Daffy 10 568 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Przenosnie dalej lipa z rozdzialka Zmiany w systemie walki na razie ciezko ocenic bo ponoc znowu przez ponad pol gry dochodza nowe mechaniki Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Graficznie w docku moim zdaniem gra wygląda odrobinę lepiej (tekstury podłoża). Trzeba przyznać, że ekipa się rozkręca, ponieważ oglądanie wstawek to cud, miód, orzeszki (i na całe szczęście i 2-ka i Torna mają Japoński VA - sorry ale jRPG tylko tak da radę ogrywać, nie wiem skąd oni biorą tych angielskich Voice Actorów ale to jest gwałt dla uszu). Jestem w powijakach przy Octopath Traveler a Mario oyebałem w 4 dni i zostaje mi teraz zbieranie pozostałych księżyców, tak kusi mnie bardzo rzucenie Mariana i Octopatha w kąt aby ponownie wsiąknąć w wspaniały świat Alrest. Cytuj
Pharaun 13 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Ja wczoraj skończyłem główny wątek w podstawce. Niesamowita gra, jak dla mnie póki co nr 1 na Switchu, nawet przed zeldą i odyseją. Teraz czas trochę pofarmić, polevelować i wymaksować affinity charty, a potem kupię Tornę Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 1h za mną narazie cudeńko nie biegnę na pałę tylko rozkoszuje się widokami i systemem walki. Żeby na dłużej starczyło Ta akustyczna gitara w pierwszym motywie wymiata. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 8 godzin temu, Ficuś napisał: Przenosnie dalej lipa z rozdzialka Zmiany w systemie walki na razie ciezko ocenic bo ponoc znowu przez ponad pol gry dochodza nowe mechaniki Tylko te nowe to w gruncie rzeczy stare, z podstawki Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 1 minutę temu, Rayos napisał: Tylko te nowe to w gruncie rzeczy stare, z podstawki No systemu Vanguard to w podstawce nie było, chyba, że ominęły mnie jakieś nowości, gdzie można było zamieniać blade'y z normalnymi postaciami i vice versa. Odnawiania hp również nie pamiętam, więc jakieś nowości w systemie walki to jednak są Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 No tak tak, to oczywiste, po prostu później dojdą znane blade combo (choć lekko zmienione) itd itp Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 23 września 2018 Opublikowano 23 września 2018 Co do VA wersji angielskiej to żaden z RPG-ów nie wylał tyle miodu na moje uszy co Divinity 2 Orginal Sin 2 .Jak to brzmi ... swoją drogą co za giera... czuję się jak za dawnych czasów spędzonych z FFVII.Mam zamiar po niej ruszyć Xeno2 a przecież poprzeczka osiągnęła już najwyższy limit z możliwych Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 23 września 2018 Opublikowano 23 września 2018 Dobra 3h grania w Torne za mną i ilość usprawnień oraz zdecydowanie ulepszony system walki (nie żeby w oryginale był zły, po prostu ten jest jeszcze lepszy) sprawia, że bieganie po świecie oraz walczenie z przeciwnikami to poezja. Nie mogę się oderwać, tym bardziej cieszy fakt nastawienie na "owy" wątek fabularny. Tak powinno się tworzyć dodatki, które warto nie tylko kupić ale i ograć. Jestem pełen podziwu dla Monolith, że w parę miesięcy stworzyli zupełnie nową lokacje, bohaterów, nowe stworki do ubicia czy też usprawniony system walki, które jest na tyle świeży aby nawet weteranów 2-ki czymś zaskoczyć. A miałem najpierw zmęczyć Octopatha i Mariana zanim zabiorę się za Tornę ale gra patrzyła się na mnie tak jak puszek ze Shreka, więc w końcu dałem za wygraną. P.S. mam nadzieje, że dodatek w pudełkowej formie sprzeda się bardzo dobrze aby zachęcić Nintendo (i konkurencje) do wydawania dużych porządnej jakości DLC na fizycznych nośnikach. Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 23 września 2018 Opublikowano 23 września 2018 Mnie narazie irytuje że przeciwnicy są tak mało odporni na ciosy abym mógł rozwinąć combo do granic możliwości. Najczęściej padają jak muchy nawet 2-3 poziomy wyżej. Jak dobrze pamiętam w XC2 walilo się w typa długo i namiętnie. Cytuj
