Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 2


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przenosnie dalej lipa z rozdzialka

 

Zmiany w systemie walki na razie ciezko ocenic bo ponoc znowu przez ponad pol gry dochodza nowe mechaniki

Opublikowano

Graficznie w docku moim zdaniem gra wygląda odrobinę lepiej (tekstury podłoża). Trzeba przyznać, że ekipa się rozkręca, ponieważ oglądanie wstawek to cud, miód, orzeszki (i na całe szczęście i 2-ka i Torna mają Japoński VA - sorry ale jRPG tylko tak da radę ogrywać, nie wiem skąd oni biorą tych angielskich Voice Actorów ale to jest gwałt dla uszu). 

 

Jestem w powijakach przy Octopath Traveler a Mario oyebałem w 4 dni i zostaje mi teraz zbieranie pozostałych księżyców, tak kusi mnie bardzo rzucenie Mariana i Octopatha w kąt aby ponownie wsiąknąć w wspaniały świat Alrest. 

Opublikowano

Ja wczoraj skończyłem główny wątek w podstawce. Niesamowita gra, jak dla mnie póki co nr 1 na Switchu,  nawet przed zeldą i odyseją. Teraz czas trochę pofarmić, polevelować i wymaksować affinity charty, a potem kupię Tornę :D

Opublikowano

1h za mną narazie cudeńko nie biegnę na pałę tylko rozkoszuje się widokami i systemem walki. Żeby na dłużej starczyło :)

Ta akustyczna gitara w pierwszym motywie wymiata. 

Opublikowano
8 godzin temu, Ficuś napisał:

Przenosnie dalej lipa z rozdzialka

 

Zmiany w systemie walki na razie ciezko ocenic bo ponoc znowu przez ponad pol gry dochodza nowe mechaniki

Tylko te nowe to w gruncie rzeczy stare, z podstawki ;) 

Opublikowano
1 minutę temu, Rayos napisał:

Tylko te nowe to w gruncie rzeczy stare, z podstawki ;) 

 

No systemu Vanguard to w podstawce nie było, chyba, że ominęły mnie jakieś nowości, gdzie można było zamieniać blade'y z normalnymi postaciami i vice versa. Odnawiania hp również nie pamiętam, więc jakieś nowości w systemie walki to jednak są ;)

Opublikowano

Co do VA wersji angielskiej to żaden z RPG-ów nie wylał tyle miodu na moje uszy co Divinity 2 Orginal Sin 2 .Jak to brzmi  ... swoją drogą co za giera... czuję się jak za dawnych czasów spędzonych z FFVII.Mam zamiar po niej ruszyć Xeno2 a przecież poprzeczka osiągnęła już najwyższy limit z możliwych :laugh:

Opublikowano

Dobra 3h grania w Torne za mną i ilość usprawnień oraz zdecydowanie ulepszony system walki (nie żeby w oryginale był zły, po prostu ten jest jeszcze lepszy) sprawia, że bieganie po świecie oraz walczenie z przeciwnikami to poezja. Nie mogę się oderwać, tym bardziej cieszy fakt nastawienie na "owy" wątek fabularny. Tak powinno się tworzyć dodatki, które warto nie tylko kupić ale i ograć. Jestem pełen podziwu dla Monolith, że w parę miesięcy stworzyli zupełnie nową lokacje, bohaterów, nowe stworki do ubicia czy też usprawniony system walki, które jest na tyle świeży aby nawet weteranów 2-ki czymś zaskoczyć. 

 

A miałem najpierw zmęczyć Octopatha i Mariana zanim zabiorę się za Tornę ale gra patrzyła się na mnie tak jak puszek ze Shreka, więc w końcu dałem za wygraną. 

 

 

P.S. mam nadzieje, że dodatek w pudełkowej formie sprzeda się bardzo dobrze aby zachęcić Nintendo (i konkurencje) do wydawania dużych porządnej jakości DLC na fizycznych nośnikach. 

Opublikowano

Mnie narazie irytuje że przeciwnicy są tak mało odporni na ciosy abym mógł rozwinąć combo do granic możliwości. Najczęściej padają jak muchy nawet 2-3 poziomy wyżej. 

Jak dobrze pamiętam w XC2 walilo się w typa długo i namiętnie. 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Rezoo7 napisał:

Mnie narazie irytuje że przeciwnicy są tak mało odporni na ciosy abym mógł rozwinąć combo do granic możliwości. Najczęściej padają jak muchy nawet 2-3 poziomy wyżej. 

Jak dobrze pamiętam w XC2 walilo się w typa długo i namiętnie. 

 

Było dokładnie tak samo w XC2, przynajmniej przez tak 1/3 gry. Dopiero później zaczynały się schody. 

Edytowane przez chrno-x
Opublikowano (edytowane)

Dziś wreszcie pogralem no i wiadomo gra roku. Ale co mi się nie podoba? Ten hoiowy remix nuty na Gormott, nie idzie tego słuchać. ;(

I ciągle trzeba podchodzić i wciskać guzik by postać uklekla i z niebieskiego oba wyskoczył przedmioty. Wolałem rozwiązanie ze starszych części.

Edytowane przez XM.
Opublikowano
41 minut temu, XM. napisał:

Ten hoiowy remix nuty na Gormott, nie idzie tego słuchać. ;(

 

na początku też mi się mniej podobał, ale jak po kilku godzinach puściłem sobie oryginalny motyw, to jednak ten nowy mi się bardziej podoba :D 

Opublikowano

Jak Wam idzie w Tornie ? Ja właśnie wbiłem drugi poziom community i to co było potem podniosło moje oczekiwania - jest dobrze ! Jest jednak jeden duży minus.. Rayos miał rację, żeby robić na bieżąco questy - jeśli nie to nie ruszycie dalej :/

Opublikowano

22h i skończona fabuła oraz prawie wszystkie subquesty zrobione, spokojnie poniżej 30h można zrobic 100%, chyba ze coś się jeszcze odblokowuje :) no, chyba ze do setki liczycie też wymaxowane affinity charty to pewnie z tym zejdzie kolejne kilka godzin 

Opublikowano

Odpaliłem wczoraj  Tornę na półtorej godzinki. Wcześniej sporo grałem w Zeldę, i muszę stwierdzić że czuję zupełnie inny feeling grania, niż za czasów gdy grałem w Xenoblade 2 kilka miesięcy temu (300h na liczniku). Nie wiem czy to kwestia tego, że w Zeldzie jest wszystko super płynnie i dopracowane, ale mam wrażenie że jakoś sztywno się biega, z tych collection pointów tak dziwnie, "nienaturalnie" wyskakują te rzeczy, ta warstwa wizualna też jakaś taka "sztuczna"...


 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...