Colin 1 976 Opublikowano 21 września 2018 Opublikowano 21 września 2018 kod szybciutko na mailu. zaraz wklepię i zobaczę co tam ciekawego dali w lokowaniu produktu. dzięki Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 21 września 2018 Opublikowano 21 września 2018 Już nie działa, woła o kod. Meh, do pupska z taką robotą. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 21 września 2018 Opublikowano 21 września 2018 A mi działa. Właśnie dostałem na maila Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 21 września 2018 Opublikowano 21 września 2018 (edytowane) No tak, biednemu zawsze kop na ryj dobra, mam, dzbanem jestem i wybierałem Republikę Irlandii Edytowane 21 września 2018 przez Bzduras Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Wyszedł niby patch zmieniający zakończenie. O co chodzi? https://www.pcgamer.com/shadow-of-the-tomb-raider-launched-with-a-different-ending-that-was-patched-out-on-day-one/ Nie chcę oglądać endingów, bo jeszcze gierki nie skończyłem, ale dziwna zagrywka. Niestety podejrzewam, że pierwotny ending jakoś mocno hintował kolejną grę i postanowiono to zmienić, co niezbyt optymistycznie nastraja w połączeniu z newsami o tym, że aktorka głosowa Lary prawdopodobnie kończy przygodę na tym stanowisku Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 No i w sumie spoko, bo formuła się wyczerpała. Trzy części na tym samym schemacie to absolutnie wystarczająca ilość. Ciekaw jestem, co to dalej będzie, bo to że marka TR przetrwa to wiadomo, ale w którą stronę pójdą, który developer będzie się tym zajmował i jaką ma wizję. Nie wiem, czy chciałbym powrót do bardzo liniowych leveli, tak zostać też nie może, bo już 3 części w ten sposób wyglądają, a pójście w open-world byłoby dziwne (choć jakby ktoś fajnie to ogarnął, to mógłby być kozak). Chyba najbardziej przemawia do mnie forma zapętlonych leveli z TR Underworld - wiecie - zaczynamy na jakichś nabrzeżnych skałach, później wędrówka w głąb wyspy, przeszkody, na końcu jakiś tunel, wypływamy i okazuje się, że wróciliśmy do miejsca, w którym zaczynaliśmy przygodę - strasznie mi się to podobało. 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 I bardzo dobrze. Serii przyda się restart i nowy deweloper ze świeżym podejściem, a nie robiącym kopiuj-wklej od poprzedniego. A najlepiej niech zrobią remake dwójeczki na poziomie anniversary <3 . Chociaż zakładam, że square enix patrząc na wyniki sprzedaży spider-mana rzuci teraz wszystkie swoje wolne moce przerobowe na projekt z avengersami, a Lara uda się na wymuszony kilkuletni ulrop, co w sumie też jej dobrze zrobi. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 (edytowane) Chętnie odpocznę od grobowców i Uncharted formuły na te grę. O ile bardzo mi się to spodobało to jednak tęsknię za hard corowym stylem pierwowzorów. Doskonale sie bawiłem przy kazdej z tych trzech odslon. Edytowane 22 września 2018 przez u55r 6 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Mam tak samo. Gram w SoTR i wiem, że to ostatnia odsłona jaka w takiej formie powinna wyjść. Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść i to jest właśnie ta odsłona. Cytuj
Popi 92 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 No i git, czas na kolejnego reboota. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Trochę bez sensu, zawsze uważałem, że reboota powinno robić się dopiero wtedy kiedy marka podupadła na jakości lub ewentualnie została zapomniana. Pewnie to się nie wydarzy, bo wszyscy teraz zaczną robić gry o kalesoniarzach(popularność Avengers), ale w miejsce serii Tomb Raider mogliby wziąć się za Legacy of Kain. W momencie, gdy Castlevania została zaorana to nie jest taki zły pomysł. Trochę platformówki, zagadek, pomysłowych walk z bossami, a do tego dla odmiany ciekawe postaci i fabuła. Takie odświeżanie byłoby jak powiew morskiej bryzy, ale to chyba dla nich zbyt ryzykowne. 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Nie wiem czy zaorać od razu czy znowu reboot. Wystarczy odczekać z 5 lat i zrobić mała ewolucje serii z tą samą postacią ale o 10 lat starszą. Niech teraz dadzą larze troche zasłużonego odpoczynku i wrócą za te pare lat. Wtedy też aktorka mogłaby być inna bo i lara starsza. 1 Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Dokładnie - kolejnego reboota bym nie chciał, bo mimo wszystko ta Lara im się udała - naturalna, dająca się lubić dziewczyna, ciekawe origins story i spoko - przydałby się po prostu ktoś, kto nadałby jej więcej głębi, że już o innych postaciach nie wspomnę. No i za parę lat tak jak Blanti mówi - niczym Max Payne, w pijackim zwidzie ogoliłaby głowę na łyso i sru do jakiegoś Bangladeszu, rozwalać niemilców, no i oczywiście jakiś relikt, czy coś... Cytuj
