Frantik 2 574 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Dla formalności Wczorajszy wyciek w normalnej jakości. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 tak jak mówisz, mniej strzelania, więcej eksploracji - bdb balans w rotr 1 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 No ja bym jeszcze zmniejszył a szczególnie wyje bał te momenty jak odpieramy zmasowane ataki wrogów np Spoiler walka w dolinie Czy mniej wrogów, szczególnie w trudno dostępnych miejscówkach, tym lepiej dla serii TR. Cytuj
Nemesis 1 274 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Ciekawe czy Lara dalej będzie taka niewinna czy zrobią z niej już bardziej twarda sztukę. W tym tygodniu premiera filmu więc nic dziwnego, że i zapowiedzieli nową grę. PR rusza z kopyta. Cytuj
funditto 661 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 (edytowane) Ja bym poprosił o mniej walk z ludźmi niż w poprzednich częściach, możliwość ogłuszania wrogów, nie pakowanie się kolejny raz w wątki nieśmiertelnych, lepszy scenariusz, nie robienie otwartego świata i dodanie chociaż ciut więcej zagadek w stylu pierwszych części Edytowane 15 marca 2018 przez funditto Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Jak niektórzy nawet niespecjalnie trudzili się, żeby zwiedzać świetnie zaprojektowane grobowce w RoTR, a tylko lecieli na pałę, byle przemęczyć biedną fabułkę i odhaczyć gierkę, to nie dziwota, że im coś w balansie nie pasowało. Dla mnie było gites, choć za bardzo zrobiono z Lary Rambo, no i scenariusz do zaorania. Mam nadzieję, że przy SoTR będzie lepiej. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 (edytowane) Albo jarali się trylogią 1-3 z mega małą ilością ludzkich wrogów oraz mieli "delikatną" konsternację z niewinnej, one woman army aka rambo stajl z dwóch ostatnich części. Edytowane 15 marca 2018 przez balon Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Dwie poprzednie Lary ograne i ta tez bedzie grana. Do poprawy oczywiscie bohaterowie drugoplanowi bo sa gorsi nawet niz w grach Ubi. Exploracja i strzelanie bylo zrobione tip top, z checia poskacze po piramidach w Ameryce Poludniowej. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Strzelanie w TR tip top? Chyba na poziomie pierwszego Uncharted. Tip top xD Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Strzelanie w dwóch ostatnich TRach to straszna spier.dolina, chyba że z łuku - wtedy jest OK. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 No łuk ew. szotgan z bliska aby wyjaśnić typ. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Łukplay(docelowy sposób grania) był GOTY, lepszy niż u Pani Horizon. Na scenariusz się nie nastawiam, niech zrobia po prostu dobrą grę i zniwelują zbieranie smieci, zebym nie musial się potykac o zasoby/znajdzki co pare krokow, bo w Rise of Tomb Raider tempo było zaburzone jeśli ktoś chcial zbierac wszystko na bieżąco. Grobowcow oczywiście jak najwięcej, poszedłbym tez w większy survival(cos z pogranicza MGS3), ale tego oczywiście nie będzie. Jeśli Majowie to fajnie jakby wrzucili mocniejsze motywy niczym z Apocalypto, bo po mocnej jedynce trochę przystopowali, wiec nie wiem czy pójdą w tą stronę. P.S. Rise of Tomb Raider miał potencjal fabularny, po calkiem spoko genezie w 2013, w trailerze dwojki były m.in rozmowa z psychiatrą, co sugerowala problemy z główką i to mogla być swietna sprawa, ale niestety ta corka znanego pisarza to jednak beztalencie po calosci. 3 Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Mam nadzieję, że wywalą z gry tonę tych znajdźek, przez które Lara w dwóch poprzednich odsłonach się wręcz potykała. Strasznie wybijały one z gry, a że dawały doświadczenie kiepsko było je wszystkie olać. Powinni je ograniczyć tylko do jakiś specjalnych w grobowcach/jaskiniach itp. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 (edytowane) Najlepiej by było odejść od trendu, który nakazuje twórcom wrzucać sztuczny rozwój postaci. Cos jak ten ostatni Mirrors Edge, niby masz parkour, a jesteś ograniczony, bo nie masz podstawowych ruchów, a jak chcesz je dostać troche szybciej niż pod koniec gry to biegaj za g.ownem po sandboxie. Edytowane 15 marca 2018 przez SlimShady Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Czekam mocno. Przy poprzednich świetnie się bawiłem eksplorując mapę (do tego stopnia, że w RoTR fabuły nie ukończyłem :D). Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 jaram sie, bedzie grane na premiere 1 Cytuj
