ireniqs 3 025 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 2 minuty temu, Velius napisał: Zawsze mozna winic ragusa, nawet nie musisz cytowac Ktos jeszcze ma tak ze czasami ekran robi sie ciemny, jasny, ciemny, jasny? Zwlaszcza podczas cut-scenek. Nie, raczej jest ok. Nic takiego nie zauważyłem. Cytuj
Daffy 10 645 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 ok pogralem dzis wreszcie bo wczoraj nie mialem czasu skonczylem pierwszy chapter - O KUVVA JA PJEDROLE co tam sie dzialo na koniec, epickosc, choreografia, emocje jestes w szoku jak to zoptymalizowali wzgledem pokazow przedpremierowych, muzyka cudowna, systemu walki jeszcze w sumie nie mam ale sie powoli rozkreca, jest miodnie jedynie kuvva te glosy angielskie, ja pitole rayos jak ty mozesz powiedziec ze sa ok? absolutnie bez emocji, glosy nie dobrane do postaci (z paroma wyjatkami jak dziadek tytan), synchro z tym co mowia na ekranie nie istnieje - czuje sie jak podczas powrotu do ery ps2 gdzie voice acting raczkowal w jrpg Cytuj
Gość ragus Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 (edytowane) 14 minut temu, kermit napisał: cytuje zeby zapamietac kogo winic za zakup gierki jesli bedzie to klamstwem pfffff, wspaniała powtarzam WSPANIAŁA z tą optymalizacją wiedziałem że tak będzie. co oni jarali pokazując te lagujące streamy, nie wiem. a angielski dubbing jest bombowy, nie znacie się. Nia bez emocji to było w FFX, a nie tutaj. Edytowane 2 grudnia 2017 przez ragus Cytuj
Velius 5 779 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 2 minuty temu, Ficuś napisał: ok pogralem dzis wreszcie bo wczoraj nie mialem czasu skonczylem pierwszy chapter - O KUVVA JA PJEDROLE co tam sie dzialo na koniec, epickosc, choreografia, emocje jestes w szoku jak to zoptymalizowali wzgledem pokazow przedpremierowych, muzyka cudowna, systemu walki jeszcze w sumie nie mam ale sie powoli rozkreca, jest miodnie jedynie kuvva te glosy angielskie, ja pitole rayos jak ty mozesz powiedziec ze sa ok? absolutnie bez emocji, glosy nie dobrane do postaci (z paroma wyjatkami jak dziadek tytan), synchro z tym co mowia na ekranie nie istnieje - czuje sie jak podczas powrotu do ery ps2 gdzie voice acting raczkowal w jrpg Uwazaj z tym dubem z PS2 Cytuj
Daffy 10 645 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 do mnie to wypisz wymaluj poziom ffx Cytuj
Gość ragus Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 (edytowane) Kiedy wychodzisz na wielką, zieloną przestrzeń pełną żyjącej flory i fauny, a w międzyczasie chodzisz po ogromnej, wielopoziomowej rzeźbie terenu to wiedz, że grasz w nowe Xeno. Jest dobrze. Niby to już 3 raz, a dalej się zachwycam. Edytowane 2 grudnia 2017 przez ragus Cytuj
pawelgr5 1 515 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 Ok pograłem te 5h i pierwsze wrazenia jak najbardziej pozytywne. Nie za bardzo chyba ogarniam system walki . Mam wrazenie ze często o wygranej decyduje tylko poziom na jakim jest bohater i niestety jeden czy dwa poziomy robią rożnicę większą niż jakiekolwiek skille. Do czego są te ikony w górnym prawym rogu ekranu pokazujące się czasem po atakach specjalnych, które przy okazji nie są aktywowane żądnymi komenadmi z pada?? Cytuj
