Velius 5 709 Opublikowano 13 lutego 2018 Opublikowano 13 lutego 2018 (edytowane) 7 minut temu, bld napisał: Możliwe. Napisałem tylko jak było u mnie. U nas dwóch było zupełnie różnie, a jak byśmy zebrali statystyki z wszystkich graczy to by wyszedł pewnie jeszcze ciekawszy wzór. Ja własnie nie rozwijałem tych commonów z czterema koronami. Co do post game, biegam z rare'ami, jestem `95lvl i nie ma problemu. Ale np. do tego bydlaka na 130lvl z Temperantii jeszcze nie podchodziłem Dlatego napisalem ze leca tak samo z kazdego core'a, to wszystko jest losowe, wiekszy wplyw na to czy poleci rare i jaki - maja statystyki jak bravery oraz luck. Masz 4 koszyki z rarami, system dedycuje za pomoca jednej najwiekszej statystyki z ktorego koszyka bedzie losowany rare, jezeli bedzie mial wypasc, potem zapewne wchodzi jeszcze luck Pewien Nopon w post game tlumaczy jak to dziala po skonczeniu gierki. Co do commonów, jak wspomnialem, głównie dla min-maxing, jak ktos naprawde chce wymiatac, oczywiscie mozna wszystko zabic nawet na solo. Edytowane 13 lutego 2018 przez Velius Cytuj
bld 4 Opublikowano 13 lutego 2018 Opublikowano 13 lutego 2018 (edytowane) 6 minut temu, Velius napisał: Dlatego napisalem ze leca tak samo z kazdego core'a, to wszystko jest losowe, wiekszy wplyw na to czy poleci rare i jaki - maja statystyki jak bravery oraz luck. to szkoda, bo tak jak napisałem otworzyłem 60 commonów i nic nie dostałem. Miałem nadzieję że jak pofarmię rare/legendary to uzupełnię kolekcję 6 minut temu, Velius napisał: Masz 4 koszyki z rarami, system dedycuje za pomoca jednej najwiekszej statystyki z ktorego koszyka bedzie losowany rare, jezeli bedzie mial wypasc, potem zapewne wchodzi jeszcze luck Czyli mając na postaci jedną dominującą statystykę i dając jej +5 boosterów tej samej statystyki nic nie zmienimy? Myślę że nie, ale się upewniam Edytowane 13 lutego 2018 przez bld błąd Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 13 lutego 2018 Opublikowano 13 lutego 2018 (edytowane) Mysle ze nic nie zmieniamy, ale 100% pewny nie jestem, takie mam przypuszczenia. Ja dodawalem zawsze +1 booster, +1 tez dalem jak chcialem kosmos i wypadla, wiec wystarczylo ze justice byl dominujacy. Edytowane 13 lutego 2018 przez Velius Cytuj
Strife 228 Opublikowano 13 lutego 2018 Opublikowano 13 lutego 2018 (edytowane) Mi większość też z commonów powypadała, Dagas i Kora z rarów, z legandary żaden. Odblokowałem wreszcie affinity tego cholernego miśka polarnego, najbardziej upośledzony quest, trzeba mieć po ok 90 stampów każdego rodzaju i wykonać 6 dodatkowych merców z koncertami, zryte to na maxa. Edytowane 13 lutego 2018 przez Strife Cytuj
AvengerGT 9 Opublikowano 14 lutego 2018 Opublikowano 14 lutego 2018 Gra wymiata, dla niej kupiłem Swicha (tak jak Wii U dla odsłony "X") i na pewno będę do niej wracał. W planach jest wymaksowanie wszystkiego, ale nie wiem jak się skończą tego typu zamiary. Pozwolę sobie przekleić mój wpis z innego forum. Teraz już oswoiłem się z wizualiami, ale przyznam, że na początku byłem "nieco" zawiedziony wyglądem dalszego planu. Podam przykład - każda z odsłon Xenoblade ma ten moment w rozgrywce, gdzie twórcy przedstawiają graczowi rozmach i piękno lokacji w jakiej dane mu będzie się poruszać. W jedynce i "X" było to w zasadzie na początku gry, tutaj tak naprawdę ma to miejsce troszkę później (chyba nie będzie to spoiler, jeśli napiszę, że chodzi o Gormott i tereny tej prowincji). Akurat grałem sobie w trybie przenośnym i czując pismo nosem, specjalnie przeszedłem na wersje zadokowaną do tv. Myślałem, że gierka w wyniku jakiegoś błędu nie przeskoczyła w tryb zadokowany i wyświetla rozdzielczość z trybu przenośnego. Twórcy pokazują mi widoki jak z bajki, ogromna przestrzeń z wieloma gatunkami stworzeń itp. itd, Pyra mówiąca "jak tu pięknie", a ja zamiast zachwycać się razem z nią, mrużę oczy... Rozdzielczość jest dynamiczna i w tych mniej monumentalnych lokacjach daje radę, ale jeśli w grę wchodzą elementy z dalszego planu, stają się nieco zbyt rozpaćkane, trochę jak na obrazie machniętym