lennox 67 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Też bardzo czekam na ta grę jako ten co nie spał przed laty po nocach grając w stare klasyczne TR jeszcze na PC Mam duże oczekiwania bo przyznam, że Rise ... trochę mnie zawiódł. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 30 minut temu, lennox napisał: Mam duże oczekiwania bo przyznam, że Rise ... trochę mnie zawiódł. Z tego samego powodu nie mam żadnych oczekiwań - chciałbym po prostu, by trochę ogarnęli się z tymi znajdźkami i zatrudnili kogoś do scenariusza (no i jeszcze gunplay do poprawy). Resztę wspominam ciepło, choć trzeci raz to samo może już zmęczyć, ale tyle jeszcze "zniesę", zanim zacznę zrzędzić, że serię należy uśpić Cytuj
lennox 67 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Pełna zgoda. Napisałeś dokładnie to co chciałbym dodać no może tylko, że mam nadzieje, że pracuje tam ktoś kto potrafi wyciągać wnioski z błędów Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 (edytowane) W dniu 15.03.2018 o 09:41, Frantik napisał: Mi się marzy survivalowe podejście z dobrym wykorzystaniem dżungli. Zbierania przeróżnych surowców i innego barachła pewnikiem znów będzie, ale mogliby pójść o krok dalej, chociażby implementując taki np. system kamuflażu, jak w Snake Eaterze. Wiem, że TR to nie skradanka, ale bardzo robiłoby to klimat, IMO. Ja mam całkowicie odmienne oczekiwania. Chciałbym aby wyrzucili ten idiotyczny system pseudo-suvrivalu i craftingu z poprzedniej części który wybijał z rytmu i nie miał żadnej konsekwencji a był tylko bardzo tanim chwytem mającym wyłącznie wydlużyć rozgrywkę. Niech się skupią na tym co jest rdzeniem serii czyli przygodzie, eksploracji z domieszką akcji i cinematic experience, zamiast zbieraniu gałęzi i skór królików. Przykład świetnego Uncharted pokazuje że się da, a Tomb Raider zamiast inspirować się przygodami Drake pozostaję jakimś dziwnym potworkiem, stojącym w wielu elementach w rozkroku. Edytowane 17 marca 2018 przez asax 3 Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 (edytowane) Ostatnia przygoda Drake'a pokazała, że nawet w ND uważają, że ta formuła, o której piszesz, się wyeksploatowała, więc poszli w stronę The Last of Us. W wielu miejscach też wybijało mnie to z rytmu, a przede wszystkim - usypiało. Z dwojga złego wolę "pseudo-survival i crafting" z TR, bo przynajmniej jest to czynność angażująca gameplayowo, a nie słuchanie dialogów spacerujących postaci. Edytowane 17 marca 2018 przez Wredny 1 Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 (edytowane) Nie przesadzaj. Ja tam bawiłem się lepiej przy tomb raiderze lepiej niż przy uncharted 3 swego czasu. Rise też był fajną gierką. Wredny szybszy. Edytowane 17 marca 2018 przez bloody_gipsy Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 1 minutę temu, bloody_gipsy napisał: Nie przesadzaj. Ja tam bawiłem się lepiej przy tomb raiderze lepiej niż przy uncharted 3 swego czasu. Rise też był fajną gierką. Dokładnie tak! Po tym jak U3 mnie zawiodło, pocieszenia doznałem w ramionach Lary i strasznie mi się podobał kierunek, w jakim poszła marka TR. W przypadku RotTR to niestety kontynuacja z gatunku "bigger, better, and more bad-ass", szkoda tylko, że nie zawsze ilość znaczy jakość - przesadzili z wieloma elementami, przedobrzyli, a wystarczyło nie ruszać proporcji z poprzedniej części. Shadow będzie tym samym po raz trzeci, ale mam przynajmniej nadzieję, że ktoś przesunie suwak z ilością starć i znajdziek z powrotem w lewo - wtedy znów będzie git Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Teraz, Wredny napisał: Ostatnia przygoda Drake'a pokazała, że nawet w ND uważają, że ta formuła, o której piszesz, się wyeksploatowała, więc poszli w stronę The Last of Us. W wielu miejscach też wybijało nie to z rytmu, a przede wszystkim - usypiało. Z dwojga złego wolę "pseudo-survival i crafting" z TR, bo przynajmniej jest to czynność angażująca gameplayowo, a nie słuchanie dialogów spacerujących postaci. no i to jest moim zdaniem lepszy kierunek ewolucji dla takich gier. Dla mnie ten reboot nie ma tożsamości, cały czas plącze się i nie czy chcę być poważną dojrzałą opowieścią o przetrwaniu czy rozrywkową grą przygodową w której wybijamy dzisiątki przeciwników. Gra daję nam elementy survivalu, ale nie wiążą się one z żadnymi konsekwencjami, tym samy zatrzymuje całą mechanike w półkroku jakby obawiając się że może się to okazać zbyt wymagające dla większości graczy. Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 33 minuty temu, asax napisał: Chciałbym aby wyrzucili ten idiotyczny system pseudo-suvrivalu i craftingu z poprzedniej części który wybijał z rytmu i nie miał żadnej konsekwencji a był tylko bardzo tanim chwytem mającym wyłącznie wydlużyć rozgrywkę. Dla mnie te elementy są z kolei jedynym, co odróżnia nowe TR-y od Uncharted, więc nadal będę ich bronił. Gdyby je wywalić powstała by dopiero kalka bez tożsamości. No ale ja to generalnie jestem z tych, co twierdzą, że gameplayowo i pod kątem ilości funu z grania: nowe Tomb Raidery > Uncharted Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.