Strife 228 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 Postanowiłem odpocząć chociaż jeden dzień od tej gry, jako że beta DBFZ się pojawiła i ch uja, ciągle mnie ciągnie do XB2, chyba jedna z najlepszych gier w jakie w życiu grałem.(mimo że do końca jeszcze daleko) Questy jakieś przepadają wraz z rozwojem fabuły czy można spokojnie wszystko w post game dokończyć? Cytuj
Velius 5 763 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 Nic nie przepada. Ja juz wszystko zrobilem a i tak odpalam gre chociaz na 30 minut dziennie zeby zabic ponownie tego samego bossa, tak ten system walki mnie wciagnal xd Obecnie moj ulubiony tytuł. 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 ok czas na janusz question jak zwiększyć lvl field skill u poppi takie jak np nopon wisdom z lvl 1 na 3? Cytuj
Velius 5 763 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 Odblokowac affinity do poziomu, na którym znajduje sie kolejny node a potem wykonac to co jest w opisie. Jak jest "???" to znaczy ze musisz ruszyc fabule. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 ok teraz juz wszystko ogarniam ale widze ze to nie było potrzebne do ruszenia fabuly dalej, thx Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 Jestem w ostatnim chapterze i niestety jak w każdym jRPG musieli wrzucić bande mięsa armatniego aby sztucznie wydłużyć rozgrywkę. Nie wiem komu się może podobać taki zabieg ale mnie to tak stanowczo odrzuca od gry, że aż musiałem sobie zrobić przerwę..... 1 Cytuj
Velius 5 763 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 W ktorym momencie @chrno-x ? Ja takiego czegos nie zauwazylem, dla mnie to nawet za malo bylo i za szybko sie skonczyl ten chapter Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 Velsu proszę Cię idziesz po tym yebanyn Spoiler World Tree, piętro za piętrem, co chwilę po kilkunastu przeciwników. Niby ok, taka ilość jest do przełknięcia. Po czym wbijasz na ostatnie piętro Lower Level i dosłownie co 3 metry na pomoście masz po kilku przeciwników pojawiających się dosłownie z du.py. Po czym jeszcze lepiej, wbijasz na mid level idąc do kolejnych generycznych lokacji w pogoni za yebaną windą przed którą stoją kilkanaście mobków tak idealnie rozstawionych, że nie przejdziesz obok nich obojętnie i zawsze Cię zaatakują nawet gdy będziesz 10lv wyżej od nich. Jest to bez sensu, Podobną praktykę stosuje chociazby BaCo w Talesach od niepamiętnych czasów (a w Vesperii to już rzygałem podobną końcową lokacją i podobnym pomysłem. Nie są t oczywiście jedynie jRPGowe serie, które odwalają taką chuynie, że szkoda gadać. Czy naprawdę Japońce nie potrafią stworzyć czegokolwiek bardziej odkrywczego czy po prostu ich małe żółte główki są już tak przeciążone, że odpierdayają taką fuszerkę? Cytuj
Velius 5 763 Opublikowano 18 stycznia 2018 Opublikowano 18 stycznia 2018 (edytowane) Jak dla mnie przesadzasz...albo ja jestem poprostu zyebem jesli chodzi o xeno 2 Mi walka w tej grze sprawia taka przyjemnosc ze czyszcze wszystko jak leci, do World Tree nawet wracalem kilka razy i mimo 99 lvla i tego ze moby mnie nie atakowaly to i tak je czyscilem znowu bo ten system walki to sama przyjemnosc i az palec sam leci na atak Gdyby to byl turowy jrpg jakich pelno, to oczywiscie przyznaje racje, najbardziej pamietam Xenogears i ostatnia lokacja, do dzisiaj mi sie przypomina to stado mobów do ostatniego bossa, ale w Xeno 2 mi to w ogole nie przeszkadzalo i jak dla mnie bylo odpowiednio wywazone. No i z tego co wiem nie trzeba zawsze walczyc, wystarczy leciec dalej (czasami sie oczywiscie nie da). Mam juz wszystkie itemy a i tak tłuke superbossów mimo ze nie mam po co bo to jest poprostu takie przyjemne. Edytowane 18 stycznia 2018 przez Velius 1 Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 ja sie troche zgadzam z chrno-x, za duzo ich tam bylo pod koniec i przebiegalem na pale i kombinowalem co chwile jak uciec od walki pomimo tego, ze system walki cudowny jest juz patch 1.2.0, nie ma w nim new game plus Expansion Pass: New Quests Pack 1 Passion of the Artisan (Quest available in Chapter 2) M.I.A. Nopon (Quest available in Chapter 3) Industrial Sort of Tour (Quest available in Chapter 5) Midnight Feasting (Quest available in Chapter 7) The Lone Watchman (Quest available in Chapter 10) Expansion Pass: Helpful Items