akwarelami. Teraz patrzę na to trochę inaczej, bo wiem jakie ograniczenia ma Switch i zdaję sobie sprawę, że tak wyglądająca i rozbudowana gra na małym tablecie to spełnienie marzeń wielu graczy. Nie chciałem jednak zamazywać/zakłamywać pierwszego wrażenia z grudnia i w sumie opisałem swoje odczucia na gorąco. W każdym razie w odsłonie X na WiiU takich zgrzytów nie miałem, i tam gierka w tym konkretnym momencie zrobiła na mnie efekt wow, ale coś kosztem czegoś - w najnowszej odsłonie dodali jednak więcej szczegółów na ekranie. Poza tym trzeba przyznać, że grafika w wielu miejscach jest ładniutka, szczególnie w warstwie artystycznej - te wszystkie budowle, tereny, stworzenia, modele postaci... Btw. Pyra ma najładniejsze nogi ze wszystkich postaci z gier jakie dane mi było zobaczyć, ale z biustem to już przesadzili... Do cut scenek to już w ogóle nie mogę się przyczepić, bo i ładnie zrealizowane i obraz ostry jak trzeba. Co mi się nie podoba, albo na dłuższą metę staję się upierdliwe: - Miejscami niska rozdzielczość. - Bywają problemy z fps'ami, ale raczej rzadko to przeszkadza. - Side questy, które nie są szczytem finezji i dużo typu "przynieś, podaj, pozamiataj". Jest też kilka ostro irytujących i generycznych (szczególnie quest dla jednego z blade'ów). - Misje najemników wydają się z początku fajnym urozmaiceniem, ale szybko zaczyna przeszkadzać dobieranie odpowiedniego zespołu i wysyłanie go na godzinkę. Po czasie trzeba niańczyć 3 takie grupy i co kilkanaście minut odbierać zrobioną misję, co przed ostatnim patchem wiązało się z wpatrywaniem się w ekran przez dobre kilkadziesiąt sekund i wysłuchiwaniem blade'ów. Upierdliwe, chociaż teraz i tak nie jest wiele lepiej, można co najwyżej tylko trochę przyspieszyć ten proces. Z drugiej strony, coś co doceniłem niemal pod koniec, to levelowanie blade'ów i otrzymywanie przedmiotów dodających punkty do głównych ataków. - Nawigacja do przejrzystych nie należy i nowi gracze mogą mieć problem z odnalezieniem się na mapie. Nie wiem czemu nie zaimplementowali latającej kuli z wersji "X". Kilka razy zdarzyło mi się zbłądzić na kilkadziesiąt minut, chociaż i tak uważam, że mając wprawę z poprzednich części, nie szło mi najgorzej w tym aspekcie. Z mapy prawie w ogóle nie korzystałem i znacznik okazywał się w znakomitej większości sytuacji wystarczający. Pomimo powyższych grzechów i tak zakochałem się w tej odsłonie. Ciekawie zarysowany majestatyczny świat tytanów, charakterystyczni bohaterowie, genialna muzyka, fabuła z każdym kolejnym rozdziałem nabiera rumieńców i to co się później wyprawia... warto sprawdzić System walki jest na dłuższą metę bardzo ciekawy i złożony. Z początku może się wydawać, że to jakiś auto attack i wciskanie przypadkowych guzików, ale nic bardziej mylnego. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 16 lutego 2018 Opublikowano 16 lutego 2018 patch przesuniety na 2 marzec Cytuj
bld 4 Opublikowano 16 lutego 2018 Opublikowano 16 lutego 2018 ale lipa, miałem nadzieję na nowe rzeczy w tym tygodniu. Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 16 lutego 2018 Opublikowano 16 lutego 2018 No cóż mówi się trudno, poczeka się... Cytuj
Strife 228 Opublikowano 16 lutego 2018 Opublikowano 16 lutego 2018 Ursula i Zenobia zrobione na S chyba dwie najbardziej prze je bane i czasochłonne postacie. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 16 lutego 2018 Opublikowano 16 lutego 2018 E tam, Ursula owszem, ale Zenobia calkiem przyjemnie sie klepalo bossów, przynajmniej cos sie fajnego robi a nie klepie merci jak u Ursuli. No i przypominam ze ranga S to dopiero początek, jest od S1 do S9 a potem S+ xD Cytuj