oFi 2 497 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 9 godzin temu, Wredny napisał: Chyba najbardziej przemawia do mnie forma zapętlonych leveli z TR Underworld - wiecie - zaczynamy na jakichś nabrzeżnych skałach, później wędrówka w głąb wyspy, przeszkody, na końcu jakiś tunel, wypływamy i okazuje się, że wróciliśmy do miejsca, w którym zaczynaliśmy przygodę - strasznie mi się to podobało. Dokładnie tak. Underworld moim zdaniem to najlepsze to lare spotkało po the last revelation. Moim zdaniem trzeba się zastanowić, czy nowy Tomb Raider musi posiadać za protagonistkę Larę Croft? Przydalby się powiew świeżości z nową bohaterką z larą gdzieś w tle (coś jak MGS 2?). Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Underworld było świetne, ale nic nie ma i zakładam, że nigdy już nie będzie mieć startu do Anniversary. Remake perfekcyjny, mistrzowski level design, bardzo fajny platforming, wymagające ciut skilla pułapki, ciekawe łamigłówki, dobrze zrobione sekrety. Nawet strzelanie było niezłe i nieźle wyważone względem reszty gameplayu. Co do Lary to jednak musi być, chyba nikt sobie nie wyobraża tej serii bez niej. To tak jakby Duke Nukem zrobić bez Duke'a albo Crasha bez Crasha Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Uncharted bez Drake'a się dało Ale w sumie Lara musi zostać, bo dopiero ledwo co ją poznałem - ten wcześniejszy manekin się nie liczy, więc tak naprawdę główna bohaterka jest postacią "z krwi i kości" dopiero od trzech odsłon - dla mnie za wcześnie, by ją kimś zastępować. Zresztą tu nie ma takiej potrzeby, bo jej obraz był tyle razy przetwarzany, że po prostu yebną jakiś reboot, znów odmłodzą i tyle. W przypadku Sama Fishera średnio mi to odpowiadało, ale Lara... już się z tym oswoiłem Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Z całym szacunkiem dla Drejka, ale on nigdy nie był i nigdy nie będzie tak ikoniczną postacią jak Lara Croft. Ból dupy z braku Lary raczej byłby zbyt duży, żeby z niej zrezygnowali. Ba, sam bym się o to sapał Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Zmiana postaci nie zda egzaminu. Raczej powrót to korzeni za kilka lat gdy ludziom przeje się ten ułatwiony system wykonywania skoków i pokonywania przepaści. Może następny developer pójdzie właśnie w stronę pierwszych Tomb Raider. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 92% trofków? Jak tam te zbieractwo? Nic się nie zglitchowało? Bo ja właśnie zauważyłem, że u mnie będzie z tym chooynia - jedna ze skrzynek od monolitów się nie pojawiła... Ech, jak znam życie to takich rzeczy developerzy nie łatają... Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 29 minut temu, Josh napisał: Z całym szacunkiem dla Drejka, ale on nigdy nie był i nigdy nie będzie tak ikoniczną postacią jak Lara Croft. Ból dupy z braku Lary raczej byłby zbyt duży, żeby z niej zrezygnowali. Ba, sam bym się o to sapał Przemawia przez Ciebie sentyment i ponad 20-letnia historia Lary. Bo kim jest Lara Croft? Ikoną z racji tego, że była pierwszą taką heroiną, którą zwierzało się niesamowite lokacje i strzelało do dinozaurów. Historia Drake'a jest raptem 10-letnia, a charyzmą biję Croftównę już jedną częścią. 