Pack 3 Driver Essentials Set 2: Rare Core Crystal x10, Legendary Core Crystal x1, Overdrive Protocol x1 Tora’s Favorite Thing: Juicy Samod x3 Poppi α’s Favorite Thing: Fizz Juice x3 Charming Driver Gear: Auto-Balancer x1 Xenoblade Chronicles 2 version 1.2.0 patch notes Fixed an issue in which parts set to a specific Skill RAM failed to provide their intended effects. Adjusted the Gormott regular quest “The Riddle on the Wall” to make it completable regardless of player progression in the main story. Adjusted Finch’s Blade Quest “Birds of a Feather” to make it completable regardless of player progression in the main story. Fixed an issue in Agate’s Blade Quest “Precious Yearnings” preventing quest progression. Added functionality to allow players to receive the first round of quests and the second round of items associated with the Expansion Pass. Voiced segments in menus can now be skipped with the A or B button. Cytuj
Rayos 3 189 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 2 godziny temu, Ficuś napisał: Voiced segments in menus can now be skipped with the A or B button. Super, drażniły mnie te teksty po pobiciu affinity czy po zarzuceniu zarcia które Blade lubi. Niech jeszcze wprowadza skipowanie animacji losowania Blade'a z Core'a i będę szczęśliwy Cytuj
Velius 5 763 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 Skipowanie voice w menu swietna rzecz, jeszcze animacje bondowania zby mozna bylo skipowac i bedzie super. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 Taka sytuacja: na samym początku ostatniego chaptera stwierdziłem że cofnę się zobaczyć co tam w miastach słychać. (pipi)a. Przepadłem. Znowu. xd Tyle zadań pobocznych że nie wiem za co się zabrać. Chyba ze 4 strony questów napyerdolilo. Na ten weekend zabiorę się za ukończenie main story. Muszę. Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 9 godzin temu, chrno-x napisał: dosłownie co 3 metry na pomoście masz po kilku przeciwników pojawiających się dosłownie z du.py. Wystarczy przebiec obok jesli nie chcesz walczyc. 9 godzin temu, chrno-x napisał: że nie przejdziesz obok nich obojętnie i zawsze Cię zaatakują Na to tez jest sposob - aggrujesz mobki, odbiegasz na krawedz ich pola aggro i jak tylko przestana cie atakowac biegniesz z powrotem. Zanim zdaza sie zresetowac (jesli w ogole sie zresetuja, bo czasami gra nie ogarnia) spokojnie zdazysz przebiec dalej. Mi sie ta lokacja bardzo podobala wlasnie dlatego, ze bylo duzo walk (i swietny design i muzyka i ciekawe unique monsters), ale jak nie chcialem walczyc to po prostu bieglem - no co za problem? 1 1 Cytuj
Strife 228 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 Aktualizacja jest już dostępna. Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 4 godziny temu o tym pisalem 1 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 1 godzinę temu, Kinoji napisał: Wystarczy przebiec obok jesli nie chcesz walczyc. Na to tez jest sposob - aggrujesz mobki, odbiegasz na krawedz ich pola aggro i jak tylko przestana cie atakowac biegniesz z powrotem. Zanim zdaza sie zresetowac (jesli w ogole sie zresetuja, bo czasami gra nie ogarnia) spokojnie zdazysz przebiec dalej. Mi sie ta lokacja bardzo podobala wlasnie dlatego, ze bylo duzo walk (i swietny design i muzyka i ciekawe unique monsters), ale jak nie chcialem walczyc to po prostu bieglem - no co za problem? Owszem da się przebiec obok wielu przeciwników (i również znam tą technikę z aggro) ale mi chodziło o sam fakt, że praktycznie w każdym jRPGu od niepamiętnych czasów ostatni chapter/lokacja jest taka sama. To, że wam się tak podoba system walki i to wam nie przeszkadza i macie ochotę walczyć godzinami, nie oznacza, że ktoś inny gra w daną grę tylko dla systemu walki. Jakoś jak inni narzekali na sidequesty to nie było wielkiego problemu, że komuś się one nie podobają ale broń boże opisać coś że lokacja jest słaba (bo jest kompletnie bez polotu) i na siłę wyrzucają sporo przeciwników to już widzę zbiera się grono obrońców, których zdanie musi być jako jedyne słuszne. Cytuj