funditto 657 Opublikowano 23 września 2018 Opublikowano 23 września 2018 Po niecałych 5 godzinach gra się bardzo dobrze, ale dla mnie nadal najlepszy jest XCX. Czekam na kolejne Xeno w takich klimatach, najlepiej z powrotem na planecie Mira 1 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 23 września 2018 Opublikowano 23 września 2018 (edytowane) 3 godziny temu, Rezoo7 napisał: Mnie narazie irytuje że przeciwnicy są tak mało odporni na ciosy abym mógł rozwinąć combo do granic możliwości. Najczęściej padają jak muchy nawet 2-3 poziomy wyżej. Jak dobrze pamiętam w XC2 walilo się w typa długo i namiętnie. Było dokładnie tak samo w XC2, przynajmniej przez tak 1/3 gry. Dopiero później zaczynały się schody. Edytowane 23 września 2018 przez chrno-x Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 23 września 2018 Autor Opublikowano 23 września 2018 (edytowane) Dziś wreszcie pogralem no i wiadomo gra roku. Ale co mi się nie podoba? Ten hoiowy remix nuty na Gormott, nie idzie tego słuchać. ;( I ciągle trzeba podchodzić i wciskać guzik by postać uklekla i z niebieskiego oba wyskoczył przedmioty. Wolałem rozwiązanie ze starszych części. Edytowane 23 września 2018 przez XM. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 23 września 2018 Opublikowano 23 września 2018 41 minut temu, XM. napisał: Ten hoiowy remix nuty na Gormott, nie idzie tego słuchać. ;( na początku też mi się mniej podobał, ale jak po kilku godzinach puściłem sobie oryginalny motyw, to jednak ten nowy mi się bardziej podoba Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 23 września 2018 Opublikowano 23 września 2018 Ogolnie muzycznie nowe utwory bardzo w jazzowe klimaty poszly Cytuj
funditto 657 Opublikowano 24 września 2018 Opublikowano 24 września 2018 Jak Wam idzie w Tornie ? Ja właśnie wbiłem drugi poziom community i to co było potem podniosło moje oczekiwania - jest dobrze ! Jest jednak jeden duży minus.. Rayos miał rację, żeby robić na bieżąco questy - jeśli nie to nie ruszycie dalej Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 24 września 2018 Opublikowano 24 września 2018 na ile to starcza godzin? podstawke ukonczylem w 100. fabula + ciekawsze rzeczy poboczne (czyli niekoniecznie wszystkie questy typu zbierz miliard roslinek) Cytuj
funditto 657 Opublikowano 24 września 2018 Opublikowano 24 września 2018 Ci, którzy już przeszli piszą o czasie między 22, a 30 godzin i chyba żadna z tych osób nie zrobiła gry na 100 % Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 24 września 2018 Opublikowano 24 września 2018 22h i skończona fabuła oraz prawie wszystkie subquesty zrobione, spokojnie poniżej 30h można zrobic 100%, chyba ze coś się jeszcze odblokowuje no, chyba ze do setki liczycie też wymaxowane affinity charty to pewnie z tym zejdzie kolejne kilka godzin Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 24 września 2018 Opublikowano 24 września 2018 dzieki, calkiem spoko. jak na rpg brzmi malo, ale to dodatek za mniejsza kase. wiec wychodzi jak dobra singlowa gierka. Cytuj
funditto 657 Opublikowano 24 września 2018 Opublikowano 24 września 2018 Do 100 % to bym liczył affinity charts i pokonanie wszystkich unikalnych potworów Cytuj
funditto 657 Opublikowano 25 września 2018 Opublikowano 25 września 2018 Sory za post pod postem, ale czy da się w Tornie gotować ? Jeśli tak to jak to zrobić? Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 25 września 2018 Opublikowano 25 września 2018 Wszelki crafting (w tym gotowanie) masz przy ogniskach, nic poza tym afaik. Cytuj
funditto 657 Opublikowano 25 września 2018 Opublikowano 25 września 2018 Szkoda, myślałem że jak tak cisną po Mythrze, że nie umie gotować to, że będzie jakaś minigierka, bo to przy ogniskach to robiłem Cytuj
bld 4 Opublikowano 26 września 2018 Opublikowano 26 września 2018 Odpaliłem wczoraj Tornę na półtorej godzinki. Wcześniej sporo grałem w Zeldę, i muszę stwierdzić że czuję zupełnie inny feeling grania, niż za czasów gdy grałem w Xenoblade 2 kilka miesięcy temu (300h na liczniku). Nie wiem czy to kwestia tego, że w Zeldzie jest wszystko super płynnie i dopracowane, ale mam wrażenie że jakoś sztywno się biega, z tych collection pointów tak dziwnie, "nienaturalnie" wyskakują te rzeczy, ta warstwa wizualna też jakaś taka "sztuczna"... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.