Velius 5 779 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 Nie za wczesnie na ocenianie systemu walki? Nawet tutorial sie nie skonczyl wiec pewnie sporo sie zmieni. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 Również jeszcze dobrze nie załapałem o co chodzi z systemem walki, ale myślę że z biegiem czasu ogarnę. Powiem tylko tyle że gra przytłacza (jak zawsze w Xeno) ilością wszystkiego. Nie wiadomo co jak i do czego. Ten system Bladeów to jest mistrzostwo. Ależ będzie tutaj grania i zbierania i levelowania i szukania. No po prostu jest co robić. Niecałe 5h pykło, a ja nadal w ciemnej du.pie ze wszystkim. Latam po mieście jak poyebany i nie wiem w co ręce włożyć. Podoba mi się też jak świetnie reżyserowane i animowane są cutscenki. Postacie też wyglądają jakby żywcem wycięte z tego artbooka. Art -> postać 3D w grze = 1:1. No ideał po prostu. Jak na ten moment jestem zachwycony. Będzie granka na długie tygodnie. Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, pawelgr5 napisał: Ok pograłem te 5h i pierwsze wrazenia jak najbardziej pozytywne. Nie za bardzo chyba ogarniam system walki . Mam wrazenie ze często o wygranej decyduje tylko poziom na jakim jest bohater i niestety jeden czy dwa poziomy robią rożnicę większą niż jakiekolwiek skille. Do czego są te ikony w górnym prawym rogu ekranu pokazujące się czasem po atakach specjalnych, które przy okazji nie są aktywowane żądnymi komenadmi z pada?? @pawelgr5 Zerknij stronę czy dwie wcześniej - link do zipa z tutorialami. Te ikonki to wskaźniki elementalne informujące o dwóch rzeczach - jakie masz opcje w special combos i jakie seale możesz nałożyć na przeciwnika: 1. przypuśćmy, że odpalasz speciala z elementem Fire. W tym momencie zapala się ikonka ognia w prawym górnym rogu, a obok niej wyżej i niżej 2 kolejne. Te 2 pokazują, jaki element muszą mieć kolejne speciale, żeby wjechało combo. Jeśli inny blade w twoim party ma ten element, to będziesz mógł kontynuować combo, kiedy wbije się wyższy poziom speciala (wciskając ZL albo ZR jeśli to nie jest blade postaci, która kontrolujesz, albo A jeśli zmienisz blade'a na odpowiedniego). 2. te ikonki na maxa po prawej, obok których jest jeszcze tekst to elemental seale. Kończąc trzystopniowe special combo jednym z tych elementów blokujesz danemu przeciwnikowi konkretny atak, ale też uodparniasz go na dany element. Do tego dochodzą przecież jeszcze statusy (break, topple itp), odpowiednie ustawianie się czy affinity System walki jest po prostu DOYEBANY. Edytowane 2 grudnia 2017 przez Kinoji 1 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 jest niesamowity ten system walki Cytuj
Velius 5 779 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 (edytowane) Szkoda ze gra w handheld mode wyglada słabo, naprawde niezly bubel No i nie wyrabiam z tym dynamicznym czyms, nawet nie wiem co to. Ogladam scenke, koles przy oknie stoi to sie obraz pojaśnia, zmiana kamery na innego gostka w pokoju, to sie sciemnia, powrot kamery znowu pojasnia...oczy bolą od tej dyskoteki. Screen jak to wyglada: Spoiler Edytowane 2 grudnia 2017 przez Velius Cytuj
Velius 5 779 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 Zapomnialem wspomniec ze jak stoje sam w lesie gdzie nic nie ma do okola to nie jest najgorzej Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 (edytowane) Skonczylem drugi rozdzial. Brak slow na to jaka ta gra jest dobra. Nie spodziewalem sie ze na sam koniec roku dostane kandydata do goty w tak sutym 2017. Ciezko sie oderwac od tego arcydziela a godziny leca jak poyebane. Jutro bede chyba siedzial przed ekranem az mi oczy wypadna xD Edytowane 2 grudnia 2017 przez teddy Cytuj