Strife 228 Opublikowano 16 lutego 2018 Opublikowano 16 lutego 2018 Wiem ale później to tylko przyjemność dobić, tyle że nadal mi 3 rareów brakuje 34 legendarny próbowałem o reszcie nie wspominając i wał, tak samo od dobrych kilkunastu godzin nie ma najlepszych cylindrów, no peszek. Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 17 lutego 2018 Opublikowano 17 lutego 2018 Ursula akurat przede mną, aż się boję zabierać za nią. Zenobii jeszcze nie mam... @Velius A jak się później nabija te rangi? W taki sam sposób jak wcześniej, czy też trzeba robić jakieś zadania specjalne? Pytam tak z ciekawości... Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 17 lutego 2018 Opublikowano 17 lutego 2018 Trust trzeba podbijac, czyli najlatwiej nakupic miesa i kapusty, której dana postac nie lubi i nawalac cały dzien guzik A, tyle Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 17 lutego 2018 Opublikowano 17 lutego 2018 Czyli wszystko po staremu pięknie, bo już myślałem że trzeba jakieś specjalne zadania wykonywać... Cytuj
Strife 228 Opublikowano 17 lutego 2018 Opublikowano 17 lutego 2018 (edytowane) Może i lubić teraz przecież można zbędne gadki pominąć po daniu żarcia. Dahlia wreszcie wpadła, luck tylko 374 ze zwykłego commona. Newt także wpadła z commona, jeszcze tylko Kosmos. Edytowane 18 lutego 2018 przez Strife Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 Odwlekałem tego quest'a Ursuli odkładałem, ale w końcu się za niego zabrałem, i teraz sam się z nim męczę. Ciekawe który to taki mądry że wpadł na taki "genialny" pomysł... Cytuj
bld 4 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 Godzinę temu, P-chan napisał: Odwlekałem tego quest'a Ursuli odkładałem, ale w końcu się za niego zabrałem, i teraz sam się z nim męczę. Ciekawe który to taki mądry że wpadł na taki "genialny" pomysł... Bez sensu jest. Też odłożyłem, nie chce mi się co 10 minut żonglować blade'ami. Może pomyślą i w patchu jakimś to rozwiążą na plus dla graczy Pyknął ktoś high score wymagany dla Poppi do zrobienia ostatniego levelu drzewka? Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 Tak oczywiście, jakieś dwa tygodnie temu. Jest nawet na to bardzo prosty sposób, wystarczy że ustawisz sobie easy mode (jeśli normal sprawia Tobie trudność), i pobawisz się w pierwszym level'u. Musisz po prostu zebrać wszystkie skarby, nie dać się ani razu dotknąć, i zebrać wszystkie kryształki na planszy. I bez problemu powinieneś uzyskać wymagany wynik. Kilka razy popróbujesz, i w końcu Ci się uda. Cytuj
Gość Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Jestem za(pipi)isty, oddałem tydzień temu znicza na gwarancję z kartem xeno w środku. Dzisiaj mnie się olśniło. Me, me, me... Cytuj
adus1991 10 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Gra przejdzona. Mam ponad 112h na liczniku i tylko u jednego Blade'a zrobioną planszę z umiejętnościami. Kiedy ta gra się skończy? Lepiej, ile razy trzeba przejść xeno żeby bez grindowania zrobić Blade'y na maxa? Cytuj
bld 4 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 28 minut temu, adus1991 napisał: Gra przejdzona. Mam ponad 112h na liczniku i tylko u jednego Blade'a zrobioną planszę z umiejętnościami. Kiedy ta gra się skończy? Lepiej, ile razy trzeba przejść xeno żeby bez grindowania zrobić Blade'y na maxa? jeśli masz chęć zrobić poboczne questy, to w zasadzie nie musisz grindować, zmieniaj blade'y w grze, rób merc missions. I musisz czasami zabić kilka konkretnych stworków by zaliczyć poziom w planszy z umiejętnościami (więc ewentualnie to możesz nazwać tu grindem). Cytuj
Strife 228 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 U mnie 245h pękło, "wszystkie" rare blady na s lub wyżej, tylko brak Kosmos(ból du py z nią mam) teraz legendary farmie na Tyrannotitan Kurodil, a ta blacha dalej nie wypada Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Ja tam mam ok 170h na liczniku, i jestem dopiero w 6 chapterze, i zacząłem się zastanawiać, co ja tak długo robię, że już tyle mi z tym tytułem zleciało. Ale w sumie dobrze się bawię więc mi to nie przeszkadza, mogę grać kolejne kilka miesięcy w jedną grę. A tak na marginesie na niedawmo odbywającym się w Japonii zimowym Wonder Festival zaprezentowano kolejną figurkę z Xeno 2, i coś czuję że będę miał kolejny wydatek w przyszłości. Ale jak OST'a z gry nie widać tak nie widać. Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Oj tak. OST bym bral mocno. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.