Skocz do zawartości

Shadow of the Tomb Raider


rodi84

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Klimat mi nawet odpowiada, ale jak to będzie takim samym szambem gameplayowym jak Rise of the Tomb Raider to wyjdzie kolejne mocne 7/10

Opublikowano (edytowane)

No, klimat fest, call of duty z Majami.

WHAT I'VE  BECOME, i ten ordynarny angielski akcent, rozterki pani  archeolog mnie po tym trailerze odrzucily.

Edytowane przez milan
Opublikowano (edytowane)

 

Trochę info z jakiegoś hiszpańskiego magazynu:

Cytat

-Lara is obsessed with the Trinity. She wants revenge. Jonah will lead Lara on the right path. He advises you to save people. Lara only wants to destroy Trinity.

-The puzzles will not be more complex, but more epic, terrifying and deadly.

-After Shadow, there will be more games. But the classic Lara will not return. They will be independent adventures with the same Lara that now.

-The catastrophe that happens in the city is a Tsunami.

-The game will have the best action scenes of the whole trilogy.

-The weapons will be focused on stealth.

-The villain of the game will be Doctor Dominguez.

-The game begins in Cozumel (Mexico) where Trinidad and Lara look for an ancestral key.

-The hunting and the equipment will be more important. They see a Leopard.

-In this occasion, the main tombs will be very important and are more classic.

-In the tombs the sensation is of constant danger. Death will always be on the lookout for puzzles and traps.

-We have freedom when diving. Oxygen must be taken into account.

-The rope allows you to go up and down walls, run through them, and perform longer jumps.

-No vehicles.

-There will be secondary missions.

-The violence returns.

-The duration will be 13-15H without the side missions.

-The tombs are much more hidden and are very dangerous.

-The game is developed by Eidos Montreal, with the collaboration of Crystal. Eidos is the main developer.

 

Są i screeny - wrzucam dwa przykładowe.

I jakby ktoś pytał to grę robi Eidos Montreal, bo Crystal Dynamics jest teraz zajęte Avengersami.

 

 

 


 

ROjfbxD.jpg

 

x4OEymo.jpg

 
 

 

Edytowane przez Cedric
Opublikowano

No i git. We wrześniu Spider-Man ma pierwszeństwo, ale Lara również jest brana pod uwagę Day 1. 

 

Wierze w Eidos, że dadzą radę z uniwersum Lary i nie powiela błędów Crystal Dynamics ze znajdzkami z poprzedniej części. 

Opublikowano
Cytat

So, after 45 minutes with Shadow of the Tomb Raider, I'm confident enough to report it's more of the same, and no doubt a fitting end to the big reboot project Crystal Dynamics embarked upon in March 2013. This is good and bad. It's good if you love these games, bad if you don't. That sounds like a bit of a cop-out, but it's important to note: Shadow of the Tomb Raider doesn't look like it'll do much to address common complaints with the series. In fact, it doubles down on some of them, presenting perhaps the grimmest and darkest Tomb Raider game yet. Lara is battered and bruised, blood and mud splattered, crushed under rock, drowning and gasping for air and, when you fail to nail the quick time event, speared gruesomely by a spike trap.

Cytat z eurogamera, czyli do kosza jak dla mnie.

Opublikowano

Czyli taki model jak w Far Cry'ach od Ubi - dla jednych dopieszczanie sprawdzonej formuły, dla innych odgrzewanie kotleta. Jeśli podobały się poprzednie odsłony to będziesz się jarał, a jak kręciłeś nosem, to będziesz robił to dalej. Ja tam biere day1. :lapka:

Opublikowano

najwieksza premiera tego roku z tych ktore nikogo nie obchodzą

 

wydaja jakies pseudo guwno i znowu sie zdziwią ze słabo sie sprzeda, bedzie gadka ze singleplayer umiera xd

  • Minusik 1
Opublikowano
26 minut temu, _Be_ napisał:

Cytat z eurogamera, czyli do kosza jak dla mnie.

