Cedric 1 313 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Nie ma się co napalać - zero gameplayu, samo CGI, a Lara wygląda jakoś dziwnie. Pewnie więcej dopiero na E3 Data premiery => 14 września. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Klimat mi nawet odpowiada, ale jak to będzie takim samym szambem gameplayowym jak Rise of the Tomb Raider to wyjdzie kolejne mocne 7/10 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 (edytowane) No, klimat fest, call of duty z Majami. WHAT I'VE BECOME, i ten ordynarny angielski akcent, rozterki pani archeolog mnie po tym trailerze odrzucily. Edytowane 27 kwietnia 2018 przez milan Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Dzięki temu nie będzie dysonansu ludonarracyjnego. Tym prostym trickiem Szopenhauery gejmingu zostali zaorani. 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 cgi xdddd ktory mamy rok 1 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Co praqwda w scenie w której kapłan wsadza łapy do czary myślałem że poszli jeszcze mocniej w lata 80 i prawdziwi aktorzy są ;D Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Zamiast dać jakiś trailer z gameplayem to robią na siłę CGI, które nikogo. No ale pewnie gameplay na E3 pokażą. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 (edytowane) Trochę info z jakiegoś hiszpańskiego magazynu: Cytat -Lara is obsessed with the Trinity. She wants revenge. Jonah will lead Lara on the right path. He advises you to save people. Lara only wants to destroy Trinity. -The puzzles will not be more complex, but more epic, terrifying and deadly. -After Shadow, there will be more games. But the classic Lara will not return. They will be independent adventures with the same Lara that now. -The catastrophe that happens in the city is a Tsunami. -The game will have the best action scenes of the whole trilogy. -The weapons will be focused on stealth. -The villain of the game will be Doctor Dominguez. -The game begins in Cozumel (Mexico) where Trinidad and Lara look for an ancestral key. -The hunting and the equipment will be more important. They see a Leopard. -In this occasion, the main tombs will be very important and are more classic. -In the tombs the sensation is of constant danger. Death will always be on the lookout for puzzles and traps. -We have freedom when diving. Oxygen must be taken into account. -The rope allows you to go up and down walls, run through them, and perform longer jumps. -No vehicles. -There will be secondary missions. -The violence returns. -The duration will be 13-15H without the side missions. -The tombs are much more hidden and are very dangerous. -The game is developed by Eidos Montreal, with the collaboration of Crystal. Eidos is the main developer. Są i screeny - wrzucam dwa przykładowe. I jakby ktoś pytał to grę robi Eidos Montreal, bo Crystal Dynamics jest teraz zajęte Avengersami. Edytowane 27 kwietnia 2018 przez Cedric Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Ogra się jak będzie w Game Passie Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 No i git. We wrześniu Spider-Man ma pierwszeństwo, ale Lara również jest brana pod uwagę Day 1. Wierze w Eidos, że dadzą radę z uniwersum Lary i nie powiela błędów Crystal Dynamics ze znajdzkami z poprzedniej części. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Cytat So, after 45 minutes with Shadow of the Tomb Raider, I'm confident enough to report it's more of the same, and no doubt a fitting end to the big reboot project Crystal Dynamics embarked upon in March 2013. This is good and bad. It's good if you love these games, bad if you don't. That sounds like a bit of a cop-out, but it's important to note: Shadow of the Tomb Raider doesn't look like it'll do much to address common complaints with the series. In fact, it doubles down on some of them, presenting perhaps the grimmest and darkest Tomb Raider game yet. Lara is battered and bruised, blood and mud splattered, crushed under rock, drowning and gasping for air and, when you fail to nail the quick time event, speared gruesomely by a spike trap. Cytat z eurogamera, czyli do kosza jak dla mnie. Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Czyli taki model jak w Far Cry'ach od Ubi - dla jednych dopieszczanie sprawdzonej formuły, dla innych odgrzewanie kotleta. Jeśli podobały się poprzednie odsłony to będziesz się jarał, a jak kręciłeś nosem, to będziesz robił to dalej. Ja tam biere day1. