Opublikowano 20 czerwca 20186 l ile season pass w eshopie kosztuje? bo w sumie brac pudelko tylko dla pudla...w srodku i tak bedzie kod na cyfrowa zawartosc
Opublikowano 20 czerwca 20186 l Ficuś, co Ty znowu z tym kodem ? Kod jest na resztę dodatków grę masz na carcie
Opublikowano 20 czerwca 20186 l 35 minut temu, Ficuś napisał: ile season pass w eshopie kosztuje? bo w sumie brac pudelko tylko dla pudla...w srodku i tak bedzie kod na cyfrowa zawartosc Dokładnie jak piszę @funditto, sam dodatek jest w fizycznej formie na Carcie, zaś pozostała zawartość z Season Passa jest w formie kodu. Czyli jest to cały season pass w pudełku a największe DLC z SP jest na carcie. No i SP w eShopie kosztuje 120zł, więc grzech nie wziąć tego w fizycznej formie.
Opublikowano 20 czerwca 20186 l 1 minutę temu, Ficuś napisał: to biore pudlo Na potwierdzenie gdyby to był tylko kod w środku to Nintendo na okładce zamieściłoby stosowną informację jak kiedyś z Mario vs Donkey Kong minis na 3DS'a czy Pokemon Silver i Gold były jako kod w pudełku a na nim zamieszczone info, że w środku znajduje się tylko kod na cyfrowe wydanie. Przeczytaj sobie opis na KiGu i sam oceń
Opublikowano 20 czerwca 20186 l pewnie zdubluje pytanie, ale ten dodatek dziala osobno? sprzedalem X2, sejwa mam - to co, moge kupowac?
Opublikowano 20 czerwca 20186 l Na tej stronie wszyscy piszemy, że działa osobno, więc czy to trollowanie ?
Opublikowano 20 czerwca 20186 l 15 minut temu, Ölschmitz napisał: pewnie zdubluje pytanie, ale ten dodatek dziala osobno? sprzedalem X2, sejwa mam - to co, moge kupowac? Nie wiem za bardzo do czego save moze ci sie przydac. Historia raczej jest mocno osobna.
Opublikowano 21 czerwca 20186 l Wrzucam krótki wywiad z Takahashim na temat Torny. Jest kilka ciekawostek w tym to, że to Torna mogła być bazą pod dwójkę, a nie historia Rexa. Jest też kolejne potwierdzenie, że wersja pudełkowa to samodzielny dodatek http://www.nintendo.co.uk/News/2018/June/Monolith-Soft-s-Tetsuya-Takahashi-reveals-more-on-Xenoblade-Chronicles-2-Torna-The-Golden-Country-1392565.html Edytowane 21 czerwca 20186 l przez funditto
Opublikowano 21 czerwca 20186 l Tak na serio to Monolith Soft pokazuje idealny przykład jak powinno się: A. Tworzyć grę na konsolę nowej generacji (okres między Xeno X a Xeno 2 to 2.5/3 lata) od której bije ewolucja i zasada "bigger, better and more badass" B. Nie traktować swoich fanów jak bezmózgi, którzy rzekomo nie wiedzą czego chcą (to do Ciebie Nintendo). C. Tworzyć płatny dodatek fabularny, nie będący wyciętym elementem z podstawki. D. Pokazać jak powinny wyglądać płatne fabularne dodatki, bez zdzierania z ludzi pieniędzy za tak naprawdę wielkie G (to znowu do Ciebie Ninny i wasze jakże zayebiste DLC do Breath of the Wild, które nawet nie ma całkowicie nowej lokacji a same dodatki są na max. parę godzin). To również doskonały przykład jak Nintendo traktuje swoich rodzimych developerów a jak traktuje ekipy z Zachodu. Monolith nie tworzyło wcześniej system sellerów dla których ludzie się ustawiali w kolejkach. Tak jednak od początku ekipa tworzy własne IP i dodatkowo pomaga Nintendo przy ich największych projektach (Mario Kart 8, Zelda SS i Breath of the WIld, Pikmin 3 etc.). Dla porównania Retro choć stworzyli dla Big N jedne z najlepiej ocenianych gier w swoim gatunku do tej pory nie dostają pozwolenia na wykreowanie własnego IP. Jedynie co robią to sprzątają syf po Ninny czyli ratują marki, które ekipa hydraulika od lat nie potrafi przywrócić do życia bo nie mają pomysłu (czyt. boją się jakkolwiek zaryzykować lub dalej twierdzą, że każda odsłona musi co chwilę bardzo ewoulować aby był sens jego wydania - tylko dlaczego dalej wychodzą Fire Emblemy, Smashe itp. jak cała koncepcja jest dalej taka sama to już chuy). Tak czy siak cieszy cholernie fakt, że Monolith nie spoczywa na laurach i każda ich kolejna gra jest coraz lepsza, nie tylko pod względem graficznym ale też animacji, gameplayu czy też w zakresie tworzenia ciekawych postaci i historii w okół nich.