Aż tak popsuli tego drugiego tomba? Ta jedynka taka fajna gierka na 7 a ta część nawet mnie ciekawi bo fajne klimaty

Opublikowano (edytowane)
W dniu 27.04.2018 o 13:45, Cedric napisał:

-After Shadow, there will be more games. But the classic Lara will not return. They will be independent adventures with the same Lara that now.

I tyle z 5-letniego (pipi)enia o trylogii :yao:

I tak wszystko zależy od wiecznie niezaspokojonych wynikami sprzedaży nosaczy ze Square Enix. Deus Ex niby też miał mieć trylogię, a zakopali go bez mrugnięcia okiem.

Skład kolekcjonerki:

 

shadow_of_the_tomb_raider_ultimate.jpg

 

Oprócz tego będzie:

Cyfrowa edycja deluxe:

 

- gra z jakimiś tam skinami i innymi cyfrowymi duperelami

Edycja Croft:

 

gra w steelbooku + season pass

Preorderowcy będą mogli grać 48h przed premierą

Edytowane przez Frantik
Opublikowano

Ja biorę day-one, bo mimo wszystko lubię ten typ gry - wiedział o tym Cory Barlog, serwując mi God of War opartego na dokładnie takim schemacie.
Kłopot w tym, że robiąc taki tytuł, trzeba umieć wyważyć proporcje. God of War robi to znakomicie, kapitalnie zachęcając do eksploracji i odkrywania tajemnic świetnie zaprojektowanych miejscówek (no a do tego ma fantastyczne postacie, dialogi i wciągającą opowieść).
Pierwsza odsłona tego reboot'u marki TR też miała to wszystko dobrze wyważone (z tym, że nie zawierała niczego, o czym pisałem w poprzednim nawiasie), eksploracja dawała radę, chciało się zajrzeć w każdy kąt, a backtracking nie męczył, gdy się w końcu dostało jakiś upgrade to aż chciało się lecieć do wcześniej niedostępnej lokacji - no i ten orientalny klimacik był super, sporo akcji zapadało w pamięć i ogólnie była to taka bardziej wypasiona i grywalna odpowiedź na słabujące wtedy Uncharted (U3 jako gra było zdecydowanie słabsze jak dla mnie).

Rise of the Tomb Raider wyczekiwałem z wypiekami na twarzy, bo uwielbiałem część poprzednią, ale okazało się, że zrobili kontynuację w stylu - "dajmy więcej tego samego, z tym że naprawdę WIĘCEJ". Brakowało tu umiejętności wyważenia proporcji i przez to gierka jest słabsza niż poprzedniczka, mimo że w praktycznie każdym aspekcie z osobna (grafika, rozmach, nawet historia, choć wciąż słaba) na papierze prezentuje się lepiej - taki paradoks. Te wszystkie znajdźki, które zatruwają nasze uszy historyjkami, których nie chcemy słuchać, bo sama główna opowieść jest wciąż chooyowa, postacie o które gra chce, abyśmy się troszczyli, a tu doopa, bo nawet nie pamiętamy ich imion...

Nie mam pojęcia, w którą stronę pójdą ludzie z nowego teamu, ale jeszcze ten jeden raz dam im szansę. Jeśli utemperują wszystkie niepotrzebne przeszkadzajki do rozmiarów pierwszej odsłony, a do tego może przypadkiem trafili na jakiegoś średnio utalentowanego scenarzystę (no i setting też wydaje się ciekawszy, niż w RotTR) to może być fajnie.
Trochę przypomina mi to sytuację z Batman Arkham Origins, gdzie rocksteady poszło dłubać przy next-genach i niejako zostawiło na chwilę serię w rękach innych devów.

  • Plusik 3
Opublikowano
17 godzin temu, Pupcio napisał:

Aż tak popsuli tego drugiego tomba? Ta jedynka taka fajna gierka na 7 a ta część nawet mnie ciekawi bo fajne klimaty

No ta jedynka taka na 7, ale hajpowali na forum to wziąłem żeby się srogo rozczarować a tego RotTR to w ogóle szkoda strzępić ryja.

Opublikowano

dokladnie RoTR nie byl taki zly mi sie dobrze gralo, zobaczymy jak to bedzie w SotTR chociaz tak jak pisalem wczesniej po przeczytaniu artykulu troche hajp opadl;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...