1 Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 8 minut temu, Voytec napisał: Przemawia przez Ciebie sentyment i ponad 20-letnia historia Lary. Bo kim jest Lara Croft? Ikoną z racji tego, że była pierwszą taką heroiną, którą zwierzało się niesamowite lokacje i strzelało do dinozaurów. Historia Drake'a jest raptem 10-letnia, a charyzmą biję Croftównę już jedną częścią. Larę kojarzy chyba każdy, nawet ludzie, którzy nie obcują na co dzień z grami. Multum gier, 3 filmy, występy w teledyskach, reklamach itp. No sorry, ja wiem że Nathan jest fajny, ale popularnością Lara bije go na głowę. Croft to ikona kojarzona wszędzie. That's my point. A biedny Drake już po czwartej części został wymieniony :cf: Cytat 92% trofków? Jak tam te zbieractwo? Nic się nie zglitchowało? Bo ja właśnie zauważyłem, że u mnie będzie z tym chooynia - jedna ze skrzynek od monolitów się nie pojawiła...Ech, jak znam życie to takich rzeczy developerzy nie łatają... Feels bad man. U mnie 100%, zaraz kończę Deadly Obsession i będzie platyna. Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Myślałem, że Deadly Obsession będzie znacznie trudniejsze, ale pykło w kilka godzin. Beznadziejnie skonstruowany poziom trudności, po prostu kopia harda z tym dodatkiem, że save'ować można tylko przy ogniskach... i to akurat mocno winduje trudność w górę, jednak tanim sposobem. Zginiesz = tracisz dobre 30 - 40 min z życia, cała reszta (wytrzymałość Lary, przeciwników, zagadki itp.) po staremu. Lenistwo developera lv.9999. No, ale że uwziąłem się na platynę, to musiałem swoje przeboleć. Nie polecam nikomu. Na temat gry zdania nie zmieniłem, do pewnego momentu rewelacyjna przygoda, a później coraz gorzej. Mimo to trochę szkoda, że rozstaję się z Larą, chyba będzie trzeba sobie odświeżyć starsze części. 2 Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Ja mam do zaliczenia jeszcze Anniversary i Legend na PS3, więc mam do czego wracać 1 Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 23 września 2018 Opublikowano 23 września 2018 Ogniska można rozpalać mając 3 drewienka więc nie jest wcale tak ciężko. Zginąć można tylko podczas walk z przeciwnikami ale z poprzedniego przejścia gry mamy wszystkie bronie wymaksowane więc te starcia nie stanowią wyzwania. Co do 100% to trzeba koniecznie zebrać "Wszystkie Plecaki" czasami wpadniemy na jeden / dwa które pokazują nam skarby i okazuje się że na mapie nadal jest 99% więc jest gdzieś jeszcze jakiś plecak. U mnie akurat poszło wszystko bez problemów. Zostało mi kilka godzin na Deadly Obsession i trofea z zabiciem trzech osób w ciągu 3 sekund, to akurat zostawię na sam koniec. Po zaliczeniu gry na Na normalu i całym tym zbieractwie trochę zwolniłem bo zauważyłem zmęczenie materiału Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 23 września 2018 Opublikowano 23 września 2018 1 godzinę temu, u55r napisał: Ogniska można rozpalać mając 3 drewienka więc nie jest wcale tak ciężko. Zginąć można tylko podczas walk z przeciwnikami ale z poprzedniego przejścia gry mamy wszystkie bronie wymaksowane więc te starcia nie stanowią wyzwania. Najwięcej to zginąć można podczas platformingu, przez bugi i słabą detekcję. Parę razy zdarzyło się, że Lara nie złapała się półki skalnej, linka z hakiem nie chwyciła tam gdzie powinna albo, że laska po prostu przeniknęła przez ścianę. Skakanie w tej grze i chwytanie się obiektów to ruletka, wiele osób na to narzeka i fajnie gdyby developer naprawił to w patchu. Nic tak nie wkurza jak śmierć wynikająca z winy gry. Mnie osobiście jeszcze irytowały piranie, kompletnie niewidoczne na Deadly Obsession. Co do walki to się zgodzę, na NG+ to jest pryszcz, nawet ostatni boss padł za pierwszym razem. Cytat Co do 100% to trzeba koniecznie zebrać "Wszystkie Plecaki" czasami wpadniemy na jeden / dwa które pokazują nam skarby i okazuje się że na mapie nadal jest 99% więc jest gdzieś jeszcze jakiś plecak. U mnie akurat poszło wszystko bez problemów. Zostało mi kilka godzin na Deadly Obsession i trofea z zabiciem trzech osób w ciągu 3 sekund, to akurat zostawię na sam koniec. Po zaliczeniu gry na Na normalu i całym tym zbieractwie trochę zwolniłem bo zauważyłem zmęczenie materiału Plecaki oraz mapy archiwistów, jak znajdziesz wszystkie na danym obszarze, to cała reszta znajdziek automatycznie się wyświetla. Raz już się bałem, że będę musiał zaczynać wszystko od nowa, bo przegapiłem duperelki do zebrania na terenie posiadłości Croftów, ale na całe szczęście nie są one wymagane do 100%. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.