat namiętnie to naprawde ciezko juz o jakis element zaskoczenia albo nowy "motyw". Dużo rzeczy da sie juz przewidziec, dlatego tak sie podniecałem Nier bo wciaz potrafil mnie wgniesc z ziemie. A o fabule XC2 sie nie wypowiem dopoki nie poleca creditsy 1 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 Wiem, że jestem opóźniony względem reszty ale od paru dni wita u mnie mój własny Pstryczek i ku.rważ ja.cie.pie.rdole! Na takiego Xeno czekałem, boska muza, mangowe postacie, japoński VA, mnóstwo Cut-scenek i beniz stoi aż miło a ja czuje się jakbym z 10 lat nie grał w tak dobrego jRPGa (tak naprawdę to 6 bo ostatnio tak dobrze bawiłem się przy pierwszym Xeno). Odpaliłem również wczoraj tytuł w handheldowym trybie i nie wiem, może ja jestem upośledzony ale moim zdaniem gra prezentuje się świetnie (ale może to też dlatego, że dopiero korzystam z konsoli od kilku dni i nie ogrywałem pełnych gier przenośnie). Nie wiem, oczekiwałem pikselozy o której tutaj wielu pisze a ja niczego takiego nie ujrzałem. Ehhh no co tu dużo gadać, panowie nic tylko grać, jarać się i fapować (ahh Pyra ma czym oddychać). Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 No moim pierwszym tytulem byl Super Mario Odyssey w trybie handheld i xeno zdecydowanie odstaje. W lesie i podczas cutscenek jest nawet ok, najgorsza masakara jest w miescie. No i jak juz wspominalem, defaultowa kamera poprawia troche ogolne doznania, jak gralem na oddalonej to pikseloza byla konkretna i gra miala problem, które elementy rozmazac a które nie. A co do reszty to szykuj sie na KOKS tytuł i 15 godzinny tutorial systemu walki Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.