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Generalnie to większość zapowiedzi jest całkiem negatywna :v Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 23 minuty temu, _Be_ napisał: when you fail to nail the quick time event rzyg Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 najwieksza premiera tego roku z tych ktore nikogo nie obchodzą wydaja jakies pseudo guwno i znowu sie zdziwią ze słabo sie sprzeda, bedzie gadka ze singleplayer umiera xd 1 Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 26 minut temu, _Be_ napisał: Cytat z eurogamera, czyli do kosza jak dla mnie. Aż tak popsuli tego drugiego tomba? Ta jedynka taka fajna gierka na 7 a ta część nawet mnie ciekawi bo fajne klimaty Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 (edytowane) W dniu 27.04.2018 o 13:45, Cedric napisał: -After Shadow, there will be more games. But the classic Lara will not return. They will be independent adventures with the same Lara that now. I tyle z 5-letniego (pipi)enia o trylogii I tak wszystko zależy od wiecznie niezaspokojonych wynikami sprzedaży nosaczy ze Square Enix. Deus Ex niby też miał mieć trylogię, a zakopali go bez mrugnięcia okiem. Skład kolekcjonerki: Oprócz tego będzie:Cyfrowa edycja deluxe: - gra z jakimiś tam skinami i innymi cyfrowymi duperelamiEdycja Croft: gra w steelbooku + season pass Preorderowcy będą mogli grać 48h przed premierą Edytowane 2 maja 2018 przez Frantik Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 czytalem ten artykul an eurogamerze i z dej łan gierka wskakuje do ogrania jak bedzie w gamepassie xD Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Ja biorę day-one, bo mimo wszystko lubię ten typ gry - wiedział o tym Cory Barlog, serwując mi God of War opartego na dokładnie takim schemacie. Kłopot w tym, że robiąc taki tytuł, trzeba umieć wyważyć proporcje. God of War robi to znakomicie, kapitalnie zachęcając do eksploracji i odkrywania tajemnic świetnie zaprojektowanych miejscówek (no a do tego ma fantastyczne postacie, dialogi i wciągającą opowieść). Pierwsza odsłona tego reboot'u marki TR też miała to wszystko dobrze wyważone (z tym, że nie zawierała niczego, o czym pisałem w poprzednim nawiasie), eksploracja dawała radę, chciało się zajrzeć w każdy kąt, a backtracking nie męczył, gdy się w końcu dostało jakiś upgrade to aż chciało się lecieć do wcześniej niedostępnej lokacji - no i ten orientalny klimacik był super, sporo akcji zapadało w pamięć i ogólnie była to taka bardziej wypasiona i grywalna odpowiedź na słabujące wtedy Uncharted (U3 jako gra było zdecydowanie słabsze jak dla mnie). Rise of the Tomb Raider wyczekiwałem z wypiekami na twarzy, bo uwielbiałem część poprzednią, ale okazało się, że zrobili kontynuację w stylu - "dajmy więcej tego samego, z tym że naprawdę WIĘCEJ". Brakowało tu umiejętności wyważenia proporcji i przez to gierka jest słabsza niż poprzedniczka, mimo że w praktycznie każdym aspekcie z osobna (grafika, rozmach, nawet historia, choć wciąż słaba) na papierze prezentuje się lepiej - taki paradoks. Te wszystkie znajdźki, które zatruwają nasze uszy historyjkami, których nie chcemy słuchać, bo sama główna opowieść jest wciąż chooyowa, postacie o które gra chce, abyśmy się troszczyli, a tu doopa, bo nawet nie pamiętamy ich imion... Nie mam pojęcia, w którą stronę pójdą ludzie z nowego teamu, ale jeszcze ten jeden raz dam im szansę. Jeśli utemperują wszystkie niepotrzebne przeszkadzajki do rozmiarów pierwszej odsłony, a do tego może przypadkiem trafili na jakiegoś średnio utalentowanego scenarzystę (no i setting też wydaje się ciekawszy, niż w RotTR) to może być fajnie. Trochę przypomina mi to sytuację z Batman Arkham Origins, gdzie rocksteady poszło dłubać przy next-genach i niejako zostawiło na chwilę serię w rękach innych devów. 3 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 27 kwietnia 2018 Opublikowano 27 kwietnia 2018 (edytowane) tl;dr ale plusa dałem. I Ty znowu z tym Uncharted Edytowane 27 kwietnia 2018 przez Voytec Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 28 kwietnia 2018 Opublikowano 28 kwietnia 2018 17 godzin temu, Pupcio napisał: Aż tak popsuli tego drugiego tomba? Ta jedynka taka fajna gierka na 7 a ta część nawet mnie ciekawi bo fajne klimaty No ta jedynka taka na 7, ale hajpowali na forum to wziąłem żeby się srogo rozczarować a tego RotTR to w ogóle szkoda strzępić ryja. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 28 kwietnia 2018 Opublikowano 28 kwietnia 2018 E tam przecież jak na gierkę action adventure to bardzo solidne pozycje. 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 28 kwietnia 2018 Opublikowano 28 kwietnia 2018 dokladnie RoTR nie byl taki zly mi sie dobrze gralo, zobaczymy jak to bedzie w SotTR chociaz tak jak pisalem wczesniej po przeczytaniu artykulu troche hajp opadl;) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.