Opublikowano 21 czerwca 20186 l Tego, że Monolith pomagał też przy Pikmin 3 to nie wiedziałem, ale nawet bez tego trzeba przyznać, że Monolith jest niesamowicie wydajny. Nie zdziwię się jak mając dwa teamy utrzymają teraz tempo jednej gry na rok co było by wielkim osiągnięciem nawet jeśli będą używać cały czas jednego engine'u
Opublikowano 21 czerwca 20186 l Godzinę temu, funditto napisał: Tego, że Monolith pomagał też przy Pikmin 3 to nie wiedziałem, ale nawet bez tego trzeba przyznać, że Monolith jest niesamowicie wydajny. Nie zdziwię się jak mając dwa teamy utrzymają teraz tempo jednej gry na rok co było by wielkim osiągnięciem nawet jeśli będą używać cały czas jednego engine'u Nie do końca. Cały zespół Monolith do niedawna liczył sobie nieco ponad 100 pracowników. 54 osoby (zespół z Tokio) to główny oddział, który tworzy gry i to ten zespół stworzył Xenoblade'a 2 (54 osoby w niecałe 2.5 roku stworzyło tak zayebistego RPGa!!!!). Zespól w Kioto to z kolei support team. Oni nie tworzą gier, jedynie pomagają ew. zespołowi z Tokio ale przede wszystkim pomagają najważniejszym wewnętrznym Teamom przy Zeldach, Super Smashach (tak przy Super Smashu dla Wii U również pomagali). To chłopaki od czarnej roboty. Jeżeli widzieliście różnice w poprawie graficznej w Zeldzie SS, Breath of the Wild czy MK 8 to ich zasługa. Lista jest znacznie dłuższa jeśli chodzi o gry przy których pomagali. W zasadzie nie ma obecnie dużego projektu przy którym Zespół B z Monolith by nie pomagał. I tutaj robi się ciekawiej bowiem Monolith chce otworzyć trzecie biuro, które ma zajmować się innymi projektami niż seria Xenoblade (nad którą dalej będą dłubać Takahashi i spółka). Zespół C (nie pamiętam czy studio nie ma znajdować się czasami w Osace) ma odpowiadać za Action RPGi itp. tak więc obecnie najnowszy projekt w klimatach średniowiecznego fantasy to będzie ich działka. W zasadzie to żaden zespół (oprócz bodajże Intelligent System) nie rozwija się tak szybko pod banderą Big N tak jak robi to Monolith i żadna ekipa nie wydaje tak równomiernie wysoko oceniane pozycje. Tym bardziej, że Xenoblade'y nie sprzedają się w dziesiątkach milionów. To bardziej stały fanbase ok. 2 milionów (który powoli acz sukcesywnie rośnie). No ale mówimy o całkowicie nowym IP mającym zaledwie 7 lat i nie posiadającym potężnego budżetu kilkuset milionów aby wywalić na reklamy i nie tylko (choć w przeciwieństwie do Square nie czekamy na kolejne odsłony po 5-13 lat, bo obecnie tyle zajmuje im wydanie kolejnej odsłony z serii Finala, Dragon Questa czy Kingdom Hearts - i mowa tu o dużych stacjonarnych pozycjach, nie handheldowych wersjach i spin offach).
Opublikowano 21 czerwca 20186 l Po tym co napisałeś chrno-x, zastanawiam się czy to dla nich nie jest dobry sposób na rozwój, żeby tworzyć grę + dodatek wykorzystujący assety również przy następnych tytułach. To prawda, że sprzedaż ich gier rośnie, ale nadal nie są to wielkie wyniki, a tak ta baza klientów kupi pełniaka i dodatek i da im kasę na rozwój. W sumie przy tej cenie Torny w pudełku, nie będę zaskoczony jak sprzeda się lepiej niż XC 2 Edytowane 21 czerwca 20186 l przez funditto
Opublikowano 23 czerwca 20186 l System walki rozwijany jest przez całą grę. Początek zasysa, zwłaszcza w zderzeniu ze spustami w necie. Potem dodawane są kolejne elementy i robi się coraz lepiej, aż w końcu jest fenomenalnie. Co do mecha - Edytowane 23 czerwca 20186 l przez Gromit
Opublikowano 23 czerwca 20186 l 11 minut temu, Frost napisał: Czyli nie ma w tej grze nic co umożliwia szybsze poruszanie sie? Z tego co pamietam mechy gdzies sie pojawialy w grze Mechy to w Xenoblade Chronicles X
Opublikowano 23 czerwca 20186 l No właśnie. Dalej ten system daje nam jakąś większą kontrolę? Bo mnie mocno odrzuciło jak się zorientowałem, że udział gracza w walce ogranicza się do walenie ataków specjalnych?
Opublikowano 23 czerwca 20186 l Autor Do systemu walki dochodzą nowe mechaniki nawet w ostatnim chapterze, czyli gdzies po ponad 100h.
Opublikowano 24 czerwca 20186 l ja grałem 160h bo czekałem aż postaci przestaną same walczyć, nie przestały to olałem
Opublikowano 29 czerwca 20186 l dobrzebala sie scena w kodzie gry, prawdopodobnie nowy patch to wprowadzi + tryb hard
Opublikowano 1 lipca 20186 l Ciekawy jestem jak zmienią ten świetny system walki w dodatku. Co tam jeszcze wykombinują. Jak tylko będzie przeceniony expansion pass to wezmę i przejdę grę jeszcze raz. Pierwsze przejście to było chyba 120 godzin. Za(pipi)iście dobry szpil. Jedyne co mi przeszkadzało to zbyt seksistowski design niektórych postaci - byłem po prostu czasem zażenowany jak na to patrzyłem.
Opublikowano 10 lipca 20186 l Panowie,Jak wygląda gra w trybie przenośnym, naprawili już rozdzielczość czy nadal jest na niskim poziomie?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.