Velius 5 763 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 A tutaj sie nie zgodze, bronilem questów za kazdym razem jak ktos narzekal, mozesz sprawdzic kilka stron wczesniej. Cytat To, że wam się tak podoba system walki i to wam nie przeszkadza i macie ochotę walczyć godzinami, nie oznacza, że ktoś inny gra w daną grę tylko dla systemu walki. I vice versa, bo to tez nie oznacza ze ktos inny gra tylko dla fabuly i pędzi do konca chaptera zeby obejrzec ending Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 (edytowane) 18 minut temu, chrno-x napisał: Jakoś jak inni narzekali na sidequesty to nie było wielkiego problemu, że komuś się one nie podobają ale broń boże opisać coś że lokacja jest słaba (bo jest kompletnie bez polotu) i na siłę wyrzucają sporo przeciwników to już widzę zbiera się grono obrońców, których zdanie musi być jako jedyne słuszne. Sidequesty tez mozna olewac i nikt tutaj zazarcie nie bronil zadnego elementu xeno - jednym sie sq podobaly, drugim nie, ale nikt tutaj na krucjaty w obronie nie wyruszal. Zreszta sam w swoich wrazeniach wymienilem kilka minusow, gierka nie jest idealna. Zreszta z narzekaniem, ze jakis aspekt gry, ktory jest opcjonalny i mozna go spokojnie ominac jest nahalny czy nudny to troche tak, jakby jakis ulaniec obwinial cukiernie za swoja nadwage. "No postawili jedna obok drugiej to teraz jestem tlusty". To c0rwa nie wchodz xd Edytowane 19 stycznia 2018 przez Kinoji Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 5 minut temu, Velius napisał: A tutaj sie nie zgodze, bronilem questów za kazdym razem jak ktos narzekal, mozesz sprawdzic kilka stron wczesniej. I vice versa, bo to tez nie oznacza ze ktos inny gra tylko dla fabuly i pędzi do konca chaptera zeby obejrzec ending Tylko, że ja nigdzie nie napisałem abym grał tylko dla fabuły (mam 90h i chce dojść do momentu, gdzie gra mi powie, że dalej jest to droga bez powrotu bo chcę odkryć parę blade'ów i pokończyć jeszcze trochę sidequestów). Owszem dla mnie końcowa lokacja powinna skupiać się na zakończeniu gry ale każdy może odbierać to inaczej. Sam uważam, że Xeno 2 jest świetne ale jak @Kinoji przyznał, tytuł nie jest idealny. Mnie osobiście męczy to, że Japońscy twórcy na końcu gry, są tak bardzo monotematyczni w tej kwestii i na 95% jRPG'ów jakie ograłem to ostatnia lokacja jest dokładnie taka sama: "Mnóstwo wrogów z jednego i drugiego obozu atakujących tylko i wyłącznie nas w często średniej lokacji (na tle tego co dane gry oferują). " Nie mówię, że system walki jest słaby (bo jest świetny), mamy nowych przeciwników niedostępnych w innych lokacjach ale dlaczego to jest tak przewidywalne? Tym bardziej, że fabuła gry wciąga jak bagno, jest naprawdę dobra i często potrafi zaskoczyć gracza, gdzie siedzi się potem z rozdziawioną gębą. Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 1 minutę temu, chrno-x napisał: Tym bardziej, że fabuła gry wciąga jak bagno, jest naprawdę dobra i często potrafi zaskoczyć gracza, gdzie siedzi się potem z rozdziawioną gębą. A juz skonczyles calosc? Bo jesli nie, to (no nie moge sie powstrzymac) JESZCZE NIC NIE WIDZIALES xD 1 Cytuj
Velius 5 763 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 (edytowane) Xeno 2? Dla mnie gra wlasnie idealna, wiem ze ma swoje minusy (jak wszystko) ale gierka walczy obecnie o pozycje nr 1 w moim top wszechczasów. No cóż, moge tylko powiedziec, graj dalej, bo warto To jest pierwsza gra od dawna, gdzie po skonczeniu main story dalej gram i gram i gram, mimo ze juz wszystko zrobilem to gram dalej...gram mimo ze nie ma jakis trofeów czy achievementów i mam ograniczony czas na gre i duzy backlog, przez to wlasnie czesto robilem main story a potem nastepna gierka i sobie mówilem ze "kiedys to bylo, mialo sie czas na zglebianie gry", a Xeno 2 jest tak dobre ze robie to co 10 lat temu, mecze gierke ile wlezie. Edytowane 19 stycznia 2018 przez Velius 2 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 Teraz, Kinoji napisał: A juz skonczyles calosc? Bo jesli nie, to (no nie moge sie powstrzymac) JESZCZE NIC NIE WIDZIALES xD Nie, nie skończyłem, chciałem tylko dojść do momentu o którym wszyscy mówili, że można zapisać przed tym grę i skończyć trochę innych rzeczy zanim przejdę tytuł całkowicie. Cytuj
Xord 50 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 Poważnie nie macie nc do Merc mission? Wynalazek dla idiotów wolę klasyczny gameplay. Cytuj
Rayos 3 189 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 a co jest zlego w merc? odpalasz i robisz swoje Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.