Crinfrid 4 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 (edytowane) Tak mi narobiliscie smaku na ta gierke ze dzisiaj ja kupilem. Gierka juz czeka w plecaku, jak tylko wroce z pracy to zanim pojde spac musze sprawdzic czy rzeczywiscie tak zle wyglada w przenosnym trybie. W ogole to zaszalalem z tymi grami na switcha. Kiedy ja na to wszystko znajde czas? Edytowane 2 grudnia 2017 przez Crinfrid pomylkowo poszedl niepelny post Cytuj
Daffy 10 645 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 Odpalilem w handheld mode, spoko mozna grac ale ten rozmazany obraz za duzo nie odbiega od gierek z psp,psx odpalanych na vicie xd ewidentnie ktos pokpil optymalizacje w tym trybie bo to wyglada tak jakby w docku switch byl nagle z cztery razy mocniejszy Cytuj
hennepin 31 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 Ciekawe czy mogą to poprawić jakimś patchem, wiele osób (nie ja) woli grać przenośnie, ale w tym trybie to wygląda jak zupełnie inna gra, masakra. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 Wczoraj poerwszy rozdział skończyłem. Co na koniec się od(pipi)ało. Jeżeli to ten nudny początek to ja nie mam pytań. Cytuj
Velius 5 779 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 Taki ten początek nudny ze gralem do 3 w nocy, ta gra jest cudowna. Nie dosc ze fabula zacheca zeby ja pchac (:yao:) do przodu, to jescze ten rozlegly swiat, wszedzie cos pochowane, jakies rzadkie potwory, smoki co mnie gonia bo sa głodne, salvagowanie....i ten system walki, powoli zaczynam go ogarniac (bardzo powoli) i rewelacja. Alez sie super gra. Cytuj
Rayos 3 200 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 Te wasze zachwyty to miód na moje oczy i serce się raduje szczęściem że według Was xeno jest grą wartą świeczki ogrania a ja wczoraj parę godzin spędziłem na robieniu subquestow i lataniu po mapie, wbije 100%, ni może być inaczej Co do jakości działania, podobno monolith zaczęło pracować nad xeno 2 kiedy jeszcze nie znali specyfikacji Switcha, więc to może być powodem tego że w handheld wygląda jak wygląda Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 2 godziny temu, Ficuś napisał: Odpalilem w handheld mode, spoko mozna grac ale ten rozmazany obraz za duzo nie odbiega od gierek z psp,psx odpalanych na vicie xd ewidentnie ktos pokpil optymalizacje w tym trybie bo to wyglada tak jakby w docku switch byl nagle z cztery razy mocniejszy Bo tak prawie jest. W docku grafika Switcha ciśnie nawet na 920mhz, a przenośnie tylko 380mhz. Jeszcze tego trybu nie sprawdzałem, ale mogę tylko zgadywać że poszli w płynność wyświetlania animacji, a nie oprawę stąd takie cięcia. Tak sobie tylko gdybam, nie tłumaczę twórców, bo optymalizacja to rzez święta i powinni się do tego mocno przyłożyć. Chłopaki nieźle cisną w gierkę, a mnie tam oczy się kleiły bardzo już o 21:30. Tak to jest jak wstaje się o 4:40 nawet w sobotę... Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 55 minut temu, Velius napisał: Taki ten początek nudny ze gralem do 3 w nocy, ta gra jest cudowna. Nie dosc ze fabula zacheca zeby ja pchac (:yao:) do przodu, to jescze ten rozlegly swiat, wszedzie cos pochowane, jakies rzadkie potwory, smoki co mnie gonia bo sa głodne, salvagowanie....i ten system walki, powoli zaczynam go ogarniac (bardzo powoli) i rewelacja. Alez sie super gra. Oj tak coraz więcej tych powodów im dalej w las:d Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 kupilem w xkom bo taniej nie będzie, jak cos to macie wpyerdol za przehajp, ragi muka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.